inhottaa ku naiset ei vastaa

Anonyymi

Todella ärsyttävä yrittää ees tutustua naisiin, ei kukaan vastaa, näkee vain että lukenut, mutta ei vastaa. Muutenkaa eivät kiinnostu. Tinderis ei yhtää osumia ja missä niihin tutustua, kun lähinnä käytös on noin paskaa, ja sitten ei voida ite lähestyä ja kiinnostua, turha oravanpyörä mistä ei koskaa pääse pois.

63

<50

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ootko miettinyt,millaisilla sanamuodoilla koitat lähestyä?

      • Anonyymi

        No olen toki, mutta huomannu monesti vaikka kirjottaa mitä ja kehuukin naista, niin ei saa takas vastausta, toki hän lukee sen, mutta ei vastaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No olen toki, mutta huomannu monesti vaikka kirjottaa mitä ja kehuukin naista, niin ei saa takas vastausta, toki hän lukee sen, mutta ei vastaa.

        En osaa antaa tuohon mitään patenttiratkaisua. Itse osaan lähestyä naisia, mutta en ole koskaan analysoinut, miten sen teen.

        Jos sulla on jotain naispuolisia ystäviä, niin uskaltaisitko antaa heidän luettavaksi kirjoituksen, ennen kuin lähetät sen?


      • Anonyymi
        pitkätukka-68 kirjoitti:

        En osaa antaa tuohon mitään patenttiratkaisua. Itse osaan lähestyä naisia, mutta en ole koskaan analysoinut, miten sen teen.

        Jos sulla on jotain naispuolisia ystäviä, niin uskaltaisitko antaa heidän luettavaksi kirjoituksen, ennen kuin lähetät sen?

        Ei ole. Ei ole mitään ystäviä ja mitään. Lähinnä just sain uuden työpaikan vasta ja kaikkee. Olen kaivannu jo kauan naista vierelle ku en jaksa tätä yksin oloa aina.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole. Ei ole mitään ystäviä ja mitään. Lähinnä just sain uuden työpaikan vasta ja kaikkee. Olen kaivannu jo kauan naista vierelle ku en jaksa tätä yksin oloa aina.

        Tohon on kyllä tosi vaikea neuvoa mitään. Osaiskohan palstan naiset auttaa.

        Mulle kun naisiin tutustuminen on itsestäänselvää. En mieti miten sen teen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No olen toki, mutta huomannu monesti vaikka kirjottaa mitä ja kehuukin naista, niin ei saa takas vastausta, toki hän lukee sen, mutta ei vastaa.

        Testaa: Ihastuin, haluan tutustua, (kahvila x klo 12)


    • Anonyymi

      Olen jo huomannu kauan ,et mussa ei kai ole sit yhtään mitään kiinnostavaa. Yrittäny kyl tutustua ja toki laitan viestii, mut jos toista ei kiinnosta, tai ei oo sillai mukana ei vastaa puhu tai mitää. Ärsyttää ku kaipais jo tähä ikää mennes semmosta säpinää ees treffejä, mut ei näytä suomes olevan mitää naisia.

      • Jos meet ulkomaille? Vai onko sit kielimuuri ongelmana.

        Ite olen kyllä pysynyt suomalaisissa naisissa, mut ehkä joistakin suomalaisuus on eksoottista.


      • Anonyymi
        pitkätukka-68 kirjoitti:

        Jos meet ulkomaille? Vai onko sit kielimuuri ongelmana.

        Ite olen kyllä pysynyt suomalaisissa naisissa, mut ehkä joistakin suomalaisuus on eksoottista.

        Ei kiinnosta ulkomaalaiset naiset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kiinnosta ulkomaalaiset naiset.

        Itsekin olin ennen tuota mieltä.

        Suominaiset ei nykyään lähde minkään taviksen mukaan, se on niin nähty. Rumatkin naiset oottaa sitä omaa "lätkäjätkää" tms. Ulkomaan naiset ei ole miesten suhteen tämmöisiä, ne pystyy juttelemaan ja tapaamaan ihan tavallistakin miestä.

        Ytm saa naisilta jopa suoria alotteita. Seurasin kerran erään kaverin puuhia. Tyyppi vaihtoi tyttöystävää joka viikko. Sanoi suoraan suomalaisten naisten olevan tyhmiä! Sen 5 kk mitä olin samoissa töissä tää tyyppi tosiaan meni nainen viikossa kaks paraassa tahtiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itsekin olin ennen tuota mieltä.

        Suominaiset ei nykyään lähde minkään taviksen mukaan, se on niin nähty. Rumatkin naiset oottaa sitä omaa "lätkäjätkää" tms. Ulkomaan naiset ei ole miesten suhteen tämmöisiä, ne pystyy juttelemaan ja tapaamaan ihan tavallistakin miestä.

        Ytm saa naisilta jopa suoria alotteita. Seurasin kerran erään kaverin puuhia. Tyyppi vaihtoi tyttöystävää joka viikko. Sanoi suoraan suomalaisten naisten olevan tyhmiä! Sen 5 kk mitä olin samoissa töissä tää tyyppi tosiaan meni nainen viikossa kaks paraassa tahtiin.

        No en oikein ymmärrä. mitä ihmeellistä niis lätkäjätkis on perus, jätkii vaan, onko ne sit muka niin jänniä en ymmärrä.


    • Anonyymi

      Vaikka nainen sanooki et miehen täytyy ottaa yhteyttä mut joo, emmä tiedä miten sit lähestyä jos toinen ei ole millää tapaa kiinnostunut ja sillain, oon miettiny, käyn töis ja sit tuun vaa himaa oon yksin, ei kavereita, nii ja näkee muita pariskuntia, kyl se pistää miettii mitä hittoa..

    • Anonyymi

      Tylsää jotenki aina yksin, ja ei saa huomioo ja mitää kiinnostusta naiselta, ja sillee, yksin jatkuvasti töissä käy ja ei täs huvita ees palkka ja mitää ku ei yksin huvita mitää ku meneeki yksin johki ja kaikkee.

    • Anonyymi

      2 kertaa kuus tulee käytyä toki erilaisis baareis ja sillee, ja yksin siel nurkas ku kaikki pitää hauskaa, ja ei oo oikee mitää, et sitäki usein miettiny, et missää ei oo enää mitää järkee jotenki..

    • Anonyymi

      Älä yritä tutustua naisiin.- Ei ne sinusta tykkää, et ole omea joten unohda naiset

      • Anonyymi

        Mä en mitään paskaa puhu, mulla ei ole siihen mitään tarvetta.


      • Anonyymi

        Kyllä mä kuule komea olen ja tutustun.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mä en mitään paskaa puhu, mulla ei ole siihen mitään tarvetta.

        Tai sit ei vaan rahkeet riitä, mut silti puhut.


    • Anonyymi

      Kappas vain, ystävämme Allu taas asialla!

    • Anonyymi

      Lopeta nyt jo tuo trollaus, mikä tarkoitus tolla saman paskan jauhamisella on kuin tarkoituksella yrittää ärsyttää nytkin vähäisiä palstan käyttäjiä.

      • Anonyymi

        Pahoin pelkään, että se on oikeasti tuollainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pahoin pelkään, että se on oikeasti tuollainen.

        Vähän niinku minäki oon oikeesti tällainen. Joku joskus mietti kumpi on ärsyttävämpi tyyppi Allu vai minä. No ei mua jaksa mun vanhemmatkaan ja ärsyttää vaan. Tulee jo riitaa vanhempienkin kanssa kun nekin vittuuntuu mun jatkuviin valituksiin ja käskee lopettaa. Sit mä syyllistän niitä siitä että ne on tehny mut ja sanon niille tappavani kohta itseni.

        KilttiMies89


    • Anonyymi

      Jopas joo. Se paskanjauhanta taas jatkuu. Mitä muutakaan täälä palstalla osataan ku jauhaa paskaa ja ärsyttää muita?

      • Anonyymi

        Mitä muuta vois w&w tuubalta odottaa


    • Anonyymi

      Ei täs kohta huvita ees mennä töihin ku ei saa naiselta mitää kiinnostusta ja lähinnä masentuu vaan enempi.

    • Anonyymi

      Tuntuu ettei missää oo enää mitää järkee. Apulaisten nuorten kans tehdä töitä täs iäs just.

    • Anonyymi

      Olen viikon ollut tinderis niin nainen vastasi eilen että etsii vain panoseuraa, kiinnostaako tavata viikonloppuna. Vastasin että tottakai enkä ole edes komea mielestäni. Tavis olen , nainen noin 25 vuotta hyvännäköinen ja hoikka, olen itse 41v.

      • Anonyymi

        Minäkään en ruma ja pidän huolta itestäni. Mutta haluan naisen. Ennen pääsin treffeille kyllä.


    • Anonyymi

      Kyllä 15 e tuntipalkalla pitäs naista saada:)

    • Anonyymi

      Huonoissa kodeissa kasvaneet tyhmät naiset eivät vastaa mitään, koska heillä on katkeruus hyvissä kodeissa kasvaneita kohtaan. Mutta hyvissä kodeissa kasvaneet älykkäät naiset osaavat vastata.

    • Anonyymi

      Et osaa tuoda esille itseäsi. Puhu naisille, kyele kuulumisia, kysy opiskeluista, töistä matkustelu on hyvä puheenaihe. Ja sitten sun pitää mennä sinne missä on naisia eli baariin. Tänään on taas baareissa naisia ja sun pitää sinne mennä. On myös paljon treffipalstoja facebookissa sinkkuryhmiä. Sieltä olen monta naista saanut treffeille.
      Ei naiset huvikseen käy baareissa vaan tapaamassa ihmisiä kumppania etsimässä, siksi ne sinne menee. Naiset liittyy sinkkuryhmiin facebuukissa jotta miehet juttelis niille ja pyytäis treffeille. Älä sano pelkkää moi naiselle vaan kysele kaikkee mistä kotoisin, minkälainen mies kiinnosttaa, etsiikö vakavaa suhdetta ja pyydä treffeille sen jälkeen.

      • Anonyymi

        En tiedä montaakaan naista nykypäivänä, jotka kumppania etsis baareista. Sinne mennään joko tanssimaan ja hilpeää iltaa viettämään tai yhden yön juttuja hakemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä montaakaan naista nykypäivänä, jotka kumppania etsis baareista. Sinne mennään joko tanssimaan ja hilpeää iltaa viettämään tai yhden yön juttuja hakemaan.

        Jos ei kumppani pysy, niin ei sen perään baariin mennä


      • Anonyymi

        Mitä voit tehdä jos nainen ei ollenkaa vastaa? Turhautuu siinä kun ei ketää vastaa


      • Anonyymi

        Mä käyn baareissa, mutta sielä on vaan teinejä ja ei niitä kiinnosta yli 30


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä montaakaan naista nykypäivänä, jotka kumppania etsis baareista. Sinne mennään joko tanssimaan ja hilpeää iltaa viettämään tai yhden yön juttuja hakemaan.

        Kaikki haluaa vaan olla sinkkuina.


    • Anonyymi

      Muutenki en ymmärrä, alkanu menee paremmi, asun uudes asunnos ja tienaan hyvin töissä rahaa on, mulla on siisti tyyli, eipä ne naiset kiinnostu.

      T:Allu

    • Anonyymi

      Sillon ku meni huonommin esim työttömä, pääsi naistenkaa treffeille.

    • Anonyymi

      Niin paljo kauniita tyttöjä on ja tuntuu et pää räjähtää ku ei saa naista.

      T: Allu

    • Anonyymi

      Baaritki alkanu kyllästyttään ku niihin menee, menee vain rahat eikä saa naista. Sama virsi joka kerta. Naiset sanoo sori oon varattu tai muuten ei kiinnosta. Kai huomenna täytyy baariin.

    • Anonyymi

      Nii jotenki yrittää ees miettä et sais naista naisen ku ei ne vastaa ja tinderia antanu jo 1000 osumaa ja ei saa matchia siis käsittämätöntä. Naiset ei must tykkää vissiin. Tienaan yli 2000 e kk ja asun uudes asunnos oon ihan yksin.

      T. ALLU

    • Anonyymi

      En tiedä kyl miten saada naista enään. Ku on työ ja tienaa kivasti rahaa, ja ostanu hienompia vaatteita, ei auta ku ei saa naista...

      • Anonyymi

        Ptäisiköhän alkaa miettiä missä se vika mahtaa piillä kun rahalla ja vaatteilla ei naista onnistu saamaan? Oliskohan jotain muuta vialla? Hmmmmmm.....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ptäisiköhän alkaa miettiä missä se vika mahtaa piillä kun rahalla ja vaatteilla ei naista onnistu saamaan? Oliskohan jotain muuta vialla? Hmmmmmm.....

        Se vika lienee naisten heikossa aivotoiminnassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ptäisiköhän alkaa miettiä missä se vika mahtaa piillä kun rahalla ja vaatteilla ei naista onnistu saamaan? Oliskohan jotain muuta vialla? Hmmmmmm.....

        En tiedä oon aina yksib paskaa .


    • Anonyymi

      Tuntuu et ksikki hipitki saa naista ja mä yksin, mitä vittua mus on vikana.

      • Anonyymi

        "Baaritki alkanu kyllästyttään ku niihin menee, menee vain rahat eikä saa naista. Sama virsi joka kerta. Naiset sanoo sori oon varattu tai muuten ei kiinnosta. Kai huomenna täytyy baariin."

        Olisko se vika tässä.


      • Anonyymi

        Liikoja valikoivat runkkaa lopussa


    • Anonyymi

      sama vika

    • Anonyymi

      Ihan varmaan siks, ku ne on ylivertaisen sosiaalisia

    • Anonyymi

      Eipä oo kovin montaa ihmistä maailmassa jotka jaksais kuunnella munkaan jatkuvia valituksia. Kummasti häipyy ihmiset ympärilta kun alkaa valittaan. Oon muutaman kerran saanut jopa muutaman mielenterveysalan ammattilaisen melkein hermoromahduksen partaalle valituksillani.

      KilttiMies89

      • Anonyymi

        Pitäis niiden nyt jaksaa ees kuunnella ja ymmärtää kun niille sentään maksetaan siitä mut näköjään terapeutitkaan ei jaksa mun negatiivisuutta ja valitusta.

        KilttiMies89


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitäis niiden nyt jaksaa ees kuunnella ja ymmärtää kun niille sentään maksetaan siitä mut näköjään terapeutitkaan ei jaksa mun negatiivisuutta ja valitusta.

        KilttiMies89

        Menny kaikkien kanssa sukset ristiin ja oon irtisanonut terapiasuhteeni ja sit ne terapeutit vielä suuttuu siitä.

        KilttiMies89


    • Anonyymi

      Mun mielestä niillä terapeuteilla täytyy olla päässä vikaa kun ei ne kestä hankalasti hoidettavia potilaita. Mut ihan sama ei mulle koskaan oo mistää terapiasta mitään hyötyä ollut.

      KilttiMies89

      • Anonyymi

        Sillä terapialla ei ole paskankaan väliä, jos itsellä ei ole motivaatiota tehdä asioille jotain. Sulla ei ole.

        Kärsi paskassasi, olet päässyt vielä tosi vähällä.


    • Anonyymi

      Kaupassa on mukava jututtaa naisia kun ne vastaa siellä

    • Anonyymi

      No helvetin ärsyttävä ees päästä kommunikoimaan naisenkaa ku toinen ei vastaa. Siispä ei kannata tutustua naisiin ikinä.

    • Anonyymi

      Oikeesti ärsyttää ku naiset ei vastaa, pitäs vähän käyttäytyä ja vastata miehelle mut ei.

      • Anonyymi

        Saat joku päivä vielä kunnolla pataasi, kun menet häiriköimään väärän miehen naista. Ihme psykopaatti. Naisilla ei ole mitään velvollisuutta vastata sulle. Ne vastaa miehille, jotka osaa käyttäytyä.


    • Anonyymi

      Mun mielestä naiset on seonnu ku en kelpaa naisille komee pitkä mies.

      T. Allu

    • Anonyymi

      Helvetti mitään ei näköjään ole tehtävissä.

    • Anonyymi

      Onnea huvittaa vaihtaa omistajaa: vuoroin se meitä seuraa ja vuoroin taas välttää. Jos osaksesi on tullut vastoinkäymisiä, joilla sallimus koettelee kuolevaisia, niin kestä ne kärsivällisesti äläkä kapinoi kohtaloa vastaan. (Pythagoras)

    • Anonyymi

      Turuus ehkäsynuoriso valmistuu sankal joukol pikkujouluihi.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      14
      2119
    2. Kuvaile kaivattuasi kolmella

      Emojilla. Oma vastaus 💨🚮💣
      Ikävä
      188
      1809
    3. Mitä sä kuvittelit

      Kun annoit mulle huomiosi, tottakai minä menin ihastumaan suhun. En ole koskaan ollut se henkilö keneen kukaan kiinnittä
      Ikävä
      130
      1704
    4. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      129
      1611
    5. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      145
      1562
    6. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      178
      1179
    7. Sähköauto ei saastuta

      Koska sähköautossa ei ole saastutusputkea kuten polttomoottoriautossa. Saastuttajille tulee mätkäistä kunnon saastutusv
      Maailman menoa
      316
      1178
    8. Älä nainen leikistä suutu!

      Ja kyllä täytyy kritiikkiäkin kestää, mm. ylipaino, se että oot köyhä jne jne Melko tutulta mieheltä
      Ikävä
      114
      1133
    9. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1044
    10. Olisitko oikeasti

      valmis kohtaamaan kaivattusi?
      Ikävä
      95
      1035
    Aihe