pystytkö toimimaan normaalisti yhteiskunnassa vai oletko tukitoimintojen piirissä?
Moi :D mies
15
<50
Vastaukset
- Anonyymi
En, mutta panen isosti!
Koitin ihan miettiä, että saanks mä mitään tukea? 🤔
Mutta en mä saa. Lapsilisätkin menee exälle. Koipi tuli leikattua ja siihen kuului 9 kertaa fysikaalista hoitoa ja sen maksoi lähitapiola.
Lapsilta saa nykyään kodinhoidollista tukea, mutta vain vuoroviikoin. Naapureistakin on lähinnä vaan rasitetta, kun ne itse tarvii mun jeesiä. Porukat alkaa olla myös aika seniiliä sakkia, että hyvä kun vielä jotenkin keskenään pärjäävät.
Kyllä mulla taitaa olla se aika elämästä menossa, että makselen kaikkien muitten tukemisesta veroina ja maksuina. Tosin tupakkituotteitten kautta lopetin veronmaksun ja aika helkutin vähän saa valtio alkoholin kauttakaan multa tingittyä kassaansa rahaa.
Polttoaineissa se vielä rokottaa niin ja tietty palkasta, asumisesta tämän valtion alueella (kiinteisvero), ruuasta, sähköstä, vaatteista, jätteistä...... toistaiseksi saa vielä hengittää tän valtion alueen ilmaa ilmasiks...😬- Anonyymi
Aika harva on oikeasti nettoveronmaksaja.
Anonyymi kirjoitti:
No joskus itsekin mietin, että pitäisi enempi koittaa kaikenmaailman kikkailuja suorittaa, ettei ains vaan maksais, mutta en mä jaksa ainakaan sellaisia miettiä.
Enhän mä oo edes lääkärissä käynyt kunnallisella puolella, muuta kuin silloin reilu vuosi sitten, kun meni poikki nämä eturistisiteet.... kerran, sit kävinkin yksityisellä...kirjastossakaan ole tullut käytyä ties milloin, tai uimahallissa...😜
Eikä yässä oikeasti mikä olekaan. Ihan jees. Musta on vaan hyvä, että mä pärjään täällä ja oikeasti aika hulppeesti vieläpä. 😁☝️
Hehheh.... osa Suomen selkärankaa!!!😆💪- Anonyymi
Disse kirjoitti:
No joskus itsekin mietin, että pitäisi enempi koittaa kaikenmaailman kikkailuja suorittaa, ettei ains vaan maksais, mutta en mä jaksa ainakaan sellaisia miettiä.
Enhän mä oo edes lääkärissä käynyt kunnallisella puolella, muuta kuin silloin reilu vuosi sitten, kun meni poikki nämä eturistisiteet.... kerran, sit kävinkin yksityisellä...kirjastossakaan ole tullut käytyä ties milloin, tai uimahallissa...😜
Eikä yässä oikeasti mikä olekaan. Ihan jees. Musta on vaan hyvä, että mä pärjään täällä ja oikeasti aika hulppeesti vieläpä. 😁☝️
Hehheh.... osa Suomen selkärankaa!!!😆💪Poliisi, palokunta, teiden kunnossapito, liikenne ylipäätään jne eivät ole ilmaisia. Sitten omien lasten koulutukset, päivähoidot, terveydenhuolto jne.
Anonyymi kirjoitti:
Poliisi, palokunta, teiden kunnossapito, liikenne ylipäätään jne eivät ole ilmaisia. Sitten omien lasten koulutukset, päivähoidot, terveydenhuolto jne.
Joo. Just näin... mä kanssa mietin, että on niitä kaikenlaisia juttuja....
toisaalta noi ei taida vaan taas olla tukihommia, että tukien puolrlta mä taidsn olla nettoilija. 😊- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anna Kontula: ”Nettoveronmaksaja” on propagandatarkoituksiin keksitty satuolento - kenenkään ”nettoveronmaksajuutta” kun ei edes teoriassa voi laskea ennen kuolemaa, ja sen jälkeenkin se lienee käytännössä useimmiten mahdotonta."
- Anonyymi
Kamalaa.
- Anonyymi
Tukea saavat ovat normaalisti mukana yhteiskunnan toiminnassa. Itse kyllä teen hommiakin rahat käteen. Töihin ei kannata mennä jos ei rakkautta saa. Sitä on turha maksaa veroja yhteiskunnalle jos kukaan ei rakasta minua.
PAH! Minä olen todella syrjäytynyt työkyvyttömyyseläkeläinen. Minun HKL elämään ei mikään vaikuta mitenkään. Silti entisenä luottamusmiehenä sekä osaston toimikunnan jäsenenä olen työmiehen puolella. Oikeisto, eli PS ei tätä kokkareiden kanssa hyväksy.
Mutta näillä mennään. Olemmehan ihan vielä yhtenäistä kansaa, kuten vuonna -39?- Anonyymi
Aina olen pärjännyt ja pärjään nykyäänkin.
- Anonyymi
Wow, on se hyvä että Suomessa on vielä ihmisiä jotka eivät KOSKAAN tarvitse yhteiskunnan apua. Hyvä iskä tai äiti voi aina mennä lastensa kukkarolle:)
Tyhmää heittoa, mutta sen kyllä jokainen ajatteleva ymmärtää.
AsianVierestä - Anonyymi
Kunhan kelan rahaa tulee joka kuu tilille niin kaikki on hyvin.
- Anonyymi
Eiköhän tähänkin päde se että karavaani kulkee rakit räksyttää.
Tällä periaatteella olen ulkonäköni ja tatuointini kantanut. Tässä on minun kroppani ja vain minun. Sinun mielipiteesi ei vaikuta p-skan vertaa.
Olen hyvinkin aikuinen nainen ja jo nuorena otin ison tatuoinnin käsivarteen. Sitä seurasi toinen toiseen käsivarteen, aikaisemmin oli kielilävistys ja kaksi huululävistystä. Kyllä niistä kuulla sai, mutta nauroin päin näköä. Niitä ei enää ole mutta tatskat on ja pysyy. Vielä suunnittelen ottavani lisää.
Miehelläni on yksi paljon pienempi ranteessa. Elämme ja olemme juuri niinkuin haluamme, jos siitä joku herneen nenään vetää oma murheensa. Olemme kumpikin hyvässä ammatissa kansainvälisessä firmassa eikä työnsaantiin vaikuttanut tippaakaan aikoinaan tatuoinnit eikä lävistykset jotka silloin vielä oli paikoillaan. Opiskelu- ja aiemmat työtodsitukset olivat se joka vaikutti. Kaksi kertaa olen saanut pienen ylennyksen, mies kerran. Firmassa mies on ollut reilun 10 vuotta, minä seitsemän.
Joudumme tekemään työmatkoja Eurooppaan mm. Ruotsiin, Saksaan, Tsekkiin jne ja sieltä tulee vierailijoita meille. Kukaan ei koskaan ole nikotellut, vain suomalaiset kaduntallaajat. Ja heistä jos alkaisi välittää!!- Anonyymi
😂🤣😅
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1076902
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h915125Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1123376Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p333272Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska312419Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191766Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961411Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3391362Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311266- 481034