Jopa niin paljon, että he vaativat asiaa käsitelleet aloituksen poistamista.
Ehkä eniten vapareita pelotti se tieto, että ei-vaparit pitävät koko antivaparia mielikuvituksen tuotteena. Mutta vaparit eivät ole valmiita luopumaan pelotuksen uskonnostaan vaan sitkeästi haluavat ahdistua satuolennosta.
Antivaparin älykkyys pelottaa vapareita
35
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Vaparit esittävät rationaalista mutta vapisevat satuolennon pelossa.
- Anonyymi
Vapaa-ajattelu on antikristillinen organisaatio. Kun vapaa-ajattelija nimittelee kirjoittajia antivapareiksi, hän käytännössä tarkoittaa kristittyä, mikä taas ei ole kaikkien kohdalla totta. Tämä kuvastaa joidenkin vapaa-ajattelijoiden dualistista maailmankuvaa, jossa on vain vapaa-ajattelijoita ja kristittyjä.
Tätä mieliikuvaa voidaan vahvistaa katsomalla suomalaisen kirkosta eroamissivustoa, erota voi vain kirkosta, ei uskontokunnista.- Anonyymi
Vapaa-ajattelijat eivät ole leimallisesti antikristittyjä, vaan me vastustamme tasapuolisesti kaikkia uskontoja. Tässä syrjäisessä, pohjoisessa kolkassa nyt vain sattuu olemaan kaikkein vahvimpana harhaoppisen juutalaisuuden lahko nimeltä evankelis-luterilainen kirkko. Siksi juuri se saa tuntea nahoissaan erityisen huomiomme. Jo 700000 eroa ja lisää tulee...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vapaa-ajattelijat eivät ole leimallisesti antikristittyjä, vaan me vastustamme tasapuolisesti kaikkia uskontoja. Tässä syrjäisessä, pohjoisessa kolkassa nyt vain sattuu olemaan kaikkein vahvimpana harhaoppisen juutalaisuuden lahko nimeltä evankelis-luterilainen kirkko. Siksi juuri se saa tuntea nahoissaan erityisen huomiomme. Jo 700000 eroa ja lisää tulee...
Miksi vaparit uskovat satuolentoon?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi vaparit uskovat satuolentoon?
Antivapari ei ole satuolento, koska sen olemassaolosta on empiirisiä todisteita, joita on vaikeaa selittää millään muulla tavalla. Jos se trollaa, jos se solvaa, jos se esittää aiheettomia rinnastuksia ja jos se vastustaa negatiivisen uskonnonvapauden toteuttamista maassamme, niin se on antivapari.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Antivapari ei ole satuolento, koska sen olemassaolosta on empiirisiä todisteita, joita on vaikeaa selittää millään muulla tavalla. Jos se trollaa, jos se solvaa, jos se esittää aiheettomia rinnastuksia ja jos se vastustaa negatiivisen uskonnonvapauden toteuttamista maassamme, niin se on antivapari.
Tuo määritelmä nyt sopii melkein keneen vaan.
Huomionarvoista on sekin, että määritelmää laajennetaan sitä mukaa kuka kirjoittaja tuntuu hankalalta. Eli mollaajat vain toteuttavat itseään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo määritelmä nyt sopii melkein keneen vaan.
Huomionarvoista on sekin, että määritelmää laajennetaan sitä mukaa kuka kirjoittaja tuntuu hankalalta. Eli mollaajat vain toteuttavat itseään.Se kieltämättä on varsin joustava määritelmä ja vaihtelee määrittelijästä toiseen. Mollaamisesta ei kuitenkaan ole kyse, sillä sen kohteen täytyy pitää vapareita vastenmielisinä kun hän kerran vaivautuu vastustamaan meitä kyseenalaisin keinoin; antivapari tarkoittaa "vaparin vastakohta", eli vaparien vastustajalle se on kehu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se kieltämättä on varsin joustava määritelmä ja vaihtelee määrittelijästä toiseen. Mollaamisesta ei kuitenkaan ole kyse, sillä sen kohteen täytyy pitää vapareita vastenmielisinä kun hän kerran vaivautuu vastustamaan meitä kyseenalaisin keinoin; antivapari tarkoittaa "vaparin vastakohta", eli vaparien vastustajalle se on kehu.
Mistä ihmeestä päättelet, ettävapareita kritisoi vain yksi henkilö? Tuo on juuri sitä satuilua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se kieltämättä on varsin joustava määritelmä ja vaihtelee määrittelijästä toiseen. Mollaamisesta ei kuitenkaan ole kyse, sillä sen kohteen täytyy pitää vapareita vastenmielisinä kun hän kerran vaivautuu vastustamaan meitä kyseenalaisin keinoin; antivapari tarkoittaa "vaparin vastakohta", eli vaparien vastustajalle se on kehu.
Sinäkö tässä esität ainoan oikean määritelmän ja muiden pitäisi siihen suostua?
Nimittelystä on kyse ja juuri siksi kriteerit vaihtuvat miten sattuu, koska teikäläisissä on kaltaisiasi vastenmielisiä henkilöitä, joita kiinnostaa lähinnä riitely ja trollaaminen netissä.
Vaparin vastakohta on kyllä varsin mielenkiintoinen tulkinta. Ei siitä kauan ole kun kyse oli vaparien vastustajasta. Olet pelkkä säälittävä trolli, joka vetää lokaan vaparien toiminnan ja tavoitteet. Oletko kirkon agentti vai muuten vaan tyhmä?
Sinä valehtelet ja nimittelet, eli olet antivapari. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinäkö tässä esität ainoan oikean määritelmän ja muiden pitäisi siihen suostua?
Nimittelystä on kyse ja juuri siksi kriteerit vaihtuvat miten sattuu, koska teikäläisissä on kaltaisiasi vastenmielisiä henkilöitä, joita kiinnostaa lähinnä riitely ja trollaaminen netissä.
Vaparin vastakohta on kyllä varsin mielenkiintoinen tulkinta. Ei siitä kauan ole kun kyse oli vaparien vastustajasta. Olet pelkkä säälittävä trolli, joka vetää lokaan vaparien toiminnan ja tavoitteet. Oletko kirkon agentti vai muuten vaan tyhmä?
Sinä valehtelet ja nimittelet, eli olet antivapari.Sinun ei tarvitsekkaan uskoa ketää anonyymiä kommentoijaa, mutta voit itse tarkistaa asian.
Esimerkiksi täältä löydät tietoa tuosta etuliitteestä
https://www.suomisanakirja.fi/anti-
Ja kuten sieltä voit lukea, ei tuo etuliite mitenkään tee tuosta sanasta "antivapari" nimittelyä tai haukkumasanaa. Eihän esimerkiksi sana "antisosiaalinen" ole haukkumasana tai nimittelyä.
Tämä sana vain määrittelee erittäin hyvin tätä palstan erästä "keskustelijaa";
Eihän hän kannata mitään mitä vaparit tekevät tai sanovat, eli hän on "vaparien vastustaja" josta voidaan suomenkielessä käyttää myös sanaa "antivapari".
"Sinä valehtelet ja nimittelet, eli olet antivapari."
Kerrankin olen palstan antivaparin kanssa 100% samaa mieltä! ;) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinun ei tarvitsekkaan uskoa ketää anonyymiä kommentoijaa, mutta voit itse tarkistaa asian.
Esimerkiksi täältä löydät tietoa tuosta etuliitteestä
https://www.suomisanakirja.fi/anti-
Ja kuten sieltä voit lukea, ei tuo etuliite mitenkään tee tuosta sanasta "antivapari" nimittelyä tai haukkumasanaa. Eihän esimerkiksi sana "antisosiaalinen" ole haukkumasana tai nimittelyä.
Tämä sana vain määrittelee erittäin hyvin tätä palstan erästä "keskustelijaa";
Eihän hän kannata mitään mitä vaparit tekevät tai sanovat, eli hän on "vaparien vastustaja" josta voidaan suomenkielessä käyttää myös sanaa "antivapari".
"Sinä valehtelet ja nimittelet, eli olet antivapari."
Kerrankin olen palstan antivaparin kanssa 100% samaa mieltä! ;)Sokeakin kana löytää joskus jyvän ja antivapari totuuden itsensä määrittelemisestä. "Valehtelija ja nimittelijä." Ekstrabonuksena tulee samalla vaparikin määriteltyä, eli "totuudenpuhuja ja kohtelias". Tämä on oikea läpimurto määritelmissä ja, mikä parasta, siitä on kiittäminen yksinomaan antivaparia!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sokeakin kana löytää joskus jyvän ja antivapari totuuden itsensä määrittelemisestä. "Valehtelija ja nimittelijä." Ekstrabonuksena tulee samalla vaparikin määriteltyä, eli "totuudenpuhuja ja kohtelias". Tämä on oikea läpimurto määritelmissä ja, mikä parasta, siitä on kiittäminen yksinomaan antivaparia!
Kommenttisi on asiaton vailka sensuroitkin palstaa. Vapari ei ole totuudenpuhuja eikä kohtelias, siitä käyt todisteeksi itse kuin myös tämä t.oinen. koska olet valehtelija ja asiaton olet antivapari. Koska minä olen enemmän vapari kuin te palstan häiriköt, te vastutte minua ja olette siksi antovapareita. Tämä ei ole tietenkään haukkumista vaan kuvaus. ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kommenttisi on asiaton vailka sensuroitkin palstaa. Vapari ei ole totuudenpuhuja eikä kohtelias, siitä käyt todisteeksi itse kuin myös tämä t.oinen. koska olet valehtelija ja asiaton olet antivapari. Koska minä olen enemmän vapari kuin te palstan häiriköt, te vastutte minua ja olette siksi antovapareita. Tämä ei ole tietenkään haukkumista vaan kuvaus. ;)
Antovapariksi minua ei ole ennen nimitettykään. Tarkoittaako se erityisen antoisaa vaparia? Ehkä Liitto voisi lanseerata sen kunnianimitykseksi.
- Anonyymi
Kannattaa rauhottua ennen kuin alkaa kirjoittamaan tuollaista raivoviestiä.
"Määritelmästä riippumatta antuvapari on nimittelyä."
Eli nyt jo antivapari alkaa itse määrittelemään mitä suomensanat tarkoittavat. Ilmankos kukaan ei ymmärrä mitä sanot.
Näytin sinulle mitä tämä etuliite suomenkielessä virallisesti tarkoittaa, mutta eihän se antivaparille kelpaa, koska se ei tuo hänen virheellistä näkemystään. No kaikki muut lukijat voivat vetää tästä omat jähtöpäätöksensä kuinka tosissaan ottaa nuo antivaprin jutut.
Se on ihan sama kuinka paljon muita herjaat ja solvaat, ei se tosi asia muutu että sana "antivapari" olisi nimittelyä. Ethän ole itsekkään pystynyt mitenkään selittämään miksi se olisi, vaan uskovaisten tapaan jankkaat vain että "kun se nyt vaan on"
- Anonyymi
Vapareilla on tuo sama vanha taktiikka, mitä ovat jo vuosia noudattaneet vaikkei se toimi. Lienee sama syy miksi jäsenkato vaivaa liittoa, samat vanhat taktiikat jotka eivät toimi mutta joita pitää vaan noudattaa kun muutakaan ei osata.
- Anonyymi
Taktiikat on vanhojen taistolaisten opiskelemia 70-luvulla. Ummehtunutta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taktiikat on vanhojen taistolaisten opiskelemia 70-luvulla. Ummehtunutta
Ehkä vapaa-ajattelijat eivät olekaan niin älykkäitä kuin luulevat. Psykososiaalisissakin taidoissa on kehittymisen varaa. Asenne on todella huono, aivan kuin eivät missään tapauksessa haluaisi lisää kannattajia.
- Anonyymi
Miksi vaparit pelkäävät keksimäänsä satuolentoa? Miksi vaparit eivät palaa realiteetteihin?
- Anonyymi
Opettele lukemaan vastauksia, niin ei tarvitse toistella tyhmiä kysymyksiä.
- Anonyymi
Antikristilliset ovat näemmä taas pelästyneet antivaparin korkeaa älykkyyttä. Aivan raivona ja kiukusta kihisten sylkevät aloituksissa.
- Anonyymi
Varmaan tarkoitit että "Antikristilliset ovat tukehtumassa nauruun tämän antivaparin korkean älyttömyyden kanssa."
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmaan tarkoitit että "Antikristilliset ovat tukehtumassa nauruun tämän antivaparin korkean älyttömyyden kanssa."
No enpä tarkoittanut. Onhan se nyt selvää, jos te joudutte tekemään aloituksia aiheesta, niin kyllä se teitä korpeaa. Ikävä totuus, koitappa kestää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No enpä tarkoittanut. Onhan se nyt selvää, jos te joudutte tekemään aloituksia aiheesta, niin kyllä se teitä korpeaa. Ikävä totuus, koitappa kestää.
Ok eli valehtelit. Mutta tämänhän jo kaikki tiesivätkin ;)
- Anonyymi
Antivaparit peittoavat älykkyydessä mennen tullen luomattoman, joka kopsailee kommentteja paikasta toiseen ja pilaa hyvätkin aloitikset . Tyypin ainoa tarkoitus on sotkea palstaa.
- Anonyymi
Vaparien raivokkuus mielikuvituksensa luomusta vastaan taistelussa on huvittavaa.
- Anonyymi
Vain vaparien mielikuvitus voi luoda noin täydellisen älykkään hahmon, joka uhkaa muka syödä vaparit verkon välityksellä. Hehheee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vain vaparien mielikuvitus voi luoda noin täydellisen älykkään hahmon, joka uhkaa muka syödä vaparit verkon välityksellä. Hehheee
Vaparien älykkyys ei tosiaan ole kovin korkealla tasolla, veikkaan että 90-95 maksimissaan. Ei se ihme, että noita on helppo vedättää. Eikä ne edes itse tajua sitä.
- Anonyymi
Jälleen osoitus siitä miten vaparit nimittelevät antivapariksi jos eivätpidä kirjoitiksista. Minä en vastusta maallustumista, kannatan sitä mutta kun kritisoin vapareita, valehdellaan ja nimitellään antivapariksi. Ja toisi kuin vaparit olen OIKEASTI tasa-arvon ja uskonnonvapauden asialla. Vaparit vain teeskentelevät oman edun toivossa.
- Anonyymi
Nyt on oikea antivapari-nimittely-aalto käynnissä ;))) luulevat ressukat varmaan, että täällä on vain yksi ja sama, jota antivapariksi nimittelevät. Harvinaisen tyhmiä tapauksia, ollakseen edustavinaan rationaalista maailmankatsomusta ja edistävänsä tiedettä. Kyllä nyt nauraa naurismaan aidan seipäätkin ;]]
- Anonyymi
Itse en ainakaan ole huomannut mitään nimittelyä. Ehkä tämä antivapari pitää tätä häntä kuvaavaa sanaa nimittelynä, mutta kuka hänen oudoista mielipiteistään koskaan on välittänyt?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse en ainakaan ole huomannut mitään nimittelyä. Ehkä tämä antivapari pitää tätä häntä kuvaavaa sanaa nimittelynä, mutta kuka hänen oudoista mielipiteistään koskaan on välittänyt?
Kirjoittajien jatkyva nimittely antivapariksi ei oke asiallista. Jos joku on lihava, on sekin kuvaus, mutta jatkuva kutsuminen lihavaksi on nimittelyä ja asiatonta. Vaparit siis tieten tahtoen käyttäytyvät asiattomasti ja nimittelevät ihmisiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirjoittajien jatkyva nimittely antivapariksi ei oke asiallista. Jos joku on lihava, on sekin kuvaus, mutta jatkuva kutsuminen lihavaksi on nimittelyä ja asiatonta. Vaparit siis tieten tahtoen käyttäytyvät asiattomasti ja nimittelevät ihmisiä.
"jatkuva kutsuminen lihavaksi on nimittelyä ja asiatonta."
Miksi se olisi asiatonta? Sehän kertoo vain millainen ihminen on. Jos häntä sanottaisiin läskiksi, se olisi nimittelyä ja asiatonta.
Miksi loukkaannut näistä suomenkielen sanoista näin herkästi? Ja pystytkö todistamaan että vaparit olisivat nimitelleet ketään? Tällä palstalla olen nähnyt ainoastaan yhden vaparin, muut näyttäisivät olevan anonyymejä kirjoittajia, joista et voi tietää ketä he ovat.
Vai onko nyt taas niin että antivapari parka näkee vapareita joka nurkan takana :( - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"jatkuva kutsuminen lihavaksi on nimittelyä ja asiatonta."
Miksi se olisi asiatonta? Sehän kertoo vain millainen ihminen on. Jos häntä sanottaisiin läskiksi, se olisi nimittelyä ja asiatonta.
Miksi loukkaannut näistä suomenkielen sanoista näin herkästi? Ja pystytkö todistamaan että vaparit olisivat nimitelleet ketään? Tällä palstalla olen nähnyt ainoastaan yhden vaparin, muut näyttäisivät olevan anonyymejä kirjoittajia, joista et voi tietää ketä he ovat.
Vai onko nyt taas niin että antivapari parka näkee vapareita joka nurkan takana :(Itse en ihmettelisi jos sinä kutsut tuttavapiirissäsi olevaa lihavaa ihmistä jatkuvasti lihavaksi: "lihava sanoi sitä ja lihava teki tätä" mutta useimmat ymmärtävät että kyseessä on nimittely. Asiaton käytös on palstalla kielletty, mutta koskapa vapari olisi säännöistä piitannut, omalla kohdallaan.
- Anonyymi
Vapareilta jää usein "huomaamatta" heidän oma vimmainen ketjujen nostelunsa. Vaparien logiikalla heillä on huono itsetunto eivätkä he pärjää argumentoivassa keskustelussa. Jälkimmäinen pitääkin paikkansa, mikä vuoksi vaparit turvautuvat perustelemattomiin väitteisiin ja ad hominemiin.
- Anonyymi
Mitä yhteistä on älykkäällä uskovalla joulupukilla? - Molemmat ovat satuolentoja.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse864660Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093857Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1893694Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.692108Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575751941Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.791298- 1301172
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1531127- 511034
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä30914