Millainen kumppani sinua miellyttää?

Anonyymi

Itse olen ihastunut erääseen rotevahkoon pitkätukkaiseen kitaristiin.

-flowersreally-

12

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

no miksi et pyydä häntä treffeille tai luoksesi ja otat siitä itsellesi miehen ja tulevan aviomiehesi

• Anonyymi

Niin, miksipä en...

-flowers-

• Anonyymi

Sanosin alotukseen, että tiettyjen ammattiryhmien edustajat ovat pääsäntösin samanlaisia. Naisten pyörittäjiä on paljon mm.kitaristeissa. tsekkaa muutkin vaihtoehdot,ilta on nuori.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, miksipä en...

-flowers-

no mitä vielä emmit vaan ota heti yhteyttä ja pyydä luoksesi ja isket sen itsellesi eli kerro huomenna miten meni ennen kuin jätät palstan ja sinkkuuden peukkuja sulle ja onnea tosi hieno juttu moikka

• Anonyymi

Riippuu paljon luonteesta. Yks virolainen nainen miellyttää jota olen tapaillut. Sillä kiva luonne ja tykkää pussailla

• Anonyymi

miksi vielä täällä olet etkä hänen kanssaan ja jos hänestä pidät niin älä päästä pois vai etkö halua olla hänen kanssaan

• Minua miellyttävä. Ja se voi olla aika paljon mitä vaan... Ei voi tietää....

• Anonyymi

Ai sinäkin, mää luulin että minä olen 🙄. Tais trollilla mennä nyt trollattavat sekasin.

No juu, ennenku välis tulee taas antamaan "hyviä neuvoja" niin voin kertoa, että en aio pyytää treffeille koska olen vain ns. kaukoihastunut. Tyyppi on käsittääkseni edelleen naimisissa oleva perheenisä.

Oon mä kerran muuten keikan jälkeen kätellyt sen erittäin hikistä kättä ja tuijottanut silmiin keikasta kiittäessäni.. 😵

-pihallatipunen-

• Anonyymi

Joo varmaan heti jättäisi perheensä.

• Anonyymi

Trolli on niin itsekäs, ettei ymmärrä että joku voisi toivoa toiselle hyvää. Meneehän siinä vähemmästäkin sekaisin.

-flowersreally-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Trolli on niin itsekäs, ettei ymmärrä että joku voisi toivoa toiselle hyvää. Meneehän siinä vähemmästäkin sekaisin.

-flowersreally-

miten treffisi meni eli onko sinulla iki oma kitaristija kitaran rämpyttelijä

• Anonyymi

Niin ja se kumppanina olemisen miellyttävyys näkyy "rotevuudesta", fledasta vaiko sitten kitaran rämpyttämisestä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      108
      4711
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3443
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2400
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      49
      1524
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      36
      1423
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      38
      1246
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1162
    8. 164
      1050
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1048
    10. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen