Luottamuksen puute

Anonyymi

Olin itse bilettämässä pitkästä aikaa. Harvoin pääsen, kun on lapset ja silloin kun ei ole lapsia niin olen miesystäväni kanssa. Vihdoin siis pääsin lähemään. Miehen elämä on taas paljon vapaampaa, on etävanhempi. On tässä viime aikoina käynyt viihteellä enemmän kuin minä. Koska ei ole samanlaisia velvollisuuksia. Hänen työhönsäkin kuuluu asiakkaiden viihdyttämistä iltaisin ravintolassa ja baarissa. Olin siis tyytyväinen kun minä pääsin lähtemään kerrankin. Myönnettävä on ettei tunnu kovin kivalta kun toinen käy ulkona milloin haluaa ja itse ei pääse. Seuraavana iltana oli mies taas lähdössä iltaa viettämään.
Illan kuluessa viestiteltiin, mies vastaili. Mutta ei sanallakaan maininut että on itsekin baarissa. Aamulla sitten tajusin, kun mies oli vastannut hyvänyön viestiini pikkutunnilla että pentele on ollut ulkona. Minähän suutuin. Olisin suuttunut vaikka olisin saanut tietää aiemminkin, mutta nyt erityisesti kun ei kertonut viesteissä olevansa itsekin ulkona. Ja lähti siis seuraavanakin iltana.
Juuri olemme puhuneet siitä miten tärkeää on että voi luottaa ja avoimesti kerrotaan asioista. Joo, tajuan kyllä että mies ehkä ei halunnut pilata iltaani kertomalla illan aikana tai suojeli itseään kun tiesi miten harmistuisin asiasta. Olemme siis keskustelleet tästä elämäntilanteiden epäreiluudesta.
Onko minun suuttumiseni oikeutettua. Miehen mielestä ei. Sanoin että kertomatta jättäminen on sama kuin valehtelu. Hänellä oli hyvin mahollisuuksia kertoa, mutta ei kertonut. Ei osannut sanoa että miksi.

1

62

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ainoa jonka mielipiteellä tossa asiassa on väliä, olet sinä. Oma on valintasi, elä sen kanssa tai jätä se sika. Mulle toi on täysin yhdentekevää, ihan se ja sama teitpä kummin tahansa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      84
      4531
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3115
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      136
      3109
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      403
      2192
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      220
      1308
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      11
      1213
    7. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      76
      1197
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      65
      1082
    9. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      30
      1074
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      111
      983
    Aihe