helmiinan vastauksesta kysymys

Anonyymi

eli helmiina sanoi eräässä aloituksessa jos tyyppi käyttäytyy dominoivasti se jo saisi olla hälytys ääni päässä ja liukenee ja kauas minkäänlainen komentelija ja johtajan asemaa ottava ihminen parisuhteessa on minusta huono kumppani eli kysymys miksi naiset otatte parisuhteessa komentelijan ja johtajan ja määräilijän aseman eli tämä ihmetyttää

28

<50

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eikös sen kaapin paikan näyttäjä useimmiten ole kuitenkin nainen..

• Anonyymi

niin on mutta miksi olette sellaisia kun itsekkin sanotte että sellainen on huono kumppani eli mitä miehet joutuukaan kestämään

• Anonyymi kirjoitti:

niin on mutta miksi olette sellaisia kun itsekkin sanotte että sellainen on huono kumppani eli mitä miehet joutuukaan kestämään

Jotkut miehet vain tykkää pirttuhirmuista ja justiinoista.

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

Jotkut miehet vain tykkää pirttuhirmuista ja justiinoista.

se tässä kummastuttaakin miksi miehet rakastaa omaa määräilijäänsä joka määrää ja päättää kaikesta

• Anonyymi kirjoitti:

se tässä kummastuttaakin miksi miehet rakastaa omaa määräilijäänsä joka määrää ja päättää kaikesta

Sehän on vähän kuin äiti.

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

Sehän on vähän kuin äiti.

niin äitikin on nainen ja johtajan asemaa ottava määräilijä mutta siitä ikävä johtaja ja päällikkö antaa ja luovuttaa miehen naiselle kaiken vallan ja jopa neuvoo naiselle kaikki niksit ja naksit miten määräillään eikä mieheltä kysytä lupaa siihen eli äidistä tulee silloin nössykkä ja naisesta hidalgo mutta jollain sairaalla tavalla jota ei pysty kukaan selittään miksi siltikin omaa hidalgoaan haluaa palvella ja tyydyttää hänet niin hidalgo kyllä kiihottaa

• Pätemisen halusta? Ei tuo piirre ole kummassakaan sukupuolessa, eikä kolmannessakaan sen parempi tai kiehtovampi piirre.

Miksi ylipäänsä tarvii komennella toista parisuhteessa tai dominoida?

• Anonyymi

miksi sitten olet kotona päällikkö ja määräilijä niin mieti miehesi kohtaloa

• Anonyymi kirjoitti:

miksi sitten olet kotona päällikkö ja määräilijä niin mieti miehesi kohtaloa

Nokun en ole. :)

Kyllä mä mielipiteeni kerron justiinsa niinkun se on, mutta en mä määräile tai komentele.

• Anonyymi

oho meni tyttö hiljaiseksi tai päällepäsmäri meni hiljaiseksi niin nyt sanottiin kunkulle vastaan

• Anonyymi kirjoitti:

oho meni tyttö hiljaiseksi tai päällepäsmäri meni hiljaiseksi niin nyt sanottiin kunkulle vastaan

Täh??

• Anonyymi
        Helmiina kirjoitti:

Kyllä mä mielipiteeni kerron justiinsa niinkun se on, mutta en mä määräile tai komentele.

just joo tosi uskottavaa niin veikkaan että määräät koska miehesi saa mennä suihkuun niin omin luvin ei mene tai edes saa itse päättää mihin pyyhkeeseen saa edes kuivata itsensä

• Anonyymi
        Helmiina kirjoitti:

olis kiva kuulla miehesi vastaus

• Anonyymi kirjoitti:

Mä kysyn, kun tulee kotiin jos haluaisi kirjoittaa sulle vastauksen. :)

• Anonyymi kirjoitti:

just joo tosi uskottavaa niin veikkaan että määräät koska miehesi saa mennä suihkuun niin omin luvin ei mene tai edes saa itse päättää mihin pyyhkeeseen saa edes kuivata itsensä

Kuule, jos mä olisin sellainen mä olisin jäänyt jo aikapäiviä sitte rannalle ruikuttaa.. :)

Se ei oikeen tuu toimeen komentelevien naisten kanssa...

• Helmiina kirjoitti:

Kuule, jos mä olisin sellainen mä olisin jäänyt jo aikapäiviä sitte rannalle ruikuttaa.. :)

Se ei oikeen tuu toimeen komentelevien naisten kanssa...

Enkä mä komentelevien meisten kanssa...en kyllä naistenkaan kanssa, jokka komentelee. Alan tykkää kyttyrää ja mun tykkääminen hiipuu...

• Anonyymi
        Helmiina kirjoitti:

Mä kysyn, kun tulee kotiin jos haluaisi kirjoittaa sulle vastauksen. :)

niin miehesi täytyisi tietämättäsi vastata ja nimettömänä niin kuultaisiin totuus mutta jos kuullesi tai tietää että saat tietää hänen vastauksensa niin kotona tulee tulen rapinat ja hän kärsii ja kuultesi hän on alistettu joo joo mies niin hänellä on itsesuojelu vaisto eikä halua tutustua nyrkkiisi

• Helmiina kirjoitti:

Enkä mä komentelevien meisten kanssa...en kyllä naistenkaan kanssa, jokka komentelee. Alan tykkää kyttyrää ja mun tykkääminen hiipuu...

Joo, minäkään en tykkää komentavasta vastakkaisesta sukupuolesta. Kerran ravintolassa yksi nainen määräili minua ja sanoi, että minun pitää lähteä ryyppäämään kaupparatsun huoneeseen tämän baarikaappia firman laskuun. Minä en hyväksynyt ideaa ja minun piti olla seuraavana päivänä toisessa kaupungissa kello 10 opettajan sijaisena. Minulla perusteet miksi ei käynyt ja nainen käyttäytyi dominoivasti. Oli sovittu, että minä nukun hänen sängyssään seuraavan yön, mutta dominoiva määräilevä käytös tuli sen suunnitelman väliin. En pitänyt siitä, että minut olisi suorastaan sanoen pakoitettu juomaan alkoholia kaupparatsun huoneeseen. Moraalisestikin se oli minusta väärin ja en halunnut juoda minkään firman piikkiin.

• Anonyymi kirjoitti:

niin miehesi täytyisi tietämättäsi vastata ja nimettömänä niin kuultaisiin totuus mutta jos kuullesi tai tietää että saat tietää hänen vastauksensa niin kotona tulee tulen rapinat ja hän kärsii ja kuultesi hän on alistettu joo joo mies niin hänellä on itsesuojelu vaisto eikä halua tutustua nyrkkiisi

No mun tarttee sitten ottaa mun profiilista mun kuva pois ja hävittää nimimerkki, ettei tunnista mua. :D

• P.Dinosaurus kirjoitti:

Joo, minäkään en tykkää komentavasta vastakkaisesta sukupuolesta. Kerran ravintolassa yksi nainen määräili minua ja sanoi, että minun pitää lähteä ryyppäämään kaupparatsun huoneeseen tämän baarikaappia firman laskuun. Minä en hyväksynyt ideaa ja minun piti olla seuraavana päivänä toisessa kaupungissa kello 10 opettajan sijaisena. Minulla perusteet miksi ei käynyt ja nainen käyttäytyi dominoivasti. Oli sovittu, että minä nukun hänen sängyssään seuraavan yön, mutta dominoiva määräilevä käytös tuli sen suunnitelman väliin. En pitänyt siitä, että minut olisi suorastaan sanoen pakoitettu juomaan alkoholia kaupparatsun huoneeseen. Moraalisestikin se oli minusta väärin ja en halunnut juoda minkään firman piikkiin.

Juurikin tuollaiset määräilyt ja painostukset, komentelut voi tulla ihmissuhteissa väliin ja hiertää syvän haavan väleihin.

Yleensäkään jos suhde on kahdenkauppaa, miksi yhden pitäisi olla pomo? :)

Joo, en olis itsekään lähtenyt sun tapauksessa mihinkään tuollasen ihmisen kanssa, joka alkaa määräilemään, eikä kelpaa mun kanta asiaan, mikä vieläpä koskee mua itseäni eniten.

• Helmiina kirjoitti:

Juurikin tuollaiset määräilyt ja painostukset, komentelut voi tulla ihmissuhteissa väliin ja hiertää syvän haavan väleihin.

Joo, en olis itsekään lähtenyt sun tapauksessa mihinkään tuollasen ihmisen kanssa, joka alkaa määräilemään, eikä kelpaa mun kanta asiaan, mikä vieläpä koskee mua itseäni eniten.

Vaan nyt lähden suihkuttelemaan pienokaista. :)

Palaillaan!!!

• Helmiina kirjoitti:

Kiitos näkemyksen tukemisesta. Tuli vain mieleen määräilevästä käytöksestä tämä nainen.

Toinen halusi viettää kosteeta iltaa ja toinen halusin mennä nukkumaan, jotta jaksaisi olla opettajana koulussa.

Mitenkäs päivä meni ja onko itsenäisyyspäivänä vapaapäivä?

• Anonyymi
        Helmiina kirjoitti:

Vaan nyt lähden suihkuttelemaan pienokaista. :)

Palaillaan!!!

entäs jos miehesi haluaa käydä ennen sitä suihkussa

• Anonyymi kirjoitti:

entäs jos miehesi haluaa käydä ennen sitä suihkussa

Ei se nyt työmaalla ollessa mieti mitään pesulla käymistä, ettei lapsi saisi käydä pesulla ennen häntä.

Kyllä mä kuulemma lapsia komentelen... 😜

• P.Dinosaurus kirjoitti:

Kiitos näkemyksen tukemisesta. Tuli vain mieleen määräilevästä käytöksestä tämä nainen.

Toinen halusi viettää kosteeta iltaa ja toinen halusin mennä nukkumaan, jotta jaksaisi olla opettajana koulussa.

Mitenkäs päivä meni ja onko itsenäisyyspäivänä vapaapäivä?

No kun olen enemmän sun katsontakannalla. Niin mitäpä muuta voin sanoa. 😃

Päivä meni kotona, terkkarissa käytiin ja taas kotona. Itsenäisyyspäivä on vapaa. Koko loppuviikko on hoitovapaa.

• Helmiina kirjoitti:

No kun olen enemmän sun katsontakannalla. Niin mitäpä muuta voin sanoa. 😃

Päivä meni kotona, terkkarissa käytiin ja taas kotona. Itsenäisyyspäivä on vapaa. Koko loppuviikko on hoitovapaa.

Helmiina: "Itsenäisyyspäivä on vapaa. Koko loppuviikko on hoitovapaa."

Hienoa. Sitten on aikaa pitempänä viikonloppuna aikaa perheelle! :) Itse käyn itsenäisyyspäivänä yhden kiireisen ystävän luona, jolla on vapaapäivänä kerrankin aikaa. Hyvää itsenäisyyspäivää, jos ei täällä törmätä ennen sitä! :)

• Helmiina
        P.Dinosaurus kirjoitti:

Helmiina: "Itsenäisyyspäivä on vapaa. Koko loppuviikko on hoitovapaa."

Hienoa. Sitten on aikaa pitempänä viikonloppuna aikaa perheelle! :) Itse käyn itsenäisyyspäivänä yhden kiireisen ystävän luona, jolla on vapaapäivänä kerrankin aikaa. Hyvää itsenäisyyspäivää, jos ei täällä törmätä ennen sitä! :)

On jo nyt, olen loppuviikon hoitovapaalla. :)

Kiitos. Hyvää itsenäisyyspäivää!!! :)

• Anonyymi kirjoitti:

Ei halunnut sekaantua palstaan. :D

Kuulemma ihan sama mitä kukin uskoo.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      102
      4867
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      114
      3962
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      213
      3886
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      120
      2265
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      80
      1987
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      80
      1386
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      137
      1354
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      170
      1353
    9. En ymmärrä ateisteja!

Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???
      Ateismi
      585
      1269
    10. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      53
      1145
    Aihe