Ihmiset ympärilläni!!!!!

Anonyymi

Jos jokainen saa valita itse seuransa, niin miksi sitten minua on yritetty parittaa tietyn (mukavan) miehen kanssa? Olen jo kerran antanut periksi ja rakastellut miehen kanssa, jota en SILLÄ HETKELLÄ halunnut. Ja se ei kannattanut. (Tulin tosin raskaaksi ja olen kiitollinen lapsesta.) En halua toistaa virhettäni. Toistan vielä, että pidän ko. henkilöstä. Olen pahoillani, jos olen joutunut puhumaan hänestä loukkaavasti. Enkä todellakaan ole hyppinyt hänen nenänsä edessä kiusaamassa häntä. Hän pyysi minua seurustelemaan ja olen antanut hänen olla ilman seuraani täysin kiusaamatta. Jos hän todella olisi halunnut seuraani, olisi hänen ehdottomasti pitänyt kieltää muita ihmisiä puuttumasta asioihini.

5

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Taas sinä kijoittelet tuosta samasta, monettakohan kertaa?
      Kukaan ei saa ketään tekemään mitään ilman AO.n omaa tahtoa ja
      On täydellisen asiatonta syytellä ketään muita omista valinnoistaan. Kerrot taas lpasesi isän haluavan pitää sinuun yhteyttä. Hän ei välttämättä edes halua sinua, vain olla yhteydessä omaan lapseensa. Sinä laillisena lapsen huoltajana, olet kuin myllynkivi estämässä isänsä suhteen lapseensa.

      Katsoppa asioita reaalistisesti: olet tehnyt kahdesta aikuisesta vanhemman. Kummalikin on oikeus lapseen. Sinä et voi kieltää isän oikeutta.

      Käyttäydy kuin täysijärkinen aikuinen: salli isälle lapsi-isä suhde. Joko niin että olet itse paikalla tai et. Ellei isä ole vaarallinen lapselle, sinulla ei ole syytä estää häntä tapaamasta Tee selväksi itsellesi ja miehelle ettei teillä ole yhteenpaluuta, mutta hoidat laillisen velvollisuutesi sallia isän viettää aikaa lapsensa kanssa.

      Sinä itse olet aikaansaanut kyseisen pienen ihmisen, siihen littyy velvollisuuksia, halusit tai et!

      • Anonyymi

        Hei! Olen väärä ihminen. Lapseni isä asuu lapsensa kanssa. Tuossa he molemmat juuri ovat.


      • Anonyymi

        Kirjoitin äsken vähän väärin! En ole rakastellut sen miehen kanssa, jonka kanssa minua yritetään parittaa.


      • Anonyymi

        Siis olen ollut lapseni isän kanssa ilman sen auurempaa halua ja asumme yhä yhdessä. He ja tämä toinen ovat kaksi täysin eri henkilöä


      • Anonyymi

        Sitäpaitsi tuo mies, jonka kanssa minua halutaan parittaa ei välttämättä ole itse koskaan vakavasti halunnut olla kanssani. Ehkä hän olisi esim pyrkinyt tekemään vaikutusta johonkuhun muuhun tms


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      223
      3460
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2181
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2081
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1955
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      80
      1630
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1371
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1271
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1257
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe