Takaapäin parasta

Mielestäni takaapäin on parasta. Vakikumppanin kanssa vaihdellaan asentoja rakastelun aikana, useimmiten finaali takaapäin niin, että hyväilen samalla rintoja ja klitorista. Ihana tunne kun nainen tulee ensin...😘

7

2035

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Lusikka on paras joko naisen jalat yhdessä tai toinen jalka ylhäällä. Mies hyväilee takaa päin rintoja. Toinen hyvä lähetyssaarnaaja joo vähä tylsä mutta nainen pitää jalkoja ns synnytys asennossa eli tosi auki kädet siis polvien takana. Lusikassa nainen kääntyy selälleen mies edelleen kyljellä nainen jalat yhdessä miehen pepun takana tai nainen on rentona ja pitää jalkoja auki. Tässäkin mies pääsee rintoihin kiinni. Ja tietenkin asentoja vaihdellaan mekin. Ja seksiä useita kertoja viikossa.

    • Anonyymi

      Mulla oli kerran upea naisystävän joka mun panessa takaa päin ulottui toisella kädellään, haarojensa välistä, hellimään mun kasseja. Need I say more...!

    • Anonyymi

      Monet naiset nauttii takaapäin panosta, myös vaimo pyllistää mieluusti ennen h-hetkeä, siin kun saa hoierottu glitoristakin samassa.

      • Anonyymi

        Vaimoni on kertonut, luottamuksellisesti, ja siitä olen suuresti kiitollinen, että hän lopullisesti vapautui estoistaan yhdynnöissä takaapäin. Asento on kuulemma niin eläimellisen kiimainen, ja kun mies vielä lujasti puristaa kainaloiden alta, moraali ja äidin neuvot unohtuvat ja nainen on pelkkää sukupuolta ja vain nauttii yhteisestä himosta. - Lieneekö liiallista kertoa, että tätä on kokeiltu myös kolmannen pyörän kanssa. Kasvoista kasvoihin yhydynnät vaimo on varannut minulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaimoni on kertonut, luottamuksellisesti, ja siitä olen suuresti kiitollinen, että hän lopullisesti vapautui estoistaan yhdynnöissä takaapäin. Asento on kuulemma niin eläimellisen kiimainen, ja kun mies vielä lujasti puristaa kainaloiden alta, moraali ja äidin neuvot unohtuvat ja nainen on pelkkää sukupuolta ja vain nauttii yhteisestä himosta. - Lieneekö liiallista kertoa, että tätä on kokeiltu myös kolmannen pyörän kanssa. Kasvoista kasvoihin yhydynnät vaimo on varannut minulle.

        Vieras painamassa paljaalla takaapäin lastejaan vaimon aviopilluun on parhaita näkyjä. Vaimon naamalla on samalla rietas ja anteeksi pyytävä ilme.


    • Anonyymi

      Naisena sanon, että takaapäin tuntuu hyvältä. Siinä tuntee itsensä jollain tapaa alistetuksi, mutta samalla myös jotenkin hyvin voimakkaaksi. Eläimellinen ja alkukantainen olo. Pienillä asennon muutoksilla saa tuntumaan isoja fiboja.

    • Anonyymi

      Takaapäin on parasta mitä tiedän. Kun vaimon pehmeä perse antaa nätisti periksi työntöjen tahtiin niin yleensä ei kauaa kestä kun siemenet lentää..Tällöin ei myöskään haittaa jos perse on vähän leveämpikin. On mukava ottaa kiinni perseestä

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 130
      3604
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      95
      3288
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2418
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1851
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1698
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1569
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1534
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1486
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1451
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      84
      1400
    Aihe