Tein paatoksen

Anonyymi

En aio koskaan


Pariutua.

18

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minun ei tarvitse päättää tuota. Naisten päätökset pitävät siitä huolen.

      • Anonyymi

        Mina naisena halveksun pariutumista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mina naisena halveksun pariutumista.

        Vaan mielesi kyllä muuttuu, kun tarpeeksi Jännä osuu kohdalle. Vaikkapa irakilainen kurkunleikkaaja, ristiinnaulitsija tai muu jännä. Täällä Oulussa näitä näkee! PolPo ja Demla vaikenevat seurauksista ja syytteeseen joudut jos niistä hiiskahdatkaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaan mielesi kyllä muuttuu, kun tarpeeksi Jännä osuu kohdalle. Vaikkapa irakilainen kurkunleikkaaja, ristiinnaulitsija tai muu jännä. Täällä Oulussa näitä näkee! PolPo ja Demla vaikenevat seurauksista ja syytteeseen joudut jos niistä hiiskahdatkaan!

        Mita jannempi sita etovampi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaan mielesi kyllä muuttuu, kun tarpeeksi Jännä osuu kohdalle. Vaikkapa irakilainen kurkunleikkaaja, ristiinnaulitsija tai muu jännä. Täällä Oulussa näitä näkee! PolPo ja Demla vaikenevat seurauksista ja syytteeseen joudut jos niistä hiiskahdatkaan!

        PolPo ja Demla.?? Oletko hurahtanut uskonnolliseen liikeeseen, joka uskoo, että Suomessa on tosiaan jotain tuollaista. Panu Huuhtanen on reformisudioineen on yksi sen saarnaajista.

        Ei ollut lainkaan sinulle ja uskonnollesi tarkoitettu tämä avaus. Sori nyt vaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        PolPo ja Demla.?? Oletko hurahtanut uskonnolliseen liikeeseen, joka uskoo, että Suomessa on tosiaan jotain tuollaista. Panu Huuhtanen on reformisudioineen on yksi sen saarnaajista.

        Ei ollut lainkaan sinulle ja uskonnollesi tarkoitettu tämä avaus. Sori nyt vaan.

        Panua aion äänestää seuraavissa vaaleissa. Vaan uskallatko itse?


    • Anonyymi

      Minä ajattelen nyt niin, että joskus tulevaisuudessa kun voin paremmin alan katsella kunnolla ympärilleni josko mahdollisesti löytäisin ikäiseni miehen johon rakastuisin.
      Jos niin käy haluaisin parisuhteen ja yhdessä asumisen. Suhdetta ei koskaan voi aloittaa silloin kun voi huonosti. Tunnen itseni hyvin ja tiedän jaksamiseni rajat.

      • Anonyymi

        Blahblahlaaaaah. Fiksuimmat jaavat vapaaehtoisesti yksin loppuiakseen.


        Nain fakta vain on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Blahblahlaaaaah. Fiksuimmat jaavat vapaaehtoisesti yksin loppuiakseen.


        Nain fakta vain on.

        Se on sinun mielipiteesi, en ole samaa mieltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on sinun mielipiteesi, en ole samaa mieltä.

        Niin koska olet yhteiskunnan aivopesema.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin koska olet yhteiskunnan aivopesema.

        Eiköhän se ole niin, että blondit vie kaikki parhaat miehet päältä. Blondit pariutuvat aika usein jollekin toiselle sopivan kanssa. Siksi olen vappa, koska blondi pilasi kaiken kun olin nuori. Terveisin Fiksummaksi luultu kuin oikeasti olen....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän se ole niin, että blondit vie kaikki parhaat miehet päältä. Blondit pariutuvat aika usein jollekin toiselle sopivan kanssa. Siksi olen vappa, koska blondi pilasi kaiken kun olin nuori. Terveisin Fiksummaksi luultu kuin oikeasti olen....

        Jatkoa.. Kuten olen joskus sanonut olen tosi huono häviäjä..... Blondi pitää toiselle sopivasta miehestä kynsin ja hampain kiinni ja antaa itselleen sopivan mennä menojaan...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jatkoa.. Kuten olen joskus sanonut olen tosi huono häviäjä..... Blondi pitää toiselle sopivasta miehestä kynsin ja hampain kiinni ja antaa itselleen sopivan mennä menojaan...

        Mika Hiton blondi??


    • Anonyymi

      En minäkään enää tämän jälkeen.

      • Anonyymi

        :D


        !


    • Anonyymi

      Jippii rupeaahan jollain muullakin sytyttämään että ei siinä parisuhteissa mitään hyötyä olekkaan.
      Itse olen tiennyt tuon vuosi kymmeniä..
      Terveisin Tampereen mies 45v.

      • Anonyymi

        Toimii ainoastaan jos mies ja nainen ensisijaisesti ystavia ja sitten vasta rakastavaisia...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toimii ainoastaan jos mies ja nainen ensisijaisesti ystavia ja sitten vasta rakastavaisia...

        Ei kannata pariutua ja jälleensynnyttää ketään..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6323
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      4066
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      263
      2476
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1970
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      28
      1458
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1326
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1097
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1070
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1016
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      991
    Aihe