Olisin kiinnostunut tarjoamaan seuraani esimerkiksi treffien tai muun yhdessä hengailun merkeissä palkkiota vastaan. Minkäänlaiset seksuaaliset palvelukset eivät tule kysymykseen. Olen 22-vuotias nainen ja korkeakouluopiskelija, kauniiksikin kehuttu. Jos kiinnostuit, jutellaan ihmeessä enemmän vaikkapa sähköpostin välityksellä!
Sugardaddy haussa
7
168
Vastaukset
- Anonyymi
Oletko ihan tyhmä vai tyhmä?? Miks joku vaan maksais pelkästä seurasta, kun samalla hinnalla saa kaiken. Mene siivoomaan.
- Anonyymi
Nyt vittu joku raja näihin naisten aivopieruihin.
Haluat rahaa ilman että annat seksiä?
Kerro mulle miksi kukaan antaisi rahaa tyhjästä? - Anonyymi
No kuule ilmoitukses on hyvin outo. Jos joku haluaa maksaa niin se haluaa myös seksiä ja sellaisia naisia löytyy kyllä aika helposti netistä jotka tarjoo myös seksiä seuran lisäksi. Monta opiskelijaa olen tavannut vuosien aikana ja kukaan ei ole pelkkää juttelu seuraa tarjonnut. Sillä alalla on säännöt aika yksinkertaiset, kaikki haluaa seksiä jos pitää maksaa. Kyse on vaan siitä kuinka paljon ja kumin kanssa toimitaan.
- Anonyymi
Eräs mies tarjosi sataatuhatta siitoksesta, niin kuin sammakon kutua ja niitä juttuja. Miten hinnoitella tuon hinta ohejestuksen mukaan pelkkä hengailu ? ? Ei varmaan paljon voi pyytää. Perussiivoojan tuntipalkkaa ilman työkokemusta.
- Anonyymi
tarjous oli markka aikaan ilta-sanomissa, lol, mut puoltaa tosi seikkaa, nainen pärjää jos haluaa, nainen kaverinsa löytää., naisen ei tarvitse taakseen katsoa niin myöskään ei deiteilläkään.
putte
- Anonyymi
Yllättävän monet tarjoo seuraa rahasta. Pitää naisen olla todella kaunis jos joku haluaa maksaa seurasta ilman seksiä joten onko aloittaja mallin näköinen nainen?
Tavis naisen seurasta kukaan ei halua maksaa. - Anonyymi
Onhan noita jotka tarvii edustavan avecin kissanristiäisiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä911909Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2771733Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3051540Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1781425Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em881028- 51997
- 56977
Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤56958- 67934
Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40931