Tunnetteko palstalaiset kuinka hyvin toisianne anonyymeinä ja kuinka pitkään olette täällä kirjoitelleet?
Vastatkaas uteliaalle
9
85
Vastaukset
- Anonyymi
Tunnistan sarjamassaapostaajamiehen, ko pelle tekee nikkejä kuin sieniä sateella, oijjoi ethän se sinä vaan oo
- Anonyymi
Sitruunabasilica kirjoitti:
Olennaista tässä on se että olen nainen ;)
Joo, tuo naisina esiintyminen kuuluu vakirepertuaariinsa :)
Anonyymi kirjoitti:
Joo, tuo naisina esiintyminen kuuluu vakirepertuaariinsa :)
No ehkä opin tunnistamaan hänet etten mene helppoon...
- Anonyymi
Täällä on lumikki ja 7 kääpiötä, pitämässä vuoro nperään älämölöä, sekä yks iso paha demari(susi) 😂
- Anonyymi
AUU
- Anonyymi
Lumikilla on vaan niin saakutin karvaiset länkisääret ja aataminomenan klohmokin kaulassa, ehkä se haluaisi olla iso paha susi ja koittaa transformaatioo kaiket päivät
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lumikilla on vaan niin saakutin karvaiset länkisääret ja aataminomenan klohmokin kaulassa, ehkä se haluaisi olla iso paha susi ja koittaa transformaatioo kaiket päivät
Niinpä.
- Anonyymi
Vastauksia tuli.
Voin arvella mihin olen ryhtymäsä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2097179
- 594692
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s434584- 733322
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161975- 301748
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗261737Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹411600- 341499
- 1431267