Millainen on ollut se hetki ihastuksesi kanssa, joka on jäänyt harmittamaan, kun et edennyt tai toiminut? Mikä siinä oli ihanaa ja miten olisit toivonut sen menneen?
Hukattu hetki
7
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Muutaman kerran olisi pitänyt rauhoittua eikä paeta paikalta
- Anonyymi
Se mitä tapahtui on mennyttä, eikä enää ole paluuta. Olen unohtanut kaikki ne ihmiset, jotka kuuluivat muutamaan viime vuoteen.
- Anonyymi
Etenin mutta hän ei tuntenut samoin.
- Anonyymi
Jäi harmittamaan, että olin niin ujo ja että en uskonut hänen välittävän minusta. Kunnes sain tietää, että hänellä olikin tunteita....ja minä olin jo aviossa. Koin itse, että hän oli just se ihana, arvoituksellinen mysteeri. Nyt on jokin yhteys.... mutta ehkä myöhässä ollaan.
- Anonyymi
Kun näin hänet taukopyödän ääressä yksin, koko keho kertoi minun haluavan hänet. Tämä oli todella vahva tunne ja pelästyin sitä, sillä olen aiemmin onnistunut satuttamaan toisia, koska menin liian autopilotilla. Siispä Kävelin vain ohi ja ihmettelin kun en enää tuntenut niin, kun hän lähestyi.
Pitemmän ajan jälkeen syyt ovat avun kanssa selvinneet.- Anonyymi
Mitä ne syyt on?
- Anonyymi
Niitä hetkiä on satoja. Turhia naiiveja toiveita että jotain voisi olla. Olisi pitänyt pitää järki päässä eikä rakastua. Järki yritti jotain jostain taustalta kertoa mutta sydän ei vaan suostunut kuuntelemaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1016299
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h814859Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1013122Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p302952Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262175Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191566Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3371131Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?921130Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311046- 48824