Olen huomannut naisissa

Anonyymi

Olen nyt todennut viimeaikoina että on tapahtunut selkeästi muutosta ikävään suuntaan parisuhdemarkkinoilla. Olen nyt seurustellut pari kertaa hetken ajan, ja tavannut useita naisia viimevuosina ja huomannut heissä koppavan ja ylimielisen käytöksen lisääntyneen. Ensi treffeillä on jo alettu latoa kriteereitä parisuhteen syntymiselle, vaikka ei edes kunnolla olla tutustuttu. Hirmuiset vaatimuslistat, aivan kuin oltaisiin "heidän pelikentällä". Mikä tämän on saanut aikaan? Olen miettinyt asiaa jonkin verran ja tullut siihen johtopäätökseen, että meidän miesten on myös syytä katsoa peiliin. Olen huomannut että nykymiehet ovat suorastaan "liian helppoja". Nämä pelimiehet ja jännähemmot kelpuuttavat lähes naisen kuin naisen lyhyeen hauskanpito suhteeseensa. Tämä on saanut naisissa aikaan oletuksen, että ovat kaikki niin miesten suosiossa, jotta on vara laittaa äijä vaihtoon pienemmästäkin epäkohdasta. Myös kun aletaan perustaa suhdetta, ollaan niin vaativia jokaisesta ulkoisesta piirteestä jne. Sitten haukutaan miehet sioiksi kun itse kelpuutetaan vain ne miehet jotka eivät kauaa kiinnostu keskiverto naisesta, vaan lähtevät kauniimman mukaan kun ulkonäköä ja statusta riittää niin, että todella kauniitkin naiset kiinnostuvat. Tähän sanoisin vinkiksi että camoon bros, laittakaa nyt miehetkin vähä rimaa siihen hommaan ja opetelkaa antamaa pakit jos ei oikeasti kiinnosta, saadaan vähä tasapainoa tähän hommaan ja nää tinderin swaippaaja emännät takas maan pinnalle. Iha villit naisten karusellit parisuhde markkinoilla, ainaki täällä itä-suomessa. Iha normi daamit elelee ihme prinsessa unelmissa, eikä ihan normi äijjät kelpaa ku ensitreffien maksumiehiksi.

7

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Harvassa meitä kunnollisia naisia on. Myös miehistä on tullut kalenterityttöjä ihannoivia ja vaativia ihmisiä naisten suhteen.
      Ei kelpaa enää kiltti ja hyväluonteinen vaimo- ja äitiainesta oleva ihminen, etenkin jos on vähän pyöreä tai jopa pulska. Tikkuliinoja ihaillaan

      • Anonyymi

        Olen kyllä eri mieltä. Minun mielestä Hettie ovat jopa löysänneet kriteereitään vuosien mittaan. Myönnän kyllä, että on pieni osa (10-20%) miehiä, joilla vaatimustaso nimen omaan naisen ulkonäön suhteen on jopa noussut, koska heidän suosionsa on hyvin suurta. Samaan aikaan kuitenkin suurin osa joutuu swaippailemaan tinderistä kaikki mahdolliset tykkäykset, että saisi itse edes jonkin matchin.


    • Anonyymi

      Ne kriteerit lentää ikkunasta ulos, kun ihminen rakastuu. Eli ei kannata panna painoa sille, mitä ensitreffeillä kuulee.

      Ja toisaalta vaikka täyttäisi mitä kriteereitä, suhteesta ei tule mitään ilman molemminpuolista hurmaantumista.

    • Anonyymi

      Omakohtaisesti olen huomannut, että miehet etsii vain panoja. Ei seurustelua. Jos huomaan alussa rivien välistä tai suoraan miehen olevan tällainen, niin kiinnostus lopahtaa. Tulee arvoton olo. Mies ei anna mahdollisuutta tilanteen kehittymiselle. Ensitreffeillä sanotaan, että muista ettei tästä tule tämän enempää. Ei sentään huvita maata puolen kaupungin kanssa.

      • Anonyymi

        Ei pidä paikkaansa. Miehet haluavat paljon muutakin, mutta naisilta he haluavat vain sitä yhtä.


    • Ajatus, että jompi kumpi sukupuoli olisi mennyt aivan mahdottomaksi parinvalinnassa, on silkkaa kuvittelua, joka johtuu vain historiallisen tiedon lyhyydestä ja muinaisen kokemuksen puutteesta.

      Meidän sukupolvellamme, joka seurusteli 50-60 vuotta sitten, olivat täsmälleen samat ongelmat ja puheet. Ei mikään ole muuttunut.

      • Anonyymi

        Ongelma kärjistyy tuossa tinder top10 tyypeissä. Nainen luulee että loputki toimisivat samoin kin heidän otus. Ennen kohdattiin irl kaikki miehet. Nykyään, kiitos tinderin, voi valita eteensä vain ns kiiltokuvat & henkisesti paskat.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6163
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3936
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      255
      2319
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1920
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1373
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1296
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1077
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1040
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      986
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      951
    Aihe