En aio koskaan
Pariutua.
Tein paatoksen
18
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Minun ei tarvitse päättää tuota. Naisten päätökset pitävät siitä huolen.
- Anonyymi
Mina naisena halveksun pariutumista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mina naisena halveksun pariutumista.
Vaan mielesi kyllä muuttuu, kun tarpeeksi Jännä osuu kohdalle. Vaikkapa irakilainen kurkunleikkaaja, ristiinnaulitsija tai muu jännä. Täällä Oulussa näitä näkee! PolPo ja Demla vaikenevat seurauksista ja syytteeseen joudut jos niistä hiiskahdatkaan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaan mielesi kyllä muuttuu, kun tarpeeksi Jännä osuu kohdalle. Vaikkapa irakilainen kurkunleikkaaja, ristiinnaulitsija tai muu jännä. Täällä Oulussa näitä näkee! PolPo ja Demla vaikenevat seurauksista ja syytteeseen joudut jos niistä hiiskahdatkaan!
Mita jannempi sita etovampi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
PolPo ja Demla.?? Oletko hurahtanut uskonnolliseen liikeeseen, joka uskoo, että Suomessa on tosiaan jotain tuollaista. Panu Huuhtanen on reformisudioineen on yksi sen saarnaajista.
Ei ollut lainkaan sinulle ja uskonnollesi tarkoitettu tämä avaus. Sori nyt vaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
PolPo ja Demla.?? Oletko hurahtanut uskonnolliseen liikeeseen, joka uskoo, että Suomessa on tosiaan jotain tuollaista. Panu Huuhtanen on reformisudioineen on yksi sen saarnaajista.
Ei ollut lainkaan sinulle ja uskonnollesi tarkoitettu tämä avaus. Sori nyt vaan.Panua aion äänestää seuraavissa vaaleissa. Vaan uskallatko itse?
- Anonyymi
Minä ajattelen nyt niin, että joskus tulevaisuudessa kun voin paremmin alan katsella kunnolla ympärilleni josko mahdollisesti löytäisin ikäiseni miehen johon rakastuisin.
Jos niin käy haluaisin parisuhteen ja yhdessä asumisen. Suhdetta ei koskaan voi aloittaa silloin kun voi huonosti. Tunnen itseni hyvin ja tiedän jaksamiseni rajat.- Anonyymi
Blahblahlaaaaah. Fiksuimmat jaavat vapaaehtoisesti yksin loppuiakseen.
Nain fakta vain on. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Blahblahlaaaaah. Fiksuimmat jaavat vapaaehtoisesti yksin loppuiakseen.
Nain fakta vain on.Se on sinun mielipiteesi, en ole samaa mieltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on sinun mielipiteesi, en ole samaa mieltä.
Niin koska olet yhteiskunnan aivopesema.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin koska olet yhteiskunnan aivopesema.
Eiköhän se ole niin, että blondit vie kaikki parhaat miehet päältä. Blondit pariutuvat aika usein jollekin toiselle sopivan kanssa. Siksi olen vappa, koska blondi pilasi kaiken kun olin nuori. Terveisin Fiksummaksi luultu kuin oikeasti olen....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän se ole niin, että blondit vie kaikki parhaat miehet päältä. Blondit pariutuvat aika usein jollekin toiselle sopivan kanssa. Siksi olen vappa, koska blondi pilasi kaiken kun olin nuori. Terveisin Fiksummaksi luultu kuin oikeasti olen....
Jatkoa.. Kuten olen joskus sanonut olen tosi huono häviäjä..... Blondi pitää toiselle sopivasta miehestä kynsin ja hampain kiinni ja antaa itselleen sopivan mennä menojaan...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jatkoa.. Kuten olen joskus sanonut olen tosi huono häviäjä..... Blondi pitää toiselle sopivasta miehestä kynsin ja hampain kiinni ja antaa itselleen sopivan mennä menojaan...
Mika Hiton blondi??
- Anonyymi
En minäkään enää tämän jälkeen.
- Anonyymi
:D
!
- Anonyymi
Jippii rupeaahan jollain muullakin sytyttämään että ei siinä parisuhteissa mitään hyötyä olekkaan.
Itse olen tiennyt tuon vuosi kymmeniä..
Terveisin Tampereen mies 45v.- Anonyymi
Toimii ainoastaan jos mies ja nainen ensisijaisesti ystavia ja sitten vasta rakastavaisia...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toimii ainoastaan jos mies ja nainen ensisijaisesti ystavia ja sitten vasta rakastavaisia...
Ei kannata pariutua ja jälleensynnyttää ketään..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1822128
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1641846Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461816- 1231523
Liian paljon hylättyjä ääniä
Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus1711341Ikäero suhteessa
Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia621338Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen761166- 711001
Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat
Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P29987- 15939