Miehet ovat turhia ja tarpeettomia

Anonyymi

En ymmarra mita nainen tekee miehen kanssa, miksi kajoaa mieheen ja mita yhteista miehella ja naisella voi olla.

13

254

Vastaukset 13

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Todella harmi jos ajattelet noin.

• Anonyymi

Hyvä siitö tulee............

• Anonyymi

Ainakin lastenteko ei onnistu ilman toista.

• Anonyymi

Niin siltä tässä on alkanut tuntua. Voin ruveta spermanluovuttajaksi. Muuhun ei minusta ole.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin siltä tässä on alkanut tuntua. Voin ruveta spermanluovuttajaksi. Muuhun ei minusta ole.

Kylla sekin jo onnistuu...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kylla sekin jo onnistuu...

En Tajua mita jarkea tehda Lisaa lapsia tahan pahaan maailmaan karsimaan.. the

• Anonyymi

Kirjoitit juuri todistajanlausunnon ihmisten geneettisestä rappeutumisesta jota evouskovaiset vastustaa, mutta näinhän se käytännössä menee!

• Anonyymi

Hyppäys kehityksessä eläintä edelle ? Eläimellisyyttä?

Vaupaudunko pian siis karmanvelastani ja vapaudun jälleensyntyminen sykleistä?!?

• Anonyymi

"En ymmarra mita nainen tekee miehen kanssa, miksi kajoaa mieheen ja mita yhteista miehella ja naisella voi olla."
      Noinkin voi sanoa. Omalta kohdaltani minulle on se ja sama onko miehiä olemassa vai ei, niin kauan kun eivät aiheuta mitään harmia tai hankaluutta minulle.
      Pysyttelen vapaaehtoiesti kaukana ja toivon sitä samaa miehiltä. Aina se ei vain niin päin täysin suju. Tulee saatua kaikenlaista palautetta kun seura ei kiinnosta.

"Todella harmi jos ajattelet noin."
      Kenelle se on harmi? Sinulleko? Minulle ei ainakaan ole ja se on pääasia. Muut ovat sitten vastuussa omasta harmistuksestaan ja kunhan pitävät sen omana tietonaan eivätkä ala riehua ja haukkua olen tyytyväinen.

• Anonyymi

Ei nainen tai mies toisistaan pidäkään jos eivät toisistaan erityisesti pidä...
      Erityiselle naiselle erityinen mies.

• Anonyymi

Kyllä maailma olis kurja paikka ilman teitä naisia.

• Anonyymi

Kunnon käsityöläistaustainen valkoinen heteromies ei kuuna päivänä tarvitse minkäänlaista naispuolista hiivapersettä.

• Anonyymi

Mielestäni suvunjatkaminen on turhaa, mikään ei muutu paremmaksi tällä telluksella tai kehity.. suvunjatkaminen on niin viimeiset kaksi vuosituhatta.

Milloinkohan voisi jo jälleensyntyä jollekin toiselle planeetalle?

Olen itse jatkanut sukua jo niin monet kerrat ettei enää nappaa.. en enää jaksa.

Eikä se mitään paremmaksi muuttanut joutuivat jälleensyntymään lapsiraukat....

Nykyisen kehityksen suunta tulisi olla pois suvunjatkamiskeskeisyydestä ja kohti korkeampia planeettoja- metodi. Siis henkinen kehitys siihen pisteeseen että voi syntyä vaikka jollekin kehittyneemmälle sfäärille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. KP-Sesongilla ongelmia?

Tarvitsen luotettavaa katonpuhdistajaa ja kuulin, että KP-Sesonki Oy tekee hommat edullisesti ja asiakkaan tarpeet huomi
      Ylöjärvi
      24
      1546
    2. Oot upea nainen, älä vähättele ittees

Ja tietojeni mukaan 2 muuta on susta kiinnostuneit mun lisäks. 👀
      Ikävä
      68
      1367
    3. Mikä kaivatussasi ärsyttää

Juuri nyt, tällä hetkellä?
      Ikävä
      96
      1161
    4. Jämsän Paras Ravintola

Särkijärven kioskiin on avattu uusi upea Maucas ravintola joka on jämsän paras. Loistava palvelu ja herkullinen ruoka. R
      Jämsä
      73
      1092
    5. Salaisuudet paljastuu

Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku
      Ikävä
      84
      779
    6. Poliisi pamputti Variskankaalla

Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella
      Kajaani
      29
      738
    7. Ihmettelet nainen, miten vielä sinua rakastan

No jos en enää sinua ajattelisi, niin ei se mitään rakkautta olisi alunperinkään. En tarvi sinusta nähdä merkkiäkään, ni
      Ikävä
      48
      727
    8. Kiellettyjä ajatuksia

Istutaan sylikkäin, katson sun silmiin, vastaat kstseeseen ja kiedon kädet sun ympärille. Huulet koskettaa sun huulia,
      Ikävä
      43
      646
    9. vapaa

sana :) 🚮
      Ikävä
      63
      646
    10. Onko ihan pakko

olla niin hiton pitkävihainen? Sinulle nainen...
      Ikävä
      38
      629
    Aihe