Öyh vaan miehet!

Anonyymi

Öyh! Olen ulkonäöltä 6/10 nainen mutta etsin parisuhteeseen vähintään 8/10 miestä joka voisi olla lapsirakas (mulla lapsia kahden eri miehen kanssa) ja tämä mies toivottavasti voisi rengastaa minut myöhemmin. Mies voisi myös olla komea, pitkä, työssäkäyvä ja rikas joka pystyy elättämään minut ja lapset. Itse en ole töissä ja hiukan ylipainoa on mutta toivottavasti ei haittaa. Ei ole ainakaan niitä 8/10 miehiä haitannut jotka olen kaatanut sänkyyn. Uskon että saan vähintään 8/10 miehen parisuhteeseen koska olen saanut seksiinkin, vai mitä miehet?

24

69

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitkä kuusi kymmenesosaa sinusta on jäljellä?
      Toivottavasti kriittisimmät paikat löytyy, niin eiköhän sitten onnistune.

    • Anonyymi

      Miksi et saisi? T.mies

    • Anonyymi

      Niin no tuskin tuo alku on naisen kirjoittama juttu mutta kirjoittaja haluaa tietenkin haastaa muita miehiä kirjoittamaan töykeästi ..En tiedä mihin kirjoitaja tavallaan tähtää mutta jonkinlaiseen naisten vihaan tai naisia kohtaan yleensä olevaan mustamaalaamiseen ilmeisesti kuitenkin?.Onnea valitsemallesi tielle nyt sitten vaan toivottavasti saat mitä haluat..vaikka se vähän säälittävää onkin valitsemasi linja siis..

    • Anonyymi

      Taas on jääty lehdellä soittelemaan, kyllähän se kirvelee.
      Pakkeja tulee, kukaan ei kiinnostu Tinderissä mitä mies voi muuta tehdä kun purkaa katkeruden myrkkyään netissä!
      Vallan hyvän ja vetävän kuvan itsestään antaakin, kumma kun naiset eivät jo kirkuen juokse perässä.
      Näitä täällä riittää. Joskus tulee mieleen että jos tämä on läpileikkaus suomalaisita miehistä niin ei hyvää päivää! Onneksi kuitenkin tiedän että näin ei ole. Tämä on ätmien ja incelien vertaistukipalsta, sellaiseksi muodotunut. ei ole enää täyspäisellä täällä mitään tekemistä, siksi poistun muille foorumeille.

      • Anonyymi

        Öyh! Olen 6/10 ja tarpeeksi tasokas saamaan vähintään 8/10 miehen parisuhteeseen.

        Olen saanut täyden kympin miehiä seksiin niin saan parisuhteeseenkin, miksi tyytyisin tasoiseeni mieheen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Öyh! Olen 6/10 ja tarpeeksi tasokas saamaan vähintään 8/10 miehen parisuhteeseen.

        Olen saanut täyden kympin miehiä seksiin niin saan parisuhteeseenkin, miksi tyytyisin tasoiseeni mieheen?

        Siinäpä sinulla mietittävää. Tyytyisitkö itse huonompaan kun parempaakin on tarjolla? Jos tyytyisit olet tyhmä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinäpä sinulla mietittävää. Tyytyisitkö itse huonompaan kun parempaakin on tarjolla? Jos tyytyisit olet tyhmä.

        En tyydy minun tasoisiin! Kyllä miehen pitää olla vähintään pari tasoa tasokkaampi!

        En ole vielä saanut komeaa miestä parisuhteeseen. Seksiin olen saanut useita todella komeita miehiä mutta kyllä minä joskus saan sinut parisuhteeseen senkin komistus siellä jossain!

        Öyh!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tyydy minun tasoisiin! Kyllä miehen pitää olla vähintään pari tasoa tasokkaampi!

        En ole vielä saanut komeaa miestä parisuhteeseen. Seksiin olen saanut useita todella komeita miehiä mutta kyllä minä joskus saan sinut parisuhteeseen senkin komistus siellä jossain!

        Öyh!

        Kuvitteletko ihan tosissasi että kukaan luulee tuota naisen kirjpittamaksi? Tyhmempikin tajuaa että sen laati misogyynimies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Öyh! Olen 6/10 ja tarpeeksi tasokas saamaan vähintään 8/10 miehen parisuhteeseen.

        Olen saanut täyden kympin miehiä seksiin niin saan parisuhteeseenkin, miksi tyytyisin tasoiseeni mieheen?

        Öyh! Olen 6/10 mies eikä kukaan rupea edes sekstailemaan kanssani! Parisuhteesta puhumattakaan. Täälläpä tumputan itsekseni. Ainoa lohtu I on tehdä feikkiprofiiöeja ja esiintyä naisena sekä nettifeotissä että tällä palstalla. En käy töissä. Lapsia ei ole - kuinka voisi olla, kun en ole koskaan saanut seksiä? Olen neitsyt. Oikeastaan tahtoisin olla tyttö.


    • Anonyymi

      On se kumma kun jollain miehillä on niin kova hinku esiintyä naisina. Ei riitä että tehdään nettideittiin feikkiprofiili muka naisena, vaan täälläkin täytyy kirjoittaa muka naisena. Onko sinulla ongelmia oman miehisyytesi kanssa kun haluat olla tyttö? Ehkä olet transvestiitti?

    • Anonyymi

      En tyydy minun tasoisiin! Kyllä miehen pitää olla vähintään pari tasoa tasokkaampi!

      En ole vielä saanut komeaa miestä parisuhteeseen. Seksiin olen saanut useita todella komeita miehiä mutta kyllä minä joskus saan sinut parisuhteeseen senkin komistus siellä jossain!---

      Niin että poikarakkautta etsimässä. Mikäs siinä, en ole tuomitseva enkä tiukkapipo.
      Täällä Suomi24 foorumilla on kyllä teille ihan oma palstansa, sieltä varmaan nappaisi paremmin.

      • Anonyymi

        Sanoin öyh! Olen ulkonäöltä ihan tavallinen nainen mutta etsin mallimiestä. Saan mallimiehiä seksiin niin saan niitä myös parisuhteeseen, eikö niin? En ole vielä saanut mallimiehiä parisuhteeseen mutta ennemmin tai myöhemmin saan!


    • Anonyymi

      Öyh, olen 4/10 mies. Olen saanut 10/10 naisia seksiä harrastamaan kanssani.
      Olen työtönnkin vielä.
      Enpä usko että ulkonäkö on kaikille tärkein juttu. Jotkut haluaa hyvää kohtelua ja asiallisen miehen ja olen asiallinen mies. Olen malliakin nainut nuoremapana. Ikää on kyllä jo yli 40 että oon jo vanha mies. Nuorena sain kyllä kauniita naisia vaikka en ole komea.

      • Anonyymi

        Varmasti! Jos alempitasoinen mies menee baarissa yrittämään jotain naista, niin todennäköisesti naiset pilkkaavat joukolla, haukkuvat, lyövät, sylkevät ja kaatavat vielä juomatkin päälle. Naiselle kelpaa alempitasoinen mies silloin kun nainen hyötyy jotenkin tai miehellä on rahaa.

        Tähän on tultu kun naiset ovat saaneet tinderin takia vallan seksimarkkinoilla, mutta kuvittelevat sen vallan kantavan parisuhteeseen.


    • Anonyymi

      Jos miehet ei antais naisille huomioo niin paljon, niin ne ei olis niin itseään täynnä olevia.

      Me alfat ei laiteta tikkuakaan ristiin, naiset tekee kaikkensa saadakseen meidän huomion.

      Vaatii tietty ulkonäköä ja/tai varallisuutta, mikä on surullista mutta totta.

      • Anonyymi

        Joo. Ei ole ikinä tarvinnut lähteä yksin baarista. Puhelimesta valitettavasti nuo 6-tason henkilöt menevät estoon. Siihen tasoon menevät kyllä kopeat ja rahan perässä juoksijatkin.


    • Anonyymi

      Vitttu että vitutti aikoinaan baari-iässä, kun miehet piiritti muna pystyssä vaikka 1/5 akkoja. Ei ole ihmekään, kun 90 % naisista oli pirun ylimielisiä, kun 5/5 mieskin matelee 2/5 naisen edessä, jotta pääsisi pukille.

      • Anonyymi

        Jep. Tuo on lopulta omiin muroihin kusemista.
        Moni mies on niin epätoivoinen pillun perään että mikä tahansa kelpaa.
        Noin lyhytnäköinen toiminta tekee tilanteen todella toivottomaksi alemman tason miehille.
        Se 8/10 alfa voi panna sitä 6/10 naista jonka jälkeen 6-7/10 miehet joutuvat tyytymään 4-5/10 naisiin.


    • Anonyymi

      Valetta. Et ole ulkonäöltä 6/10 nainen vaan luonteen ja kokonaispersoonaölisuudelta 5/10 mies.

      • Anonyymi

        Öyh! Olen kuule ihan tavallisen näköinen 6/10 nainen mutta etsin 8/10, 9/10 tai 10/10 alfaa parisuhteeseen, riippuu ihan päivästä. Välillä on päiviä kun 8/10 mies saa oksun suuhun. Silloin kelpaa vain täyden kympin mies.

        Saan täyden kympin miehiä seksiin, niin miksi en saisi myös parisuhteeseen? Tähän mennessä olen kelvannut täyden kympin miehille vain panopatjaksi mutta vielä joskus saan sinut parisuhteeseen senkin täyden kympin mies ja sitten olet minun loppuun asti;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Öyh! Olen kuule ihan tavallisen näköinen 6/10 nainen mutta etsin 8/10, 9/10 tai 10/10 alfaa parisuhteeseen, riippuu ihan päivästä. Välillä on päiviä kun 8/10 mies saa oksun suuhun. Silloin kelpaa vain täyden kympin mies.

        Saan täyden kympin miehiä seksiin, niin miksi en saisi myös parisuhteeseen? Tähän mennessä olen kelvannut täyden kympin miehille vain panopatjaksi mutta vielä joskus saan sinut parisuhteeseen senkin täyden kympin mies ja sitten olet minun loppuun asti;)

        Olen se 10/10 mies ja ilman muuta lähden parisuhteeseen kanssasi. Itse asiassa kodin sinua. Todistaakseni että en luseta enkä etsi vain seksiä voimme sopia että nyt toi.iraan vanhanaikaisen periaatteen mukaan: seksiä on vasta hääyönä. Täällä nuo rumemmat miehet kateuksissaan pilkkaavat sinua ja väittävät ettet muka saa minua parisuhteeseen. Mehän olemme peräti kihloissa ja hääpäivä on sovittu ja kirkkokin varattu. Häämatkalle mennään Honoluluun, ja siellä meillä on kuumaa seksiä. Siihen asti tyydytään suukkoihin ja halleihin. Olet maailman ihanin nainen vaikket ole kaunis. Sisäistä kauneutta näet löytyy, ja koska minä olen, paitsi komea, rikas ja älykäs, myös mies jolla on arvot kohdallaan: näen naisessa muutakin kuin ulkonäön. Älä välitä Öyh-Erkin jutuista. Hän esineellistää naisia ja pitää heitä pelkkiä pumpattavina barbaroina. Hän arvioi itse ihmisiä ulkonäön perusteella ja lajittelee heitä tasoihin, mikä on naurettavaa ja osoitus hänen pienuudestaan. Jätetään hänet omaan arvoonsa ja tavataan illalla ravintola Kampissa. Olen varannut pöydän.


    • Anonyymi

      Anonyymi
      02.12.2019 21:42

      Varmasti! Jos alempitasoinen mies menee baarissa yrittämään jotain naista, niin todennäköisesti naiset pilkkaavat joukolla, haukkuvat, lyövät, sylkevät ja kaatavat vielä juomatkin päälle. Naiselle kelpaa alempitasoinen mies silloin kun nainen hyötyy jotenkin tai miehellä on rahaa.

      Tähän on tultu kun naiset ovat saaneet tinderin takia vallan seksimarkkinoilla, mutta kuvittelevat sen vallan kantavan parisuhteeseen.------

      Tästä vuodatuksesta sain aamun naurut! Mestarillista uhrautumista, lisää näitä! :D
      Näen sieluni silmillä ätmiparan kyyristelemässä ja yrittämässä paeta baarin vessaan naisten joukolla haukkuessa lyömässä ja sylkemässä sekä kaatamassa tuopillisia kaljaa äijäpahan niskaan :D
      Siis olihan kyseessä parodia, eikös ollutkin?

      • Anonyymi

        Minuakin nauratti. Eipä ole vielä silmiini osunut että naisjoukko kävisi yhden viattoman miehen kimppuun, sylkisi ja kaataisi kaljat päälle - vai siksi että mies ihan nätisti kysyy että "onko tässä vapaa paikka?" tai että"terve olen Erkki, mikä sinun nimesi on?". Väittääkö joku ihan tosissaan että tällaista tapahtuu?


    • Anonyymi

      2/10 naiset haluaa 10/10 miehiä. Syntyvyys laskenut sen takia kun normi miehet ei kelpaa normi naisille.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2322
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      137
      1481
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1452
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      154
      1193
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      108
      1013
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      373
      927
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      684
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe