Ja kyllä me nauretaankin. HOH, HOH, HOO!
Kepu 10,6%. Saa nauraa!
8
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Minä se olin tämänkin takana. MINÄ.
t: Pöpilän Jussi - Anonyymi
Pankkolägvitsillä lääkeet kaikki.
- Anonyymi
No "majuri" on hyvä ja menee sitten apteekkiin. Kuinka onnistuitkin taas tökkäisemään itse omaan silmääsi, kun kolmen sanan lauseessa ensimmäisenä mainitsit pankkolängvitsin ja heti seuraavan sanan jo kirjoitit omalla pankkolängvitsilläsi (lääkeet). On siinä sotilaskoulutus mennyt kohdilleen, jos sellaista olet konsanaan käynytkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No "majuri" on hyvä ja menee sitten apteekkiin. Kuinka onnistuitkin taas tökkäisemään itse omaan silmääsi, kun kolmen sanan lauseessa ensimmäisenä mainitsit pankkolängvitsin ja heti seuraavan sanan jo kirjoitit omalla pankkolängvitsilläsi (lääkeet). On siinä sotilaskoulutus mennyt kohdilleen, jos sellaista olet konsanaan käynytkään.
heh...tulihan se Pankkolängvitsi kolostaan oikein majurin kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
heh...tulihan se Pankkolängvitsi kolostaan oikein majurin kanssa.
Mitä tenttua olet hörpiskellyt, kun pankkolängvitsisikin on päässyt henkilöitymään? Kirjoitat sen oikein isolla alkukirjaimella?
Juu, varmaan Keskusta siirtyy pikkuhiljaa oppositioon. Demarit haluavat Halla-ahon pääministeriksi kun omista ei löydy tehtävään pätevää. Itse asiassa moni keskustalainenkin kannattaa Halla-ahoa. Siten win-win kaikille.
- Anonyymi
Niin makaa kuin petaa. Kiitos Sipilä puolueen tuhoamisesta.
- Anonyymi
marginaalin mukaan voi olla alle 8%
sininen tulevaisuus kun ei kansaa kuuntele
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2057084
- 594662
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s434434- 733302
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161965Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗261717- 171680
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401583- 341469
- 1431247