kauppaostokset-mies ei ole koskaan tyytyväinen

Anonyymi

Ja riita on valmis. Toinen riidan aihe on kaupassa käyntien tiheys.
Mies tienaa,minä saan vaan takuueläkkeen,tottakai mieheltä palaa käpy,kun hän maksaa kaiken,mutta olen alkanut epäileen että onko se jokin keino hallita mua.
vaikka kiskoisisin sen vitun prisma n tohon viereen,niin mies olis sitten varmaan tyytyväinen. bensa maksaa,auto kuraantuu tsm tsm. riitaa riitaa.Tätä on jatkunut jo aika kauan,pelkään että mitä tapahtuu sitten kun multa palaa käpy.

4

103

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Turhasta kitiset. Jos yhteiselämä teillä on noin vaikeeta, ratkaisuja löytyy.
      1. Maksa sinä ruokaostokset. Ota osa-aikatyö jos sun rahat ei niihin riitä.
      2. Pistä mies kauppaan. Teet ruokaa vain niistä tavaroista mitä se tuo.
      3. Kerätkää metsästä kasvattakaa itse kesän/syksyn aikana kaikki tarvitsemanne, ei kulu senttiäkään ruokakauppaan.
      5. Pyytäkää sossusta ruokakuponkeja.
      6. Kaivakaa kaupan jätepuristimesta safkat itsellenne. Ei kulu taaskaan senttiäkään ruokaan.
      7. Hakekaa ruokakassit ruokajonoista ja kerjätkää kaupoista roskiin menevää tavaraa.
      8. Ruvetkaa laihikselle ja lopettakaa syöminen.
      9. Muuta pois lähemmäs kauppaa yhteiskunnan tukemaan asuntoon ja jatkossa asu yksiksesi, älä ota nalkuttajamiestä riesaksesi.

• Anonyymi

Aivan turhasta kitiset. Sen lauluja laulat kenen leipää syöt. Näin se vaan menee.
      Itsehän sitä siedät. Jos tekee pahaa, muuta muualle.

• Anonyymi

Mies taitaa olla jo tehnyt selväksi, ettei ole tyytyväinen tilanteeseen..

Mitäs otti köyhän ja työkyvyttömän naisen. Takuueläke vaan? Siis jos eläisit yksin, saisit sen lisäksi normaali eläkkeen ja asumistuenko? Ja olisit riippumaton vaikkakin köyhä.

Jos on isot tuloerot, kannattaa ehkä vaan asua erillään. Minullakin on juuri nuo tulot enkä ikinä haluaisi lähteä miehen tuloille, juuri tuosta syystä. Oliko sinulla halpa kaupungin vuokrakämppä ennen yhteenmuuttoa? Ehkä sekin meni kun luotit että yhteiselämä sujuu tuloeroista huolimatta.

Älä siedä paskaa, mies varmasti tiesi kyllä tilanteen ja jos hyväksyi sen silloin, niin itse tekee väärin nyt kiukuttelemalla.

• Anonyymi

miksi maailmassa valitsit tunkea miehen kotiin kun jo alussa tiesit että mies ei ole tyytyväinen käytokseesi? ("Mutku en mää alussa tienny" -et usko tuohon itsekkän!)
      Miksi?!

Miksi yhä valitset kuunnella, haastaa ritaa ja elää tuollaisessa ilmapiirissä?
      Miksi?

Miksi et muuttaisi vikka soluasuntoon jossa sinulla on ainakin ihan ikioma yksi huone, voit sieltä rauhassa hakea toitä, oppikursseja, vapaaehtoishommia (joissa aina joku tuntee jokun joka tuntee jonkun joka tarvitsee apua).
      Miksi?

Kerrot saavasi takuueläkettä. Se ei estä sinua hankkimasta tyopaikkaa. varsinkaan näin joulun alla jolloin toitä in tajolla enemmän kuin hakijoita.
      Käytä tietokonetaitojasi etsiä niitä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onhan tää tyhmää ajatella sua kun tuskin ees muistat mua

Hyvää yötä sinne jonnekin. 💔
      Ikävä
      26
      2534
    2. Ikuiset kaipaajat

Miksette vaan mene sen kaipauksen kohteen luokse ja puhu sille suoraan? Mitä järkeä on kaipailla jotain puolituttua vuo
      Ikävä
      77
      2326
    3. Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää

Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv
      Maailman menoa
      66
      2313
    4. Riikka ottaa miljardi euroa EU:n yhteisvelkaa Suomelle

Niin kääntyi irvipersun takki taas, vaikka vaalilupauksissa oli ettei yhteisvelkaa Suomi enää koskaan ota. No nyt otti m
      Maailman menoa
      21
      2016
    5. Kerro kaivattusi etunimi

Naisille
      Ikävä
      84
      1759
    6. En tiedä ymmärrätkö

Kuinka paljon merkitset mulle. Näet minut minuna etkä silti käännä selkääsi. Tökit jatkuvasti kepillä jäätä ja menit ehk
      Ikävä
      7
      1539
    7. Kun ei numeroa

niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍
      Ikävä
      30
      1378
    8. Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla

Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä
      Yrittäjyys
      16
      1261
    9. Kenenkä halli se on tulessa nelostiellä

11 yksikköä paikalla
      Pyhäjärvi
      4
      1103
    10. Se on siinä

Jami kun vielä loppuu niin Lappajärvellä ei oo yhtään mitään toimintaa.Purkamista piisaa kymmenen vuoden ajalle.Maakunna
      Lappajärvi
      32
      947
    Aihe