Ei ole mitään mahdollisuutta saada 55-vuotiaana naista rinnalle, hakeakseni täältä somesta naista rinnalleni.
Oletko samaa mieltä kanssani.
Niin se on että !
6
158
Vastaukset
- Anonyymi
Ja vielä kun kirjoitat anonyymi piiloa leikkien,kaikki naiset juoksee perässäsi,etkö huomaa?
- Anonyymi
Ei naiset juokse perässäni, mutta olethan itsekkin "anonyyminä" esiintynyt ! tässäkin jutussa.
Karkausvuosi !! mitä se teille naiset merkitsee?? tuletko kosimaan karkauspäivänä minua? vai pitääkö odottaa taas 4-vuotta seuraavaan karkauspäivään saakka.
Edelleen Se 55- vuotias mies.
- Anonyymi
Miten se nyt niin vaikeeta on. Olen 65 v ja vientiä riittää ihan tarpeeksi. En ole timmi tai hyvännäköinne. Ylipainoakin on reippaasti. Vai olisikko se, että nuoret naiset haluaakin luotettavan suhteen. Ei mitään kehuskelijoita tms. Olen ollut jonkin aikaisissa ( kuukausista pariin vuoteen ) suhteissa 30-40 vuotta nuorempiini. Ei valittamista. Yksi pitää edelleenkin yhteyttä kaverina. Joten elä hyvä ihminen enää hae vakisuhdetta - nauti elämästä avoimesti partnerisi kanssa. t. Makke54 luukusta
älä nyt noin vanhaa havittele
- Anonyymi
Täällä lähes saman ikäinen.tosin kymmenen vuotta nuoremman näköinen.muutenki nuorekas!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT3604286Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1443739KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti882608Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku92421Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei122236Lindtman haluaa leikata Kela-korvauksista...oho!
Antti Lindtman sanoo Kauppalehdessä, että vuodesta 2028 voi tulla erittäin hankala, mikäli nykyinen hallitus ei tee riit1521910Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja181818- 1191808
Typeryyttä
Se on kummallista, kun kaksi ihmistä tuntee selittämätöntä vetoa toisiinsa, mutta eivät vain pääse toistensa luokse. Mik1241409Martina mukana erikoisjoukossa
Huippurankka Erikoisjoukot-ohjelma jatkuu, Martina mukana. Kerrankin Martinalle hyvä ohjelma, hänellä on voimaa, sisua j1551095