Mies käyttäytyy tylysti

Anonyymi

Miksi mies käyttäytyy tylysti ystävällisesti käyttäytyvää työkaveriaan, eli minua, kohtaan? Hän jättää vastaamatta tervehdyksiini, vaikka selkeasti tervehdin häntä. Mielestäni välillämme ei ole tapahtunut mitään, mikä selittäisi tämän. Hän kuitenkin puhuu minulle, jos puhun hänelle, mutta on nyt useamman kerran jättänyt tervehtimättä. Itselleni tulee sellainen olo, ettei tee edes mieli tervehtiä, saati sitten puhua muutakaan..

Ja ei, en ole ihastunut häneen tai muutenkaan tuputa seuraani.

7

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pitää sinut etäällä tai sitten häntä ei vain jaksa kiinostaa muut.

      • Anonyymi

        Pysyisin muutenkin etäällä, mutta eihän hän sitä voi tietää? En yleensäkään tuputa seuraani töissä. Tämä on minusta tosi kiinnostavaa, olen tottunut siihen, että ihmiset vastaavat tervehdyksiin. 😁


    • Anonyymi

      Tai ehkä sä olet vaan liian kuuma yhdelle miehelle.

      • Anonyymi

        Tuskin. En ole kaunis, enkä edes nuori. Kuuma sana ei sovi minuun ollenkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskin. En ole kaunis, enkä edes nuori. Kuuma sana ei sovi minuun ollenkaan.

        Nyt sit tajusin, että ehkä tämä johtuukin siitä, etten ole kuuma? Vaikkei sen töissä pitäisi vaikuttaa? Tai käyn vain hänen hermoilleen jostain syystä.. Parempi ehkä jättää moikkailut ja ne vähäisetkin juttelut pois.


    • Anonyymi

      Ainakin minä sanon kaikille vastaantuleville työkavereille aamuisin huomenta riippumatta siitä minkä tason tyyppejä he ovat.
      Esim. koko konsernin toimari meillä on sellainen ettei hän aina vastaa tervehdykseen, mutta omapa on häpeänsä. Tosin taitaa olla joskus puhelimessa, mutta so what, en minä voi tietää onko korvanapissa joku puhelu auki jos hän itse ei vastaan tullessaan puhu.
      Minulle on se ja sama vastaavatko muut vai eivät. Tervehtiminen on kohteliasta ja kuuluu hyviin tapoihin. Toki jos parhaat työkaverit ja ystävät jättäisivät vastaamatta tervehdykseeni, niin varmasti kysyisin heiltä mikä on hätänä.

      Sinuna en olisi huolissaan. Tervehdit tyyppiä normaalisti aamuisin ja tarvittaessa otat kontaktia jos työasiat vaativat muulloinkin.
      Mutta muuten jätä aloituksenteot kyseisen henkilön huoleksi. Jos sillä on sinulle asiaa niin kai se suunsa saa auki ihan itse.

    • Anonyymi

      Kotiolot vaikuttaa myös työpaikalla jonkin verran

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2520
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      85
      1940
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1469
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1018
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      66
      883
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      871
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      850
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      51
      826
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      755
    Aihe