Siis onko tosissaan totta et Megadethin keulahahmo Dave Mustaine ois tullu uskoon? En tiiä onko siitä pitkäki aika mut aika hiljattain ite vasta siitä kuulin. Mutta jos näin tosissaan on nii eihä se oo ku pelkästää hyvä juttu.
Mustaine tullu uskoo?
8
1009
Vastaukset
- Musta
Sehän on uskonut jo vuosia jumalaan että se siitä juorusta. On muuten hyvä toi uus levy..
- voihan
saatananpalvojakin uskoo Jumalaan mutta siis että onko se tullu uskoon? ottanu Jeesuksen vastaan? se on ihan eri asia ku että vaan uskoa Jumalaan. eli vissiin ei..?
- ...
voihan kirjoitti:
saatananpalvojakin uskoo Jumalaan mutta siis että onko se tullu uskoon? ottanu Jeesuksen vastaan? se on ihan eri asia ku että vaan uskoa Jumalaan. eli vissiin ei..?
...
- Anonyymi
voihan kirjoitti:
se tie, jolta kukaan "ei eksy-eivät hullutkaan" (Jes. 35:8), on nimeltään "pyhä tie" (Jes. 35:8) , eli synnistä erotettu tie. Sillä tiellä kulkevista sanotaan: "sitä ei kulje saastainen" (Jes. 35:8). Saatanan palvojat kieltävät pyhän kolminaisuuden, ei ne muuten Saatanaa palvoisi, Jeesus on jo voittanut Saatanan Golgatalla, joten Saatana on maailmanloppuun asti eksyttäjä, maailman ruhtinas, joka hävitetään kaiken muun syntisen "syntinen ihminen" kanssa maailman tuomionpäivänä, hävitys ei ole vapaus vaan ikuinen piina, joten oikea tie & pelastus on Herran Jeesuksen Kristuksen kautta, Ainoastaan Jeesus on tie pois maailman synnistä & pelastukseen Amen🙏
- sankari
kyllähän Mustaine on uskonu jo kauan aikaa... jos totta on mitä oon kuullu nii mies oli vetäny vaihteeksi päänsä aivan sekaasi ja yliannostuksen ku yrittäny itsaria.. eikä ollu onnistunu ja jotenki siitä kääntyny.... en tiedä kuinka paskapuhetta tuo on... mutta tuollasen version oon kuullu.... ja jos kattoo Megadethin levyjä nii special thankseis on ekana God varmaan ainaki Youthanasiasta asti.....
- Rust in peace
Olen kuunnellut jonkin verran Megadethin levyjä ekaa levyä lukuunottamatta, ja sanoituksista voi mielestäni löytää uskonnollisia ulottuvuuksia. Eipä Daven elämäntyyli silti ole ollut minkään hartaan kristityn, mutta harvoin noilla rokkitähdillä onkaan...kukin taplaa tyylillään. Sama koskee montaa muuta hevibändiä, ja on aivan turhaa syyttää heviä yleisesti saatanalliseksi tutustumatta lyriikoihin.
- heavy metalin uusi ja vanha
testamentti. siinä kerrotaan että kun dave veti yli annostuksen huumeita, mutta selvisi hengissä, se tuli uskovaiseksi.
tässä pari asiaa mitä dave tekee uskonsa takia:
*daven lapset käy pyhäkoulussa ja dave kirkossa sunnuntaisin.
*lähes joka levyn kansilehdessä kiitetään jumalaa.
- Anonyymi
Uskoon herääminen on kyllä paras asia mitä ihmiselle voi tapahtua, se on Pelastus🙏Aina kannattaa suhtautua avomielisesti Jumalaan, hän todella auttaa, Jeesus on ehdottomasti ihmisen paras kaveri🌞t. Uskova hevari soittaja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882