Onko se tärkeäkin tieto tulevassa suhteessa? Samahan se on sitten kysyä naiselta monenko miehen käyttämä olet?
Miksi naiset kysyy kauanko olet ollut sinkku?
42
386
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä nainen saa kysyä, kauanko mies on ollut sinkku. Tosin vastauksen kertomisella ei ole ratkaisevaa merkitystä. Miehen YSTÄVÄLLISYYS merkitsee paljon enemmän.
- Anonyymi
Jos vastaus olisi: "13 vuotta, eikä ole ketään ollut." Olisiko sillä merkitystä, jos mies olisi tosi kiva ja ystävällinen?
IkisinkkuM42v Anonyymi kirjoitti:
Jos vastaus olisi: "13 vuotta, eikä ole ketään ollut." Olisiko sillä merkitystä, jos mies olisi tosi kiva ja ystävällinen?
IkisinkkuM42vEi ainakaan minulle olisi minkään valtakunnan merkitystä. Kävin kerran jopa treffeillä sellaisen 28-vuotiaan kanssa, joka ei ollut kuulemma koskaan seurustellut. Minusta hän oli hyvinkin hyvännäköinen. Hän ei kuitenkaan halunnut tavata uudestaan, niin en siinä sitten "päässyt kelpuuttamaan" häntä, vaikka olisin kovasti halunnutkin "kelpuuttaa".
- Anonyymi
Kyllähän mieskin saa kysyä naiselta seksikumppanien lukumäärää, sekä sitä minkä ikäisenä naisella oli ensimmäinen seksisuhde?
Kohteliaasti kun kysyy tietysti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllähän mieskin saa kysyä naiselta seksikumppanien lukumäärää, sekä sitä minkä ikäisenä naisella oli ensimmäinen seksisuhde?
Kohteliaasti kun kysyy tietysti.Tosin ei sillä tiedolla ole mitään merkitystä. Mennyt aika on mennyttä aikaa, joten eipä vanhoja asioita tarvitse kysellä.
Ehdotan että kysytkin.
Saa nainen oikean käsityksen susta.- Anonyymi
Kyllä! Ehdottomasti!
- Anonyymi
Minkä käsityksen siitä saa jos mies kysyy naiselta että kuinka monen miehen käyttämä oot?
Anonyymi kirjoitti:
Minkä käsityksen siitä saa jos mies kysyy naiselta että kuinka monen miehen käyttämä oot?
Että nainen on joku tavara, käyttöesine. Ei subjektiivinen toimija, ei edes ihminen.
Kyllä se voi osviittaa antaa, miehen metkuista.
- Anonyymi
Rääh... , totannoin ... , niinku mä oon ollut sinkkuna nyt tollaaset neljäkymmentävuotta. Mitä nyt pikku "väsäyshommia" on tietenkin ollut ja vankilassa käynnyt välillä homostelemassa, mutta täys hetero olen.
Tällainen kiltti ja kunnollinen kun olen niin onko tällä sinkkuudellani metkuiluvaikutus vai ei ! Anonyymi kirjoitti:
Rääh... , totannoin ... , niinku mä oon ollut sinkkuna nyt tollaaset neljäkymmentävuotta. Mitä nyt pikku "väsäyshommia" on tietenkin ollut ja vankilassa käynnyt välillä homostelemassa, mutta täys hetero olen.
Tällainen kiltti ja kunnollinen kun olen niin onko tällä sinkkuudellani metkuiluvaikutus vai ei !Se kertoo, että oot ronkeli! Metkuilet niin, ettei kukaan saa sinua haaviin.. 😜
- Anonyymi
Nainen haluu tietää oletko panomies ja kokematon ätmi. Panomies joka pettää saa naisen kiinnostumaan.
- Anonyymi
Ehkä siksi että jos oot juuri eronnut pitkästä suhteesta ja etsit laastaria. Olisi kiva tietää koska voisi olla että vanhasta suhteesta ei ole päästy yli tai sinulla on exän kanssa selvittämättömiä asioita: omaisuus, asuminen, lasten asiat yms.
- Anonyymi
Kyllä se pitää tietää, tärkeää.
- Anonyymi
Jonkun aikaa on oikea vastaus. Tämä käy vaikket oli koskaan ennen suhteillut. Naiset ymmärtää kyllä valkoiset valheet. Nehän suorastaan haluaa että heille valehdellaan, jos katsoo heidän miesvalintojaan.
- Anonyymi
Minusta liian tunkeilevat kysymykset kertovat kysyjän kärsimättömyydestä ja huonosta keskustelutasosta. Itselle ei tulisi mieleenkään kysyä mitään sellaista, joka saattaisi nolostuttaa toista, varsinkaan suhteen alussa.
Ihmisellä on oikeus tiettyyn yksityisyyteen aina, jopa suhteessa. Se mielestäni kertoo jo tarpeeksi, millainen toinen on nyt ja minun kanssani. Monet ovat tehneet elämässään virheitä ja paskatemppujakin, ei kiinnosta minua, en ole itse yhtään parempi. En kehtaisi toisen menneisyyttä kaivella ja sen mukaan tehdä jotain hataria päätelmiä.
Toiseen ihmiseen pitää uskaltaa tutustua kärsivällisesti ja ennakkoluulottomasti. Jos on arka ja haluaa tuntea toisen hyvin ennen intiimiä kanssakäymistä, niin tenttaaminen ei ole mikään oikotie. Kukaa ei viitsi rajaansa enempää näytellä eri ihmistä kun on.
Ajan kanssa myös toisen luonne varmasti pulpahtaa esille sellaisena millaiseksi on muodostunut ja itse on liikenteessä rehellisissä kuvioissa.
Oli muuten rankka tuo avioliittopalstan polyamoriatapaus, tunnen kiitollisuutta sinkkuudesta ja nirsoudesta😑. Heitän willin arvauksen: Tuo kysymys on tärkeä siinä tapauksessa, jos uusi tuttavuus on vasta eronnut ja kieriskelee edelleen eromyllerryksessä. Eihän kukaan halua olla vain pelkkä laastarisuhde.
- Anonyymi
Siinä kysymyksessä on monta kysymystä. Nainen haluua tietää onko laastari, oletko päässyt yli exästä, oletko edes seurustellut koskaan, oletko valmis uuten suhteeseen, oletko kelvannut naisille ylipäätänsä. Yhdellä kysymyksellä nainen saa monta vastausta.
Jos olisin kyyninen niin voisi olettaa että niistä vastauksista päätellään seuraavaa:
Vastaus; alle kuusi kuukautta- >hakee laastaria, ->ei jatkoon
Vastaus: yli kolme vuotta->jotakin vikaa jos ei ole kelvannut sen jälkeen-> ei jatkoon
Vastaus ; jonkin aikaa-> epävarma vastaus, peittelee jotakin-> ei jatkoon
Vasyaus; jokin tarkka aikamääre kuuden kuukauden ja kolmen vuoden välissä-> pilkun tarkka nihilisti-> ei jatkoon.
Mutta koska en ole kyyninen niin menee oletuksella että onhan sekin keskustelunaihe parempi kuin synkkä hiljaisuus.- Anonyymi
Oikeasti: Mistään vastauksesta ei voi päätellä mitään. On erilaisia ihmisiä ja erilaisia tilanteita.
Anonyymi kirjoitti:
Oikeasti: Mistään vastauksesta ei voi päätellä mitään. On erilaisia ihmisiä ja erilaisia tilanteita.
Nyt sitten kasa rautalankaa esille ja vääntäkäähän nyt tyhmälle putkiaivolle.
Onko tämä kysymys siis naisille tärkeä vai ei jos kuitenkaan vastauksesta ei voi päätellä mitään? Vai onko tämä sellainen avauskysymys aiheeseen miten mies on sinut menneisyyden kanssa; kuva asiasta muodostuu sitten useamman kysymyksen sarjasta?
Toimii vähän samaan tapaan kuin itse kysyn naiselta usein että mitä tekee työkseen. Harvemmin se työ itsessään luo kiinnostavuutta naiseen mutta keskustelun edetessä tulee kyllä mielikuva miten suhtautuu työhönsä ja työkavereihinsa ja se kyllä kertoo naisesta sitten jo enemmän.Ei kolme vuotta ole pikä aika! Kymmenen vuotta alkaa jo olemaan. Siitä tulee mieleen, että onkohan toinen jo liian piintynyt omiin tapoihinsa, jos yhteenmuuttoa miettii.
Vähän ikäkysymys kuitenkin.M184 kirjoitti:
Nyt sitten kasa rautalankaa esille ja vääntäkäähän nyt tyhmälle putkiaivolle.
Onko tämä kysymys siis naisille tärkeä vai ei jos kuitenkaan vastauksesta ei voi päätellä mitään? Vai onko tämä sellainen avauskysymys aiheeseen miten mies on sinut menneisyyden kanssa; kuva asiasta muodostuu sitten useamman kysymyksen sarjasta?
Toimii vähän samaan tapaan kuin itse kysyn naiselta usein että mitä tekee työkseen. Harvemmin se työ itsessään luo kiinnostavuutta naiseen mutta keskustelun edetessä tulee kyllä mielikuva miten suhtautuu työhönsä ja työkavereihinsa ja se kyllä kertoo naisesta sitten jo enemmän.Kyllä se minusta aika tärkeä on. Kuten myös että onko lapsia, yleensäkin elämäntilanne. Alkoholin käyttö jne.
- Anonyymi
miksi naisille pitäisi heti keroa kaikki? kyselevät ja tenttaavat silti itsestään mitään ketomatta. ihan kuin olisivat autoa ostamassa!
luulisi että kyseessä on kuitenkin "kahden kauppa." ilmeisesti heidän mielestään ei ole.- Anonyymi
Jaaha, on kylläkin myös naisia, jotka kertovat itsestään erittäin paljon.
Täällähän haukutaan naisia jos mies osoittautuu "jännäksi", eli väkivaltaiseksi. No miten se mahdollinen "jännyys" saadaan esille muutoin kuin kysymyksiä kysymällä ja koittamalla toiseen tutustua?
Kaikenlainen kontrollin halu, tietynlainen vanhoillisuus, sovinistisuus jne ovat vaaran merkkejä.
- Anonyymi
Itselläni oli nykyisen suhteen alkaessa eroprosessi kesken.
Olin ihan niin rikki kun ihminen voi olla.
Tarkoitus oli etsiä monta laastaria.
Mut löysin elämäni rakkauden. Oli ihanaa huomata että, palautettiin oma arvomaailma, johon olin uskonut ennen avioliittoa,
Epäilin aluksi jonkun leikkivän kanssani. Ei kukaan voisi ajatella niin samoin kuin minä. Hän myös luuli minun vain mielistelevän, myötäillessäni hänen ajatuksiaan.
Hän valvoi öitä kanssani puhelimessa. Tuki vaikeina aikoina.
Tapaamaan ei kuitenkaan suostunut kunnes, ero oli ositusta myöten selvä.
Hän kyllä lupasi odotuksen kannattavan.
Vaikka itse olisin halunnut tavata heti, tunsin suurta kunnioitusta hänen moraaliaan kohtaan. Korkea moraali tulee ilmi kaikessa mitä hän tekee. Suhtautumisessa toisiin ihmisiin, parisuhteeseen, työhön, perheeseen jne.
5kk odotuksen jälkeen, odotus palkittiin.
Tunnen suurta kiitollisuutta jokaisesta päivästä.
Nyt saa rakastaa, saa myös rakkautta, niin paljon kuin pystyy vastaanottamaan.
Kyllä me voimme kysyä toisiltamme ihan mitä tahansa. Saan aina rehellisen vastauksen. Emme myöskään koskaan salaa mitään. Vaikeistakin asioista puhuminen on helppoa.
Ei ole puhelin mikään valtionsalaisuus, jota pitää varjella.
On hienoa kun rakas osaa keskustella, rakastaa, on korkea moraali, empaattinen.
Bonuksena, erittäin kaunis, älykäs, kiltti,- Anonyymi
Niimpä. Kärsivällisyys palkittiin!
Laastari tai ei, niin pitkä tutustuminen luo täysin erilaisen pohjan suhteelle ja intimiteettitason, kun reisille räiskäisy.
Varsinkin miehillä lopahtaa mielenkiinto kirjallisuudenkin mukaan ihan luonnostaan seksin jälkeen. Kun suhde on rakennettu ja kehittynyt muutenkin merkitykselliseksi, niin mielenkiinto pysyy, vaikka seksin tarve olisikin tyydytetty.
Kaikkea hyvää teille❤ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niimpä. Kärsivällisyys palkittiin!
Laastari tai ei, niin pitkä tutustuminen luo täysin erilaisen pohjan suhteelle ja intimiteettitason, kun reisille räiskäisy.
Varsinkin miehillä lopahtaa mielenkiinto kirjallisuudenkin mukaan ihan luonnostaan seksin jälkeen. Kun suhde on rakennettu ja kehittynyt muutenkin merkitykselliseksi, niin mielenkiinto pysyy, vaikka seksin tarve olisikin tyydytetty.
Kaikkea hyvää teille❤Mistä vetoa niin sinäkin olet harrastanut sitä reisille räiskäisyä ja nyt kommentoit täällä tekopyhään tyyliin jotain ihan muuta.
Minulla ei ole mitään sinua vastaan, mutta kaikenlainen seksiä halveksuva jeesustelu ärsyttää suunnattomasti.
Olen nainen.
- Anonyymi
..mulukunkatteluksia..
- Anonyymi
Aika meni someseurassa vissiin. Tiedättehän, niistä on noidiksi.
- Anonyymi
Sitten kannattaa kysyä myös sitä onko lapsia?
Minä vastaisin tuollaiseen kysymykseen: tietääkseni ei ole, tietysti joku voi olla salannut joku nainen lapsen sitten. - Anonyymi
Tuollaistakin voi kysyä: Muistatko kaikkien seksikumppaniesi nimet?
Minä en muista. - Anonyymi
Silikoniplastiikka tuttua vai tumma nahka.
- Anonyymi
Naiset haluavat tietää markkina-arvosi.
Naiset ja miehet kulkevat kukasta kukkaan tai lumpusta lumppuun. Riippuu sukupuolesta. Jännänainen haluaa tietenkin tietää oletkö päässyt yhtymään vaikkapa Uma Thurmanin tai Jenny Haukion kanssa. Muuten et pääse suhteeseen jännänaisen kanssa.- Anonyymi
Jännänaisia on erittäin vähän. Enemmistö naisista on normaaleja ihmisiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jännänaisia on erittäin vähän. Enemmistö naisista on normaaleja ihmisiä.
Saattaa nakki katketa
- Anonyymi
Kannattaa valehdella olevansa naimisissa ja sanoa naiselle sen pääsevän kolmanneksi sivupanoksi panorinkiin, jos sen pillu osoittautuu hyväksi käytännön testiajon jälkeen.
Tätä olen käyttänyt menestyksellä. Naiset käy aika kuumana minuun. Osa ei voi edes pitää näppejään kurissa, kun kuulevat minut oikeeksi Alfa-urokseksi.
t. en oo koskaan käyttänyt kumia - Anonyymi
Facebookin sinkku ryhmässä aika monet naiset pistää sinne oman aloituksen ja kysyy kauanko olet ollut sinkku. En tiedä mitä merkitystä sillä on , sama kun kysyis naiselta miksi olet sinkku ja nainen vastaa aina samalla tavalla ettei ole löytynyt sopivaa miestä vaikka tosiaaan naiset etsii sitä komeinta ja rikkainta. Monet naiset pyytää laittamaan viestii mutta eivät sitten edes vastaa mitään. Ihme perseilyä ja huomion hakua. Naiset ei osaa kommunikoida miesten kanssa ja esittävät typerii kysymyksiä kauanko olet ollut sinkku, sillä ei ole elämässä mitään merkitystä kauanko on ollut. Samalla voi kysyy miksi olet ruma ja sinkku?
- Anonyymi
Vasta deittailuun mukaan hypänneenä oon huomannu että miehetkin kovasti kyselee kauanko on oltu sinkkuna. Se nyt on aika luonnollinen puheenaihe kun kuitenkin deittiä selvästi on sivustolta tai sovelluksesta ettimässä.
Nimen omaan siinä selviää hakeeko toinen laastaria. Harva haluaa laittaa tunteitaan peliin jos toinen on vielä vereslihalla edellisestä kuviostaan.
Itseä ei kiinnosta kuinka monta seksipartneria miehellä on ollut, mutta vakavien suhteiden määrä toki kiinnostaa. Tietää sitten onko toinen tottunut elämään jonkun kanssa saman katon alla. Mielestäni aika normaalia keskustelua ihmisen kanssa jota harkitsee tapailevansa. - Anonyymi
Reuhot naiset taas kysyvät: "Milloin pääsit putkasta?"
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä1223899Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda3122026Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2481801- 1051717
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4391651Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik21650Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että4321494Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat441256MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar521210Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun4131166