Pitäisi ostaa uusi auto mutta autoja on vaikka kuinka paljon ja olenkin jo muutaman kuukauden katsellut autoja mutta en millään keksi mikä on hyvä auto. Tykkään kylllä japsi autoista kuten mazdasta ja toyotasta mazda mulla on ollut 9 vuotta mutta myyn sen pois ja ostan ihan uuden. Katselin yhtä BMW tä mutta ei se olekkaan mulle hyvä ja sitten autossa pitäis olla 5 hengelle tilaa kuitenkin. Olisiko Ford tourneo hyvä auto , ainakin on tilava mut ford mustang olis kyllä tyylikkäämpi.
Uusi auto pitäisi saada
11
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä kannattaa japseissa pysyä. Kun sarjanumero alkaa J:llä, niin laatu on varma.
- Anonyymi
Toyotat on varmatoimisia autoja. Ei ikinä mitään vikaa ole ollut omassa autossa.
- Anonyymi
Oon harkinnut auton ostoa koska pyöräteitä aurataan niin huonosti ettei niissä uskalla fillarilla polkea nykyään kun tiet jäätyy niin ne on sellaisia railoisia jossa fillarilla on paska polkea pimeessäkin.
- Anonyymi
Ehkä joku Toy-Ota, Toy=Lelu siis Ota, Yaris tai Auris hieman käytetty, ehkä Yaris-pikkuvaununa voisi olla talvella hyvä, ellet nyt sitten aivan Volvoon siirry ja antiikkisiin autoihin, niin Volvo Amazon, lämmitys pelaa ja taatusti toimii ilman lämmitintä -30c asteen pakkasessakin jos kaasutin vain saa bensaa :D
- Anonyymi
Mä sain vanhasta ruoste opelista 1000€ vaihdossa Toyota yarikseen vm-06 ja 120 000km ja makso 5200€.
- Anonyymi
Uudet Toyotan Auris bensa-hybridit, aika tehokkaita kyllä, kun sellaisella voi vain äänettömästi rullailla pikkumäkiä akuilla vain, sitten jos painaa kaasua, niin se ottaa bensamoottorin sekä sähkömoottorit täysillä käyttöön kiihdytyksessä ja mittari ei enää näytä "ECO" vaan näyttää "POWER" D
- Anonyymi
Näissä on konsolissakin sellainen nappi näissä Auriksissa: POWER on päällä siitä napista koko ajan sitten, yllätyin kyllä miten hyvin lähtee, no lähtee vähän paremmin kuin normaali 1,6L uusi japanilainen bensakone, kun sähkömoottorit tukena :D
- Anonyymi
Haluaisin knight rider auton, sillä voi lentää esteiden yli.
- Anonyymi
Jos otat tuollaisen vaikka olisi peräti automaattivaihteinenkin Pontiac Firebird, automaattivaihteena, ehkä ei hyppäisi, vaan törmäisit johonkin ja sitten ihmettelisit että ei hypännytkään tuollainen auto esteen yli kuten sarjoissa, vaan kuolit ja auto tuhoutui täysin törmäyksessä kovaa vauhtia syttyen tuleenkin jonkun koivun latvaan lentäen tulessa ollessaan jo koko auto lentomatkankin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos otat tuollaisen vaikka olisi peräti automaattivaihteinenkin Pontiac Firebird, automaattivaihteena, ehkä ei hyppäisi, vaan törmäisit johonkin ja sitten ihmettelisit että ei hypännytkään tuollainen auto esteen yli kuten sarjoissa, vaan kuolit ja auto tuhoutui täysin törmäyksessä kovaa vauhtia syttyen tuleenkin jonkun koivun latvaan lentäen tulessa ollessaan jo koko auto lentomatkankin.
Jos olisin vieressä katsomassa miten joku tyttö nostaa nopeuden jollain Pontiac Firebirdillä: 275km/h näyttää puhtalla asfaltilla on ja baana vapaa moottoritielläkin tai vastaavalla, sanoisin: hiljennä, et voi tietää jos sattuu joku yllättävä tilanne ja näissä nopeuksissa.... et pysty edes reagoimaankaan kovin nopeasti, olkoonkin sitten vaikka 335-levyiset kumit takana, siltikin tulee törmäys: HILJENNÄ NOPEUTTA :d:d
- Anonyymi
Sinun nykyinen Mazdasi on 9 vuotta, eli siinä ei taida olla lainkaan Skyactiv arkkitehtuuria. Suosittelisin että pysyt Mazdassa ja hankit uuden Mazda 6 tai CX-5 Skyactiv arkkitehtuurilla. Saat auton joka on hiljaisempi, vakaampi, taloudellisempi ja vähäpäästöisempi, paremmin/nyky-aikaisemmin varusteltu, moottorissa on myös enemmän alavääntöäkin jolloin voit ajaa hieman pienemmillä kierroksilla ilman nykimisiä kuin nykyisellä Mazdallasi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2645269Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1204271- 604231
Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363657- 513650
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest413455Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv312803Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu202616- 232576
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo692435