https://www.hyvakysymys.fi/artikkeli/deittailun-digimaailma-torjunta-ilman-selitysta-on-yleistyva-tapa-kokea-menetys/?fbclid=IwAR0f3KVjpJ7doFRBzhg0XK7-05YH6VYFZju8nj5LoHkh5bUib7Nv3w3Rgbk
Nainen ei siis pitänyt ulkonäöstäsi ja lopetti yhteydenpidon.
Oletko tullut torjutuksi ilman selitystä?
14
56
Vastaukset
- Anonyymi
Jo otsikko on perseellään:
"Deittailun digimaailma: torjunta ilman selitystä on yleistyvä tapa kokea menetys"
Ei jaksanut lukea pidemmälle.
Ei ole mitään menetystä, jos koko hommaa ei vielä ollutkaan. Kuka näitä juttuja oikein kirjoittaa. Luulis että ensin ajattelis, ennen kuin kirjoittaa, mutta nykymaailmassa ei näytä olevan näin. - Anonyymi
Siis naisethan kokevat oikeudekseen ghostata tai blokata miehen tuosta vaan, onhan se näyttö aivan paskoista käytöstavoista.
Etenkin jos ajatellaan että naisilla suosituin kiusauskeino toisiaan kohtaan on ghostaus.
Sitten jos siitä puhutaan niin yritetään selitellä ettei haluta loukata, että mies kuitenkin jäisi roikkumaan yms. paskaa.- Anonyymi
Miehet tekee tuota ghostailua ihan yhtä lailla :) Se on heidän oikeus, eipä siinä itse mitään menetä jos tuntematon ihminen tutustumisen kynnyksellä vetäytyy pois!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miehet tekee tuota ghostailua ihan yhtä lailla :) Se on heidän oikeus, eipä siinä itse mitään menetä jos tuntematon ihminen tutustumisen kynnyksellä vetäytyy pois!
Eivät tasan tarkkaan tee samassa mittakaavassa. Kyllähän ihmisillä on oikeus olla vaikka kuinka mulkkuja tahansa mutta kyse on ihan perus käytöstavoista, naiset vaan eivät tuota ymmärrä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eivät tasan tarkkaan tee samassa mittakaavassa. Kyllähän ihmisillä on oikeus olla vaikka kuinka mulkkuja tahansa mutta kyse on ihan perus käytöstavoista, naiset vaan eivät tuota ymmärrä.
Kyllä tekevät. Voidaan jankata eipäs juupasta tässä kunnes maailma loppuu, mutta faktat ei sillä muutu miksikään :)
Moni nainen kertoo miesten ghostaavan. Moni mies kertoo naisten ghostaavan. Ongelma on siis molempien sukupuolten yhteinen, ei saa olla ahne ja yrittää omia sitä vain itselle ;)
Söpöä kuitenkin että yleistät kaikki naiset yhdeksi samoin ajattelevaksi ja tekeväksi laumaksi <3 Onneksi useimmat meistä naisista tietää että kaaaikki miehet ei ole yhtä jänkiä kuin sinä ;) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä tekevät. Voidaan jankata eipäs juupasta tässä kunnes maailma loppuu, mutta faktat ei sillä muutu miksikään :)
Moni nainen kertoo miesten ghostaavan. Moni mies kertoo naisten ghostaavan. Ongelma on siis molempien sukupuolten yhteinen, ei saa olla ahne ja yrittää omia sitä vain itselle ;)
Söpöä kuitenkin että yleistät kaikki naiset yhdeksi samoin ajattelevaksi ja tekeväksi laumaksi <3 Onneksi useimmat meistä naisista tietää että kaaaikki miehet ei ole yhtä jänkiä kuin sinä ;)Niin se fakta ei muutu miksikään että miehet joutuvat kokemaan naisten vastaamattomuutta, ghostaamista, blokkailua sekä yhden sanan vastauksia tai hymiöiden viljelyä.
- Anonyymi
Joka viikko elämäni ajan olen joutunut hyljityksi. Tuskin teillä huonommin on asiat.
- Anonyymi
Kuulostaa hyvin surulliselta sinun tilanteesi.
- Anonyymi
En tule torjutuksi koska en koskaan pääse treffeille.
Yhy-hyy. Pitäisikö vielä tarjota pakollinen copy-pastettu selitys. Vika ei ole sinussa, minä vain olen itse niin.........................................................
En katsonut linkkiä, mutta parempi vaan kun ei selittelekään mitään. Ei tartte...
En mä mitään itse siinä hävii. 😊☝️- Anonyymi
Onko niitä muitakin tapoja?
Milloinko? Eilen illalla viimeksi... - Anonyymi
Mies kun juo viinaa ja käy baareissa niin ei tule torjutuksi koska naiset on baareissa sen takia että miehet tulisi tutustumaan.
T: Viinamies - Anonyymi
Olen joutunut torjutuksi monta kertaa työpaikkahastattelussa jossa nainen on haastattelijana ollut. Olen sitten katsonut oikeudekseni tylyttää haastattelijaa erilaisilla tavoilla koska se ei ole minua suositellut töihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455070Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1131604Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481269Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella101189- 131133
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171017Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76979Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v3895Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah57779Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27763