Miksi pitkä mies on parempi mies

Anonyymi

Kuin lyhyt mies. Mistä naiset tiedätte että pitkä mies on parempi kumppani?

67

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pitempi on komeamies. Lyhyet rumia.

    • Anonyymi

      Pitkä mies. En saa naista.

      T: Allu

    • Anonyymi

      Pidemmillä miehillä on monesti parempi itsetunto, eikä naisen pituus ole este ja voi pitää korkkareita (siis nainen ei mies).

      • Kyllä se on naisen itsetunnosta kiinni.


      • Anonyymi
        wlfwd kirjoitti:

        Kyllä se on naisen itsetunnosta kiinni.

        Kuin myös miehen itsetunnosta ja hyvä itsetuntoinen mies voi kyllä naisen niin pyytäessä käyttää korkkareita, eiks niin? Miehillehän on muuten olemassa myös piilokorkoisia kenkiä (ihan niinku naisillekin).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuin myös miehen itsetunnosta ja hyvä itsetuntoinen mies voi kyllä naisen niin pyytäessä käyttää korkkareita, eiks niin? Miehillehän on muuten olemassa myös piilokorkoisia kenkiä (ihan niinku naisillekin).

        Niinkuin muuan Markus K? Mutta sillähän on nainen vaikka itse korkkareissa ja mikrohameessa esiintyy. Joten oikeassa olet!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuin myös miehen itsetunnosta ja hyvä itsetuntoinen mies voi kyllä naisen niin pyytäessä käyttää korkkareita, eiks niin? Miehillehän on muuten olemassa myös piilokorkoisia kenkiä (ihan niinku naisillekin).

        Jos nainen haluaa miehen käyttävän (piilo)korkoja, niin kyllä se ongelma tuntuu edelleen olevan naisen itsetunnossa.

        Minulla on varmasti parannettavaa itsetunnossa, mutta ei naisen pituudella ole merkitystä ja olenkin ihastunut itseäni pidempään naiseen useamman kerran. Ruumiinrakenteella taas on merkitystä.


    • Anonyymi

      Ei sitä tiedäkään ennen kuin kokeilee. Kannattaa tietysti kokeilla omaa silmää miellyttävää.

    • Anonyymi

      Itseäni lyhyemmän miehen kanssa tuntuisi, kuin olisin lapsen kanssa. Äiti-poika-fiilis olisi vastenmielistä.

      • Anonyymi

        Pienirintaisen tai rinnattoman naisen kanssa tuntuisi, kuin olisi pojan kanssa. Isä-poika-fiilis olisi vastenmielistä.


      • Anonyymi

        Myös ikäisesi miehen kanssa sinulla on äiti-poika fiiilis koska nainen rupsahtaa niin paljon nopeammin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pienirintaisen tai rinnattoman naisen kanssa tuntuisi, kuin olisi pojan kanssa. Isä-poika-fiilis olisi vastenmielistä.

        Pelkät rinnat ei tee naista, eikö enemmänkin tuntuisi että olisi tytön kanssa. Pojilla ei käsittääkseen ole vaginaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pelkät rinnat ei tee naista, eikö enemmänkin tuntuisi että olisi tytön kanssa. Pojilla ei käsittääkseen ole vaginaa.

        Juu, mutta tuohon kommenttiin piti laittaa ”isä-poika”. Katsos kun miehiä nimenomaan kiihottaa se ”isä-tytär-fiilis.


    • Ylettyy ylemmille hyllyille ja vaihtamaan lampun seisaalteen. Muuten se pitkä mies on mies siinä missä lyhytkin mies. Miten helvetissä joku pituus muka miehistää enemmän? Mitä salaista niihin centtimetreihin on kätketty mitä sillä lyhyemmällä ei ole? :D

      • Kävipäs muuten hauska aivopieru, ylettyy vaihtamaan lampun seisaalteen! xD

        Kyllä se lyhytkin mies varmaan seisaalleen on tikkailla... :D No pitkä mies sitten vaikka makoilee tikkailla...kato ei se munkaan pää säteile . :)


    • Anonyymi

      En tiedä. Oma mies on sentin pitempi kuin minä. Olen 169 cm ja mies 170.
      En muista koskaan seurustelleeni pitkän miehen kanssa. Jotenkin vain enemmän miellyttää tuollainen kompakti sopivasti lihaksikas ei-niin-pitkä mies.
      Eniten miellyttää sopivan pituisessa miehessä hartiat, käsivarret, kädet, lantio joka on sopivan kapea mutta hyvin muodostunut.
      Mielestäni pitkä hujoppi ei ole seksikäs. Tämä on minun mielipiteeni.

      • Anonyymi

        Mulla sama. Pitkä honkkeli ei sytytä. Lyhyt ja trimmattu keho😍😍😍👉👌


    • Anonyymi

      Lyhyt mies voi päätyä naisten suosimaksi siksi kun siinä voi nainen nähdä jotain samaa kuin mitä pikkulapsessa, jota kohtaan naisilla on hoivaviettiä.

      • Anonyymi

        Varmaan hyvin harva nainen näkee pikkulapsen seksikkäänä. En minä ainakaan, ja ei-niin-pitkä mies on juuri minun silmissäni seksikäs jos löytyy nuo mainitsemani ominaisuudet tuossa yllä. Pitkä mies ei minua sytytä ollenkaan.
        En kaipaa hoivattavaa. En halua oikeatakaan lasta, miksi sitten miehen hoivattavaksi?
        Haluan miehisen miehen samanarvoisena kumppanina rinnalleni. Sellaisen jota voin kunnioittaa miehenä, sellaisen kuin minun "lyhyt" mieheni on.


    • On niin sanottu itsensä toteuttava ennuste. Koska pituutta arvostetaan, on etua, jos on pitkä.

      Toinen tunnettu esimerkki seksuaalivalinnasta on riikinkukon pyrstö. Naaraat valitsevat pitkäpyrstöisen riikkiskoiraan, koska pitkäpyrstöistä arvostetaan eniten. On siis verrattava kehäpäätelmään. On valintaetua pitkäpyrstöisyydestä, vaikka siita muuten on vain riesaa.

      Kummallinen kuvio on syntynyt koevoluution kautta, kun sekä arvostus että sitä vastaava toisen sukupuolen ominaisuus ovat kehittyneet toistaan kiritellen.

      • Kun koiraroduista on saatu jalostettua kovin erinäköisiä ja -kokoisia (esim. vinttikoira vs. villakoira), niin kuinka monta sukupolvea tuohon oikeastaan on tarvittu?

        Onnistuisiko sama ihmisillä? Eli jos esim. lyhyitä, punatukkaisia ja hörökorvaisia naisia siemennettäisiin lyhyimpien, punatukkaisimpien ja hörökorvaisimpien siittiöillä ja valittaisiin näistä taas lyhyimmät, punatukkaisimmat ja hörökorvaisimmat, niin saataisiinko jo parissa sadassa vuodessa aikaan selvästi muista ulkoasultaan erottuva ihmisrotu?


      • Toinenkin kysymys heräsi. Kun tiedetään että vielä keskiajalla ihmiset olivat keskimäärin huomattavasti nykyistä lyhyempiä ja lisäksi vielä viime vuosisadallakin lapset ovat keskimäärin edellistä sukupolvea pidempiä.

        Olen kuullut tätä selitettävän nykyajan paremmalla ravinnolla ja terveydenhoidolla, mutta onko tuo koko totuus, vai onko myös luonnonvalinta suosinut pitkiä yksilöitä ja keskipituus kasvanut myös sen vuoksi?


      • scrg kirjoitti:

        Toinenkin kysymys heräsi. Kun tiedetään että vielä keskiajalla ihmiset olivat keskimäärin huomattavasti nykyistä lyhyempiä ja lisäksi vielä viime vuosisadallakin lapset ovat keskimäärin edellistä sukupolvea pidempiä.

        Olen kuullut tätä selitettävän nykyajan paremmalla ravinnolla ja terveydenhoidolla, mutta onko tuo koko totuus, vai onko myös luonnonvalinta suosinut pitkiä yksilöitä ja keskipituus kasvanut myös sen vuoksi?

        Jalostus valinnan kautta on erittäin karsivaa. Keskimääräinen ihmissukupolvi on 25 vuotta. 200 vuodessa on siis 8 sukupolvea. Se riittäisi melkoisiin ulkonäkömuutoksiin, mutta vain jalostuksessa, jossa ei-toivotut ulkonäköseikat on tyystin karsittu.

        Pituuskasvussa geneettinen komponentti on suurin, mutta ravitsemusseikat vaikuttavat myös. Koska ihmisen geneettinen puoli on säilynyt liki muuttumattomana jo tuhansia vuosia. Nouseva pituuskasvun trendi on johtunut paremmista ympäristöoloista, erityisesti paremmasta ja riittävästä ravinnosta ja lääkärinhoidosta. Luonnonvalinta ei ole kerinnyt aiheuttamaan merkittävia muutoksia pituuskasvussa.

        Koska syntyvyydensäännöstely ja lääkärinhoito on jyrkästi vähentänyt karsintaa, joka ennen on ollut suuri ja johtanut sukupolvien samanlaisuuteen geenipoolin lukusuhteissa, tulevaisuudessa tulee tapahtumaan suurta muutosta geeniperinnässä. Tämä on tyystin uusi ilmiö.


      • scrg kirjoitti:

        Toinenkin kysymys heräsi. Kun tiedetään että vielä keskiajalla ihmiset olivat keskimäärin huomattavasti nykyistä lyhyempiä ja lisäksi vielä viime vuosisadallakin lapset ovat keskimäärin edellistä sukupolvea pidempiä.

        Olen kuullut tätä selitettävän nykyajan paremmalla ravinnolla ja terveydenhoidolla, mutta onko tuo koko totuus, vai onko myös luonnonvalinta suosinut pitkiä yksilöitä ja keskipituus kasvanut myös sen vuoksi?

        Alkon muinaiset tutkimusrotat oli jalostettu juuri 8 sukupolvessa. Valitsemalla alkoholistisimmat, ja näiden lapsista alkoholistisimmat jne. saatiin kanta, jossa kaikki olivat geneettisiä alkoholisteja. Vastaavasti vertailuryhmä, jossa kaikki olivat geneettisesti raittiita, saatiin valitsemalla raittiimmat 8 polvessa uusien polvien vanhemmiksi.


      • Anonyymi
        scrg kirjoitti:

        Toinenkin kysymys heräsi. Kun tiedetään että vielä keskiajalla ihmiset olivat keskimäärin huomattavasti nykyistä lyhyempiä ja lisäksi vielä viime vuosisadallakin lapset ovat keskimäärin edellistä sukupolvea pidempiä.

        Olen kuullut tätä selitettävän nykyajan paremmalla ravinnolla ja terveydenhoidolla, mutta onko tuo koko totuus, vai onko myös luonnonvalinta suosinut pitkiä yksilöitä ja keskipituus kasvanut myös sen vuoksi?

        Geenit muuttuvat hitaasti, mutta niiden sijaan ympäristötekijät näyttävät heijastuvat voimakkaasti pituuskasvussa. Korkeatasoinen terveydenhuolto, vesi- ja jätevesihuolto ja ravinto näyttävät olevan avainasemassa, samoin äidin terveys ja ravinto raskauden aikana.

        Maailman pisimpien miesten top-10 (vuoden 1914 sijoitus sulkeissa)

        1. Alankomaat (12)

        2. Belgia (33)

        3. Viro (4)

        4. Latvia (13)

        5. Tanska (9)

        6. Bosnia ja Hertsegovina (19)

        7. Kroatia (22)

        8. Serbia (30)

        9. Islanti (6)

        10. Tshekin tasavalta (24)

        Maailman pisimpien naisten top-10 (vuoden 1914 sijoitus sulkeissa)

        1. Latvia (28)

        2. Alankomaat (38)

        3. Viro (16)

        4. Tshekin tasavalta (69)

        5. Serbia (93)

        6. Slovakia (26)

        7. Tanska (11)

        8. Liettua (41)

        9. Valko-Venäjä (42)

        10. Ukraina (43)

        Lähteet:

        BBC

        Suomi ei päässyt porukkaan. Asun itse Virossa, ja täällä on todellakin ihmiset pitempiä ja paljon hoikempia kuin Suomessa. Ruumiin rakenne aivan erilainen. Siis virolaisilla, nyt ei pidä sekoittaa viron venäläisiin jotka ovat oma porukkansa.
        Vertailussa vuoden 1914 tilanteeseen virolaiset miehet olivat 4. pisimpiä, naiset taas 16.
        Joten naiset, jos pitkää miestä haluatte suunnatkaa katseenne näihin maihin! Alankomaissa on todella pitkiä miehiä, ja myös naisia.


      • Anonyymi

        Ei se noin ole. Näyttävät pyrstösulat omaava kukko on terveempi kuin vaatimattomamman näköinen kukko. Vastaavanlaisesta ulkonäköön perustuvasta urosten suosimisesta on paljon tutkimuksia. Myös komeiden miesten on todettu omaavan terveemmät geenit vähemmän komeisiin verrattuna.


      • Anonyymi
        scrg kirjoitti:

        Toinenkin kysymys heräsi. Kun tiedetään että vielä keskiajalla ihmiset olivat keskimäärin huomattavasti nykyistä lyhyempiä ja lisäksi vielä viime vuosisadallakin lapset ovat keskimäärin edellistä sukupolvea pidempiä.

        Olen kuullut tätä selitettävän nykyajan paremmalla ravinnolla ja terveydenhoidolla, mutta onko tuo koko totuus, vai onko myös luonnonvalinta suosinut pitkiä yksilöitä ja keskipituus kasvanut myös sen vuoksi?

        Keskipituus on vaihdellut koko ihmishistorian ajan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei se noin ole. Näyttävät pyrstösulat omaava kukko on terveempi kuin vaatimattomamman näköinen kukko. Vastaavanlaisesta ulkonäköön perustuvasta urosten suosimisesta on paljon tutkimuksia. Myös komeiden miesten on todettu omaavan terveemmät geenit vähemmän komeisiin verrattuna.

        Näennäisen seksuaalivalinnan taustalla on myös puhtaasti luonnonvalinnan tekijöitä. Niiden osuudesta on edelleen keskustelua. Käsittääkseni seksuaalivalinnan kysymystä ei ole edelleenkään jäämättömästi ratkaistu.

        Eräät tutkimukset todellakin viittaavat siihen, että kummallisesta seksuaalivalinnasta huolimatta, ilmiöllä olisi pohjimmiltaan todellista evolutiivista hyötyä. Jo pelkkä teoreettinen ajattelu tuppaa panemaan aivot solmuun. Samahan ongelma on kysymyksessä, mikä on valinnan kohde, geeni, yksilö vai laji. Vieläkään biologit eivät ole löytäneet kaikkia tyydyttavää ratkaisua.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Keskipituus on vaihdellut koko ihmishistorian ajan.

        Vaikka ihmiskunnan geeniyhtäläisyys on suurempi kuin monella muulla lajilla, alapopulaatioden välillä on vaihtelua keskimääränkin suhteen. Vielä suurempi on ympäristötekijöiden vaihtelu samallakin paikalla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei se noin ole. Näyttävät pyrstösulat omaava kukko on terveempi kuin vaatimattomamman näköinen kukko. Vastaavanlaisesta ulkonäköön perustuvasta urosten suosimisesta on paljon tutkimuksia. Myös komeiden miesten on todettu omaavan terveemmät geenit vähemmän komeisiin verrattuna.

        Oma arvaukseni on, etteihän seksuaalivalinta olisi päässyt käyntiinkään, jos luonnonvalinta ei olisi tarjonnut alkua. Sitten seksuaalivalinta on liioitellut alkujaan evolutiivisesti hyödyllistä, joten on syntynyt hassulta näyttäviä lopputuloksia.


    • Anonyymi

      Pitkä on komeampi kuin pätkä.

    • Anonyymi

      1) Mies on parisuhteen johtava yksilö, neitokaisilla on evolutionaarinen kaipuu miehen kainaloon (jonka tulee olle riittävän korkella).

      2) Pitkä mies, pitkät jäsenet.

      • Uroksen suuremmuus naaraaseen verrattuna korreloi positiivisesti lajin moniavoisuustaipumukseen. Moniavioisilla on siis suuret koiraaat.


      • Anonyymi
        Firdawsi kirjoitti:

        Uroksen suuremmuus naaraaseen verrattuna korreloi positiivisesti lajin moniavoisuustaipumukseen. Moniavioisilla on siis suuret koiraaat.

        Todennäköisesti niissä kulttuureissa pojat saavat parempaa ravintoa. Mitä tasa-arvoisempi yhteiskunta on, sen pienempi pituusero on naisten ja miesten välillä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Todennäköisesti niissä kulttuureissa pojat saavat parempaa ravintoa. Mitä tasa-arvoisempi yhteiskunta on, sen pienempi pituusero on naisten ja miesten välillä.

        En puhunut kulttuurieroista, vaan lajieroista.

        Kulttuurien välisiä eroja on. Monissa menneissä kulttuureissa naisia on suorastaan orjuutettu, ja orjuutetaan vieläkin monissa. Ravinnon heikkous lienee vain osasyy. Merkittävä tekijä lienee raskas orjatyö.


    • Anonyymi

      Aika usein lyhyet miehet ovat sellaisia kiukkuisia kääpiöitä, kuten Lumikkisadun Jörö. Huonoitsetuntoisia pullistelijoita. Sellainen luonne ei viehätä, vaikka ulkonäkö voisi viehättääkin.
      Ehkä luonnonvalinta toisaalta suosii terveen näköisiä, pitkiä etelä- ja länsi-suomalaisia, ja savolaiset länkisääret ja lappilaiset vaivaiskoivut jäävät pitkien jalkoihin.

      • Anonyymi

        Eikös sillä sadun Lumikilla ollut niitä kääpiöitä 7. Niin ehkä se lukumäärä kompensoi sitä kun ne olivat lyhyen läntiä taaperoita.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eikös sillä sadun Lumikilla ollut niitä kääpiöitä 7. Niin ehkä se lukumäärä kompensoi sitä kun ne olivat lyhyen läntiä taaperoita.

        Tavalllisesti kartan käsitettä pervo, mutta eikös Lumikki ja seitsemän hyypiötä ollut juuri tällainen.


      • Anonyymi

        Näin on, Napolen kompleksi jyrää lyhyiden miesten päässä.

        Tiedän tämän, koska kiinnitän huomioni juuri lyhyisiin. Pienen kompleksi siedän, mutta miehelle pitäisi riittää vakuudeksi omasta viehätysvoimastaan se seikka, että olen hänestä kiinnostunut.

        Eikä tarvitse alkaa puhisemaan, jos vedän korkkarit jalkaan. En nyt helvetti ala mitään ballerinoja käyttämään miehen päänvaivojen takia, matalat korot on vanhojen ihmisten vaatteita joissa sääret näyttää aina paksuilta ja kömpelöiltä hyi yök!

        Kerran raitiovaunussa oli todella hyvännäköinen lyhyt mies naisensa kanssa. Mies kovasti silmäili minua vaikka oma nainen ihan vieressä. Nainen oli kun surkastunut kääpiö keholtaan. Mies oli selvästi ottanut tarkoituksella itseään lyhyemmän ja pienemmän, taisi olla suurin kriteeri tuossa suhteessa😂👎


      • Anonyymi kirjoitti:

        Näin on, Napolen kompleksi jyrää lyhyiden miesten päässä.

        Tiedän tämän, koska kiinnitän huomioni juuri lyhyisiin. Pienen kompleksi siedän, mutta miehelle pitäisi riittää vakuudeksi omasta viehätysvoimastaan se seikka, että olen hänestä kiinnostunut.

        Eikä tarvitse alkaa puhisemaan, jos vedän korkkarit jalkaan. En nyt helvetti ala mitään ballerinoja käyttämään miehen päänvaivojen takia, matalat korot on vanhojen ihmisten vaatteita joissa sääret näyttää aina paksuilta ja kömpelöiltä hyi yök!

        Kerran raitiovaunussa oli todella hyvännäköinen lyhyt mies naisensa kanssa. Mies kovasti silmäili minua vaikka oma nainen ihan vieressä. Nainen oli kun surkastunut kääpiö keholtaan. Mies oli selvästi ottanut tarkoituksella itseään lyhyemmän ja pienemmän, taisi olla suurin kriteeri tuossa suhteessa😂👎

        "Mies oli selvästi ottanut tarkoituksella itseään lyhyemmän ja pienemmän..."

        Ei paria noin vain oteta, vaan useimmat joutuvat tyytymään siihen, mitä saa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin on, Napolen kompleksi jyrää lyhyiden miesten päässä.

        Tiedän tämän, koska kiinnitän huomioni juuri lyhyisiin. Pienen kompleksi siedän, mutta miehelle pitäisi riittää vakuudeksi omasta viehätysvoimastaan se seikka, että olen hänestä kiinnostunut.

        Eikä tarvitse alkaa puhisemaan, jos vedän korkkarit jalkaan. En nyt helvetti ala mitään ballerinoja käyttämään miehen päänvaivojen takia, matalat korot on vanhojen ihmisten vaatteita joissa sääret näyttää aina paksuilta ja kömpelöiltä hyi yök!

        Kerran raitiovaunussa oli todella hyvännäköinen lyhyt mies naisensa kanssa. Mies kovasti silmäili minua vaikka oma nainen ihan vieressä. Nainen oli kun surkastunut kääpiö keholtaan. Mies oli selvästi ottanut tarkoituksella itseään lyhyemmän ja pienemmän, taisi olla suurin kriteeri tuossa suhteessa😂👎

        " matalat korot on vanhojen ihmisten vaatteita joissa sääret näyttää aina paksuilta ja kömpelöiltä hyi yök!"

        Pakko pudottaa sut maanpinnalle, korkeat korot ei auta paksuihin ja kömpelöihin sääriin, yhtä paksuilta näyttää aina, korkeissa koroissa tyhmältä.


    • Anonyymi

      On se sit kumma ettei pitkä mies saa naista. Luulisi että niitä on paljokin jonossa, mut ei.

    • Anonyymi

      Olen vielä yli 190 cm mies.. mutta ei naiset musta kiinnostu mitenkään. Se on paska homma ku kaipaan naista.

    • Anonyymi

      Asun kai sitten väärässä paikassa, kun en saa naista.

    • Anonyymi

      Pitkä mies on hyvä kumppani. Lyhyt mies ei voi olla hyvä kumppani. Pitkä mies on top 10 mies. Näin se vaan on suomessa. Lyhyitä miehii pidetään rumina automaattiosesti.

    • Anonyymi

      Turvallisuuden tunne kasvaa jos on minua pidempi mies

      • Anonyymi

        Turvallisuuden illuusion tunne, tarkoitat varmaan tyhmässä pikku päässäsi. Sama asia kuin lentokoneen hätäuloskäynti 10 kilometrin korkeudessa.

        Ja meinaatko, että pystyt puolustautumaan paremmin pidempää kuin lyhyttä jännämiestä vastaan? vai mistä tulee tuo turvallisuuden illuusio?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Turvallisuuden illuusion tunne, tarkoitat varmaan tyhmässä pikku päässäsi. Sama asia kuin lentokoneen hätäuloskäynti 10 kilometrin korkeudessa.

        Ja meinaatko, että pystyt puolustautumaan paremmin pidempää kuin lyhyttä jännämiestä vastaan? vai mistä tulee tuo turvallisuuden illuusio?

        Jos hänellä on vierellään puoliso, ei hänen tarvitse yksin yrittää selviytyä siitä jännämiehestä. Pitkä puoliso pärjää pitkällekin jännämiehelle (lyhyestä puhumattakaan). Lyhyt puoliso taas ei pärjäisi, kuin korkeintaan sille lyhyelle jännämiehelle.

        Tuosta tulee se turvallisuudentunne pitkän miehen rinnalla.


    • Anonyymi

      Olen 172 cm pitkä neiti, mutta aina ihastun (ja olen myös rakastunut) itseäni reilusti lyhyempiin miehiin.

      Joku ihanuus, komeus, söpöys ja upeus lyhyemmissä miehissä on. Jostain syystä kiinnittävät huomion, kun taas pitkät eivät.

    • Anonyymi

      "Aika usein lyhyet miehet ovat sellaisia kiukkuisia kääpiöitä, kuten Lumikkisadun Jörö. Huonoitsetuntoisia pullistelijoita. Sellainen luonne ei viehätä, vaikka ulkonäkö voisi viehättääkin.
      Ehkä luonnonvalinta toisaalta suosii terveen näköisiä, pitkiä etelä- ja länsi-suomalaisia, ja savolaiset länkisääret ja lappilaiset vaivaiskoivut jäävät pitkien jalkoihin."

      Tässä tullaan juuri siihen, että miesten itsetunto kautta linjan (poikkeuksia on, mutta vähemmän) riippuu täysin ulkoisesta olemuksesta.
      Itseäni ei kiinnosta vaikka olisi minkälainen riikinkukko jos sisäinen varmuus, omana itsenään turvallisesti viihtyminen, terve itsetunto ja -arvostus puuttuu.
      Minä henk.koht. pidän juuri lyhyemmistä miehistä joilta löytyy yllämainitut ominaisuudet. Kyllä se vain niin on, että on suomalainen mies pitkä tai pätkä samassa sarjassa painivat itsetunnon osalta. Siis sitä ei ole. Sen näkee tälläkin palstalla; ollaan "pitkiä ja ihan komeita" ja silti tullaan tyhjin toimin kotiin kapakasta kerta toisesa jälkeen.
      Joten oma ihannemies ei saa olla pitkä. Hänellä on lihaksikas mutta ei muskelipuntti vartalo. Ehdottomasti hyvä itsetunto ja itsekunnioitus sekä kunnioitus muita kohtaan. Siis varma ja turvallinen omana itsenään. Ei vingu eikä vongu netissä eikä uhoa tyhjää. Mies joka tietää mitä ja kuka on, ei luule itsestään mitään mutta tietää olevansa tismalleen yhtä hyvä kuin kuka tahansa muukin. Ei tarvitse koreita pystösulkia todistaakseen mitään. Siis oikea mies.

    • Anonyymi

      Mutta miksi pitkä mies ei sitten saa naista?

    • Anonyymi

      Naiset haluaa pitkän miehen ja miehen kokosen. En ole huomannut mitään vaikutusta.

      T : Allu

    • Anonyymi

      Ne on kömpelöitä yli 2,0 m Kukka keppejä laihoja rangoja

    • Anonyymi

      Alle 167 cm miehet on parisuhdemarkkinoiden pohjasakkaa jotka eivät kelpaa edes lyhyille lihaville naisille. Kymmenii kertoja 160 c m nainen sanonut että olen liian lyhyt enkä siksi kelpaa.

    • Anonyymi

      Mikähän on se miehen lyhyyden tarkka raja?

      Jos nyt laskeskellaan että "normaalimitta" miehillä on siinä 170-180 välillä, niin onko alle 170cm automaattisesti super lyhyt ja yli 180cm super pitkä?

      En ole koskaan itseäni lyhyempää (167cm) miestä tapaillut, en nyt ole mittanauhan kanssa tarkistanut mutta arvioisin ettei yksikään ole ollut yli 175cm. Minusta on mukavampaa olla suunnilleen samalla korkeudella. Eipä ole kavereillakaan erityisen pitkiä miehiä ollut.

      Useimpia tuttavia on tuntunut pituutta enemmän kiinnostavan kumppanin ruumiinrakenne - pyöreät löytävät pyöreitä, urheilulliset muita sporttisia, sirot hakeutuvat sutjakoiden seuraan...

      Ei se kroppa toki vielä kerro onko toinen hyvä kumppani, mutta samansuuntaiset elämäntavat helpottavat yhteiseloa.

      • Anonyymi

        Miksi tumma ja pitkä lihaksikas mies on yleensä huono rakastaja: koska hän on hikinen, hilseilevä ja yleensä impotentti.


    • Anonyymi

      Miehen ja nenän pituus korreloivat suoraan alapään kanssa.
      Tein asiasta tutkimusta opiskeluvuosinani.

      • Anonyymi

        Ridge Forrester -tyyppisillä on klamydia yleensä raskaana sairautenaan kantaa, hilseiluä, herpes-tauteja ja muita sellaisia, kun oman kehon puhtaanapito on yleensä aika matalalla tasolla tummilla ihmisillä.

        Kuin Jasser Arafat: hän pesi aikoinaan pippelinsä vain naisten vaginassa, ei mitenkään muuten, espanjalaiset ja muutkin etelän miehet aikoinaan ottivat oppia tästä peseytymistyylistä.


    • Anonyymi

      No mutta olen pitkä mies ja joskus vaan saan katseita naisilta, muttakun yritän tutustua, heitä ei kiinnosta, mussa on kai vikaa koska ei ole vakituista työtäkää koskaa ollut ja ei ole kavereitakaan.

      • Anonyymi

        Jatkuvasti yritän tutustua, mutta en kai ole mielenkiintonen mies vaikks käyn töis ja tinderis naiset poistelee. Pysyn yksin jos käytös noin paskaa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jatkuvasti yritän tutustua, mutta en kai ole mielenkiintonen mies vaikks käyn töis ja tinderis naiset poistelee. Pysyn yksin jos käytös noin paskaa...

        Lopeta nyt hitto soikoon jo tuon saman saakelin valituslaulun itkeminen.

        Pysy yksin! Olet jo miljoonaan kertaan todennut että naiset on ihan täyttä p-skaa joten PYSY YKSIN.
        Mene sinne h-oriin.
        Muuta ulkomaille missä naiset ovat mielestäsi kiinnostuneita sinusta.

        Tee jotain!
        Mutta lopeta toi perhanan tyhjänitkeminen


    • Anonyymi

      Ensinnäkin, minkä tahansa pituinen ihminen voi olla täysin surkea kumppani. Myös se lyhyt, katkera ihminen voi olla täysin surkea kumppani.

      Toisekseen, on turha pyytää kumpaakaan sukupuolta olemaan katsomatta ihmisiä myös ulkoisilta osin, koska niin teette itsekin. Parempi onnellinen suhde, missä on keskinäistä vetovoimaa, kuin onneton suhde, missä edes sitä ei ole.

      (En lukenut ketjua, liian pitkää ja hapokasta oletettavasti.)

    • Anonyymi

      Lyhyt nainen ei halua olla lyhyen miehen kanssa.

      • Anonyymi

        Pallomainen nainen on aina vihainen ei halua olla ikinä kenenkään kaveri tai no ystäväkään ollenkään... Allu Tuppuraisen, Rölli-peikon tai Heikko-peikonkaan kaveri ollenkaan.


    • Anonyymi

      Samalla tavalla miehet tietää että laiha nainen on parempi kumppani kuin lihava nainen. Ulkonäkö kertoo tietenkin heti kuinka potentiaalinen partneri ihminen olisi. Eihän muilla avuilla tietenkään ole mitään väliä. Joku luonne, pfff. Kunhan mies on pitkä ja nainen laiha niin unelmaliitto on taattu.

    • Anonyymi

      Mun kokemuksen mukaan lyhyt mies on ollut erittäin hyvä kumppani. Pitkä mies on myös ollut hyvä, en löydä korrelaatiota pituuden ja parisuhdekelpoisuuden välillä. Ehkä nää mun pätkät on olleet sellaisia jotka ovat jo nuorena tehneet tilinsä selviksi ulkonäkönsä kanssa ja kehittäneet hyvän itsetunnon ja huumorintajun, jotka sit ovat esimerkiksi meikäläistä viehättäneet. Ehkä olisivat olleet luonteeltaan samanlaisia vaikka olisivat pitkiäkin, mistäs sitä tietää. Mä oon aina ihastunut ihmiseen, en yhteen tiettyyn ominaisuuteen siinä. Preferoisin joo itteäni pitempää miestä kyllä, mutta toi mun elämän mies ja lasten isä sattuu olemaan lyhyt, minkäs teet 🤷‍♀️
      t. Pitkä laiha nainen

    • Tämä on näitä iäisyysjuttuja, kuten ulkonäkö, varallisuus, status ja möreä ääni (joo ja se leuka). 😁

      Ihminen, joka kokee itsessään jotain piirrettä, tai muuta, mihin hän ei ole itse tyytyväunen itsessään, hän syyttää siitä ongelmiaan. Jos kokee olevansa lyhyt, se onnsyy siihen, ettei saa kumppania, ei saa ylähyllyltä tavaroita, ei saa töitä, ei ystäviä.... silti moni samat mitat täyttävä on nämä asiat ratkaissut.

      Menttaalisella mielellä meissä itsessämme on uskomaton merkitys. Jos epäilee itseään ja ei usko itsensä menestyvän, luultavasti näin käy... veikkaan, että lottoamattomia lottovoittajia maailmassa on tosi vähän...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14861
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3059
    3. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    4. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    5. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3055
    6. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3054
    7. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3054
    8. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3050
    9. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3046
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3044
    Aihe