Itse olen ihastunut erääseen rotevahkoon pitkätukkaiseen kitaristiin.
-flowersreally-
Millainen kumppani sinua miellyttää?
12
<50
Vastaukset
- Anonyymi
no miksi et pyydä häntä treffeille tai luoksesi ja otat siitä itsellesi miehen ja tulevan aviomiehesi
- Anonyymi
Niin, miksipä en...
-flowers- - Anonyymi
Sanosin alotukseen, että tiettyjen ammattiryhmien edustajat ovat pääsäntösin samanlaisia. Naisten pyörittäjiä on paljon mm.kitaristeissa. tsekkaa muutkin vaihtoehdot,ilta on nuori.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, miksipä en...
-flowers-no mitä vielä emmit vaan ota heti yhteyttä ja pyydä luoksesi ja isket sen itsellesi eli kerro huomenna miten meni ennen kuin jätät palstan ja sinkkuuden peukkuja sulle ja onnea tosi hieno juttu moikka
- Anonyymi
Riippuu paljon luonteesta. Yks virolainen nainen miellyttää jota olen tapaillut. Sillä kiva luonne ja tykkää pussailla
- Anonyymi
miksi vielä täällä olet etkä hänen kanssaan ja jos hänestä pidät niin älä päästä pois vai etkö halua olla hänen kanssaan
Minua miellyttävä. Ja se voi olla aika paljon mitä vaan... Ei voi tietää....
- Anonyymi
Ai sinäkin, mää luulin että minä olen 🙄. Tais trollilla mennä nyt trollattavat sekasin.
No juu, ennenku välis tulee taas antamaan "hyviä neuvoja" niin voin kertoa, että en aio pyytää treffeille koska olen vain ns. kaukoihastunut. Tyyppi on käsittääkseni edelleen naimisissa oleva perheenisä.
Oon mä kerran muuten keikan jälkeen kätellyt sen erittäin hikistä kättä ja tuijottanut silmiin keikasta kiittäessäni.. 😵
-pihallatipunen-- Anonyymi
Joo varmaan heti jättäisi perheensä.
- Anonyymi
Trolli on niin itsekäs, ettei ymmärrä että joku voisi toivoa toiselle hyvää. Meneehän siinä vähemmästäkin sekaisin.
-flowersreally- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Trolli on niin itsekäs, ettei ymmärrä että joku voisi toivoa toiselle hyvää. Meneehän siinä vähemmästäkin sekaisin.
-flowersreally-miten treffisi meni eli onko sinulla iki oma kitaristija kitaran rämpyttelijä
- Anonyymi
Niin ja se kumppanina olemisen miellyttävyys näkyy "rotevuudesta", fledasta vaiko sitten kitaran rämpyttämisestä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1084711Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293443No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452400- 491524
- 361423
- 381246
- 141162
- 1641050
- 271048
- 6954