EN tule koskaa enää saamaa naista.Kysyin 2 naiselta oonko ruma, ne nauro ja sanoi oon, ja mies oli samas pyödäs ja nauroi, siis jatkuvasti saan pakkeja, ja kehuin naista kauniiksi se sanoi että meil on tyttöjen ilta ja lähti tympeesti pois. Siis emmä vain enää jaksa, ei naiset musta ikinä kiinnostu, oon heikkolahjainen, tyhmä. ja ruma, ja masentunut, en omista yhtää kavereita, työ ei auta mitää, sama oisko työtön vai töissä vaikka nyt on rahaaki ku ei saa naista, oon pukeutunu paremmi ja panostanu silti en saa naista ja oon aina ikuisesti yksin nurkas niinku luuseri, eiks kantsis hyppää junan alle?
T Allu
En saa ikinä naista.
57
97
Vastaukset
- Anonyymi
Mietin onko täälä muita smas tilantees olevia miehiä ja haluaisin aiheesta jutella?
- Anonyymi
Sulle on tästä aiheesta jutellu vaikka kuinka moni.
Oot saanu neuvoja, tsemppausta ja sympatiaa.
Ei kukaan jaksa joka päivä toistella sulle samoja lauseita.
Moni mies ja nainen on yksin ja onneton siihen tilaan, mutta eivät silti päivittäin ulise asiasta kymmenien aloitusten voimalla nettipalstoilla. Ei vaan jaksa sua enää. Terapeutit saa rahaa siitä että joutuvat kuuntelemaan sua, mene lääkärille kitisemään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulle on tästä aiheesta jutellu vaikka kuinka moni.
Oot saanu neuvoja, tsemppausta ja sympatiaa.
Ei kukaan jaksa joka päivä toistella sulle samoja lauseita.
Moni mies ja nainen on yksin ja onneton siihen tilaan, mutta eivät silti päivittäin ulise asiasta kymmenien aloitusten voimalla nettipalstoilla. Ei vaan jaksa sua enää. Terapeutit saa rahaa siitä että joutuvat kuuntelemaan sua, mene lääkärille kitisemään.Minä menen terapiaan kohta ja nyt käyn psykologilla. Oon lisäks kaveriton hullu. Mut sentää käyn töissä. Mitä muuta lapsellinen kakara. Mä tiedän mun pitäs muuttua. Muttakun en koskaa muutu. En jaksa enää itseäni.
- Anonyymi
Kohta varmaa oon taas työtön saatana ja en saa ikinä kavereita, ja kaikki pahenee vaa, ikinä en saa naista, ja ei täs elämäs oo järkee.
- Anonyymi
Mutta voit silti jatkaa vedätysaloitusten tekemistä!
- Anonyymi
Jos nuo tyypit eivät ole sinun kavereita, niin he voivat sanoa sen pelkästään vittuillakseen. Silloin heidän sanomisensa voi jättää omaan arvoonsa.
Sinun kannattaa tarkkailla muiden ihmisten käyttäytymistä pelkkien sanojen sijaan.
Jos käyt töissä, harrastuksissa jne. tarkkaile sitä kuinka vähän ihmiset antavat sinulle huomiota ja kuinka paljon he puhuvat päälle, kuinka paljon he mainostavat sinun ideoita ominaan jne. - Anonyymi
No todella törkeetä käytöstä ku en vain ymmärrä. meinasin että tulee sota, mut en halua et se mies käy mun kimppuun ja nainen antaa turpaa, annoin asian olla ja lähin vittuu..
- Anonyymi
Mä oon täs paljo kelannu vuosien mittaa asioita, etten tule koskaa ketää saamaa, enkä sitä voi ikinä vaikka kuka sanois hyväksyä. tää jatkuu vain pahempana tää paska.
- Anonyymi
Sanois naiset sit suoraa et oot todella ruma ja tyhmä yksinäinen kaveriton mies. Ettet voi koskaa saada naista.
- Anonyymi
Mutta naisethan sanoivat suoraan että olet ruma, ymmärrätkö. Ne jotka sanovat ettet ole ruma, eivät halua saada mitään konfliktiä aikaan. Sun kuva on ollut täällä, et ole komea.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta naisethan sanoivat suoraan että olet ruma, ymmärrätkö. Ne jotka sanovat ettet ole ruma, eivät halua saada mitään konfliktiä aikaan. Sun kuva on ollut täällä, et ole komea.
Ymmärrän. Painu säki vaan vittuun täältä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ymmärrän. Painu säki vaan vittuun täältä.
Nyt kun ymmärrät, lopeta valitus siitä miksi et saa naista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt kun ymmärrät, lopeta valitus siitä miksi et saa naista.
En todellakkaan ymmärrä. Kun en ole ruma.
- Anonyymi
Taidatpa kyllä Alluseni lähestyä naisia ihan väärällä tavalla!
Ei sitä pidä mennä tuosta vaan naisten pöytään sanomaan että sinä olet kaunis ja kyselemään olenko minä ruma? Lapset noin käyttäytyy, ei aikuiset!
Sinusta saa sen kuvan että olet hyvin lapsekas ja sosiaalisesti kömpelö.
Parisuhdepeli ja kumppanin etsiminen ja saaminen on taitolaji. Ei riitä työpaikka tai vaatteet eikä pituus. Niillä ei ole mitään tekemistä sen kanssa minkälainen ihminen olet, ilman sitä työpaikkaa ja vaatteita. Mitä sinusta sen jälkeen löytyy? Onko jotain mistä toinen voisi kiinnostua? Jotain mikä saisi haluamaan olla kanssasi?
Mutta kuten tiedämme turhaan haaskaan aikaani sinulle vastaamiseen. Vanha virsi jatkuu taas vanhalla nuotilla..- Anonyymi
Allun silmät ja aivot suodattaa pois näkyvistä ja mielestä kaikki kommentit, jotka ei häntä miellytä. Ellet komppaa allua toteamalla "dem bitchez" niin olet vaan kiusaaja. Näinhän se näkyy menevän.
- Anonyymi
No niin olen. Mä oon lapsellinen ja heikkolahjainen. Ei voi mitään. En voi muuttaa aivoja.
- Anonyymi
No sitten mä en vain tule koskaa löytämään. Aama virsi jatkuu oon jo 34v ja 2 parisuhdetta ollut. Paskaako tässä tänään yöks töihin.
- Anonyymi
Ai mitä musta löytyy. No mä oon aika rauhallinen kiltti ja voisin olla kiva naiselle, ostaa kukkia elää yhteistä arkee jakaa arkee yhdessä. En tiedä pystynkö hyväksyyn sitä et olen heikkolahjainen enkä kasvanu aikuseksi ja lapsellinen mies.
- Anonyymi
Jokainen mies saa naisen parissa päivässä, jos oikeasti haluaa.
Jos on asenteella en kuitenkaan, niin sitten se oma asenne tukee tekemisiään.
Ei ne naisetkaan halua kerjäläistä, vaan miehen joka ottaa eikä kysele typeriä. - Anonyymi
Olet ruma ja siksi sinkku. Totuttele sinkkuuteen, seksiä saa maksulliselta.
- Anonyymi
No niin kai olen ruma. Vaikka 2 muuta naista eilen sanoi että en ole ruma.
- Anonyymi
Ajattelin jo 16 vuotiaana etten saa naista koskaan. Yritin kaikkeni saada naista tyttöystäväksi 10 vuoden ajan mutta pakkeja tuli aina ja rumilta naisilta ja kaikilta. Totesin sitten että alan käymään maksullisilla niin saan ainakin seksiä ja olen käynyt jpo 12 vuoden ajan maksu naisilla. Saan ainakin seksiä ja seksi on hyvää usein vaikka ei tunteita ole mutta maksu nainen on ihana, se tekee kaiken mitä toivon.
- Anonyymi
Oikea asenne! Ihan turha jäädä makaamaan ja vinkumaan elämän epäreiluutta, seksiä on aina tarjolla jos sitä haluaa. Maksulliselta ei kuule ei-sanaa kunhan on valmis maksamaan riittävästi kaikista mieliteoistaan.
- Anonyymi
jos oot ruma niin tee asialle jotain salille lenkille keskity myös pukeutumiseen ja kannattaa pitää pärstä sileenä. turha vinistä tartu härkää sarvista ja onnistu
- Anonyymi
Mä laitoin eilen kauluspaidan ja siisti tyyli. Ja naiset haukkuu rumaks. Mulla on kaljamahaa ja ylipainoo, ja hiuksille en voi mitää .
T. Allu.
- Anonyymi
Ei ole totta..kuule,normaali tyyppi ei mene kyselemään TUNTEMATTOMILTA "olenko ruma?" jne,ei todellakaan. Sun pitää lukea jotain oppaita jotka kehittävät kanssakäymistaitoja.
- Anonyymi
No en mä oo sit normaali. Mä halusin tietää oonko ruma, niin näköjään olen ruma saatana.
- Anonyymi
No en mene sitten enää kyselemään. No mä oonkin tosi outo ja erikoinen mies
- Anonyymi
Mä en kyl saa enää ikinä. Tiedoks tuli seki eilen et oon ruma. Ja tylsä. 2 naista kyl sanoi etten ole ruma. Oon mä. Ku en saa osumia tinderis. Lihavatki naiset torjuu ains mut. En tiedä mitä enää tehdä
T . ALLU - Anonyymi
Naiset haluu niitä komeita alfoja jännämiehiä.
- Anonyymi
Mulla ei oo ees kavereita, ja meen aina yksin baariin. Naisilla on aina kaverit. Ja ne haluu vaa eroo. Mitä hittoa ku mä oon yksin baaris ja ketää ei kiinnosta. Mäki haluisin ees juttuseuraa. Eilen kehuin naisia kauniiksi, mutta ei kiinnostanu. 1 lihava nainen sanoi sori meil tyttöjen ilta.
T allu. - Anonyymi
Tuntuu et oon nii tyhmä tai lapsellinen teini ikäsekseni ettei mul oo ees kavereita ja asun vääräs kaupungis. Hki tosi ura naisia vain koulutettuja nirppanokkia.
- Anonyymi
Ite tuntuu elävän niin erilaista elämää. Töissä en käy ees vakituisesti, mut aina melkee yksin. Nään vaa mutsia ja käyn töis ja oon yksin. Ei ihme ettei naiset kiinnostu. Tuntuu et mussa paljon vikaa ja tarvin terapiaa ja kavereita.
- Anonyymi
Ja mulla on niin pieni muna ettei sillä kehtaisi tehä mitään vaikka naisen saisikin.
- Anonyymi
Oon vain tyhmä ja sille en voi mitää.ja en oo kasvanu aikuseksi ja oon erilainen ja outo. Sentää naiset tykkää pitkistä miehistä ja mä oon tosi pitkä ja käytän siistei vaatteita. Kauluspaitaa. Huppareit jne. Ja ostan hienompia jos työt jatkuu. Panostan enempi et sais joskus naisen. Ja mulla on todella hieno kämppä.
- Anonyymi
Ja iso tv myös. ja astianpesukone.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja iso tv myös. ja astianpesukone.
Löytyy hieno asunto ja en ole ruma.
- Anonyymi
Ei kannata uskoa humalaisten puheita. Teeks siis mitä töitä?
- Anonyymi
Postissa apulaisena. Mutta silti köyhänäki oon pukeutunu hienosti ja oon pitkä mies. Naiset ovat ennen tykänny musta ja pääsin treffeille. Enää naiset ei lähde ja kiinnostu en ymmärrä.
- Anonyymi
Välillä mimmitki kattoo päälle ja varmasti tykkää ku olen pitkä ja mul hienot vaatteet.
- Anonyymi
Ihan ku ei saisi kehua naista. Jotain positiivista seki. Mut ei seki kiellettyy. Nainen sanoo vaa kiitos ja äkkiä mua karkuun. Selvästi on vikoja. Olis kiva kysellä selvinpäin naisilta mitä vikaa mussa on. Mäki kaipaan kainalon..
- Anonyymi
Tuntuu et naiset nii ylpeitä kaikilla omat kaverit
Mä en omista yhtää kavereita.baaris olen yksin. Hienoja koulutettuja yliopisto amk naisia. Itse tavallinen amis iha normi mies. Ei kiinnosta mitkää koulut. Tollasia hienoja naisia ikinä saa ja 40 pubiruusut ei tod kiinnosta. - Anonyymi
Kesällä pääsin pussailee baaris 38 v kaunista naista. Mutta se oli liian koulutettu ura nainen ja mä erilainen et joo. Ikinä tollasia saa ellei ole se pukumies rikas tai jotain
- Anonyymi
Mä oon kaljuuntunut ja en sille voi mitään. 4000 e maksais siirto ja ei mulla ole varaa koska ei ole vakityötä. Enkä saa lainaa.
- Anonyymi
No on se helvetti kun ei ketään vastaa.
- Anonyymi
Ei ketään ikinä kiinnosta mun elämä. kaikki aina torjuu ei vastaa, mul ei oo ainuttakaan kaveria elämäs. työ on hetken, mutta silti oon tosi yksin, ei ihme et halun naista yli kaiken.
- Anonyymi
Emmä enää tiedä miten mä jaksan eteenpäin ku naisetkaa ei musta kiinnostu. Oon pahalla tuulella paha mieli ja masentunut. Ja yksinäinen.
- Anonyymi
Ehkä sinun pitäisi yrittää etsiä niitä kavereita ja naisia muualta, ei kapakasta?
Mieti mitä voisit alkaa harrastaa, liittyä johonkin kerhoon tai seuraan tms? Siellä on helpompi tutustua samanhenkisiin ihmisiin ja edetä sitä kautta.
On fb-ryhmä yksinäisille; Yksinäiset yhteen -niminen ryhmä.
Siinä on yli 14 000 jäsentä, joten et todellakaan ole ainoa joka tuntee yksinäisyyttä!
Yksinäiset yhteen Ryhmä toimii positiivisessa hengessä, joten ilkeilyt ja muiden arvostelu jätetään pois. Täällä ei myöskään ketään tuomita ulkonäön perusteella ja siksi selfiet, joissa pyydetään arvostelemaan omaa ulkonäköä ovat kielletty. Turha ”läähättäminen” tai flirttailu muiden kuviin myös kielletty,
Ryhmään ovat tervetulleita kaikki, jotka etsivät itselleen uusia YSTÄVIÄ ja jotka ovat kyllästyneitä yksinäisyyteen. Tämä ryhmä EI kuitenkaan ole seurustelukumppanin tai muun kuin ystävähakua varten.
Tämä ei siis ole mikään isku- tai deittiryhmä, mutta jos saat ystävän jonka kanssa sitten voit sopia ihan mitä vaan tekemistä esim. sinne kapakkaan menemistä sitähän kukaan ei kiellä.
Kun jäseniä on noin paljon, löytyy ihan varmasti monta sinunkin kotiseudultasi! Vaatii vain hieman kärsivällisyyttä ja aktiivisuutta.
Joten mahdollisuuksia löytyy, pitää vain olla viitseliäisyyttä. - Anonyymi
Mä tiedän ku ei ketää halua tutustua muhun. Ei kukasn oikeen ymmärrä. Oon laittanu viestii mut niihin ei vastata ja ketää ei ees kiinnosta et oon olemas nytki makaan sängyssä. Odotan vain et pääsen töihin missä ihmisiä,muuten oon tosi yksin. Kaikki vihaa mua
- Anonyymi
Haluavat vain eroon rumasta tyhmästä ruikuttaja miehestä. Kun eivät ymmärrä millaista olis ite olla täs tilas. Voi helvettu mua vituttaa.
- Anonyymi
Facebookki ollut jo kauan. Kukaan ei ota yhteyttä. Huomaa että ihmisiä ei kiinnosta oonko elos vai kuollut.
- Anonyymi
Monesti mä kirjotan mutta ei ketään kiinnosta. Mikä mus on vialla? Ketään piittaa musta. Onko jörkee ees mennä töihin. Miten tappaa ittensä??..
- Anonyymi
En mä saa iloa työstä ja rahasta ku en saa naista ja oon aina yksin. Ja ihmiset haukkuu mua tyhmäksi vuosia näin jo ja mul ei ole elämää. 31.12 sopimus. Ja seki loppuu ja ei jatku kuitenkaa. Sama paska jatkuu. Mun pää hajoo. Vloppusin tulee nii paska mieli sit ku naisiakaa ei koskaa kiinnosta. Poistaa ja torjuu vaan
- Anonyymi
Mitää järkee täs elämäs ku ei saa naista.
- Anonyymi
Olet niin fiksoitunut tuohon samaan että kyllästytät kaikki pois ympäriltäsi. Kukaan ei jaksa enää tuota saman asian toistoa ja toistoa ja toistoa.
Valitat että kukaan ei vastaa. jos sinulle vastaa et noteeraa sitä mitenkään. Lyödäänkö vetoa ettet tähänkään! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet niin fiksoitunut tuohon samaan että kyllästytät kaikki pois ympäriltäsi. Kukaan ei jaksa enää tuota saman asian toistoa ja toistoa ja toistoa.
Valitat että kukaan ei vastaa. jos sinulle vastaa et noteeraa sitä mitenkään. Lyödäänkö vetoa ettet tähänkään!Ihan sama. Lähen laihduttaa ku olen niin ruma ja läski lihavanki naisen mielestä.
- Anonyymi
Oikeestihan tykkään pojista mutta en uskalla tulla kaapista ulos, siksi jatkan tätä ruikuttamista vaikka kuka kieltäs.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse834597Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1103820Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1733612Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.552046Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575711928Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891259- 1291104
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1401050- 57963
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä27882