Muistelen aikaa,kun olin naimisissa

Anonyymi

Tulee tuo Ei pystynyt hengittää biisi niin liki. Muutama esimerkki. Heräilin öisin,piti ikkunasta hengittää happea,ahdisti. Toinen tuli valittaa Miks valvot. Lisäksi kaikesta yritti kontrolloida. Edes ystäville ei saanut puhelimessa puhua. Joka sanan kyttäsi ja ruoti. Jos kävin kahvilla ystävän kanssa,totta kai olin pettämässä. Jos en vastannut viesteihin sillä siunaamalla,niin olin huora. Nyt vapaana saan keittää kahvia vaikka klo 3 yöllä. Saan katsoa tv.tä ilman marmatusta. Uutta puolisoa en edes halua enää. Ahdistun ns ehdokkaista,sillä kumma kyllä sellaisiakin on. Vaikka ex puoliso haukkui kuinka oksettava olen ja silti olisi halunnut pitää otteessaan. Piti itse vain lähteä,laittaa ero vireille. Sen jälkeen mietinkin miksen aiemmin ajatellut omilla aivoilla ja lähtenyt.

2

92

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tuo ahdistus on niin tuttua! Kun työstä tullessa jo parkkipaikalla kun näin kotitalon kauhea puristava ahdistus laskeutui päälle ja ajatus että tuonne taas on mentävä.
      Olin tyhmä ja naivi mennessämme naimisiin. En ajatellut nenääni pitemmälle. Sitä vaan mentiin kun kaikki muutkin! Se kuului ikäänkuin asiaan eikä sen pitemmälle ajateltu.
      En edes koskaan rakastunut siihen mieheen, hauskaa meillä oli mutta sillä ei pitkälle mennä kun kaikki muu puuttuu.
      Aloimme tosissaan etääntyä toisistamme. Elimme kuin kämppikset saman katon alla.
      Eroonhan se päättyi, minun aloitteestani. Mies ei halunnut mutta tunsin että sairastun jos jään siihen tilanteeseen. Sen jälkeen olen elänyt yksin ja todennut että näin on hyvä enkä halua sitoa itseäni kehenkään. Oma koti jossa saa olla ja tulla ja tehdä mitä haluaa on ihana asia! Olkoot vaikka minkälainen kultakimpale, kyllä vapaus on kuitenkin kultaa kalliimpaa. Minulle ainakin.

• Anonyymi

Minä olen osannut ajatella nenää pidemälle enkä ole antanut naisen juonitella mua naimisiin, yrittänyt on monesti, syyt tiedän enkä anna periksi. Jos avolliitosta erotaan ei tule ainakaan omaisuuden menetystä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks

Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann
      Maailman menoa
      444
      2999
    2. Teidän persujen pitäisi välillä miettiä kuinka Suomen talous saataisiin kuntoon

Ja lopettaa tuo tyhjänpäiväinen maahanmuuttajista höpöttäminen. Teillä on sentään rahaministerin salkku tällä kierroksel
      Maailman menoa
      137
      2235
    3. Minkä ikäinen

Minkä ikäinen on kaipauksesi kohde?
      Ikävä
      132
      2063
    4. Kaninkolojen vaikutus?

Vinkki sinkkumiehille: jos haluatte kunnollisen täysijärkisen naisen, niin kaivautukaa ulos kaninkoloistanne ja parantak
      Sinkut
      208
      1304
    5. Kuka omistaa entisen Veljeskodin?

Kenellä on varaa pitää hiljattain remontoitua rakennusta tyhjillään? Tehdäänkö siitä Suomen kallein kirpputori vai mikä
      Ähtäri
      7
      1295
    6. Martina ei mennyt naimisiin

IS 17.9: Martinan häät peruuntui, tajusi, ettei ollut oikea aika. Rahat meni hevosiin. On edelleen parisuhteessa Yhdysva
      Kotimaiset julkkisjuorut
      151
      1243
    7. Persut ei kestä heidän johtajistaan tehtyä huumoria

Laajalti tiedostettu tosiasia on, että autoritaariset johtajat ja erinäiset diktaattorit eivät kestä heidän kustannuksel
      Maailman menoa
      28
      1218
    8. Kuka opettaja, mikä koulu

Minkä koulun opettaja saanut potkut
      Nivala
      8
      1036
    9. Millaiset hiukset kaivatullasi on?

Hiusten pituus, väri, suorat vai kiharat?
      Ikävä
      56
      1011
    10. Ootko miettiny koskaan

Et oot jonkun mielestä ihanista ihanin ❤️
      Ikävä
      37
      775
    Aihe