Niin se on että !

Anonyymi

Ei ole mitään mahdollisuutta saada 55-vuotiaana naista rinnalle, hakeakseni täältä somesta naista rinnalleni.
Oletko samaa mieltä kanssani.

6

122

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ja vielä kun kirjoitat anonyymi piiloa leikkien,kaikki naiset juoksee perässäsi,etkö huomaa?

• Anonyymi

Ei naiset juokse perässäni, mutta olethan itsekkin "anonyyminä" esiintynyt ! tässäkin jutussa.
        Karkausvuosi !! mitä se teille naiset merkitsee?? tuletko kosimaan karkauspäivänä minua? vai pitääkö odottaa taas 4-vuotta seuraavaan karkauspäivään saakka.

Edelleen Se 55- vuotias mies.

• Anonyymi

Miten se nyt niin vaikeeta on. Olen 65 v ja vientiä riittää ihan tarpeeksi. En ole timmi tai hyvännäköinne. Ylipainoakin on reippaasti. Vai olisikko se, että nuoret naiset haluaakin luotettavan suhteen. Ei mitään kehuskelijoita tms. Olen ollut jonkin aikaisissa ( kuukausista pariin vuoteen ) suhteissa 30-40 vuotta nuorempiini. Ei valittamista. Yksi pitää edelleenkin yhteyttä kaverina. Joten elä hyvä ihminen enää hae vakisuhdetta - nauti elämästä avoimesti partnerisi kanssa. t. Makke54 luukusta

• älä nyt noin vanhaa havittele

• Anonyymi

Täällä lähes saman ikäinen.tosin kymmenen vuotta nuoremman näköinen.muutenki nuorekas!

• oon niin miehekäs että sua hirvittää!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      107
      7716
    2. 108
      5901
    3. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      83
      5157
    4. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      139
      4526
    5. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      11
      3210
    6. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      55
      2957
    7. Miksi sä valitsit

Juuri minut sieltä?
      Ikävä
      58
      2908
    8. Törkeää toimintaa

Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818
      Ylivieska
      10
      2434
    9. Kerro nyt rehellisesti fiilikset?

Rehellinem fiilis
      Suhteet
      61
      2427
    10. Hei........

Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.
      Ikävä
      56
      2036
    Aihe