Vertaistukea?

Anonyymi

Petin vaimoani humalassa yhden ainoan kerran. Tunnustin hänelle itse ja vaimoni tietenkin järkyttyi tiedosta ja halusi erota.
Kaduttaa valtavasti.
Olen ilmaissut vaimolleni asian. Haluan nyt kuulla petetyksi tulleen/pettäjän omakohtaisia tarinoita. Mielellään olisi kivaa vaihtaa puhelimessa jutellen kokemuksia.
Haluan vaimoni takaisin ja teen hänen sekä suhteemme eteen kaiken vaadittavan, että saadaan vielä toinen mahdollisuus.
Tämä ihminen tuntuu sielunkumppanilta ja en halua hänestä luopua. Laittakaa Ihmiset s-posti osoitteita, niin vaihdetaan numeroita sen avulla ja keskustellaan lisää.

5

93

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Naiset suhtautuu pettämiseen eri tavoin. Minäkin eksyin huppelissa toisen naisen petiin. Kerroin minäkin vaimolle kun hivenen ahdisti pään selvittyä, ei ollut vaimolla mitään mielenkiintoa erota, kysyi vaan onko ihastus vai yksittäinen moka. Yksittäinen moka ja vaimo totesi että se siitä, jatketaan elämää.

      • Anonyymi

        Voitaisiinko keskustella lisää asiasta? Oma vaimoni on ehdottoman jyrkkä tapahtuneelle, vaikka eihän se oikein ole missään nimessä, mutta tuntuu äärettömän kohtuuttomalta jättää kaikki se mitä on yhdessä rakentanut ja rakkaus, se ei ole mihinkään kadonnut.


    • Anonyymi

      Kun omat pahat tekonsa vielä heittää syyttömän niskaan kaiken jälkeen on taakkansa heittänyt toiselle, mutta seuraukset kannatte aina. Petetyltä ei voi odottaakaan enää kuin ajatusta erosta. Luottamus menee jo kerrasta, ei se noin vaan palaa takaisin. Se voisi jatkossakin hiertää suhdettanne jos hän ei eroa.
      Jos yhdessä jatkatte hänenkin kynnys sinun pettämiseen voi madaltua koska poljit uskollisuuden arvon. Mitä enemmän uskollisuutta toinen arvostaa sitä kovemmin se häneen sattui. Voi tulla kostoajatuksia, vihaakin. Anteeksiantoa on helppo pyytää mutta anteeksi ei koskaan ole helppo antaa, katumuksestakaan huolimatta.
      Koska se opitaan että puolisoa kunnioitetaan? Pettäjät ovat aina lopulta vain ressukoita ja myös osoittavat sen toiminnallaan.
      Ansaitseeko toisen kerran yrittää. Se on petetyn laupeutta jos hän vielä haluaa yrittää, ei oma ansio. Jos hän hyväksyy anteeksipyyntösi, sekin voi madaltaa pettäjän kynnystä pettää uudelleen.
      Humalaa ei voi syyttää. Syy on aina heikko moraalintaju ja selkärangattomuus. On sanottu että mitä humalassa tekee sitä selvänä miettii. Tein pahaa ja haluan päästä kuin koira veräjästä vaikka salaa, on aina väärä ajattelutapa.

    • Anonyymi

      Jos rahasi riittää syrjähyppyyn niin
      olet rikas mies.Hyvitä tekosi kuittaamalla esim. omistusasunto vaimosi nimiin ja kysy riittääkö korvaus.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      439
      2024
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      207
      1730
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      184
      1478
    4. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      109
      1471
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      50
      1167
    6. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      2
      1134
    7. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      132
      1078
    8. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      1006
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      96
      978
    10. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      34
      976
    Aihe