Tulee tuo Ei pystynyt hengittää biisi niin liki. Muutama esimerkki. Heräilin öisin,piti ikkunasta hengittää happea,ahdisti. Toinen tuli valittaa Miks valvot. Lisäksi kaikesta yritti kontrolloida. Edes ystäville ei saanut puhelimessa puhua. Joka sanan kyttäsi ja ruoti. Jos kävin kahvilla ystävän kanssa,totta kai olin pettämässä. Jos en vastannut viesteihin sillä siunaamalla,niin olin huora. Nyt vapaana saan keittää kahvia vaikka klo 3 yöllä. Saan katsoa tv.tä ilman marmatusta. Uutta puolisoa en edes halua enää. Ahdistun ns ehdokkaista,sillä kumma kyllä sellaisiakin on. Vaikka ex puoliso haukkui kuinka oksettava olen ja silti olisi halunnut pitää otteessaan. Piti itse vain lähteä,laittaa ero vireille. Sen jälkeen mietinkin miksen aiemmin ajatellut omilla aivoilla ja lähtenyt.
Muistelen aikaa,kun olin naimisissa
2
113
Vastaukset
- Anonyymi
Tuo ahdistus on niin tuttua! Kun työstä tullessa jo parkkipaikalla kun näin kotitalon kauhea puristava ahdistus laskeutui päälle ja ajatus että tuonne taas on mentävä.
Olin tyhmä ja naivi mennessämme naimisiin. En ajatellut nenääni pitemmälle. Sitä vaan mentiin kun kaikki muutkin! Se kuului ikäänkuin asiaan eikä sen pitemmälle ajateltu.
En edes koskaan rakastunut siihen mieheen, hauskaa meillä oli mutta sillä ei pitkälle mennä kun kaikki muu puuttuu.
Aloimme tosissaan etääntyä toisistamme. Elimme kuin kämppikset saman katon alla.
Eroonhan se päättyi, minun aloitteestani. Mies ei halunnut mutta tunsin että sairastun jos jään siihen tilanteeseen. Sen jälkeen olen elänyt yksin ja todennut että näin on hyvä enkä halua sitoa itseäni kehenkään. Oma koti jossa saa olla ja tulla ja tehdä mitä haluaa on ihana asia! Olkoot vaikka minkälainen kultakimpale, kyllä vapaus on kuitenkin kultaa kalliimpaa. Minulle ainakin.- Anonyymi
Minä olen osannut ajatella nenää pidemälle enkä ole antanut naisen juonitella mua naimisiin, yrittänyt on monesti, syyt tiedän enkä anna periksi. Jos avolliitosta erotaan ei tule ainakaan omaisuuden menetystä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?
Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,252074Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.881899Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa
Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e881871MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,131583Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa
Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.4881446Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle
Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S11434Olit ihan
Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu241247Mikä ihme teitä lieksalaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa?481227Mistä juttelit viimeisen kerran
Mistä juttelitte viimeisen kerran ikävöinnin kohteen kanssa? Irl tai viesteillä.731104Kemet lomautukset
Onkohan tuo oikein lain mukaista toimintaa jatkaa jo lomautettuina olevien uudelleen lomautusta yhdenvertaisuuden ja tas351089