Aisurointi tuhosi Antti Rinteen

Siitähän Antti saa syyttää vain itseään, samoin käy muillekin aisureille ennenpitkää, ne lipittää ja nuoleskelee vahvoja naisia kunnes ne samat vahvat naiset sysää ne romukoppaan kun hyödyt on ulosmitattu.

Tässähän ne Antti Rinteen hallituksen ministerit ovat:

https://sdp.fi/wp-content/uploads/2019/09/ministerit-1200x524.jpg

Tyhjäpäitä naisia ja persoonattomia heikkoja miehiä.

Jos Antti olisi säilyttänyt miehuutensa, ei olisi lähtenyt homotusmamutuksiin, puhunut aina totta ja ajanut työmiehen ja -naisen asiaa kuten demariministerin kuuluu ei olisi ollut mitään hätää. Vihervasemmostolaisuuden tuominen demareiden ytimeen oli Antin isoin virhe josta nyt sitten raskaasti joutui maksamaan.

32

57

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

suomen valtio ajoi palkkoja alemmaksi niin suomen valtio omistaa postin voi voi sentään oliskin rinne ollut kunnon mies niin suomi tarvitsisi kunnon vanhan ajan miehiä ja naisia hallitukseen mutta onko sellaisia nyky eduskunnassa ei ole eikä ollut kukaan joka pyrki eduskuntaan ja esko aho lipponen katainen vanhanen sipilä ja rinne ajaa suomea alas

• Anonyymi

Joo no ajanmittaan suomalaisista on tullut tuollaisia apaattisia eunukkeja..Ei tietenkään kaikista mutta poliittinen pelleily suosii tuollaisia hyssytteleviä "intellektuelleja" niin meno on myös sellaista, paljon tyhjää jargonia, ei tekoja.

Suomeen tarvittaisiinkin joku uusi poliittinen liike/näkemys ym joka olisi höystetty ripauksella oikeen vanhaa kunnon fanatismia, siinä laitettaisiin vauhdilla suomi raiteilleen, lipiäisen timppa tyyliset poliitikot ym omaan pesään kusijat olisivat vain tiellä.

• Anonyymi

Höpö höpö. Keskustan pamput Sipilän johdolla vihasivat ay-pomoa liikaa.

• Näin on. Posti-gate oli vain hyvä tekosyy.

Kepu pettää aina - tai ainakin kostaa..

"Jäätteenmäkeä muistaen"

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

Näin on. Posti-gate oli vain hyvä tekosyy.

Kepu pettää aina - tai ainakin kostaa..

"Jäätteenmäkeä muistaen"

Höpö höpö. Kun tekee virheitä, lentää ulos. So simple as that.

• Anonyymi

Hei, miten sä voit, onko sulla kaikki ihan OK? Taas on noi iänikuiset sytökset; naiset on!
      Kyllä Rinne kompastui ihan itse, jos "Sipilän porukka" nyt hiukan tuuppi niin sitähän politiikka aina on ollut... ja tulee olemaan Suomessa. (demokraattista =))...)
      Kiertäminen ja vähätely on sallittua politikolle, mutt suoranainen tosiasioista valehtelu ei käy. Rinne itse kertoi olleensa "kätilönä" kun "Postin asioista" tehtiin aiesopimuksia; joten tiesi tasan tarkkaan; mistä on kysymys ja millaisin ehdoin.
      Tämä on fakta.

Paatero oli Rinteelle uskollinen ministeri ja teki varmaan R:n ohjeiden mukaisesti.
      Rinne puolusti aluksi ministeriään, mutt uras lopulta "vain naisen", kuvitelleen sen rauhoittavan tilanteen. Keskustalla oli ollut kuitenkin hiukan vastaava tilanne, jossa SDP oli kampittanut Kepun nais`pääministerin.
      Nyt oli koston paikka; maksaa potut pottuina niin sanotusti, ja nostaa Kepu jälleen jaloilleen.

Kaikki tämä kyllä tulee vielä maksamaan meille tavallisille veronmaksajille!
      Kokoomus hakee tukea (välikysymykselleen) Keskustalta, RKP:tä, Kristillisiltä ja Vihreiltä kaikilta muilta mahdollisilta tahoilta... kaapatakseen vallan.
      Ja sen mahdollistaa tämä virkamiesministeriön väliaikainen nimitys.... jota näen mä Niinistö on ottanut tavakseen suosia; aina hallituksen erotessa epäluottamuksesta.
      Jo toinen kerta vähän ajan sisällä.

Niin ett tällaisia paholaisia me naiset ollaan; niin ett varo vaan Harmis; ettet joudu jonkun pahansuopaisen akan uhriksi sinäkin!
      trollikka

• Anonyymi

kukas naisia on haukkunut niin jos paatero on luotettava ja uskollinen niin rinteen olisi täytynyt suunnitella paateron kanssa yhdessä mitä tehdään eli ottavatko yhdessä syyt vai ottaako rinne yksin syyt niskoilleen mutta ei kukaan naisia ole haukkunut niin olet aika inhottava jos toivot harmaaritarille kieroa ja pahansuopaista korkeastikoulutettua tinderityttöä tosi ilkeää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kukas naisia on haukkunut niin jos paatero on luotettava ja uskollinen niin rinteen olisi täytynyt suunnitella paateron kanssa yhdessä mitä tehdään eli ottavatko yhdessä syyt vai ottaako rinne yksin syyt niskoilleen mutta ei kukaan naisia ole haukkunut niin olet aika inhottava jos toivot harmaaritarille kieroa ja pahansuopaista korkeastikoulutettua tinderityttöä tosi ilkeää

Anonyymi
        Anonyymi Tänään 16:00
        "kukas naisia on haukkunut..."

Miten muuten sinä tuon käsität? Mitä muuta tuo sitten on?

Harmaaritari
        Eilen 21:07
        "...lipittää ja nuoleskelee vahvoja naisia kunnes ne samat vahvat naiset sysää ne romukoppaan kun hyödyt on ulosmitattu."

trollikka

• Rauhassa vaan, Meillä on nyt toimitusministeristö joka ei tee poliittisia päätöksiä vaan hoitaa juoksevat asiat. Tuo toimitusministeristö vaan on maan tapa jolla asiat pidetään käynnissä ja esim eu-asiat tulevat hoidetuksi ja uusi hallitus pääsee aloittamaan puhtaalta pöydältä. Se ei myöskään vastaa välikysymykseen. Välikysymyshän vedettiin pois.
        Mitä kokoomukseen tulee niin eihän välikysymyksessä nyt ollut mukana kaikki oppositiopuolueetkaan. Lisäksi muut hallituspuolueet tukivat Rinnettä paitsi keskusta.

On muuten mielenkiintoinen tuo asetelma. Kun Anneli jätti eronpyyntönsä kun puheli totuudesta vähän "laajalla siveltimellä" niin naispääministeri erosi mutta nyt ei lähtenyt miespääministeri.
        Samoin tässä matkan varrella on lukuisa miesministeri pistetty bussin eteen koko puolueen vuoksi. Vuonna 2014 vasemmistoliiton Arhinmäki ja samoihin aikoihin vihreiden Niinistö. Jos ihan puolueiden sisältä mietitään niin aikanaan siellä Turun seudulla vaikuttaneen kokoomus poliitikon Ville Itälän tarina tuli mieleen. Kokooomuksen eliitti pakotti eroamaan joskus 2000-luvun alussa luottamuspulan takia.

• Anonyymi kirjoitti:

Anonyymi
        Anonyymi Tänään 16:00
        "kukas naisia on haukkunut..."

Miten muuten sinä tuon käsität? Mitä muuta tuo sitten on?

Harmaaritari
        Eilen 21:07
        "...lipittää ja nuoleskelee vahvoja naisia kunnes ne samat vahvat naiset sysää ne romukoppaan kun hyödyt on ulosmitattu."

trollikka

""...lipittää ja nuoleskelee vahvoja naisia kunnes ne samat vahvat naiset sysää ne romukoppaan kun hyödyt on ulosmitattu."

Ai jaa, nytkö se on moite kun naisia kehuu vahvoiksi :D luulin että se on toisinpäin, että kun heikoksi sanoo niin se olisi loukkaus vahvoja, itsenäisiä länsinaisia kohtaan. aisurimiestä tuossa kyllä moitin, nehän on semmoisia tahdottomia vätyksiä joita vahvat naiset vie kuin litran mittaa.

• Anonyymi
        Harmaaritari kirjoitti:

""...lipittää ja nuoleskelee vahvoja naisia kunnes ne samat vahvat naiset sysää ne romukoppaan kun hyödyt on ulosmitattu."

Ai jaa, nytkö se on moite kun naisia kehuu vahvoiksi :D luulin että se on toisinpäin, että kun heikoksi sanoo niin se olisi loukkaus vahvoja, itsenäisiä länsinaisia kohtaan. aisurimiestä tuossa kyllä moitin, nehän on semmoisia tahdottomia vätyksiä joita vahvat naiset vie kuin litran mittaa.

Voi perhana sun selittelyjäsi; ett vahvat naiset ne ovat Rinnettä vieneet kuin litran mittaa!
        Yritätkö sä tosissas saada munt uskomaan sun selitystäs; voi yr kele.
        Lueppas Harmis mitä mä kirjoitin: Anonyymi Tänään 15:12 tuossa listassa samasta aiheesta... Mulla on jonkinlainen varma käsitys mitä todellisuudessa tapahtui...
        enkä todellakaan aio selitellä enempää sanomisiani, vaikka kuinka yrittäisit; onkia.
        Kyllä se oli Rinne joka tyri ja jäi kiinni...ja vielä manipuloinnista... ym.:sta.

Ja mä pysyn nytkin niiden äsken palstalle nostettujen sanomisieni takana.
        Ja mielenkiintoisia miehen184cm mielipiteet... sekä erään sovinistin vuodelta 83, muistaakseni vai olisiks ollu -86.

Illanjatkoja nyt, mä lupasin pelata yhden shakki matsin Ollin kanssa hoivalla, ennen kuin hän menee yöpuulle! Heippa nyt.

• Anonyymi kirjoitti:

Voi perhana sun selittelyjäsi; ett vahvat naiset ne ovat Rinnettä vieneet kuin litran mittaa!
        Yritätkö sä tosissas saada munt uskomaan sun selitystäs; voi yr kele.
        Lueppas Harmis mitä mä kirjoitin: Anonyymi Tänään 15:12 tuossa listassa samasta aiheesta... Mulla on jonkinlainen varma käsitys mitä todellisuudessa tapahtui...
        enkä todellakaan aio selitellä enempää sanomisiani, vaikka kuinka yrittäisit; onkia.
        Kyllä se oli Rinne joka tyri ja jäi kiinni...ja vielä manipuloinnista... ym.:sta.

Ja mä pysyn nytkin niiden äsken palstalle nostettujen sanomisieni takana.
        Ja mielenkiintoisia miehen184cm mielipiteet... sekä erään sovinistin vuodelta 83, muistaakseni vai olisiks ollu -86.

Illanjatkoja nyt, mä lupasin pelata yhden shakki matsin Ollin kanssa hoivalla, ennen kuin hän menee yöpuulle! Heippa nyt.

Niin no sinä nyt tässä käsittelet aidan seivästä kun minä avauksessa kirjoitin aidasta yleensä, Rinne on myyynyt on silunsa paholaiselle jo vuosia sitten, hoksannut että juuurikin naisten avulla pääsee valtaan ja mammonaan käsiksi niin kuin pääsikin, ja kyllä, olet oikeassa että tässä viimeisimmässä ihan itse sössi asiansa mutta eipä noussut kukaan edes oman puolueen vahvoista naisista juurikaan tukemaan tässä tilanteessa.

• Anonyymi
        Harmaaritari kirjoitti:

Niin no sinä nyt tässä käsittelet aidan seivästä kun minä avauksessa kirjoitin aidasta yleensä, Rinne on myyynyt on silunsa paholaiselle jo vuosia sitten, hoksannut että juuurikin naisten avulla pääsee valtaan ja mammonaan käsiksi niin kuin pääsikin, ja kyllä, olet oikeassa että tässä viimeisimmässä ihan itse sössi asiansa mutta eipä noussut kukaan edes oman puolueen vahvoista naisista juurikaan tukemaan tässä tilanteessa.

Onko mulla jokin ajatus virhe.... hiukan noi selitykses haiskahtavat Rinne/Haavisto tyyliselle venkoilulle... housut kintuissa, Oiskohan niin ett ne ns. vahvat naiset olivat tietoisia herrojen vehkeilystä... kuten myös siitä kuinka käy jos vastustaa jännämiestä!
        Se olis varmasti ollut poliittisen broilerin loppu!
        Hyvää yötä, makeita unia!

ps. Sinä voit jatkaa myyrän työtä.... millä nikkellä tahansa.

• Anonyymi

Ei kukaan nainen pakottanut Anttia toimimaan vastoin luontoaan. Ihan itse hän asiansa sössi, kun ei osaa eilua peliä.

• Anonyymi

"reilua peliä"

• Anonyymi

Eihän kukaan käskenyt häntä Urpilaistakaan syömään

• Muutamasta kohdasta saatan olla hieman jopa samaa mieltä mutta aloitetaan nyt tuosta "Vihervasemmostolaisuuden tuominen demareiden ytimeen". Millä puolueilla sinä olisit lähtenyt liikkeelle eli mitä sinne demariytimeen olisi pitänyt kasata?

• Mistä kohdista?

Mä en nähnyt aloituksessa päätä enkä häntää.

• Wwuwuw kirjoitti:

Mistä kohdista?

Njää!!! Näkee vaan Harmiksenkin jutuista, että ihan on loppu koko ukko. Ei enää pysty kunnon kurppajuttuihin vanha sotaratsukaan.
        Tarvittais virtaa lisää näihin ”vastajoukkoihin”. Harmis joutaa eläkkeelle jo.... 🤔

• Disse kirjoitti:

Njää!!! Näkee vaan Harmiksenkin jutuista, että ihan on loppu koko ukko. Ei enää pysty kunnon kurppajuttuihin vanha sotaratsukaan.
        Tarvittais virtaa lisää näihin ”vastajoukkoihin”. Harmis joutaa eläkkeelle jo.... 🤔

No kaikkihan on joka naisten, tai sitten mamujen syytä. Siinä se anti on.

• Wwuwuw kirjoitti:

No kaikkihan on joka naisten, tai sitten mamujen syytä. Siinä se anti on.

Onneksi olet jo ulkoistanut homman.... kävin jo vastaamassa sun aloitukseen! 😃☝️

• Wwuwuw kirjoitti:

Mistä kohdista?

Taisi olla ekan kappaleen lopussa eli syrjäyttämistä oli puhe. Politiikassa on joskus käytetty termiä isäsurma tai isänmurha. Käytännössä siis syrjäytetään oppi-isä tai edeltäjä siten että tästä ei ole jatkossa haittaa. Näitähän löytyy onnistuneita ja vähemmän onnistuneita. Katainen->Niinistö, Stub->Orpo, Nythän se on menossa keskustassa kun Kulmuni siirtää Sipilää ulos sisäpiiristä.
        Jos Marinista tulee pääministeri niin seuraavana kesänä Rinnettä ei enää tarvita ja ihmettelen jos Rinne enää asettuu ehdokkaaksi. Eiköhän tapahdu hiljainen surma. Toinen ehdokas Lindtman on kyllä joutunut tekemään paljon enemmän töitä asemansa eteen kuin Marin sillä vaikka molemmilla Anteilla on ay-tausta niin nuorempi ei suinkaan ole seurannut Rinnettä vaan ollut Ihalaisen opissa. Ihalainenhan on poistunut politiikasta jo aiemmin. Eli isäsurmasta ei tarvitse murehtia.

Itse miellän tuon termin aisurointi tässä yhteydessä sellaisena johtajuuden puutteena ja silloin olen kyllä aloittajan kanssa samaa mieltä että siinä se ongelman ydin taisi olla. Pääministerin pitäisi tukea, kannustaa ja luoda olosuhteet muiden ministereiden työlle eikä hosua siellä ja täällä. Sellainen tukeva selkänoja varmaan jäi ministereiltä puuttumaan.

• M184 kirjoitti:

Taisi olla ekan kappaleen lopussa eli syrjäyttämistä oli puhe. Politiikassa on joskus käytetty termiä isäsurma tai isänmurha. Käytännössä siis syrjäytetään oppi-isä tai edeltäjä siten että tästä ei ole jatkossa haittaa. Näitähän löytyy onnistuneita ja vähemmän onnistuneita. Katainen->Niinistö, Stub->Orpo, Nythän se on menossa keskustassa kun Kulmuni siirtää Sipilää ulos sisäpiiristä.
        Jos Marinista tulee pääministeri niin seuraavana kesänä Rinnettä ei enää tarvita ja ihmettelen jos Rinne enää asettuu ehdokkaaksi. Eiköhän tapahdu hiljainen surma. Toinen ehdokas Lindtman on kyllä joutunut tekemään paljon enemmän töitä asemansa eteen kuin Marin sillä vaikka molemmilla Anteilla on ay-tausta niin nuorempi ei suinkaan ole seurannut Rinnettä vaan ollut Ihalaisen opissa. Ihalainenhan on poistunut politiikasta jo aiemmin. Eli isäsurmasta ei tarvitse murehtia.

Itse miellän tuon termin aisurointi tässä yhteydessä sellaisena johtajuuden puutteena ja silloin olen kyllä aloittajan kanssa samaa mieltä että siinä se ongelman ydin taisi olla. Pääministerin pitäisi tukea, kannustaa ja luoda olosuhteet muiden ministereiden työlle eikä hosua siellä ja täällä. Sellainen tukeva selkänoja varmaan jäi ministereiltä puuttumaan.

Jaa, no Rinteen tapauksessa sen "isänmurhan" taisikin junailla toinen "isä" eli Sipilä.

• Anonyymi
        Disse kirjoitti:

Ei jouda! Eikä ole loppu, Harmis on vetreä kuin heinäsirkka, hiljaa siellä.

• Wwuwuw kirjoitti:

Jaa, no Rinteen tapauksessa sen "isänmurhan" taisikin junailla toinen "isä" eli Sipilä.

Toisekseen voihan Rinteestä edelleen tulle ministeri..Miten olisi vaikka kunta- ja omistajaohjausministeri..👋😋

• Wwuwuw kirjoitti:

Hyvinkin mahdollista vaikka minusta tuntuu aika vaikealta kuvitella että Sipilä olisi ollut kaiken takana. Jos miettii Sipilän taivalta pääministerinä. Kaikki kaatuu sotessa loppumetreillä valinnanvapauteen ja maakuntauudistukseen. Vaalit hävitään ja oppositiotaival häämöttää.
        Rinne tulee ja kysäisee että kiinnostaisiko hallituspaikka ja jos tulette niin tehdään maakuntauudistus, eli annetaan toinen mahdollisuus. Keskustan ikiaikainen haave annetaan hopeatarjottimella. Sitten puolen vuoden jälkeen tulee tilaisuus vaihtaa pääministeri mutta samalla riski menettää elämänsä haave ja uusien vaalien oppositioriski. Tässä on Sipilällä vain hävittävää.

Jos miettii ketä tässä voisi voittaa on vain Kulmuni sekä mielipidemittauksissa nouseva vihreät joka antoi tukensa Rinteelle vasta kun kohu Haavistosta tuli julki.

Mutta kyllä siinä mielessä että prosessi vain nopeutti isämurhaa joka olisi tullut muutaman vuoden viiveellä.

• Anonyymi kirjoitti:

Notkea ja norja kuin heinäluo..sirkka.

Lindtmankin on heinäsir..luomalaisia.

• Wwuwuw kirjoitti:

Toisekseen voihan Rinteestä edelleen tulle ministeri..Miten olisi vaikka kunta- ja omistajaohjausministeri..👋😋

No nyt meinas tulla kahvit sieraimista, loistava ajatus.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei yksi heinäsirkka ole ongelmaksi, parveina eri asia.

• Anonyymi kirjoitti:

Sitä pitää välillä vähän pöllyyttää ja vetää patterin ja seinän välistä, että herää! 😬☝️

• No näin. toivottavasti ainakin tuo vehkeilijä ja työpaikkakiusaaja joutuu luopumaan salkustaan:

https://www.suomenuutiset.fi/rikosoikeuden-professori-matti-tolvanen-mediassa-tiedot-pitavat-paikkansa-ministeri-haaviston-toiminta-nayttaisi-olevan-vakavampaa-ex-paaministeri-rinteen-menett/

Vehkeilijätoveri ohisalo tietysti myös, ihan turha väittää ettei ole ollut mukana touhussa.

Liin porukoista taitavat joutua lähtemään myös kaikki:

https://www.helsinginuutiset.fi/artikkeli/823381-lisaa-paljastuksia-silkkitie-huumekaupasta-poliisilla-on-tiedossa-tuhansien

• Anonyymi

Mitä pönttöneidille kuuluu?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      343
      4342
    2. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      142
      2438
    3. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      82
      2056
    4. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      142
      1578
    5. Eikö me voitais

Vaan harrastaa seksiä kun muusta ei tule mitään
      Ikävä
      26
      1117
    6. Hotelli kainuu

Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!
      Kuhmo
      42
      1104
    7. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      28
      1047
    8. Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan

Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein
      Maailman menoa
      140
      999
    9. Mistä kehon osasta

Pidät minussa eniten?
      Ikävä
      77
      989
    10. Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?

Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!
      Luterilaisuus
      337
      931
    Aihe