Tulee tuo Ei pystynyt hengittää biisi niin liki. Muutama esimerkki. Heräilin öisin,piti ikkunasta hengittää happea,ahdisti. Toinen tuli valittaa Miks valvot. Lisäksi kaikesta yritti kontrolloida. Edes ystäville ei saanut puhelimessa puhua. Joka sanan kyttäsi ja ruoti. Jos kävin kahvilla ystävän kanssa,totta kai olin pettämässä. Jos en vastannut viesteihin sillä siunaamalla,niin olin huora. Nyt vapaana saan keittää kahvia vaikka klo 3 yöllä. Saan katsoa tv.tä ilman marmatusta. Uutta puolisoa en edes halua enää. Ahdistun ns ehdokkaista,sillä kumma kyllä sellaisiakin on. Vaikka ex puoliso haukkui kuinka oksettava olen ja silti olisi halunnut pitää otteessaan. Piti itse vain lähteä,laittaa ero vireille. Sen jälkeen mietinkin miksen aiemmin ajatellut omilla aivoilla ja lähtenyt.
Muistelen aikaa,kun olin naimisissa
2
66
Vastaukset
- Anonyymi
Tuo ahdistus on niin tuttua! Kun työstä tullessa jo parkkipaikalla kun näin kotitalon kauhea puristava ahdistus laskeutui päälle ja ajatus että tuonne taas on mentävä.
Olin tyhmä ja naivi mennessämme naimisiin. En ajatellut nenääni pitemmälle. Sitä vaan mentiin kun kaikki muutkin! Se kuului ikäänkuin asiaan eikä sen pitemmälle ajateltu.
En edes koskaan rakastunut siihen mieheen, hauskaa meillä oli mutta sillä ei pitkälle mennä kun kaikki muu puuttuu.
Aloimme tosissaan etääntyä toisistamme. Elimme kuin kämppikset saman katon alla.
Eroonhan se päättyi, minun aloitteestani. Mies ei halunnut mutta tunsin että sairastun jos jään siihen tilanteeseen. Sen jälkeen olen elänyt yksin ja todennut että näin on hyvä enkä halua sitoa itseäni kehenkään. Oma koti jossa saa olla ja tulla ja tehdä mitä haluaa on ihana asia! Olkoot vaikka minkälainen kultakimpale, kyllä vapaus on kuitenkin kultaa kalliimpaa. Minulle ainakin.- Anonyymi
Minä olen osannut ajatella nenää pidemälle enkä ole antanut naisen juonitella mua naimisiin, yrittänyt on monesti, syyt tiedän enkä anna periksi. Jos avolliitosta erotaan ei tule ainakaan omaisuuden menetystä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen412799Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .452767Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631232578Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3241641- 711064
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101041Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101752Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26750Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.191724- 97667