Jalkahiki

hikoilija

Kärsin vahvasta jalkahiestä. Puolessa päivässä pitää pestä jalat ja vaihtaa sukat. Kenkien vaihdosta ei apua. Onko kenelläkään kokemusta?

30

46439

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • entinen kärsijä

      ÄLÄ käytä puuvilla sukkia!!!!

      osta villaa sisältäviä sukkia, tai silkkisukat!

      Itse olen nainen, joten ostan sukkani miesten osastolta, koska jostain kumman syystä naisille ei ole villasukkia vaan jotain nailon ja puuvilla sukkia.


      Osta vauvan Natusan "pepputalkkia" ja laita jalanpohjiin ennen kuin laitat kengät jalkaan!!!!

    • osku31

      Työkaverini edustaa oriflamen tuotteita ja kerran satui ihan kokeiltavaksi ostamaan antiperspirant foot cream - nimistä tuotetta ja toimi ihan hyvin, voisit kokeilla sitä. Apteekissa varmaan on myös vastaavaavia tuotteitta myynnissä, ehkä myös talkista saattaisi olla apua?

      • tsykö

        ostakkaa sievin kengät ja lakatkaa ajattelemasta sitä jalkahikeä


      • VocFan
        tsykö kirjoitti:

        ostakkaa sievin kengät ja lakatkaa ajattelemasta sitä jalkahikeä

        Vihdoinkin pääsen kehumaan Voccan tuotetta. Kyseessä ei ole se kynsisieneen tarkoitettu neste vaan pullossa lukee sievistelemättä: Pahanhajuiseen jalkahikeen. Ostin tuotteen kun olin jo aivan epätoivoinen jalkahien hajun kanssa. Vanhat talvikenkäni haisivat jo aivan kammottavalle, ja pelkäsin hajun siirtyvän heti uusiin kenkiini, joten olin valmis kokeilemaan mitä tahansa. Pidin kyllä tuotetta saman valmistajan kynsisieni nesteen takia humpuukina, mutta silti ostin kokeeksi. (Mulla on myös kynsisieni, mutta en usko että siihen tehoaisi mikään litku.) Mulla se jalkahiki neste kuitenkin TOIMI!!!! Mikään edellä mainituista talkeista, dödöistä ym. ei ole kohdallani toiminut. Voccan nesteellä desinfioin kaikki kengät ja sukat, ja liottelin jalkojani nesteessä sen 20 min. Haju hävisi kerralla!!! Jalat kyllä hikoilee ihan sikana vieläkin. Sukat on ihan märät kun kengät on olleet tunnin jalassa. Mutta ei haise!!! En meinaa uskoa että neste toimi niin hyvin. Mulla oli siis pakosti joku sieni joka hajun aiheutti. On ihan mieletön tunne kun ei tarvi pelätä kenkiä riisuessaan sen kammottavan hajun leviämistä joka puolelle. Mulla se rajoitti jopa sosiaalista elämää. Nyt ei tarvi muuta kun piilotella märkiä sukkia sen aikaa että ne kuivuu =)... Mutta haju tosiaan lähti! Uskomatonta mutta totta. Se neste oli melko hajutonta, eli ei ollut kyse mistään hajun peittämisestä kuten noissa voimakkaissa jalkadödöissä ym. Toki haluaisin vielä ton hirveän hikoilun kuriin. Sienet varmaan kohta taas villiintyy mun märissä kengissä. Talkkien kanssa on niin sottaista puuhaa etten jaksa. Pitääkin kokeilla tota tavallista suihkutettavaa rexonaa. Ne varsinaiset jalkadödöt haisee musta hirveän miehekkäille ja liian voimakkaille. Aloin jo miettiä että toimisikohan se Voccan kynsisieni nestekin. Mutta katsoessani purkeista nesteiden ainesosia niin mielestäni molemmissa tuotteissa oli samat?! Toinen on vaan kympin kalliimpaa... Taidan kokeilla tätä jo ostamaani tuotetta kynsiinkin. Jos haluatte hajusta eroon niin kokeilkaa ihmeessä. Mutta desinfioikaa sitten myös kengät ja sukat ohjeen mukaan. Jalat pysyy kyllä edelleen siis märkinä, muttei haise.


      • very important
        VocFan kirjoitti:

        Vihdoinkin pääsen kehumaan Voccan tuotetta. Kyseessä ei ole se kynsisieneen tarkoitettu neste vaan pullossa lukee sievistelemättä: Pahanhajuiseen jalkahikeen. Ostin tuotteen kun olin jo aivan epätoivoinen jalkahien hajun kanssa. Vanhat talvikenkäni haisivat jo aivan kammottavalle, ja pelkäsin hajun siirtyvän heti uusiin kenkiini, joten olin valmis kokeilemaan mitä tahansa. Pidin kyllä tuotetta saman valmistajan kynsisieni nesteen takia humpuukina, mutta silti ostin kokeeksi. (Mulla on myös kynsisieni, mutta en usko että siihen tehoaisi mikään litku.) Mulla se jalkahiki neste kuitenkin TOIMI!!!! Mikään edellä mainituista talkeista, dödöistä ym. ei ole kohdallani toiminut. Voccan nesteellä desinfioin kaikki kengät ja sukat, ja liottelin jalkojani nesteessä sen 20 min. Haju hävisi kerralla!!! Jalat kyllä hikoilee ihan sikana vieläkin. Sukat on ihan märät kun kengät on olleet tunnin jalassa. Mutta ei haise!!! En meinaa uskoa että neste toimi niin hyvin. Mulla oli siis pakosti joku sieni joka hajun aiheutti. On ihan mieletön tunne kun ei tarvi pelätä kenkiä riisuessaan sen kammottavan hajun leviämistä joka puolelle. Mulla se rajoitti jopa sosiaalista elämää. Nyt ei tarvi muuta kun piilotella märkiä sukkia sen aikaa että ne kuivuu =)... Mutta haju tosiaan lähti! Uskomatonta mutta totta. Se neste oli melko hajutonta, eli ei ollut kyse mistään hajun peittämisestä kuten noissa voimakkaissa jalkadödöissä ym. Toki haluaisin vielä ton hirveän hikoilun kuriin. Sienet varmaan kohta taas villiintyy mun märissä kengissä. Talkkien kanssa on niin sottaista puuhaa etten jaksa. Pitääkin kokeilla tota tavallista suihkutettavaa rexonaa. Ne varsinaiset jalkadödöt haisee musta hirveän miehekkäille ja liian voimakkaille. Aloin jo miettiä että toimisikohan se Voccan kynsisieni nestekin. Mutta katsoessani purkeista nesteiden ainesosia niin mielestäni molemmissa tuotteissa oli samat?! Toinen on vaan kympin kalliimpaa... Taidan kokeilla tätä jo ostamaani tuotetta kynsiinkin. Jos haluatte hajusta eroon niin kokeilkaa ihmeessä. Mutta desinfioikaa sitten myös kengät ja sukat ohjeen mukaan. Jalat pysyy kyllä edelleen siis märkinä, muttei haise.

        Salvian (yrtti) teho hikoilun estoon on kuulemma niin suuri, ettei mitään vastaavaa kemiallista ole keksitty. Sitä voi nauttia helpoimmin teenä, tietysti säännöllisesti.


      • OskuS
        VocFan kirjoitti:

        Vihdoinkin pääsen kehumaan Voccan tuotetta. Kyseessä ei ole se kynsisieneen tarkoitettu neste vaan pullossa lukee sievistelemättä: Pahanhajuiseen jalkahikeen. Ostin tuotteen kun olin jo aivan epätoivoinen jalkahien hajun kanssa. Vanhat talvikenkäni haisivat jo aivan kammottavalle, ja pelkäsin hajun siirtyvän heti uusiin kenkiini, joten olin valmis kokeilemaan mitä tahansa. Pidin kyllä tuotetta saman valmistajan kynsisieni nesteen takia humpuukina, mutta silti ostin kokeeksi. (Mulla on myös kynsisieni, mutta en usko että siihen tehoaisi mikään litku.) Mulla se jalkahiki neste kuitenkin TOIMI!!!! Mikään edellä mainituista talkeista, dödöistä ym. ei ole kohdallani toiminut. Voccan nesteellä desinfioin kaikki kengät ja sukat, ja liottelin jalkojani nesteessä sen 20 min. Haju hävisi kerralla!!! Jalat kyllä hikoilee ihan sikana vieläkin. Sukat on ihan märät kun kengät on olleet tunnin jalassa. Mutta ei haise!!! En meinaa uskoa että neste toimi niin hyvin. Mulla oli siis pakosti joku sieni joka hajun aiheutti. On ihan mieletön tunne kun ei tarvi pelätä kenkiä riisuessaan sen kammottavan hajun leviämistä joka puolelle. Mulla se rajoitti jopa sosiaalista elämää. Nyt ei tarvi muuta kun piilotella märkiä sukkia sen aikaa että ne kuivuu =)... Mutta haju tosiaan lähti! Uskomatonta mutta totta. Se neste oli melko hajutonta, eli ei ollut kyse mistään hajun peittämisestä kuten noissa voimakkaissa jalkadödöissä ym. Toki haluaisin vielä ton hirveän hikoilun kuriin. Sienet varmaan kohta taas villiintyy mun märissä kengissä. Talkkien kanssa on niin sottaista puuhaa etten jaksa. Pitääkin kokeilla tota tavallista suihkutettavaa rexonaa. Ne varsinaiset jalkadödöt haisee musta hirveän miehekkäille ja liian voimakkaille. Aloin jo miettiä että toimisikohan se Voccan kynsisieni nestekin. Mutta katsoessani purkeista nesteiden ainesosia niin mielestäni molemmissa tuotteissa oli samat?! Toinen on vaan kympin kalliimpaa... Taidan kokeilla tätä jo ostamaani tuotetta kynsiinkin. Jos haluatte hajusta eroon niin kokeilkaa ihmeessä. Mutta desinfioikaa sitten myös kengät ja sukat ohjeen mukaan. Jalat pysyy kyllä edelleen siis märkinä, muttei haise.

        NO NIIN!

        Todella siistiä, että joku kertoo tällaisesta aineesta!
        MInä olen aiemmin käyttänyt sellaista, kun Ortopeda tms., mutta sitä ei enää tehdä. Sanoivat apteekissa, että forma meni nurin. Ehkä tämä on sama tuote, jonka valmistuslisenssit on ostettu konkurssipesältä.

        Se toimi nimittäin juuri samalla tavalla. Jalkakylpy n. puoli tuntia ja KAIKKIEN SUKKIEN JA KENKIEN käsittely liuksella.

        Täytyy marssia kauppaan hakemaan tätä.

        Kiitos


      • Sasse75

        Oriflamella aivan mahtavat jalkatuotteet! Koska ne tepsivät ukkokullan jalkahikeen, ne tepsivät mihin vaan! ;o)


      • Ongelmatapaus myös
        OskuS kirjoitti:

        NO NIIN!

        Todella siistiä, että joku kertoo tällaisesta aineesta!
        MInä olen aiemmin käyttänyt sellaista, kun Ortopeda tms., mutta sitä ei enää tehdä. Sanoivat apteekissa, että forma meni nurin. Ehkä tämä on sama tuote, jonka valmistuslisenssit on ostettu konkurssipesältä.

        Se toimi nimittäin juuri samalla tavalla. Jalkakylpy n. puoli tuntia ja KAIKKIEN SUKKIEN JA KENKIEN käsittely liuksella.

        Täytyy marssia kauppaan hakemaan tätä.

        Kiitos

        Heips, Ortopedasta kuulin että sitä myytäisiin nykyään nimellä Pedica. Itselle outo tuote mutta
        noin kuitenkin kuulin. Onko se hyvää??

        Voccaa pitää testata.

        Mutta hei, kun sanotaan että sukkien pitäisi olla luonnonmateriaaleja niin mites kun on ikään kuin "pakko" käyttää sukkahousuja?
        Ne nyt varmaan on kaikkein pahimmat. :(

        Jaa tää on näköjään "miesten ihonhoito"
        luin vähän huonosti... No ehkä tätä lukee
        joku nainenkin. :)


      • PeePee
        tsykö kirjoitti:

        ostakkaa sievin kengät ja lakatkaa ajattelemasta sitä jalkahikeä

        Olen käyttänyt nykyisessä työssäni neljä vuotta tarkoituksenmukaisia työkenkiä (Sievi, Jalas) ja jalkahikeä puskee samaan malliin.

        Itse taidan kylläkin olla ääritapaus tässä asiassa mutta kohtalotovereitakin näyttää olevan..


      • Kokeillaan...
        VocFan kirjoitti:

        Vihdoinkin pääsen kehumaan Voccan tuotetta. Kyseessä ei ole se kynsisieneen tarkoitettu neste vaan pullossa lukee sievistelemättä: Pahanhajuiseen jalkahikeen. Ostin tuotteen kun olin jo aivan epätoivoinen jalkahien hajun kanssa. Vanhat talvikenkäni haisivat jo aivan kammottavalle, ja pelkäsin hajun siirtyvän heti uusiin kenkiini, joten olin valmis kokeilemaan mitä tahansa. Pidin kyllä tuotetta saman valmistajan kynsisieni nesteen takia humpuukina, mutta silti ostin kokeeksi. (Mulla on myös kynsisieni, mutta en usko että siihen tehoaisi mikään litku.) Mulla se jalkahiki neste kuitenkin TOIMI!!!! Mikään edellä mainituista talkeista, dödöistä ym. ei ole kohdallani toiminut. Voccan nesteellä desinfioin kaikki kengät ja sukat, ja liottelin jalkojani nesteessä sen 20 min. Haju hävisi kerralla!!! Jalat kyllä hikoilee ihan sikana vieläkin. Sukat on ihan märät kun kengät on olleet tunnin jalassa. Mutta ei haise!!! En meinaa uskoa että neste toimi niin hyvin. Mulla oli siis pakosti joku sieni joka hajun aiheutti. On ihan mieletön tunne kun ei tarvi pelätä kenkiä riisuessaan sen kammottavan hajun leviämistä joka puolelle. Mulla se rajoitti jopa sosiaalista elämää. Nyt ei tarvi muuta kun piilotella märkiä sukkia sen aikaa että ne kuivuu =)... Mutta haju tosiaan lähti! Uskomatonta mutta totta. Se neste oli melko hajutonta, eli ei ollut kyse mistään hajun peittämisestä kuten noissa voimakkaissa jalkadödöissä ym. Toki haluaisin vielä ton hirveän hikoilun kuriin. Sienet varmaan kohta taas villiintyy mun märissä kengissä. Talkkien kanssa on niin sottaista puuhaa etten jaksa. Pitääkin kokeilla tota tavallista suihkutettavaa rexonaa. Ne varsinaiset jalkadödöt haisee musta hirveän miehekkäille ja liian voimakkaille. Aloin jo miettiä että toimisikohan se Voccan kynsisieni nestekin. Mutta katsoessani purkeista nesteiden ainesosia niin mielestäni molemmissa tuotteissa oli samat?! Toinen on vaan kympin kalliimpaa... Taidan kokeilla tätä jo ostamaani tuotetta kynsiinkin. Jos haluatte hajusta eroon niin kokeilkaa ihmeessä. Mutta desinfioikaa sitten myös kengät ja sukat ohjeen mukaan. Jalat pysyy kyllä edelleen siis märkinä, muttei haise.

        Myydäänkö Voccaa marketeissa vai jonkun sortin erikoisliikkeissä??


      • apteekkilainen
        Kokeillaan... kirjoitti:

        Myydäänkö Voccaa marketeissa vai jonkun sortin erikoisliikkeissä??

        Luin netistä että vocan jälleenmyyjinä toimivat mm. oriola ja tamro.
        Eli apteekit pystyvät halutessaan tilata noista paikoista tuotetta.
        Yliopiston apteekit ainakin tilaavat asiakkaiden pyynnöstä sellaistakin tuotetta mitä apteekki ei pidä hyllytavarana myynnissä.


      • jepulis
        Ongelmatapaus myös kirjoitti:

        Heips, Ortopedasta kuulin että sitä myytäisiin nykyään nimellä Pedica. Itselle outo tuote mutta
        noin kuitenkin kuulin. Onko se hyvää??

        Voccaa pitää testata.

        Mutta hei, kun sanotaan että sukkien pitäisi olla luonnonmateriaaleja niin mites kun on ikään kuin "pakko" käyttää sukkahousuja?
        Ne nyt varmaan on kaikkein pahimmat. :(

        Jaa tää on näköjään "miesten ihonhoito"
        luin vähän huonosti... No ehkä tätä lukee
        joku nainenkin. :)

        Vocca -- Ortopeda, kopioita Pedicasta.

        Ortopedaa ei myydä missään enään.

        www.pedica.info


        Mikropeda toimii pahanhajuiseen jalkahikeen.


      • joopa joo
        jepulis kirjoitti:

        Vocca -- Ortopeda, kopioita Pedicasta.

        Ortopedaa ei myydä missään enään.

        www.pedica.info


        Mikropeda toimii pahanhajuiseen jalkahikeen.

        Luin tarinasi, ja koska tiedän asiasta jotakin, siis tiedän ja historia menee näin.

        ORTOPEDA on kaiken kantaisä. Kun Ortopeda on ostettu koska se toimi vain pahanhajuiseen jalkahikeen Ortopeda oli pesu-aine jolla pestiin saunanlauteita.
        Ortopedan kehittäjä siirtyi Voccan palvelukseen Belgiaan jossa aloittettiin todellinen tutkimustyö ja tuote on nyt maailmanlaajuinen tuote.
        Ruotsin Eslöv:ssä valmistettiin pesuainetta ja myytiin Pedicalle joka pakkasi tuotteen Suomessa eri etikettien alle.
        M10, M20, M30, M40, M50 ovat tullista löytyviä tuottteita joita Pedida toi Suomeen.
        Tullinikkeet ovat vain PESUAINEITA.
        Niin, että mikä on minkin kopioita.
        Mistäkö minä tiedän.
        Olin töissä siellä.


      • Vieraiilja34
        Kokeillaan... kirjoitti:

        Myydäänkö Voccaa marketeissa vai jonkun sortin erikoisliikkeissä??

        Täältä löytyy tietoa kyseisestä tuotteesta. Ko. tuotteen voi tilata myös suoraan verkkokaupasta, linkki löytyy myös täältä: http://www.jalkavoide.fi/vocca/vocca-jalkahikeen/


      • Jeeessss
        VocFan kirjoitti:

        Vihdoinkin pääsen kehumaan Voccan tuotetta. Kyseessä ei ole se kynsisieneen tarkoitettu neste vaan pullossa lukee sievistelemättä: Pahanhajuiseen jalkahikeen. Ostin tuotteen kun olin jo aivan epätoivoinen jalkahien hajun kanssa. Vanhat talvikenkäni haisivat jo aivan kammottavalle, ja pelkäsin hajun siirtyvän heti uusiin kenkiini, joten olin valmis kokeilemaan mitä tahansa. Pidin kyllä tuotetta saman valmistajan kynsisieni nesteen takia humpuukina, mutta silti ostin kokeeksi. (Mulla on myös kynsisieni, mutta en usko että siihen tehoaisi mikään litku.) Mulla se jalkahiki neste kuitenkin TOIMI!!!! Mikään edellä mainituista talkeista, dödöistä ym. ei ole kohdallani toiminut. Voccan nesteellä desinfioin kaikki kengät ja sukat, ja liottelin jalkojani nesteessä sen 20 min. Haju hävisi kerralla!!! Jalat kyllä hikoilee ihan sikana vieläkin. Sukat on ihan märät kun kengät on olleet tunnin jalassa. Mutta ei haise!!! En meinaa uskoa että neste toimi niin hyvin. Mulla oli siis pakosti joku sieni joka hajun aiheutti. On ihan mieletön tunne kun ei tarvi pelätä kenkiä riisuessaan sen kammottavan hajun leviämistä joka puolelle. Mulla se rajoitti jopa sosiaalista elämää. Nyt ei tarvi muuta kun piilotella märkiä sukkia sen aikaa että ne kuivuu =)... Mutta haju tosiaan lähti! Uskomatonta mutta totta. Se neste oli melko hajutonta, eli ei ollut kyse mistään hajun peittämisestä kuten noissa voimakkaissa jalkadödöissä ym. Toki haluaisin vielä ton hirveän hikoilun kuriin. Sienet varmaan kohta taas villiintyy mun märissä kengissä. Talkkien kanssa on niin sottaista puuhaa etten jaksa. Pitääkin kokeilla tota tavallista suihkutettavaa rexonaa. Ne varsinaiset jalkadödöt haisee musta hirveän miehekkäille ja liian voimakkaille. Aloin jo miettiä että toimisikohan se Voccan kynsisieni nestekin. Mutta katsoessani purkeista nesteiden ainesosia niin mielestäni molemmissa tuotteissa oli samat?! Toinen on vaan kympin kalliimpaa... Taidan kokeilla tätä jo ostamaani tuotetta kynsiinkin. Jos haluatte hajusta eroon niin kokeilkaa ihmeessä. Mutta desinfioikaa sitten myös kengät ja sukat ohjeen mukaan. Jalat pysyy kyllä edelleen siis märkinä, muttei haise.

        Sama täällä! Vocca toimii! Voin luvata, ainakin itselläni helpotti.


    • Äijä

      apteekista ALUNA jauhetta ja sitä laitat sukan siälle ½ teelusikallista ravista sukkaa ja laita jalkaan ei hikoile, eikä haise. On myös halpaa verrattuna noihin muihin tuotteisiin ja todella tehokas, sen ohjeen sain aikanaan armeijssa ollessani. Käytä keinokuitu sukkia ja varsinkin niitä urheilusukkia jotka ovat hengittäviä, kalliita kylläkin mutta todella hyviä.

    • hikari2

      Terve!
      Kokeilkaa tällasta tuntu auttavan ainaki mulla tai sitten jotain outoa tapahtu.. eli hierotte korkillisen etikkaa kumpaankin jalkaan ja annatte vaikuttaa vaikka minuutin ja sitten jalat vaikka jalkakylpyyn tai muuten vaan pesu. ja kotititeteellinen selitys sille että etikan happamuus tuhoaa bakteerit ja muutenkin estää niitä tulemasta takasin jos tekee säännöllisesti pari kertaa kuussa tai miltä nyt tuntuu.. kertokaa jos toimi :)

    • hikipitko

      voi että! minullakin on jalka hikeä kun duelaan wowissa!!!!

      • Pertsa875

        No WoW:issa duelaamisessa tuskin haittaa, kun muutenkin kontaktit vastakkaiseen sukupuoleen lienee olemattomat :)


    • jalkahiki viki

      Varma tieto.Kokeileppas boorihappoa sitä mitä enne laitettiin muunmuassa tanssiparketeille liukasteeksi on toimivaa.Nykyisin tosin resepti tavaraa.Itse sain reseptin lääkäriltä,kun pyysin ja selitin mihin sitä käytän.Lääkärikin kirjoitti reseptiin ohjeen mukaan :D.On ainakin minulla toiminut ei tarvitse,kun vähän puhtaisiin sukkiin ja puolen vuoden päästä uudestaa.Vaikutus perustuu siihen,että hikirauhaset menevät tukkoon ainakin väliaikaisesti en ole ainakaan itselläni huomannut mitään sivuvaikutusta.Siis kannattaa kokeilla.

      • hairylady

        Pistä Kyöstille sitä kainaloon.


      • Toimiiikoo

        Miten olisi rikkihappo??


    • Haisulijalka

      www.sportnex.fi -- toimi mulla!

    • aktiivihiili riittää

      Tavalliset aktiivihiilipohjalliset auttavat parhaiten hienhajuun. Ilman pohjallisia kengät haisevat karsealta hieltä, mutta aktiivihiilipohjallisilla ei tunnu muuta kuin nahkakengän tuoksua.
      Parhaat pohjalliset ovat lähialepassa myytävät hajunsyöjä pohjalliset. Ne ovat euron kalliimmat, mutta selvästi paremmat kuin saiturin pörssin tai ohlsonin pohjalliset.

    • Sabefff

      Näin pääset jalkahien hajusta eroon:
      - Käytä joka päivä eri kenkiä, sinulla tulee olla vähintään 5 paria kenkiä joita vaihtelet päivittäin siten, että yksittäinen kenkäpari tuulettuu tuon 5 päivää. Tämä on oleellista, että Brevibacterium-sukuun kuuluvat bakteerit kuolevat.
      - Sukat tulee vaihtaa joka päivä ja pestä pesukoneessa vähintään 60 asteessa.
      - Käytä puuvillasukkia.
      - Jalat tulee pestä joka aamu ja laittaa jalkapohjiin deodoranttia.

    • Tyytyväinen

      Fresh K.O kenä/urheiluvaruste spray on ainakin itselläni toiminut aivan loistavasti! Käytän sitä lenkkitossuihin ja tavallsiiin kävelykenkiin sekä työkenkiini. Spray poistaa pahan hienhajun, tappaa hajubakteereja ja jättää mukavan mintun tuoksun kenkiin. Olen aikasemmin kokeillut joitakin kenkä deodorantteja mutta mikään niistä ei kunnolla toiminut, lisäksi pullot olivat pieniä ( 100 ml ) ja silti kalliita. Fresh K.O pullo jonka ostin oli todella iso ( 300ml ) ja maksoi 20€. Olen käyttänyt samaa pulloa n.2-3 kk ja siitä on puolet jäljellä. Mielläni maksan 20€ siitä että kenkäni ja jalkani eivät haise enään pahalle! Suosittelen lämpimästi kaikille! Tuosta löytyi FB sivu: https://www.facebook.com/pages/PK-Hockey-Sport/132754406875376?fref=ts

    • Kokenut10

      Lekurit eivät näköjään sitä tunnista, mutta kyse voi olla antibiootteja vaativasta vaivasta.
      Itsellä oli yksi kevät ja saippuointien jälkeen meni se kaksi minuuttia kun haju oli sama - ihan "kiva" mennä töihinkin kun toiset huomaa...

      Mutta, vahva musta tee kuivattaa jalat hetkeksi ja nurmikolla kävelykin paljain helpottaa..

      Jouduin käyttämään syksymmällä antibiootteja toiseen tarkoitukseen ja huomasin noidenkin vaivojen kadonneen. - En vieläkään ole varma, minkä takia tuo lähti, mutta antibiootti kuuri näytti olevan ainakin se Piste i:n päälle.

    • vuokralaiset

      millä saa huoneesta hienhajun pois ?

    • jattasdiary
    • Jonas-Kesti

      Samaa vaivaa oli itsellä, mutta Botuliinitoxiinilla sain avun, suosittelen koittamaan.
      Eli ammattilaisen vastaanotolle.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1826
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1401
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1396
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1362
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1355
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1324
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1294
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1260
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1183
    Aihe