Olen syönyt nyt vähän aikaa seronil- nimistä mielialalääkettä, paniikkihäiriöön. Ennen olen syönyt fluoxal- nimistä lääkettä. Siinä on sama vaikuttava aine. Joskus iltaisin käytän myös nukahtamislääkettä, nimeltään imovane. Nyt parina yönä, kun olen ottanut imovanea minulle on tullut tosi huono olo hetken kuluttua: pahaolo, huimaus, tuskahiki ja ripuli. Voiskohan tämä johtua lääkkeiden yhteisvaikutuksesta, siis että eivät sovi yhteen (seronil ja imovane) Fluoxal lääkkeen kanssa en ole huomannut samaa vaikutusta kun olen ottanut imovanea. Vai vosikohan huono olo johtua vaan yleisestä stressistä tai flunssasta joka minulla nyt on??
Mielialalääke ja unilääke
3
1410
Vastaukset
- ohimennen
-Seronilissä on lisä-aineena eri kamaa kuin Fluoxal:ssa ja se aiheuttaa allergisia reaktioita Imovanen kanssa.
-Seronil lisäaine allergia lukee jo lääke aine opissa joten tunnettua on.
- lääkkeen vaihto aiheuttaa aluksi allergiaa vaikka fluoksetiinia molemmissa
mutta ne on eri tavalla valmistettu ja seronil on halvempaa ja edullisemmin tuotettua.
Imovane pidentää hengitystaukoja josta tuskahiki ja joskus myös tukahtumisen tunne.
Kokeile jotain muuta nukahtamislääkettä Doxal vaikkei se olekaan unilääke.
Stilnoct on tehokas mutta se ei relaksoi siis rentouta joten ei kovin kiva seuraava päivä.
Älä kuitenkaan Bentsoja, Tenox,Dormicum,Xanor,jne...Tulee muutoin koukku.- Jocce
on tuo järkyttävää katseltavaa kun ei alkeellisimpiakaan yhdyssanoja osata (esim. lääkeaineopissa, myös lisäaineallergia on yhdyssana). Tietty jos on niin bentsoissa, niin on kai sitä vaan tyydyttävä teikäläisten kirjoittamaan sanat erikseen, että saa miettimistaukoa ja silleen..muutenkin tuo vastaus oli niin hämärä että en kyllä luottaisi tuohonkaan tietoon!
- uneen
Minun kohdallani on paremmin toiminut mielialalääkkeenä Sepram ja rauhoittavaan nukahtamiseen 30 mg Opamox.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot533532Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe292944- 282594
- 762494
- 182221
- 522202
- 561901
- 581696
KL: Mari Hynynen avoimena - Jouni-rakkaan ja Joel-pojan välit ovat nämä!
Mari Hynynen (ent. Perankoski) on naimisissa Jouni Hynysen kanssa. Marilla on edellisestä liitosta yksi lapsi, Joel Vola111593- 171515