Ei ole mitään mahdollisuutta saada 55-vuotiaana naista rinnalle, hakeakseni täältä somesta naista rinnalleni.
Oletko samaa mieltä kanssani.
Niin se on että !
6
181
Vastaukset
- Anonyymi
Ja vielä kun kirjoitat anonyymi piiloa leikkien,kaikki naiset juoksee perässäsi,etkö huomaa?
- Anonyymi
Ei naiset juokse perässäni, mutta olethan itsekkin "anonyyminä" esiintynyt ! tässäkin jutussa.
Karkausvuosi !! mitä se teille naiset merkitsee?? tuletko kosimaan karkauspäivänä minua? vai pitääkö odottaa taas 4-vuotta seuraavaan karkauspäivään saakka.
Edelleen Se 55- vuotias mies.
- Anonyymi
Miten se nyt niin vaikeeta on. Olen 65 v ja vientiä riittää ihan tarpeeksi. En ole timmi tai hyvännäköinne. Ylipainoakin on reippaasti. Vai olisikko se, että nuoret naiset haluaakin luotettavan suhteen. Ei mitään kehuskelijoita tms. Olen ollut jonkin aikaisissa ( kuukausista pariin vuoteen ) suhteissa 30-40 vuotta nuorempiini. Ei valittamista. Yksi pitää edelleenkin yhteyttä kaverina. Joten elä hyvä ihminen enää hae vakisuhdetta - nauti elämästä avoimesti partnerisi kanssa. t. Makke54 luukusta
älä nyt noin vanhaa havittele
- Anonyymi
Täällä lähes saman ikäinen.tosin kymmenen vuotta nuoremman näköinen.muutenki nuorekas!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1911330
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138893- 85842
- 51748
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?51730Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t252622Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä311597Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55579- 53574
Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,7570