Työteliäinä kohti kaksien standardien eliitin monarkiaa mars, mars!
Älä kysy mitä maa voi tehdä eteesi, vaan mitä sinä voit tehdä eliitin eteen.
9
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Häh? Ei jaksa mitään.
- Anonyymi
Pelkkä paskantaminenkin eliitin eteen olisi liikaa.
- Anonyymi
Eikös se vähän silviisii ole, että ihan kaikissa maailman markkinatalousmaissa (eli käytännössä siis samalla lähes kaikissa maailman maissa) myö tehdään juuri tota?
Vai onks sulla joku vaihtoehtonen selitys et kuin maailma makaa? - Anonyymi
Tervemenoa. Mun puolesta saavat pitää sen kuuluisan tunkkinsa.
- Anonyymi
Luuk:16:9 Ja minä sanon teille: tehkää itsellenne ystäviä väärällä mammonalla, että he, kun se loppuu, ottaisivat teidät iäisiin majoihin.
- Anonyymi
Narkki valitti toisella palstalla, että sen läheiset hyväksyy sen vain kamoissaan.
Luukkaan teisti sikäli oikeassa
- Anonyymi
vaikeista ajoista ylensä selvitään,kun kaikki laittaa tahtonsa yhteisen hyväksi.
MUTTA NYT RIKKAAT JA PÄÄTTÄJÄT ON THVEET MEREN LEVEYSEN
RAILON!
rikkaat kerää rahat ja jakaa keskenään RAHAT OMIIN PALKANKOROTUKSIIN!
ON TULTAVA HALLITUS JA KAIKKI PÄÄTTÄJÄT YHDESSÄ PALKOIHIN
MUUTOS ELÄKKEET JA TULO KOHTUULISTETTAVA.
mitä tämä nyt on joku euro annetaan työmiehille ja itse nostatte tuloa 1000ekk- Anonyymi
Kiitos juuri tätä tarvitaan
👍
- Anonyymi
milloin tulee hallitus joka laittaa asiat kuntoon yläportaassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1716197- 1471724
- 1131508
- 511270
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️46932Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢29860Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu97836Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5789Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan224746- 41739