Halutaan muka tutustua ja sanotaa kyl mua kiinnostaa, mut yhtäkkiä menee poistaan tai ei enää vastaa. Ja miehen pitäs tehdä alote sanon minä mitä paskaa. Ei kiva.
Naiseen ei vain pääse tutustuun ellei ole super oma alotteinen ja lähesty naisia ulkona. Viimeks nainen karkas ja sain pakit.
Siis tinder nii paska!!
14
80
Vastaukset
- Anonyymi
Vaikka naiset moni sanoni että en ole ruma ja näyttänyt kuvaani, silti heitä ei kiinnosta.
- Anonyymi
Naisia tapaa baarissa viinaa juomalla. Unohda tinder. Muutenkin ihmiset on nykyään somessa ihan liikaa eivätkä enää uskalla tutustua ihmisiin ihan kasvotusten vaikka se on oikea tapa löytää kumppani. Sitten ihmettelevät miksei sitä kumppania löydy. Eivät ole enää sosiaalisia vaan sairaita puhelimeen tuijottelijoita.
T: Viinamies- Anonyymi
No ei kyllä tapaa. Naiset ovat baareissa todella ylimielisiä ja heitä ei kiinnosta.
- Anonyymi
Miksi pitäisi tuhlata rahat baariin jos naisen käytös on mee pois tai oon varattu.
- Anonyymi
Osta maksullinen nainen niin stressisi lievenee. Tuhlaat tinderiin liikaa aikaa kun maksullisen saa helposti ja laitat rahaa kaikkeen turhaan muutenkin.
- Anonyymi
En halua maksullista kun turhaan tuhlaan 80 euroa vähintään johki huoraa, ei halua olla niin epätoivossa.
- Anonyymi
Se on vaan niin et ekaks nainen katsoo sun kengät ja sitten lompakon.
Juntteja p-aukisia ei tavata toista kertaa.- Anonyymi
Öö mä en oo mikää persaukinen juntti. Lähetää siitä.
Eipä tällä väliä.... oot Tinderissä silti, vaikka se jotenkin osais persraiskata sinut.... joten ihan turhaa lätinää...
- Anonyymi
En kyllä todellakaan ole.
- Anonyymi
Sä voit ihan keskenäs lätistä.
Anonyymi kirjoitti:
Sä voit ihan keskenäs lätistä.
No varmaan oot sama Allu, mikä jsnkkaa, kysyy ja jankkaa tätä samaa....
Kyllä sinä koitat ettiä Tinderistä vaikka tuomiopäivän jälkeen naista. Poistat ja asennat takas...
Mikään ei ole muuttunut ja tuntien jo sut.... ei muutukaan. Hakkaat päätäsi seinään kuin kärpänen ikkunalasia vasten....
- Anonyymi
Tänäänki näin kaupas ihan tavallisen pyöree nätin naisen. Mikä kelpais mulle. Mut se oli nuori enkä jutellu ku sil oli kaveri. Mut ihan helposti kelpais moni pyöree. En kattele mitää laihoja pissiksiä....
- Anonyymi
Kai mun pitäs se vaan tajuta ettei musta naiset tykkää ja teen vaa duunia. Kyl muut miehet löytää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163515Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3983301Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o793104Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä362919Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582408Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m452344- 502135
- 942034
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise141949Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181929