Okei haluaisin neuvoja teiltä kaikilta... mulla on siis poikaystävä ja nyt juuri sain yhtäkkiä tyttöystävän enkä halua sanoa siitä poikaystävälleni, koska hän suuttuis.... me ollaan kyl semi läheisiä sen tytön kaa mut mun poikkis on ihan kiva mut aika tylsä
Mitä teen?!
Anonyymi
6
728
Vastaukset
- Anonyymi
Olisit nyt tytön kaa ja jos panettaa, pyytäkää poika kolmanneksi.
- Anonyymi
Cittu oot sairas just tommoset vois lähtee hevonhelvettii ajattelet vaa seksiä
- Anonyymi
mut ooks sä 21
- Anonyymi
mut onk se Joel
- Anonyymi
eikai nyt sentää mut miks pitää kiusata tollee mut jos se on nii mitä sit gei on gei ja ei muuks muutu
- Anonyymi
auta öö böy veisit mut pois jonneki pakoon maailman pahuutta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle1114967Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖493282Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle853019- 811757
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku201589Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.411520450 000 ulosotossa
Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden1151396Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1151083- 161079
Miehen taloudellinen tilanne ja
halu tarjota suojaa kaikin tavoin on usein perheen selkäranka. Siksi naisen ei ikinä pitäisi jättää huomiotta miehen rah431047