Missä luuraavat akateemiset sinkkumiehet?

Anonyymi

Otsikossahan tuo jo tuli esille. Missä ovat kaikki vapaat akateemiset miehet?

64

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miks luokitella mihinkään teemeihin ihmisiä?

      • Anonyymi

        Jokaisella yliopistosta valvimistuneesta tohotorilla on ala-aste-koulun taso suorittamatta, sanoisin, joten tukirahat, perittynä takaisin kaikiltä professoreilta, perusteena; ÄLYKKYYDEN HUONO TASO, EI KELPAA YLIOPISTOIHIN MISSÄÄN PÄIN MAAILMAA.'


      • Anonyymi

        Puhuttua tai kirjoitettua kieltä ei voi käyttää ilman luokittelua. Ei siinä ihmisiä luokitella vaan kielioppia. Kässääx.


    • Anonyymi

      Hyst. Älä vonkaa. Olemme lukemassa yliopistolla kirkkoslaavia. Eikä meitä naiset kiinnosta.

    • Anonyymi

      No tässähän sitä ollaan Kauppatieteiden tohtori ja Professori, sekä dosentti.

      Vuosia oon tänne kirjoitellut, mutta aina jos viittaan taustaani niin väitetään että valehtelen. Yhtä kaikki, ikinä ei ole tarvinnut valehdella.

      • Anonyymi

        Missäpäin vaikutat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missäpäin vaikutat?

        Vaasassa, Vaasan yliopiston professorihan tässä ollaan


    • Anonyymi

      Miksi akateeminen mies olis parempi mies kun joku hitsaaja tai raksamies.

    • P. Dinosaurus on varmaan jonkun ystävän kanssa katsomassa telkkua tai opiskelemassa.

    • Anonyymi

      Voinko laskea itseni akateemiseksi, kun olen tekn. yo ja siis joskus päässyt yliopiston kirjoille sisälle? Koskaan en kyseisestä ahjosta valmistunut.

      Teoriassa käsittääkseni voin. Onhan minulla se hassu tupsuhattukin.

      Minä luuraan tähän aikaan vuodesta aina töissä, kaupassa, kotona ja netissä. En missään muualla. Menet Motonettiin päivystämään, koska minä sinne seuraavan kerran tulen :)

      • Anonyymi

        Mihinkäs sinä olet töihin jumahtanut, kun et ole valmistunut?


      • En ole itse akateeminen, mutta sanoisin silti olevani varsin sivistynyt, suvaitsevainen, avarakatseinen, nykyaikainen, eurooppalaishenkinen ja hyvän yleistiedon omaava mies. Eli oikeastaan just kaikkia niitä arvoja, joita ne akateemiset ihmiset useinkin ovat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mihinkäs sinä olet töihin jumahtanut, kun et ole valmistunut?

        Se on niin karu juttu, ettei siitä sen enempää julkisesti. Tutkintoja ei kysellä, kun osaaminen ja tulokset ratkaisee.


      • Anonyymi
        DarkFear kirjoitti:

        En ole itse akateeminen, mutta sanoisin silti olevani varsin sivistynyt, suvaitsevainen, avarakatseinen, nykyaikainen, eurooppalaishenkinen ja hyvän yleistiedon omaava mies. Eli oikeastaan just kaikkia niitä arvoja, joita ne akateemiset ihmiset useinkin ovat.

        Sinä et todellakaan ole suvaitsevainen. Olet rasisti homofoobikko, joka väheksyy naisia. Olet tuonut monta kertaa esiin väheksyvän kantasi esim. hoivatyöstä. Vaikka äänestätkin demareita olet pohjimmiltasi persujuntti


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinä et todellakaan ole suvaitsevainen. Olet rasisti homofoobikko, joka väheksyy naisia. Olet tuonut monta kertaa esiin väheksyvän kantasi esim. hoivatyöstä. Vaikka äänestätkin demareita olet pohjimmiltasi persujuntti

        Kyllä mä mielestäni oon erittäin suvaitsevainen. Sanoisit mieluummin näistä samoista asioista noile persuja äänestäville ätmeille, jotka täällä aina lietsovat sitä naisvihaa ja syyttävät viattomia naisia heidän kokemastaan parisuhdeväkivallasta.

        Ne ahdasmieliset persupaskajuntit ovat myös just niitä, jotka eivät hyväksy sitä fina-tablettien syömistä sen heidän oman ahdasmielisyytensä ja junttiutensa takia. Sen sijaan kaikki nykyaikaiset ja eurooppalaishenkiset miehet hyväksyvät sen fina-tablettien syömisen oikein hyvin, kun se on just sitä nykyaikaisuutta ja kansainvälisyyttä.

        Enkä mä ole täällä mitenkään naisia väheksynyt, sillä oon enemmänkin puuttunut täällä noiden persuätmien naisvihaviesteihin ja antanut useinkin heidän kuulla kunniansa. Jos mä olisin joku vitun persujuntti, kuten muut palstamiehet ovat, niin tuskin mä silloin olisin täällä mitenkään naisia puolustellut.

        En kyllä todellakaan ole mikään persujuntti millään tavalla, sillä on monia asioit ja näkemyksiä, joita just en jaa persujen kanssa. Kyllä mun mielestäni mulla on ihan täysi oikeus suuttua ja antaa niiden vittuilijoiden kuulla kunnolla kunniansa, kun ovat mua täällä aina kiusanneet. Että ei se musta vielä mitään persua tai suvaitsematonta junttia tee millään tavalla.


    • Anonyymi

      Minä luonnont. kand. sinkkumies luuraan nyt viihtyisässä kodissani, diakuvia skannaamassa. Usein käyn kävelylenkeillä, ja joskus ulkomaanmatkoilla, lähinnä Saksassa, Sveitsissä ja Itävallassa. Avioeron jälkeen (n. 15 vuotta sitten) en ole etsinyt seuraa. Olen siis ns. uus-poikamies. Viihdyn harrastusteni parissa.
      Terveisin: Puolireuho

    • Anonyymi

      Nainen jolle ei rehellinen, kunnollinen työmies kelpaa on ihan turha. Tuollaiset hienostopillut saavat minun puolestani haistaa pitkän paskan.

      • Anonyymi

        No kylläpäs pukkaa alemmuuskompleksia! Eihän tässä kukaan muu kuin sinä alkanut mitään vertailemaan, että mikä on parempi tai huonompi. Tsot, tsot. Vähän itsearvostusta kehiin, tervettä sellaista.


      • Anonyymi

        Eikö akateemisesti koulutettu mies voi olla rehellinen, kunnon työmies? Taidat kuitenkin tarkoittaa hädin tuskin lukutaitoista punaniskajunttia auton ratissa, kun muuhun ei kykene. Sellaisille iso Ei Kiitos.


    • Anonyymi

      Missä ovat vapaat akateemiset miehet?
      No ei takuulla ainakaan Suomi24:a! :D :D :D
      Akateemisia ätmejä. Tohtoriksi voi väitellä ätmi joka on suorittanut itsenäistä tieteellistä tutkimusta (ätmiydestä) ja puolustanut väitöskirjaansa julkisessa väitöstilaisuudessa. Ansioituneelle ätmille voidaan ilman akateemisia meriittejä myöntää myös kunniatohtorin arvo.
      Siispä ätmit, toivoa ei ole menetetty!

      • Akateemisia miehiä löytyy lähiräkälöistäkin kittaamasta kaljaa. Mitäpä sitä poikamies vapaallaan muutakaan tekisi.

        Mulla oli joskus yks korkeesti koulutettu mies opettaja, joka oli sinkkumies. Hän muisti mainostaa sitä joka käänteessä, että mitäpä sitä sinkkumies muutakaan tekisi, kun opiskelisi tai istuisi läihipubissa.


      • Helmiina kirjoitti:

        Akateemisia miehiä löytyy lähiräkälöistäkin kittaamasta kaljaa. Mitäpä sitä poikamies vapaallaan muutakaan tekisi.

        Mulla oli joskus yks korkeesti koulutettu mies opettaja, joka oli sinkkumies. Hän muisti mainostaa sitä joka käänteessä, että mitäpä sitä sinkkumies muutakaan tekisi, kun opiskelisi tai istuisi läihipubissa.

        Opiskeluun voi motivoida toki ajankulukin, mutta toisilla on aitoa tiedonhalua. Sekin on geenien tuoma melko turha, mutta hyvin velvoittava taipumus.


      • Anonyymi
        Helmiina kirjoitti:

        Akateemisia miehiä löytyy lähiräkälöistäkin kittaamasta kaljaa. Mitäpä sitä poikamies vapaallaan muutakaan tekisi.

        Mulla oli joskus yks korkeesti koulutettu mies opettaja, joka oli sinkkumies. Hän muisti mainostaa sitä joka käänteessä, että mitäpä sitä sinkkumies muutakaan tekisi, kun opiskelisi tai istuisi läihipubissa.

        Hei, monella poikamiehellä on HARRASTUKSIA, ja silloin ei ole edes aikaa käydä missään kittaamassa kaljaa. Vain muutaman kerran vuodessa voi toki kaljalla käydä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hei, monella poikamiehellä on HARRASTUKSIA, ja silloin ei ole edes aikaa käydä missään kittaamassa kaljaa. Vain muutaman kerran vuodessa voi toki kaljalla käydä.

        Hyvä, jos on. Hänellä ei tainnut olla, mitä ilmeisemmin. :)


      • Firdawsi kirjoitti:

        Opiskeluun voi motivoida toki ajankulukin, mutta toisilla on aitoa tiedonhalua. Sekin on geenien tuoma melko turha, mutta hyvin velvoittava taipumus.

        No jos jaksaa lukea ja opiskella, niin mikäs siinä. :)


      • Helmiina kirjoitti:

        No jos jaksaa lukea ja opiskella, niin mikäs siinä. :)

        Minua esimerkiksi on ajanut sikamaisen runsaisiin opintoihin loputon tiedonjano, niin kuin toisia taas ajaa takaa halu kilpailuun. Tiedonjanosta en ole havainnut hyötyä. Taviksena olisi helpompi olla.


      • Firdawsi kirjoitti:

        Minua esimerkiksi on ajanut sikamaisen runsaisiin opintoihin loputon tiedonjano, niin kuin toisia taas ajaa takaa halu kilpailuun. Tiedonjanosta en ole havainnut hyötyä. Taviksena olisi helpompi olla.

        Kaikille meille on joku vitsaus kai annettu. Ei kai tieto ojaan kaada? Mutta jos se rasittaa, mitä oma luonto on sitä luontoa tarvii hillitä ja hiukan taivutella. :)


      • Helmiina kirjoitti:

        Kaikille meille on joku vitsaus kai annettu. Ei kai tieto ojaan kaada? Mutta jos se rasittaa, mitä oma luonto on sitä luontoa tarvii hillitä ja hiukan taivutella. :)

        Ei tiedonhalu niin suuresti rasita, kuin rasittaisi kilpailunhalu. Joskus kuitenkin. Mutta melko hyödytönhän se on.


      • Firdawsi kirjoitti:

        Ei tiedonhalu niin suuresti rasita, kuin rasittaisi kilpailunhalu. Joskus kuitenkin. Mutta melko hyödytönhän se on.

        No mä taas mietin usein niinpäin, että kilpailu on ihan turhaa, jos elät kuitenkin itsellesi. ja sen mukaan mitä itse haluat ja hyväksi koet. Tottakai kilpailua syntyy väkisin yhteiskunnassa, missä haluttuja paikkoja on kourallinen ja tunkijoita useampi kourallinen. Näin vertauskuvallisesti.

        Mutta noin muuten, koitan itse ainakin välttää kaikkea kilpailua niin pitkälle kun mahdollista. Koska en pidä tilanteesta, että pitäisi verenmaku suussa taistella jostain paremmuudesta tai olla parempi, ollakseen haluttu.

        Kilpailunhaluiset ihmiset ei tätä koskaan sulata, kun ääneen sanon sen. Mutta mä en ole kilpailuhenkinen, mielummin elelen sulassa sovussa ritirinnan ja ammennan itselleni sen mitä oikeesti tarvin, olkoon se vaikka se tieto kulloinkin.

        Mua rasittaa kilpailuyhteiskunta muutenkin, se on ihan perseestä kun suoraan sanon.

        Mutta se on mitä se on...


        Mielummin kattelen sitä täältä kaukalon laidalta, kun olen ite siellä kaukalossa puremassa ja potkimassa muita ja muitten kanssa. :)


      • Helmiina kirjoitti:

        No mä taas mietin usein niinpäin, että kilpailu on ihan turhaa, jos elät kuitenkin itsellesi. ja sen mukaan mitä itse haluat ja hyväksi koet. Tottakai kilpailua syntyy väkisin yhteiskunnassa, missä haluttuja paikkoja on kourallinen ja tunkijoita useampi kourallinen. Näin vertauskuvallisesti.

        Mutta noin muuten, koitan itse ainakin välttää kaikkea kilpailua niin pitkälle kun mahdollista. Koska en pidä tilanteesta, että pitäisi verenmaku suussa taistella jostain paremmuudesta tai olla parempi, ollakseen haluttu.

        Kilpailunhaluiset ihmiset ei tätä koskaan sulata, kun ääneen sanon sen. Mutta mä en ole kilpailuhenkinen, mielummin elelen sulassa sovussa ritirinnan ja ammennan itselleni sen mitä oikeesti tarvin, olkoon se vaikka se tieto kulloinkin.

        Mua rasittaa kilpailuyhteiskunta muutenkin, se on ihan perseestä kun suoraan sanon.

        Mutta se on mitä se on...


        Mielummin kattelen sitä täältä kaukalon laidalta, kun olen ite siellä kaukalossa puremassa ja potkimassa muita ja muitten kanssa. :)

        Kilpailuyhteiskunta on vain osa luonnossa olevasta pakollisesta kilpailusta. Omaa haluttomuuttani kilpailuun olen toteuttanut siten, etten ole koskaan hakenut korkeampaa virkaa, kuin alinta, mihin opintoni mahdollistavat. Palkka on ollut riittävä ilmankin.

        Onneksi vaimonikin on halunnut vain tavallista. Sovimme hyvin yhteen.


      • Firdawsi kirjoitti:

        Kilpailuyhteiskunta on vain osa luonnossa olevasta pakollisesta kilpailusta. Omaa haluttomuuttani kilpailuun olen toteuttanut siten, etten ole koskaan hakenut korkeampaa virkaa, kuin alinta, mihin opintoni mahdollistavat. Palkka on ollut riittävä ilmankin.

        Onneksi vaimonikin on halunnut vain tavallista. Sovimme hyvin yhteen.

        Nii, kai se olis ilman tällaista yhteiskuntaakin kilpailua aina jostain. Kumppanista, asuinpaiaksta, ravinnosta, jostain...kai se on osa ihmisen luontoa ja minusta vaan on tullut luonnoton siinä määrin, etten saa mitään kiksejä kilpailusta.

        Paitsi jos kilpaillaan itsen kanssa omia parempia suorituksia hakien tai vaikka ajoradalla auton tai moottoripyörän kanssa ajaen. Sitten mussa herää kilpailuvietti, se liittyy aina vauhtiin ja jotain kautta myös omien kykyjen mittailuun. :)

        Jos on kehittynyt ja parempi, se on hyvä fiilis.

        Juu, ite oon kans aina kokenut, että en tee korkealla asemalla mitään, vaan mielummin teen jotakin mistä oikeasti pidän ja koen tärkeäksi. :)

        Se kiva kuulla/lukea, että olet lyötänyt itsellesi passelin vastaparin. :) <3


      • Helmiina kirjoitti:

        Nii, kai se olis ilman tällaista yhteiskuntaakin kilpailua aina jostain. Kumppanista, asuinpaiaksta, ravinnosta, jostain...kai se on osa ihmisen luontoa ja minusta vaan on tullut luonnoton siinä määrin, etten saa mitään kiksejä kilpailusta.

        Paitsi jos kilpaillaan itsen kanssa omia parempia suorituksia hakien tai vaikka ajoradalla auton tai moottoripyörän kanssa ajaen. Sitten mussa herää kilpailuvietti, se liittyy aina vauhtiin ja jotain kautta myös omien kykyjen mittailuun. :)

        Jos on kehittynyt ja parempi, se on hyvä fiilis.

        Juu, ite oon kans aina kokenut, että en tee korkealla asemalla mitään, vaan mielummin teen jotakin mistä oikeasti pidän ja koen tärkeäksi. :)

        Se kiva kuulla/lukea, että olet lyötänyt itsellesi passelin vastaparin. :) <3

        Typoja. Aika mennä muihin puuhiin. :)


      • Anonyymi
        Firdawsi kirjoitti:

        Minua esimerkiksi on ajanut sikamaisen runsaisiin opintoihin loputon tiedonjano, niin kuin toisia taas ajaa takaa halu kilpailuun. Tiedonjanosta en ole havainnut hyötyä. Taviksena olisi helpompi olla.

        Sun tiedonjano on suuntautunut vääriin asioihin. Mun jatkuvasta tiedonjanosta on ollut hyötyä työssäni todella paljon. On helppoa olla kun pystyy vastaamaan kaikkeen työhön liittyvään kuin "apteekin hyllyltä".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sun tiedonjano on suuntautunut vääriin asioihin. Mun jatkuvasta tiedonjanosta on ollut hyötyä työssäni todella paljon. On helppoa olla kun pystyy vastaamaan kaikkeen työhön liittyvään kuin "apteekin hyllyltä".

        Kuinka kauan olet hoitanut hommaasi? Oletko helposti kyllästyvää tyyppiä?

        Olet onnellisessa asemassa, jos olet kiinnostunut työhösi liittyvistä jutuista.
        Itse en ole ollut enää vuosiin. Olen kiinnostunut aivan erilaisista asioista kuin työhöni liittyvistä. Palstalla oleskelu on yksi seuraus.

        Tosiasiassa olen sitä mieltä, että jos joku on oikeasti kiinnostunut tällaisesta pikkubyrokraatin pyörittämästä hallintoskeidasta, mitä tämä homma on, niin ihminen on mieleltään sairas tai ainakin jotenkin vajaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sun tiedonjano on suuntautunut vääriin asioihin. Mun jatkuvasta tiedonjanosta on ollut hyötyä työssäni todella paljon. On helppoa olla kun pystyy vastaamaan kaikkeen työhön liittyvään kuin "apteekin hyllyltä".

        Tiedonjanoni on suuntautunut pääasiassa asioihin, jotka minua kiinnostavat. Ei se sen mystisempää ole.


      • Anonyymi
        Firdawsi kirjoitti:

        Minua esimerkiksi on ajanut sikamaisen runsaisiin opintoihin loputon tiedonjano, niin kuin toisia taas ajaa takaa halu kilpailuun. Tiedonjanosta en ole havainnut hyötyä. Taviksena olisi helpompi olla.

        Todellako.

        Oletko viettänyt koko elämäsi lukemalla kirkkoslaavia ja tutustumalla inuiittien hylkeennahkojen käyttöön ja kaikki tämä veronmaksajien rahoilla ? Mitään hyötyähän tästä ei ole ollut, kuten myönsit.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Todellako.

        Oletko viettänyt koko elämäsi lukemalla kirkkoslaavia ja tutustumalla inuiittien hylkeennahkojen käyttöön ja kaikki tämä veronmaksajien rahoilla ? Mitään hyötyähän tästä ei ole ollut, kuten myönsit.

        Kirkkoslaavista tiedän sen verran, että se oli slaavilainen kirjakieli aikana, jolloin slaavit olivat vielä yhtenäinen kansa. Kielestä käytetään myös nimeä muinaisbulgaria. Kieli toi myös kyrillisen kirjaimiston, kun kreikkalaista entraattiin slaavilaiselle kielelle sopivaksi. Sitä modernisoiden on sitten päädytty nykyiseen.

        Slaavilaisten kielten eriydyttyäkin ne ovat niin lähellä toisiaan, että niiden puhujat ymmärtävät toisiaan alustavasti, jotkut jopa hyvin. Samasta syystä kirkkoslaavi edelleen soveltuu slaavilaisissa eri maissa yhteiseksi jumalanpalveluskieleksi.

        Inuiittien hylkeennahan käytöstä minulla ei ole käsitysta, mutta mielenkiintoinen on tieto, että kylmenevä ilmasto lopetti viikinkien elinkeinon, maanviljelyksen, Grönlannissa. Viimeinen viikinki nähtiin 1400-luvulla. Tilalle tulivat inuiitit, joiden populaatio kasvoi.


      • Firdawsi kirjoitti:

        Kirkkoslaavista tiedän sen verran, että se oli slaavilainen kirjakieli aikana, jolloin slaavit olivat vielä yhtenäinen kansa. Kielestä käytetään myös nimeä muinaisbulgaria. Kieli toi myös kyrillisen kirjaimiston, kun kreikkalaista entraattiin slaavilaiselle kielelle sopivaksi. Sitä modernisoiden on sitten päädytty nykyiseen.

        Slaavilaisten kielten eriydyttyäkin ne ovat niin lähellä toisiaan, että niiden puhujat ymmärtävät toisiaan alustavasti, jotkut jopa hyvin. Samasta syystä kirkkoslaavi edelleen soveltuu slaavilaisissa eri maissa yhteiseksi jumalanpalveluskieleksi.

        Inuiittien hylkeennahan käytöstä minulla ei ole käsitysta, mutta mielenkiintoinen on tieto, että kylmenevä ilmasto lopetti viikinkien elinkeinon, maanviljelyksen, Grönlannissa. Viimeinen viikinki nähtiin 1400-luvulla. Tilalle tulivat inuiitit, joiden populaatio kasvoi.

        Ylivoimaisesti eniten olen ollut kiinnostunut luonnontieteistä, erityisesti fysiikasta, kvanttifysiikasta, biologiasta ja kosmologiasta. Ajattelutapani on yksiselitteisesti loogis-empiirisen tutkimuksen mukainen. Todennäköisyysmatematiikalla pääsee suorastaan herkuttelemaan.

        Kiinnostavia ovat olleet myös kielitiede, yksittäiset kielet, kulttuurintutkimus, sosiaaliantropologia, sosiologia ja historia.


      • Anonyymi
        Firdawsi kirjoitti:

        Kirkkoslaavista tiedän sen verran, että se oli slaavilainen kirjakieli aikana, jolloin slaavit olivat vielä yhtenäinen kansa. Kielestä käytetään myös nimeä muinaisbulgaria. Kieli toi myös kyrillisen kirjaimiston, kun kreikkalaista entraattiin slaavilaiselle kielelle sopivaksi. Sitä modernisoiden on sitten päädytty nykyiseen.

        Slaavilaisten kielten eriydyttyäkin ne ovat niin lähellä toisiaan, että niiden puhujat ymmärtävät toisiaan alustavasti, jotkut jopa hyvin. Samasta syystä kirkkoslaavi edelleen soveltuu slaavilaisissa eri maissa yhteiseksi jumalanpalveluskieleksi.

        Inuiittien hylkeennahan käytöstä minulla ei ole käsitysta, mutta mielenkiintoinen on tieto, että kylmenevä ilmasto lopetti viikinkien elinkeinon, maanviljelyksen, Grönlannissa. Viimeinen viikinki nähtiin 1400-luvulla. Tilalle tulivat inuiitit, joiden populaatio kasvoi.

        Erheellisesti tiedetty. Mitään sellaista kansaa ei ole ollut olemassa, joka olisi käyttänyt tai edes puhunut kirkkoslaavia.

        Slaavit eivät milloinkaan ole ollut yhtenäinen kansa, kuten ei germaanit tai ugrit. Tuo yhtenäisen kansan käsite on äärioikeistolainen, jolla perustellaan omat harhaiset uskomukset pitää rotuoppia yllä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Erheellisesti tiedetty. Mitään sellaista kansaa ei ole ollut olemassa, joka olisi käyttänyt tai edes puhunut kirkkoslaavia.

        Slaavit eivät milloinkaan ole ollut yhtenäinen kansa, kuten ei germaanit tai ugrit. Tuo yhtenäisen kansan käsite on äärioikeistolainen, jolla perustellaan omat harhaiset uskomukset pitää rotuoppia yllä.

        Vedät hiukan mutkia suoriksi.

        Käytämme sanoja, kuten kansojen nimiä, jotta voimme ylipäätänsä puhua jostakin. Kansoilla ei kuitenkaan ole kiinteitä rajoja, kuten ei muillakaan olevaisuuden kohteilla. Oikeastaan pitäisi puhua vain suuremmasta tai pienemmästä sukulaisuudesta, tilastollisista käyristä tai pinnoista, mutta ei niitä monikaan ymmärtäisi.

        Sama on historiallisten aikakausien. Ei sellaisia ole ollut, mutta koetamme jakaa ajan puheessamme eri osiin, koettaen tehdä sen niin, että kullekin ajalle tyypillinen ilmiö nimettäisiin kuvaamaan aikakautta. Luonto ei tunne tällaisia kategorioita, mutta kielemme tuntee. Jotkut sitten ottavat ne tosissaan ja rupeavat taittamaan niistä peistä.

        Joka tapauksessa oli olemassa kantaslaavilaiseksi nimettävä kieli, sen eri murteiden puhujia voidaan nimittää vaikkapa muinaisbulgarialaisiksi, ja kirkkoslaavia yhdelmäksi mainituista puheenparsista. Tarkkarajaisia kansoja tai kieliä luonto ei tunne.


    • Anonyymi

      Jo poimittu.

      :)

    • Anonyymi

      Liian viisaita.

      Tämä metoo# -aika on opettanut varovaisiksi.

      Näkyy mm. parinmuodostus- ja syntyvyysluvuissa.

      Onneksi nettiporno on keksitty. Se on parasta, mitä voimme saada.

      • Nettiporno lienee parhaita ihmisen saavutuksia. Geenejämme ja tarpeitamme emme voi muuttaa, mutta voimme tyydyttää niitä tavalla, johon edes menestyneimmät eivät menneinä aikoina päässeet.

        Pornoa sanotaan myös aikuisviihteeksi, ja viihdettä ja lepoa se todella onkin, sillä se ei aseta minkäänlaista velvoitetta.


    • Anonyymi

      Täällähän meitä. Mutta kukapa työtöntä köyhimystä huolisi.

    • Kun yliopistot ovat yhä enemmän naisoletettujen valtakuntaa, niin on potentiaalinen riski, että kaikki vapaat varataan jo opiskeluaikana. Tekniikka ja ICT toki poikkeuksina ovat miesvaltaisia.

      Kannatta varmaankin etsiskellä karonkoista ja tindereistä ja yliopistojen laitoshoitopaikoista.

      • Anonyymi

        No hyvä. Kokeile seuraavaksi kurkkulaulantaa. Et sinä naista kuitenkaan saa.

        Unohda karonkat, tinderit, tekniikat, ICT:t.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No hyvä. Kokeile seuraavaksi kurkkulaulantaa. Et sinä naista kuitenkaan saa.

        Unohda karonkat, tinderit, tekniikat, ICT:t.

        Hyvä neuvo!


    • Anonyymi

      Tällä palstalla koulutus on kirosana ja varsinkin naisten koulutus.

      • Anonyymi

        Niinpä niin. Se pelottava nainen... ;)
        Mutta ylempänä olevaa lainatakseni: "Tohtoriksi voi väitellä ätmi joka on suorittanut itsenäistä tieteellistä tutkimusta (ätmiydestä) ja puolustanut väitöskirjaansa julkisessa väitöstilaisuudessa. Ansioituneelle ätmille voidaan ilman akateemisia meriittejä myöntää myös kunniatohtorin arvo."
        Että silleen. Toivoa ei kannata heittää, maasta se ätmikin ponnistaa!

        Itse en kyllä voi mitenkään tajuta miksi niin monelle suomalaiselle eteenpäin pyrkiminen ja kouluttautuminen on niin iso mörkä ja kirosana? Miksi Suomessa ihannoidaan itsensä mollaamista, väheksymistä ja vihaamista? Miksi jokainen joka yhtään yrittää saa kuraa päälleen? Silläkö Suomi nousee?
        Tämä on juuri sitä niin suomalaiskansallista kateutta.


      • Anonyymi

        Kouluissa istuminen on ihan turhaa. Kaikki tarpeellinen tieto löytyy netistä. Turha on mitään kirjoja lukea. Käden taidot oppii tekemällä ei kirjoista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä niin. Se pelottava nainen... ;)
        Mutta ylempänä olevaa lainatakseni: "Tohtoriksi voi väitellä ätmi joka on suorittanut itsenäistä tieteellistä tutkimusta (ätmiydestä) ja puolustanut väitöskirjaansa julkisessa väitöstilaisuudessa. Ansioituneelle ätmille voidaan ilman akateemisia meriittejä myöntää myös kunniatohtorin arvo."
        Että silleen. Toivoa ei kannata heittää, maasta se ätmikin ponnistaa!

        Itse en kyllä voi mitenkään tajuta miksi niin monelle suomalaiselle eteenpäin pyrkiminen ja kouluttautuminen on niin iso mörkä ja kirosana? Miksi Suomessa ihannoidaan itsensä mollaamista, väheksymistä ja vihaamista? Miksi jokainen joka yhtään yrittää saa kuraa päälleen? Silläkö Suomi nousee?
        Tämä on juuri sitä niin suomalaiskansallista kateutta.

        Suomalaiset ovat perusluonteeltaan erittäin negatiivisia. On asia mikä tahansa, aina joku paheksuu tai moittii.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kouluissa istuminen on ihan turhaa. Kaikki tarpeellinen tieto löytyy netistä. Turha on mitään kirjoja lukea. Käden taidot oppii tekemällä ei kirjoista.

        Menisitkö itseoppineelle lääkärille? Käden taitojakin on ensin harjoiteltava teoriassa. Mieti kirurgiaa.


    • Anonyymi

      Naisille kelpaa vian top 10 mies jolla yliopisto koulutus ja tienaa ylu 5000 kuukaudessa.

      • 5 tonniin ei tarvi yliopistokoulutusta. Siihen tarvii oikea tietoa!


    • Niin, hän on sähköliitossa ja käsittääkseni varattu. A nteeksi, kun et pääse siivellä elämään.

    • Anonyymi

      Hmm...en lukenut ketjua kokonaan mutta ilmeisesti akateeminen mies ei ole tuottanut hyviä orgasmeja ainakaan Helmiinalle:)

      AsianVierestä

      • Anonyymi

        Ei näitä tarvi lukeakaan kokonaan. Selasin läpi ja en löytänyt yhtään missä olisi ollut jotain oikeaa sanottavaa.


    • Anonyymi

      Kuka milloin missäkin, mutta itse akateemisen työn puutteessa olen ajautunut duunari hommiin ja kouluttautunut toiselle alalle. Tosin nyt talvella taas työttömänä..
      Mutta kaupungista minua ei löydä, vaan laajalta maaseudulta.

    • Kuka niistä kaikista tietää.
      Kotonaanhan ihmiset yleensä enimmäkseen.

    • Anonyymi

      No esmerkiks tiällä on yks. Oon läpikäynyt Helisingin yliopiston. Mänin kerran sinne sisälle lämmittelemmään ja vähän ajan kuluttuu vartijan pannahinen heitti miut takaovesta ulos. No, se on nyt sitten läpikäyty.

    • Anonyymi

      Akateemiset ihmiset löytävät kumppanin jo opiskeluaikana haalaribileistä. Kun juodaan viinaa muiden mukana haalarit päällä opiskelijabileissä ja -risteilyillä löytyy se kumppani helposti.

      Jos mies ei juo viinaa, ei hän löydä kumppania oli akateeminen tai ei.

      t. viinamies

    • Anonyymi

      akateemiset miehet ovat yleensä homoja ei heistä ole rakastelemaan naisia kunnon työ mies osaa rakastaa ja rakastella naista

    • Arkisin varmaan töissä tai opiskelemassa. Kotiin tullessa varmaan tekevät kotitöitä kuten myös ne sinkkumiehet joilla ei ole kauluspaitaa töissä.

      Harrastuksissahan noita näkee; tai sanotaan että näkee kun tuntee taustan. Voi tietysti olla että naisilla on parempi ihmistutka kuin minulla mutta en minä ainakaan meidän sählyporukasta osaisi tietämättä sanoa kenellä on millainen koulutus. Sama koskee myös niitä joihin olen tutustunut salilla tai vaellettu yhdessä.

      Kannattaa muuten varautua siihen että nuo akateemiset sinkkumiehet on yhä enemmän katoava ihmisrotu. Korkeakouluvalinnat muuttuu ensi vuonna ja ammatillisen tutkinnon painoarvo putoaa valinnoissa. Jatkossa pääpaino on yo-todistuksissa ja sieltä korkeimman painotuksen saa äidinkieli. Kun tutkii pisa-tuloksia niin voi jo luoda mielikuvaa siitä kuinka haluttuja ne muutamat miespuoliset opiskelijat jatkossa on niiden naisten keskuudessa joille se akateeminen koulutus on miehen valintalistoilla kärjessä.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      291
      3197
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      82
      1591
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1480
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      41
      1321
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1222
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1210
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      44
      1136
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1107
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      156
      1025
    Aihe