Mielialalääke ja unilääke

nainen

Olen syönyt nyt vähän aikaa seronil- nimistä mielialalääkettä, paniikkihäiriöön. Ennen olen syönyt fluoxal- nimistä lääkettä. Siinä on sama vaikuttava aine. Joskus iltaisin käytän myös nukahtamislääkettä, nimeltään imovane. Nyt parina yönä, kun olen ottanut imovanea minulle on tullut tosi huono olo hetken kuluttua: pahaolo, huimaus, tuskahiki ja ripuli. Voiskohan tämä johtua lääkkeiden yhteisvaikutuksesta, siis että eivät sovi yhteen (seronil ja imovane) Fluoxal lääkkeen kanssa en ole huomannut samaa vaikutusta kun olen ottanut imovanea. Vai vosikohan huono olo johtua vaan yleisestä stressistä tai flunssasta joka minulla nyt on??

3

1410

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ohimennen

-Seronilissä on lisä-aineena eri kamaa kuin Fluoxal:ssa ja se aiheuttaa allergisia reaktioita Imovanen kanssa.

-Seronil lisäaine allergia lukee jo lääke aine opissa joten tunnettua on.

- lääkkeen vaihto aiheuttaa aluksi allergiaa vaikka fluoksetiinia molemmissa
      mutta ne on eri tavalla valmistettu ja seronil on halvempaa ja edullisemmin tuotettua.

Imovane pidentää hengitystaukoja josta tuskahiki ja joskus myös tukahtumisen tunne.

Kokeile jotain muuta nukahtamislääkettä Doxal vaikkei se olekaan unilääke.

Stilnoct on tehokas mutta se ei relaksoi siis rentouta joten ei kovin kiva seuraava päivä.

Älä kuitenkaan Bentsoja, Tenox,Dormicum,Xanor,jne...Tulee muutoin koukku.

• Jocce

on tuo järkyttävää katseltavaa kun ei alkeellisimpiakaan yhdyssanoja osata (esim. lääkeaineopissa, myös lisäaineallergia on yhdyssana). Tietty jos on niin bentsoissa, niin on kai sitä vaan tyydyttävä teikäläisten kirjoittamaan sanat erikseen, että saa miettimistaukoa ja silleen..muutenkin tuo vastaus oli niin hämärä että en kyllä luottaisi tuohonkaan tietoon!

• uneen

Minun kohdallani on paremmin toiminut mielialalääkkeenä Sepram ja rauhoittavaan nukahtamiseen 30 mg Opamox.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen

Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot
      Maailman menoa
      53
      3532
    2. Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"

Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe
      Maailman menoa
      29
      2944
    3. Menen nyt koisimaan

Ja en ehkä palaa tänne. Asia on nyt loppuunkäsitelty ja totuus tuli ilmi
      Ikävä
      28
      2594
    4. onko kaivattusi

vaarallinen? :D
      Ikävä
      76
      2494
    5. Haluaisin rakastaa sinua

Ja olla sinulle se oikea... Rakastan sinua 💗💗💗
      Ikävä
      18
      2221
    6. Olisiko sinulla

Jonossa vaihtoehtoja, ehkä
      Ikävä
      52
      2202
    7. Pieni galluppi

Mitäs lahjaa odotat joulupukilta.
      Ikävä
      56
      1901
    8. Oletko uhriutuja?

vaikka itse olet rääkännyt toista ja aiheuttanut ties mitä toiselle.
      Tunteet
      58
      1696
    9. KL: Mari Hynynen avoimena - Jouni-rakkaan ja Joel-pojan välit ovat nämä!

Mari Hynynen (ent. Perankoski) on naimisissa Jouni Hynysen kanssa. Marilla on edellisestä liitosta yksi lapsi, Joel Vola
      Suomalaiset julkkikset
      11
      1593
    10. Kenet molemmat

Sä haluat mies?
      Ikävä
      17
      1515
    Aihe