Miten se pettäminen tapahtuu?

Anonyymi

On aina kiinnostanut tämä asia, että kun aviopuoliso pettää, niin miten se onnistuu? Siis kun vaikkapa se työpäiväkin on tietyn mittainen, niin missä välissä voi tavata sitä salakumppania? Eihän puoliso voi ilman epäilystä olla pitkiä aikoja pois.

24

1109

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kannattaa jättää se pettäminen jo tuossa vaiheessa, kun täältä neuvoja joutuu kysymään.

      • Anonyymi

        En kysynyt tietääkseni neuvoja pettämiseen, vaan olin kiinnostunut miten se toimii.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kysynyt tietääkseni neuvoja pettämiseen, vaan olin kiinnostunut miten se toimii.

        Pettäjä valehtelee. Parisuhdehan perustuu luottamukseen ja jos toinen sanoo menevänsä esim. kalalle, oletus on, että hän puhuu totta.

        Pettäjällä on vääristynyt käsitys totuudesta ja hän ei arvosta parisuhdetta, ei omaansa eikä muiden. Tietoisesti pettävä pettää aina!


    • Anonyymi

      Eikös yleisin pettöjätyyppi ole matkatöitä tekevä mies tai nainen. Siinä se on tilaisuus.

    • Anonyymi

      Eräs mies käy luonani ,kun vaimo shoppaa.

    • Anonyymi

      Ei seksissä tunteja mene...

    • Anonyymi

      Jääköön aikuistenavioliittojen salaisuudeksi. Pitäkää tunkkia.

    • Anonyymi

      Ihan vilpitön kysymys oli, kun tiedän että sitä tapahtuu.

      Eikö se ole loppujen lopuksi lyhyt tuo tapaamisaika? Miten sellaiset jaksaa lyhyttä aikaa, jotka haaveilevat kuitenkin saavan toisen kokonaan omakseen?

      Ei molemmat välttämättä hae vain sitä seksiä. Toinen puolisko saattaa olla oikeasti rakastunut.

      • Anonyymi

        Iso osa ihmisistä tekee ylitöitä ja monet eivät saa niistä edes palkkaa, joten puoliso ei mistään tiedä mitä ylitöissä on oikeasti tehty.

        Paljon ihmisistä tekee myös reissutyötä. Siinä on koko ilta ja yö aikaa, jos menee päivän päätyttyä pukille.

        Shoppailureissuilla voi käydä.

        Jos vaikka harrastaa jotain 4 kertaa viikossa voi yhden kerran viikossa uhrata seksin harrastamiselle.


    • Anonyymi

      Vaimoni petti minua, kun tein ilta- tai työvuoroja tai olin muissa kaupungeissa koulutuksessa.

    • Anonyymi

      Olemme maapallolla, jotta oppisimme asioita toinen toisiltamme. Oravan pyörä ei ole tärkeää. Jumala rakastaa meitä kaikkia ihan yhtä paljon. Rakkaudettomuudesta ei tarvitse kärsiä. Rakkaus on meissä jokaisessa, Jumalan rakkaus.

      • Anonyymi

        Puolustatko pettämistä sillä harhakuvalla rakkaudesta että hyväksyt pettämiset?
        Jumala on uskollisuuden esikuva ja hän odottaa sitä myös ihmisiltä koska on rakkaus. Rakkaus ei petä. Joka rakastaa ajattelee toisen parasta ja unohtaa itsekkyyden. Jumalan rakkaus on enemmän, ei himoa jota harhaisesti kutsutaan rakkaudeksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puolustatko pettämistä sillä harhakuvalla rakkaudesta että hyväksyt pettämiset?
        Jumala on uskollisuuden esikuva ja hän odottaa sitä myös ihmisiltä koska on rakkaus. Rakkaus ei petä. Joka rakastaa ajattelee toisen parasta ja unohtaa itsekkyyden. Jumalan rakkaus on enemmän, ei himoa jota harhaisesti kutsutaan rakkaudeksi.

        Oletkos nähnyt jumalan muualla kuin pääkopassas, rakaus on haavekuva, illuusio joka on hämäävää. Itsekkyys on tervettä.


    • Anonyymi

      Hyvin on uskonut "ylityöt" ja työreissut mitä käytän. Se mitä ei tiedä ei voi surrakkaan. Toki sun pitäää osata jallittaa siellä toisessakin päässä ja perustella "ystävyytesi" samoin jos tuo hoito pettää ja yrittää käräyttää pitää osata se laittaa sen viaksi. Nämä pitää osata jotta voi nauttia elämästä. Piristää kummasti kun saa muualtakin kuin kotoa.

      • Anonyymi

        En muuten uskonut. Otin selville naisten nimet ja asuinpaikat, perhesuhteet. Olivat usein yksinhuoltajia. Tiesin alusta asti ja koko sukukin tiesi, jopa pettäjän puolen sukulaiset antoivat apua minulle kestää tilannetta. Aikansa kesti ja sitten heitti kakkoset romukoppaan, kun niistä alkoi koitumaan harmia. Että kyllä sen aistii ja sitten ottaa selvää, hienotunteisuuttani en asiaa pettäjälle sanonut, koska hänen itsetuntonsa ei olisi kestänyt ja kiillotettu kilpensä olisi saanut pysyvän naarmun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En muuten uskonut. Otin selville naisten nimet ja asuinpaikat, perhesuhteet. Olivat usein yksinhuoltajia. Tiesin alusta asti ja koko sukukin tiesi, jopa pettäjän puolen sukulaiset antoivat apua minulle kestää tilannetta. Aikansa kesti ja sitten heitti kakkoset romukoppaan, kun niistä alkoi koitumaan harmia. Että kyllä sen aistii ja sitten ottaa selvää, hienotunteisuuttani en asiaa pettäjälle sanonut, koska hänen itsetuntonsa ei olisi kestänyt ja kiillotettu kilpensä olisi saanut pysyvän naarmun.

        Jatkan vielä sen verran, että tietysti näyttelin sen verran, että näytti siltä, että uskoin selitykset. Hassu kommentti tuo sitä mitä ei tiedä ei voi surrakaan. En totisesti surrut, ajattelin vain miten ja millaisen urpon olin nainut, pelkän valehtelijan ja ihmettelin valehtelua seuratessani, kuinka helppoa se valehtelu oli kaikkialle. Ilmeisesti toiset meistä etsii rinnalleen tosi valehtelijoita, joihin ei voi luottaa muuta kuin silloin, kun se on sisällä, että sisällä on. Kiitos ei muuta.


    • Anonyymi

      Jos aviopuolisostaan ei välitä edes sen vertaa, että harrastaisi seksiä hänen kanssaan, niin miten voi välittää missä ja kenen kanssa liikkuu. EVVK

    • Anonyymi

      Reissuhommissa voi pettää. Ja "harrastusmenoissa", poikien saunailloissa, "ylitöissä". Tai voi ottaa pekkaspäivän ja valehdella olevansa töissä. Voi myös lähteä töistä muutaman tunnin aiemmin ja mennä pettämään.

      • Anonyymi

        Mun mies teki näin..


    • Anonyymi

      Siihen löytyy vaikka mitä keinoja. Jos vaimo sanoo lähtevänsä työ päivän jälkeen vähän shoppaillee kuka sanoo et meni ostoksille, ei kukaan. Minä sain kolauksen kun vaimo näin toimi, oli suhteessa työkaveriin ja panot hoidettiin työpäivän jälkeen miehen luona ja kun mies oli sinkku, ei häiriötekijöitä. Työkaverin nimeä ei vaimo tosin kertonut, sanoi van olleensa suhteessa usean kuukauden. Keinoja löytyy paljon.

    • Anonyymi

      Pikkujouluristeilyllä, mikäli vaimo ei ole mukana

    • Pettäminen epäilemättä tapahtuu niin että panet muuta kuin aviopuolisoasi. Tyypilisesti toi onnistuu jollain vapaa-ajalla, eli firman vessassa, firman bileissä, viikonloppuna, lomamatkalla, sekä erityisesti festareilla. Juuri kun sitä aikaa on -- ja minkä takia me miehet ollaan niin mustasukkaisia puolison ajasta juurikin.

      Minä sitten petin tasan kerran *miehen* kanssa, niin hetero kun olenkin. Vittuilin goottinaiselleni kunnes hän lähti pois illan bileistä, ja sitten kisutin yhden nuoremman brassipojan. Eli sain sen aikani ja tilani pettää, vittuilemalla toiselle.

      Luonnollisesti, mitä tuolla tavalla avoimempi suhde ajassa, ja mitä enemmän voi ottaa sitä tilaa, sitä enemmän mahdollisuuksia pettämiseen. Mutta toisaalta, nykyään olen myös aika ajallisesti avoimessa suhteessa, enkä hirvittävämmin pelkää että toinen pettäisi omalla ajallaan. Musta oikeastaan se ihanne on juuri semmonen suhde jossa toinen saa juosta lähes mieten haluaa, mä tykkään siitä että se tekee omia juttujaan, eikä mun tarvitse pelätä sen tekosista; oisin aina varma että se vaan tulee kivasti kotiin.

      Kas kun sillon ei tartte miettiä mitään tämmösiä työpäiviä. Ei tartte täyttää toisen aikaa niin ettei sillä olis aikaa pettää. Ei tartte stressata vaikka sillä ois vaikka viikonlopun verran omaa aikaa putkeen, josta ei itse tiedä mitään.

      Tuollaisessa luottamussuhteessa molemmilla on paljon parempi olo. Ja jos se nyt joskus harvoin paniskin kolmatta, no ei sekään lunkien ihmisten välissä oo mikään maailmanloppu. (Sitä paitsi kun ne tulee takasin bileistä, ne näyttää sitten usein aika hottia kuvaa. ;) )

    • Anonyymi

      Mies kävi ( muka) omissa harrastuksissaan, vanhemmillaan, kavereiden kanssa baarissa, remonttia tekemässä...olihan noita. Myös pekkaspäivä pidettiin minulta salaa. Tekstiviestejä lähetteli kotona ollessaan, piipahti tekosyyllä ulkona kun halusi puhua puhelimessa. Työmatkat oli hyvä liikutella salapanon kanssa. Yllättävän hyvä valahtelemaan ja salailemaan oma puoliso oli, eikä mikään kunnioitusta herättävä piirre ihmisessä.

    • Anonyymi

      Lähtee pelaamaan sählyä tai tennistä. Kaverin kanssa parilla kaljalla tai baari-illan jälkeen. Hässimiseen menee 10 minuuttia, hyvin ehtii vaikka työpaikalla, mökillä tai työkaverin kotona ruokatunnilla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2022
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      45
      1557
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      28
      1458
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      19
      1437
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1431
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1405
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1377
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1310
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1240
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1217
    Aihe