nii sanois suoraa ettei kiinnosta ku luulen et sitä kiinnostas joteki
ku ristiriitasii eleit
jos se 21 vuotias näkis
10
<50
Vastaukset
- Anonyymi
naiset työtö sano suoraa mut poikii o vaikeemki lukee tarviin apuu
- Anonyymi
mutta jos sitä kiinostaa niin ei se sano ettei kiinosta miksi valehdella tunteistaan
- Anonyymi
MU HALUUN ET SE SANOIS SUORAAN VAIK NII ET TIETÄSIN sori cpaslock
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
MU HALUUN ET SE SANOIS SUORAAN VAIK NII ET TIETÄSIN sori cpaslock
mut jos sä tykkäät siit niin mikset sano sille se voi olla epävarma tunteistaan ei tiedä tykkääks siit vai et vaik tykkääs susta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mut jos sä tykkäät siit niin mikset sano sille se voi olla epävarma tunteistaan ei tiedä tykkääks siit vai et vaik tykkääs susta
no luulen et se on gei mut oon itekki mut en oo varma oonks se
se kerra piirteli sateenkarilippuja ja tosi mukava iminen - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
no luulen et se on gei mut oon itekki mut en oo varma oonks se
se kerra piirteli sateenkarilippuja ja tosi mukava iminenei se välde ole gei mut ei sitä tiedä ellei se ole ite niin sanonut mut kysy siltä onko se gei ja niin sitte se osaa sanoa onko se vai ei niin ei tarvii miettii pähkäillä kun sit tietää paremmi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei se välde ole gei mut ei sitä tiedä ellei se ole ite niin sanonut mut kysy siltä onko se gei ja niin sitte se osaa sanoa onko se vai ei niin ei tarvii miettii pähkäillä kun sit tietää paremmi
MUT SE VALITSI MUIJA MIELUMMI KU MUT JA o mukotikaupungis ettiämäs miunn
leikkii miukaa vittu se on varmast bi mut pinnalinen ja ylimielinen - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
leikkii miukaa vittu se on varmast bi mut pinnalinen ja ylimielinen3 vuotta on pois ja sit tulee et se törmäisminuu oon enneki masentunu sitmut tää on liaa kauheeta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
leikkii miukaa vittu se on varmast bi mut pinnalinen ja ylimielinenkuulostaa äärimmäisen hurjalta tilanteelta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kuulostaa äärimmäisen hurjalta tilanteelta
sit silmuijal onjoku toineki se saa vttu vaik ketä mieensaaktää
vittu masennun maailmanrauhaa ei kyl tuu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse163850SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo2323776Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1323416Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky723394Korpelanvaara
Korpelanvaaran alle tulee uusi hevosurheilu keskus monen miljoonan investoinnit222277Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv341813Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575501666- 371600
- 321491
- 921433