Niin vain huhuja kiertää jotta se legendaarinen Simppa aukaisisi ovensa itsenäisyyspäivänä! Onko tästä varmaa tietoa ollut lehdissä??
Simppa auki..?
33
2014
Vastaukset
- Anonyymi
Raino Vekkilä avaa Simpan ko ajankohtana. Siis Raino ei Raimo.
Illan pääesiintyjänä on Ilma Babitsin eikä Ilja JatsnitskiIlma Babitsin sekoitetaan usein pikkuserkkuunsa Ilmo Babitsiniin. Ilmo ei ole rock-tähti, vaan hänet muistetaan siitä kun hän teki ilmoja palstoilla.
- Anonyymi
Munamartat juuri kertoivat Apsilla, jotta itsenäisyyspäivänä Simpassa parahtelisi Muska. Tämä on aika varma tieto.
En luottaisi lehtiin tässä asiassa. Kyllä varma tieto löytyy tältä palstalta, ja Apsilta.
- Anonyymi
Myös Lieksan Leipomon aamuparlamentti tietää lähes kaikki Lieksan ja lieksalaisten asiat. Jopa sellaisetkin asiat, joita asianomainen henkilö itse ei tiedä.
- Anonyymi
Ja jos asiat ei muuten selkene, kannattaa kysyä ketulta. Kettu juoksenteli Valtioneuvoston linnan edustalla, kun Kulmuni tapasi Rinteen – kansanperinteen uskomus kertoo mitä se tarkoittaa.
- Anonyymi
Kyllähän tuolla Facebookissa lukee että aukeaa lähiaikoina.
- Anonyymi
Uusi baari, club visitors... aukeaa simpan tiloihin..
- Anonyymi
Jenni Vartiainen hönkii avajaisissa ja samoin Antti Tuisku ulvahtelee! Joku räppäri höpöttää musiikin säestyksellä taskuunsa unohtunutta ostoslistaa.
- Anonyymi
Kannattaako ravintolaa perustaa kun asiakkaat vähenee jatkuvasti Lieksa on hiljainen kylä nuoriakin näkyy vähän iltaisin. Icellakin on hiljentynyt kyllä asiakkaita sopii hyvin istumaan viikonloppuisin. fannysbubi vanhojen ukon köriöiden ja akkojen lempipaikka ja Mähkönbaari . ruokapaikkojakin on hyvin saa venäläistä ruokaa pitsapaikkojakin on mihinkä rahat riittää jos tarpeeksi ei käy asiakkaita lounastamassa. Lieksassa on paljon työttömyyttä ja eläkeläisiä tulot on pienet ei ole mahdollisuutta käyttää palveluita
- Anonyymi
Näillä seuduin ihmiset on ikääntyneitä eikä ne halua riekkua ravintoloissa, ja toisekseen taitaa suurimmalla osalla olla tulotaso semmoinen että hyvä kun leipänsä ja lääkkensä saavat ostettua! Minustä nähden ei tarvitse ravintolita ja pubeja, taitaa viime käynnistäni pubissa olla kohta 20 vuotta, ja ravintolassa käynnistä reilusti yli 20 vuotta, paitsi lapissa toissakesänä käytiin hotellimajoituksessa ja syömässä hotelli Inarin ravintolassa.
- Anonyymi
Aika paljon on sellaisia keitä ei kiinnosta icellan taxitolpalla asioida, moni valinnut juuri sen takia fannys bubin. Todennäköisesti tähän uuteenkin siirtyy asiakkaita.
- Anonyymi
Kuka tuota Fannyn asiakaskuntaa jaksaa katsella, no ehkä ne, jotka käyvät Mähkön baarissa, samaa kastia molemmat.
- Anonyymi
Kertaakaan en käynyt Simpassa. Kerran yritin, mutta tupakasavua oli jo portaikossa niin sakeasti, että pois piti kääntyä. Muutkin Lieksan kuppilat ovat jääneet käymättä, kun ei ole ollut tarvetta. Lieksan ravitoloista olen käynyt syömässä Puustellissa ja Kolilla. Ne riittävät minulle. Näissä paikoissa ei syödä lippalakki tai pipo päässä. Lieksaankin kyseinen villitys on päässyt leviämään, eli mitä nuoret edellä, sitä vanhemmat perässä. Päähine päässä ruokailu antaa todella ala-arvoien kuvan kyseisestä ruokapaikasta.
- Anonyymi
toivottavasti näemme avajaisissa Sepi Kumpulaisen.
- Anonyymi
Saahan sitä yrittää! Hyvä, kun joku vielä uskaltaa. Eipä Kaatrakaan kannattanut, vaikka oli rahamiehet takana. Toivottavasti nyt majoituspaikkana on suosittu.
Entistä Simppaa avaava näyttää olevan nuori mies, onnea hänelle!- Anonyymi
Mulla se on sivistyksessä aukko kun en ole käynyt Fannys pubissa kertaakaan! Viimeksi olen pubissa käynyt kun se oli Tinatähti nimellä, se mikä on Tokmannin talossa, mutta siitä on kyllä pitkä aika. Niin se aika rientää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla se on sivistyksessä aukko kun en ole käynyt Fannys pubissa kertaakaan! Viimeksi olen pubissa käynyt kun se oli Tinatähti nimellä, se mikä on Tokmannin talossa, mutta siitä on kyllä pitkä aika. Niin se aika rientää.
Minä käyn vain semmosissa kuppiloissa joitten nimi on suomenkielinen. Onkohan se jotenki hienomppoo laittaa ulukomuankielinen nimi juottoloille tai syöttölöille. Ihme apinoimista. Naurettavaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä käyn vain semmosissa kuppiloissa joitten nimi on suomenkielinen. Onkohan se jotenki hienomppoo laittaa ulukomuankielinen nimi juottoloille tai syöttölöille. Ihme apinoimista. Naurettavaa.
Sama homma, koskee myös kauppoja. En oo syöny mitään sen jälkeen kun valintatalo lopetti. Odotan että muuttaavat nimensä s-marketti ja kaupunkimarketti. Ihme apinoimista..
Anonyymi kirjoitti:
Sama homma, koskee myös kauppoja. En oo syöny mitään sen jälkeen kun valintatalo lopetti. Odotan että muuttaavat nimensä s-marketti ja kaupunkimarketti. Ihme apinoimista..
Etkö ostanut mitään citymarketin Black week - tarjouksia?
- Anonyymi
JokaAlanAsiantuntija kirjoitti:
Etkö ostanut mitään citymarketin Black week - tarjouksia?
En, kun en asioi siellä ennenkuin on kaupunkimarketti. Enkä ostanut muualtakaan, jos olisi musta viikko niin ostaisin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei saa laittaa ulko maallaista nimeä ravitnolalle. Suomeksi pittää olla ja lyijykynällä ruutu paperille kirjotetuna. Teipillä tahi nastalla oveen ja auki olo ajat kanssa.
Vaikka näin
Ravintola Mehtä jänis
auki joka ilta kllo 4-12
Tervetloa!!!
- Anonyymi
Onko ne Kaiholehdot antaneet kilpailijalle luvan aloittaa?
- Anonyymi
On on,loppus se niittenkin monopoli pikkuhiljaaaa ja muille loistava tilaisuus avata baareja
Ravintolan edessä oli tappelu Lieksassa tänään. Joko Simppa on avattu?
- Anonyymi
Onhan se avattu, jos oli jo tappelukin Simon edessä. Mähkön baarikin avattiin tappelun merkeisssä. Siitä voi tunnistaa baarin tason.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan se avattu, jos oli jo tappelukin Simon edessä. Mähkön baarikin avattiin tappelun merkeisssä. Siitä voi tunnistaa baarin tason.
Sehän on hiennoo, jotta kansa löyttää harrastukssii. Ei se ou mukavvoo iteksseen kerrostalokopissa isttuu ja örnöttee. Kansan parissa se aeka männöö mukavemmin, vaekka sitte paenniissa kapakin pihassa. Sehän on sitä yhtteistä kanssakäymistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa pipopäätä taas kiekkojaot v...taa? Haukottele ja kestä. Tosi hyvä että vaihtoehtoja tähänkin kylään baarielämään.
- Anonyymi
Eihän se mikään tappelu ollut. Eihän se keskenkasvuinen tyttö lyönyt kertaakaan P. Hipsiä takaisin.
Sellaisia herrasmiehiä Lieksassa. - Anonyymi
Jos olet asiantuntija ihmetytää jottet tiedä asiaa. Taitaa ollan hankkinut paperisi Pietarista
Rahalla. Sieltähän saa vaikka sinun pætevyydelle todistuksen.
- Anonyymi
Tuleekohan "uudesta Simpasta" Hurtille harjoituspaikka vanhan Simpan tapaan, jossa hurttajoukkue tankkasi ja valmentautui ahkerasti otteuihin muinaisina vuosina. Joko nuorimmat hurtat ovat saavuttaneet tankkausiän? Ikävää on kuitenkin se, että hurttalauman on vähänväliä siirryttävä tuopakalle ulos. No, tuleehan siitä se liikuntaosuus harjoitteluun!
- Anonyymi
Jos tarkoitat tupakalle, etkä tuopakalle, niin ei siellä tarvitse ulos mennä, tupakkakoppi löytyy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos tarkoitat tupakalle, etkä tuopakalle, niin ei siellä tarvitse ulos mennä, tupakkakoppi löytyy.
Se on hyvä, että Hurtille löytyy tupakoinnin harjoittelukoppi.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi palstalla paljon venäjä mielisiä?
Palstalle näyttää kerääntyneen varsin paljon venäjä mielisiä. Mistä tämä johtuu?4535117Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä773286- 3862060
Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.241357Minun on vaikea ymmärtää
Kuinka voin rakastua sinuun, tai siltä se ainakin tuntuu, kun koko ajan pyörit mielessäni. Emmekä me edes näe, eikä muut401320Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la137953Harvinainen yhteiskuva! Anna Puu ja Jukka-rakas uudenvuoden yössä - Hän on Jenni Vartiaisen EX-mies
Laulaja, lauluntekijä Anna Puu on naimisissa tuottaja Jukka Immosen kanssa, joka on myös laulaja Jenni Vartiaisen ex. N7943Teennäinen ihminen?
Eilen joku halusi ottaa siitä aihetta. Millainen ihminen on teennäinen? Joku mielikuva itsellänikin on, että sellainen132908Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll70885- 46877