Olisiko mukavia naisia laivalle?

Anonyymi

Kaipais seuraa laivalle 2 kivasta neidistä. Mukavahko mies maksaa reissun ja en saa ketään kaveria mukaa ja ois kiva saada juttuseuraa laivalle. Tiedän ettei varmaa ketää kiinnostu lähtee. Mut aina voi yrittää..

13

78

Vastaukset

• Ikinä ketään ei kiinnosta lähtee, paskat kysy sit ollenkaan.

• Älä lannistu, voi olla, että naiset on varovaisia tuntemattoman miehen suhteen. Kivasti ajateltu kuitenkin ❤️

• Kyllä mä sen tiedän muttakun ihan sama ei olis pitäny laittaa

• Kenetköhän haluaisit pudottaa laivalta mereen seuraavaksiko?

• Jos olisit jännämies niin saisit monta palstan naista laivalle

• Joku Paholainen houkuttelee Ekkerölinelle naisia jotta voi heittää heitä laidan yli :D
      - Ekkerölinen lahjakortti, onnenpyörijässäkin: varmasti en lähtisi ellei ennalta maksettaisi jotain 10000000EUR käteistä rahaa :D

• Miksi haluat kaksi naista mukaan jos matkustat yksin?
    Naisena kyllä olisin erittäin skeptinen esittämääsi tarjoukseen.

• No ihan sama. Ihan paska idea.

• Voi vitt. Laiva on täynnä naisia. Ookko käyny ikinä laivalla? Mä kerron sulle et siellä on todella paljon juttuseuraa.

• Niin laivalla on naisia jo, ei tarvii ottaa mukaan yhtään. Olen ollut laivoilla monet kerrat ja juttuseuraa kyllä löytyy jos et ole mikään jännämies.

• Parempi kun ei lähde ollenkaan.

• Allu hyvä. olet itsekin kertonut että kärsit epävakaasta persoonallisuudesta ja että suutut ja olet lyönytkin naisia. Kirjoitit aloituksen eilen 21:26 ja tänään 04:05 raivoat:
    Ikinä ketään ei kiinnosta lähtee, paskat kysy sit ollenkaan.
    Eli seitsemässä tunnissa keskellä yötä olisi jo jono naisia pitänyt olla ilmoittautumassa?
    Epävakaa persoona on hyvin hankala ja vaikea ihminen olla kanssakäymisessä. Sinulle on ehdotettu terapiaa, sinua on neuvottu, kaikki turhaa.
    Et kuuntele mitään. Itket ja valitat ja raivoat useamman kerran vuorokaudessa sinkut-palstalla. Koita nyt ihminen tajuta missä on vika!

• No en ole ketään Allu, kuka hän on?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.