Huomaa kyl ku poistaa profiilin tinderis ja asentaa koko sovelluksen uusiks nii saa osumia. Mut naiset ei vastaa ja poistaa heti.
Kannattaa asentaa tinder uusiks.
3
<50
Vastaukset
Niin, ihmisillä on muisti. Sama outo tyyppi tulee uudelleen vastaan.
Ehkä jossain isommissa kaupungeissa se voi olla hankalaa, varsinkin naisille, mutta eiköhän ne aikanaan opi tuollaisen perseilyn.
Hienoa suhari, sahaat oksaa altasi!- Anonyymi
Näinhän se menee että tiliä kannattaa pitää vain 1-2 viikkoa maksimissaan mutta asialla on myös varjopuolensa.
Olen joskus laskeskellut että kun käytät pari vuotta tinderiä niin niitä resetoimisia saattaa tulla joku esim 60 kpl.
Mut mätsäsi kerran nainen joka laittoi viestin että "olet tullut mulle jo varmaan 20 kertaa vastaan".
Tähän liittyy tämä ikävä collateral damage ilmiö joissa sun profiili tulee näkymään monille monta kertaa ja se voi ärsyttää heitä. - Anonyymi
Nyt sain 5 osumaa. Mut naiset ei puhu mitään. Antaa sydämiä mut eivät ole kiinnostuneita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064572Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293393No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452380- 391418
- 361343
- 381196
- 141102
- 1591026
- 27978
- 6944