Maailman parhaimmat

surtsi

Kertokaapa maailman parhaimmat soittajat. Ihan sama mikä musiikkityyli. Kaikki soittimet/tyylit käy! Älkää listatko vain yhtä soittajaa yhdelle soittimelle.

Oma lista:

Piano: Keith Jarrett, Thelonious Monk, Art Tatum, Herbie Hancock, Stevie Wonder, Marvin Gaye, Jelly Roll Morton
Kitara: Jimi Hendrix, Eric Clapton, Tony Iommi, Jimmy Page, Wes Montgomery, Reinhardt Django
Rummut: Art Blakey, Max Roach, John Bonham, Ian Paice, Stewart Copeland, Carlton Barrett, Tony Williams
Basso: James Jamerson, Cliff Burton, Paul McCartney, Aston Barrett, Geezer Butler, John Paul Jones

Ei jaksa enää...

10

957

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Agusta-Bell

      Sanon vain yhden asian: unohdit rumpaleista TODELLA tärkeitä nimiä!

      Terry Bozzio
      Virgil Donati
      Dennis Chambers
      Mike Portnoy

      • voi voi sentään

        Jim keltner


      • hän toki

        Ei siitä unohtunut kuin Elvin Jones. Muilla ei sitten teekään mitään:)


      • olen kiva

        No huh puuttuuhan siitä Cobhamkin, Jimbo, Buddy Rich, Weckl...kitaristeja Petrucci, Satriani, Vai, Vaughan, S Morse, G Moore, V Moore, Malmsteen, Hendrix, Coryell, Bolin, Mclaughlin, Paco DeLucia, DiMeola, A Timmons, Lukather, Metheny, Django, Gambale, Clapton, E Johnson, Granfelt, P Walli, MacAlpine, Stevens, Holdsworth, S Jordan, J Beck, J Winter, B B King, L Carlton, A Skolnick, J Murphy, Laiho, Latvala, Dimebag, Wylde, Rhoads, Ja huhuh onhan noita kitaristeja ainakin. Kosketinsoittajista suosikkeja on kyllä Jon Lordi, Jan Hammeri, Sherinian, ja Rudessi. Bassottelijoista Pastorius, Flea, T Levin, S Hamm, N East, Antohony Jackson ja plääh onhan noitakin liikaa eih...Ei näitä jaksa listata hyviä soittajia riittää kyllä.


    • nationalisti

      Tossa listassa kaikki oli ulkomaalaisia nimiä. Kaihan nyt Suomestakin löytyy hyviä soittajia.

      P.S. Mä en ulkomaalaista paskaa kuuntele koskaan.

      • AlfredJKwak

        No onhan meillä Tolonen,Pohjola,Gustavson,Rechardt,Aaltonen,Eskelinen.Siinä vain muutama,on niitä enemmänkin.


    • Koskettimet: David Paich
      Rummut: Jeff Porcaro, Eric Carr, Alex Van Halen
      Basso: Steve Harris
      Kitara: Steve Vai, Joe Walsh, Eddie Van Halen, Steve Lukather

      • Kyllä

        tullut kuunneltua TOTO´a? Hyvä, jos vastaus on


      • Kyllä kirjoitti:

        tullut kuunneltua TOTO´a? Hyvä, jos vastaus on

        Kyllä on tullu kuunneltua ja tietenkin edelleen kuuntelen. Vuonna 88 kaveri pakkosyötti sitä mulle ja siitä lähti innostus...onneks. Viimeisintä levyä lukuunottamatta kaikki löytyy hyllystä.


    • AlfredJKwak

      täh.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      109
      1175
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      988
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      91
      739
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      285
      704
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      501
    Aihe