En ymmarra mita nainen tekee miehen kanssa, miksi kajoaa mieheen ja mita yhteista miehella ja naisella voi olla.
Miehet ovat turhia ja tarpeettomia
13
79
Vastaukset
- Anonyymi
Todella harmi jos ajattelet noin.
- Anonyymi
Hyvä siitö tulee............
- Anonyymi
Ainakin lastenteko ei onnistu ilman toista.
- Anonyymi
Niin siltä tässä on alkanut tuntua. Voin ruveta spermanluovuttajaksi. Muuhun ei minusta ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin siltä tässä on alkanut tuntua. Voin ruveta spermanluovuttajaksi. Muuhun ei minusta ole.
Kylla sekin jo onnistuu...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kylla sekin jo onnistuu...
En Tajua mita jarkea tehda Lisaa lapsia tahan pahaan maailmaan karsimaan.. the
- Anonyymi
Kirjoitit juuri todistajanlausunnon ihmisten geneettisestä rappeutumisesta jota evouskovaiset vastustaa, mutta näinhän se käytännössä menee!
- Anonyymi
Hyppäys kehityksessä eläintä edelle ? Eläimellisyyttä?
Vaupaudunko pian siis karmanvelastani ja vapaudun jälleensyntyminen sykleistä?!?
- Anonyymi
"En ymmarra mita nainen tekee miehen kanssa, miksi kajoaa mieheen ja mita yhteista miehella ja naisella voi olla."
Noinkin voi sanoa. Omalta kohdaltani minulle on se ja sama onko miehiä olemassa vai ei, niin kauan kun eivät aiheuta mitään harmia tai hankaluutta minulle.
Pysyttelen vapaaehtoiesti kaukana ja toivon sitä samaa miehiltä. Aina se ei vain niin päin täysin suju. Tulee saatua kaikenlaista palautetta kun seura ei kiinnosta.
"Todella harmi jos ajattelet noin."
Kenelle se on harmi? Sinulleko? Minulle ei ainakaan ole ja se on pääasia. Muut ovat sitten vastuussa omasta harmistuksestaan ja kunhan pitävät sen omana tietonaan eivätkä ala riehua ja haukkua olen tyytyväinen. - Anonyymi
Ei nainen tai mies toisistaan pidäkään jos eivät toisistaan erityisesti pidä...
Erityiselle naiselle erityinen mies. - Anonyymi
Kyllä maailma olis kurja paikka ilman teitä naisia.
- Anonyymi
Kunnon käsityöläistaustainen valkoinen heteromies ei kuuna päivänä tarvitse minkäänlaista naispuolista hiivapersettä.
- Anonyymi
Mielestäni suvunjatkaminen on turhaa, mikään ei muutu paremmaksi tällä telluksella tai kehity.. suvunjatkaminen on niin viimeiset kaksi vuosituhatta.
Milloinkohan voisi jo jälleensyntyä jollekin toiselle planeetalle?
Olen itse jatkanut sukua jo niin monet kerrat ettei enää nappaa.. en enää jaksa.
Eikä se mitään paremmaksi muuttanut joutuivat jälleensyntymään lapsiraukat....
Nykyisen kehityksen suunta tulisi olla pois suvunjatkamiskeskeisyydestä ja kohti korkeampia planeettoja- metodi. Siis henkinen kehitys siihen pisteeseen että voi syntyä vaikka jollekin kehittyneemmälle sfäärille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62463- 1161628
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361366Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1571205- 521115
- 1161101
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051054- 571051
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46929- 60892