Kalpea ja kolkko emilia

Anonyymi

ei ihme että kiinnostus lopahti...rahanhimonen myös

12

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      "they're sour, said the fox about the rowanberries"
      Tthose who cannot obtain things become jealous of them; sour grapes

    • Blondit on usein kalpeita iholtaan, vaan oonpa nähnyt ihan tummiakin jotka on kalpeita.

      • Anonyymi

        Helmiina se johtuu vitamiinin puutoksesta jonka voi korvata esim. syömällä hirvittäviä määriä persikoita kuten minä: minulla punoittaa naama, toisaalta voi johtua myös ylimääräisestä ulkoilmapyöräilystäkin tuollainen :D

        Yli ulkoilijan sairaus, punoittava naama pakkasella, kuin hiihtäjilläkin.

        Pitäisiköhän aivan vitsaillen käydä apteekista kysymässä: Onko teillä sellaisia negatiivisia vitamiinituotteita urheilijoille: eli minkä avulla voisi vähentää vitamiineja elimistöstä?

        Miinus-C-vitamiini-tablettejakin esim?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Helmiina se johtuu vitamiinin puutoksesta jonka voi korvata esim. syömällä hirvittäviä määriä persikoita kuten minä: minulla punoittaa naama, toisaalta voi johtua myös ylimääräisestä ulkoilmapyöräilystäkin tuollainen :D

        Yli ulkoilijan sairaus, punoittava naama pakkasella, kuin hiihtäjilläkin.

        Pitäisiköhän aivan vitsaillen käydä apteekista kysymässä: Onko teillä sellaisia negatiivisia vitamiinituotteita urheilijoille: eli minkä avulla voisi vähentää vitamiineja elimistöstä?

        Miinus-C-vitamiini-tablettejakin esim?

        Jollain voi johtuakin. Anemiasta ja ravintoaineiden puutoksesta, sairauksista ylipäänsä. Mutta on se myös hyvin tyypillinen ihonväri blondeilla.

        Ihokin voi olla kalpea olematta sairaan näköinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Helmiina se johtuu vitamiinin puutoksesta jonka voi korvata esim. syömällä hirvittäviä määriä persikoita kuten minä: minulla punoittaa naama, toisaalta voi johtua myös ylimääräisestä ulkoilmapyöräilystäkin tuollainen :D

        Yli ulkoilijan sairaus, punoittava naama pakkasella, kuin hiihtäjilläkin.

        Pitäisiköhän aivan vitsaillen käydä apteekista kysymässä: Onko teillä sellaisia negatiivisia vitamiinituotteita urheilijoille: eli minkä avulla voisi vähentää vitamiineja elimistöstä?

        Miinus-C-vitamiini-tablettejakin esim?

        Käytän tuollaista naamarasvaa, olen polttanut pahastikin joskus auringossa, samassa asennossa ollessa naamaa joskus: Nivea Soft -voidetta laitan naamaan monestikin, tuubissa oleva kasvorasva, varsinkin jos lähtee jonnekin pakkaseenkin pyöräilemään, niin ja muutenkin kasvovoiteena.

        Isä sanoi kerran vitsinä saunassa olimme mökillä: Tuo sun pussukka on kuin jonkun naisen meikkilaukku kaikkine tuotteineen :D Mutta ei niin hirveästi ole vain joitain kuten deodorantti jne, mutta isä heitti huvikseen :D


      • Helmiina kirjoitti:

        Jollain voi johtuakin. Anemiasta ja ravintoaineiden puutoksesta, sairauksista ylipäänsä. Mutta on se myös hyvin tyypillinen ihonväri blondeilla.

        Ihokin voi olla kalpea olematta sairaan näköinen.

        Eurooppalaisten vaaleaan ihoon vaikuttavat useat geenit. Vaaleaihoisuus johtuu muutamista geeneistä (mm. ASIP, MATP, TYR, OCA2 ja MC1R). Erityisesti geeni SLC24A5 säätelee eurooppalaisilla tumman melaniinin määrää ihossa. SLC24A5-geenistä on kuitenkin vaaleilla itäaasialaisilla ja tummilla afrikkalaisilla sama versio, joten se ei yksinään voi selittää kaikkea ihmiskunnassa esiintyvää vaaleaihoisuutta.[5]. Variantti alkoi yleistyä Euroopassa nopeasti viimeisten 6 000 vuoden aikana. Samaa varianttia esiintyy edelleen myös Itä-Afrikassa, etenkin Etiopiassa. Kahta muuta vaalean ihonvärin synnyttävää geenivarianttia löytyy eurooppalaisten lisäksi myös Botswanassa elävän san-kansan metsästäjä-keräilijöiltä.[4]

        Erittäin todennäköisesti eurooppalaisten ja itäaasialaisten vaaleaihoisuus on kehittynyt toisistaan riippumatta erilaisin geneettisin mekanismein.[6]

        Wikipediaa lainaten. :D


      • Helmiina kirjoitti:

        Eurooppalaisten vaaleaan ihoon vaikuttavat useat geenit. Vaaleaihoisuus johtuu muutamista geeneistä (mm. ASIP, MATP, TYR, OCA2 ja MC1R). Erityisesti geeni SLC24A5 säätelee eurooppalaisilla tumman melaniinin määrää ihossa. SLC24A5-geenistä on kuitenkin vaaleilla itäaasialaisilla ja tummilla afrikkalaisilla sama versio, joten se ei yksinään voi selittää kaikkea ihmiskunnassa esiintyvää vaaleaihoisuutta.[5]. Variantti alkoi yleistyä Euroopassa nopeasti viimeisten 6 000 vuoden aikana. Samaa varianttia esiintyy edelleen myös Itä-Afrikassa, etenkin Etiopiassa. Kahta muuta vaalean ihonvärin synnyttävää geenivarianttia löytyy eurooppalaisten lisäksi myös Botswanassa elävän san-kansan metsästäjä-keräilijöiltä.[4]

        Erittäin todennäköisesti eurooppalaisten ja itäaasialaisten vaaleaihoisuus on kehittynyt toisistaan riippumatta erilaisin geneettisin mekanismein.[6]

        Wikipediaa lainaten. :D

        Ja ootkos huomannut, että punapäilläkin on useesti aika kalpee iho? (poislukien pisamat)

        Punapäisyys, vaaleat silmät, vaalea iho ja madaltunut kivun- ja lämmönsietokyky on liitetty yhteen. Jostain joskus luin..kun nyt muistasi mistä.

        Muttatio olis kuulemma syy blondiudelle ja onpa ennustettu, että blondit katoaa maailmasta joskus kokonaan....


      • Anonyymi kirjoitti:

        Käytän tuollaista naamarasvaa, olen polttanut pahastikin joskus auringossa, samassa asennossa ollessa naamaa joskus: Nivea Soft -voidetta laitan naamaan monestikin, tuubissa oleva kasvorasva, varsinkin jos lähtee jonnekin pakkaseenkin pyöräilemään, niin ja muutenkin kasvovoiteena.

        Isä sanoi kerran vitsinä saunassa olimme mökillä: Tuo sun pussukka on kuin jonkun naisen meikkilaukku kaikkine tuotteineen :D Mutta ei niin hirveästi ole vain joitain kuten deodorantti jne, mutta isä heitti huvikseen :D

        Kuivumiselta on hyvä suojata ja palamiselta. Minä käytän pääasiassa vettä kasvojeni hoitoon, eipä mulla ole kuin aurinkorasva kesällä käytössä ja nyt vastikään ostin melkein pakotettuna kuolleenmeren voiteita. Mitä käytetään kasvoilla ja onpa siinä oikeen rasvainenkin rasva kuivemmille ihoalueille ja kuorintaankin tuoksuva mössö.

        Olen aina ollut hirveen huono käyttämään mitään rasvoja ja kemikaaleja ylipäänsä ihollani. Ei siksi, että periaatteesta, vaan en vaan yleensä tykkää siitä tunteesta ihollani kun rasvat yms. tuntuu jotenkin kuin olis kelmussa. :D

        Tuo kuolleenmeren kasvoille tai oikeesti silmienalueen iholle tarkoitettu voide on nyt mukava poikkeus. Se ei tunnu ikävälle ja jopa helakoittaa ihoa, eloisammaksi. Mutu. :P

        Mutta on ne mokomat kalliita...ei niitä jatkuvasti raattisi ostaa, ostin itselleni ikään kuin joululahjaksi...kun ei myyjältä saanut sielunrauhaa. :D


    • Anonyymi

      Panisin

    • Anonyymi

      No olihan tuo suhde varmasti lähinnä sisarellinen alusta asti. Valtteri nuorena nousevana YT-miehenä otti sen ekan naisen joka vähän flirttaili. Nainen kulutti parhaat vuotensa ja valtteri on kokemusta rikkaampi ja nosti YTM-statustaan. Kyllä tässä nainen saa syyttää itseään, kiire tulee jos lapsia halutaa jollain aisurilla vielä teettää.

      Ikäeroa ei vaan ollut tarpeeksi ja tuossa 30v iässä se alkaa näkymään ja Valtteri halusi vaihtaa parempaan. Luulen että valtteri ottaa jonkun 20-25v naisen ja vaihtaa tämäkin viimeistään 10v kuluttua nuorempaan.

      Näin vanhempana miehenä sanoin että joku 16v nainen olisi paras pitkän aikavälin sijoitus sekä Valtterilla että tulevalla morsiammalle. Tässä suhteessa ikäeroa voisi olla jo tarpeeksi.

      t. viisasmies40

      • Anonyymi

        Nal täälä taas..:D


    • Anonyymi

      Toisaalta avioehto jonka valtteri vaati kielii myös siitä, että edes hän itse ei uskonut tämän liiton kestävän. Toivottavasti hän kuitenkin antaa kunnon rahallisen korvauksen ex-vaimolleen siitä, että hän uhrasi parhaat vuotensä valtterille. Ostaa edes asunnon tms. kun rahaa kerran on.

      t. viisas analyytikko40m

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1545
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1174
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1117
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1016
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      975
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      937
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      852
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      684
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      650
    Aihe