En tajua miten saada nainen.

Anonyymi

Alkanu miettiin et oon varmaa ikuisesti yksin. Tienaan hyvin töissä kk. Rahaa on. Ja siisti tyyli. Autoo en omista. Mut oon ihan ok komee. Tinderis annan tykkäyksiä ei mitään.naiset ei vastaa jne. En tiedä mikä vika mus on. Käyn paljo baareis ja ulkona mis ihmisiä. Mut haluaisin löytää ihan normaalin naisen. Ei tarvi olla hoikka mallin näkönen. Siis en ymmärrä. Ainut että kun tapaan naisen esim kassalla kaupas nätin alkaan ujostelee ja oon ujo ja puhun hiljaa, välillä lähestyn naisia,mut ei ne kiinnostu.

12

152

Vastaukset

• Yritä olla jännämies. Siitä ne naiset tykkää.

• Tinderistä en tiedä mitään kun en koskaan ole käyttänyt.
    Ujoudessa ei ole mitään vikaa. Itsevarmuutta voi harjoitella, esim. haastamalla itsensä ja uskaltautua puhumaan selkeämmin ja katsomaan kohti, edes pari sanaa ja vaikka hieman hymyillä. Kun huomaat ettei se ole vaarallista rohkeus kasvaa. Sinnikkäästi vaan haastamaan itsesi!
    Ja joka kerta ei positiivista palautetta tule, ei kenellekään! Sen ei saa antaa lannistaa.

• Vois kyllä kokeilla. Kaipais vain niin sitä naista.

• Rohkeasti toimeen :) Kokeile! Kyllä se itsetuntoa nostaa kun huomaa osaavansa ja uskaltavansa. Siitä se alkaa.
      Onnea matkaan :)

• Ei täs naista saa mitenkään.

• Et saa naista koska tavis naiset haluaa rikkaan miehen vaikka naisella olis 60 tonnii ulosotossa.

• Asia on aika päin helvettiä.

• Öyh! Olen ulkonäöltä 6/10 nainen, mutta haluan parisuhteen vähintään 8/10 miehen kanssa, koska olen saanut 8/10 miehen seksiin, niin saan varmasti myös parisuhteeseenkin, vai mitä? En halua rumaa tasoistani miestä, mutta itse en kuitenkaan ole ruma vaan todella kaunis, vaikka ylipainoa onkin 20kg.

• No minä tasoa 7 mies mutta en halua ruma koska olen saanut parisuhteeseen kauniita naisia vain.

• En kaa saa naista mitenkää koska tienaan paljo ja naiset ei vain musta kiinnostu.

• Ehkä aloittajan kannattaisi kysellä vinkkejä naispuolisilta tuttaviltaan jotka tuntevat häntä jonkin verran jo ennestään? En oikein ymmärtänyt mikä seikka estää todellisuudessa naisen saamisen. Täällä netissä menee melkoiseksi "laukaus pimeään" neuvomiseksi eli melko huonosti osuu vinkit kohteeseen.

• Tästä on jo kyllästymiseen asti jauhettu mutta tulkoon nyt vielä kerran:
    Se nyt ei vain riitä vaikka olisit mielestäsi ihan ok komee ja siisti tyyli ja käyt töissä.
    Onko sinulla mitään antaa itsestäsi? Onko sinussa minkäänlaista karismaa, siis sellaista mitä vetovoimaksi sanotaan? Oletko pelkkä tyhjä pahvi nätissä paketissa? Tajuatko?
    No tietysti jos, ja ilmeisesti näin onkin, haet pelkkää petiseuraa silloin joudut kyllä kilpailemaan kovassa sarjassa. Siinä joukossa ne kaikkein komeimmat ja itsevarmimmat vie naiset sänkyyn. Siellä ei sisin merkitse mitään koska sieltä haetaan vain kertakäyttösuhteita.
    Mutta jos puhutaan oikeista parisuhteista siinä vaaditaan niin paljon muutakin kuin yllä mainitsemasi asiat. Ulkonäöllä ei parisuhdetta pystyssä pidetä jos siinä ei ole hyvä olla. Onko sinun kanssasi hyvä olla?

suomi24-logo

Osallistu keskusteluun

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Erika ja viisuvalinta

Cicciolina todella reipas ja mukaansatempaava esitys. Toivottavasti Erika pääsee kisoihin mukaan !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Maailman menoa
    127
    3932
  2. Hengityssuoja, viruksia vastaan. Ihan pelleilyäkö?

Kuulemma hengityssuojaimet ovat loppuneet niin apteekeista kuin tukkureiltakin, kertoo Hesari. "Hengityssuojaimet loppuivat tukkureilta ja monista ap
    Maailman menoa
    91
    3722
  3. Coronavirus-hysteria

Mihinkähän mittakaavoihin tuo hysteria pääsee? Luuletteko, että kohta vaikkapa bussilastillinen tyhjenee jonkun yskäistyä seuraavassa etapissa? Entä m
    Maailman menoa
    80
    2148
  4. Seinäjoella jälleen kuolonkolari

Kyllä eikö näitä teitä saada sellaiseen kuntoon, että ihmiset (jotka on pakotettu käymään töissä) voisivat taittaa taivaltaan ilman järjetöntä kuolema
    Seinäjoki
    30
    1036
  5. Tampereella tapetaan.

Keski-ikäinen mies löytyi murhattuna Tampereella – verta vuotava tekijä karkuteillä, poliisi varoittaa vaarallisuudesta
    Tampere
    31
    451