kylä pussaisin ja lähtisin hänen mukaansa
mirva saukkola on seksikäs
27
549
Vastaukset
- Anonyymi
eikö täällä ole hetero miehiä lainkaan
- Anonyymi
kauniit kasvot ja kivat tissit hänellä eikä paha vartalokaan eli kyllä hänen masuunsa ja pitkin vartaloa pussaisi niin hänessä on seksiä
- Anonyymi
Ei mitään s.ksiä voi nyt ajatella
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mitään s.ksiä voi nyt ajatella
sitten ei kannata katsoa hnen kuviaan niin hän tihkuu seksiä
- Anonyymi
No kiva. Toimittaja on varmaan innoissaan jos joku kirjoitustaidoton juntti änkeää seuraan.
- Anonyymi
kai unelmoida saa niin hänessä on sitä jotakin ja saa kyllä kikkelin pystyyn niin hänenlaisensa naisen kun löytäisinkin on kyllä upea nainen on makuuni
Sulla rupee olee jo valinnanvaikeus, kun jatkuvasti löytyy uusia ihastuttavia akkoja. 😃
- Anonyymi
ei hän ole mikään akka niin hän on upea ellei jopa upein tai no sinun kuvasi kun näytit niin olet kaunein mutta sinua en saa niin hänen laisensa kun tulis ja pussais niin olisin hänen
- Anonyymi
tv 5 tä tulee hyvä elokuva mutta miettii lähtiskö kaupungille
- Anonyymi
Hah hah hah iltanaurut :’D
Anonyymi kirjoitti:
ei hän ole mikään akka niin hän on upea ellei jopa upein tai no sinun kuvasi kun näytit niin olet kaunein mutta sinua en saa niin hänen laisensa kun tulis ja pussais niin olisin hänen
Joojoo, niinhän sitä nyt sanotaan. Kyllä mä näkisin, että on perin hirveää olla mies jos noin paljon on viehätyksiä! Kyllä oon päässy paljon helpommalla ja vähemmällä haaviaukistelulla.. 😜
Puoliakaan tosta määrästä mitä sulla on listalla! 😧- Anonyymi
Helmiina kirjoitti:
Joojoo, niinhän sitä nyt sanotaan. Kyllä mä näkisin, että on perin hirveää olla mies jos noin paljon on viehätyksiä! Kyllä oon päässy paljon helpommalla ja vähemmällä haaviaukistelulla.. 😜
Puoliakaan tosta määrästä mitä sulla on listalla! 😧no kai sinkkumies saa ihastella ja unelmoida naisista ja kuvitella mutta sitten ne loppuu kun tapaa sen neiti oikean mutta kai sinkkumies saa edes unelmoida naisista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
no kai sinkkumies saa ihastella ja unelmoida naisista ja kuvitella mutta sitten ne loppuu kun tapaa sen neiti oikean mutta kai sinkkumies saa edes unelmoida naisista
No sekin on vähän kyseenalaista kun pitäs pitää se oma justiina mielessä
Anonyymi kirjoitti:
no kai sinkkumies saa ihastella ja unelmoida naisista ja kuvitella mutta sitten ne loppuu kun tapaa sen neiti oikean mutta kai sinkkumies saa edes unelmoida naisista
Enhän minä sitä kiellä, en voisikaan. Totesin vaan, että on sulla siinä valinnanvaikeus.
Eikö oo helpompi, kun muutama hyvä pitkäaikanen mitä killittää, kun että ei tiiä mihin päänsä pyörittäs? 🤪
No toiset ihastuu herkemmin, ilmeisesti.- Anonyymi
Helmiina kirjoitti:
Enhän minä sitä kiellä, en voisikaan. Totesin vaan, että on sulla siinä valinnanvaikeus.
Eikö oo helpompi, kun muutama hyvä pitkäaikanen mitä killittää, kun että ei tiiä mihin päänsä pyörittäs? 🤪
No toiset ihastuu herkemmin, ilmeisesti.Minusta tuo hänen käytöksensä on välillä ihan hillitöntä. Joudun melkein paheksumaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sekin on vähän kyseenalaista kun pitäs pitää se oma justiina mielessä
mutta sinnkku olen ja ei ole löytynyt vielä sitä neiti oikeaa eli neiti oikeaa etsin
Anonyymi kirjoitti:
Minusta tuo hänen käytöksensä on välillä ihan hillitöntä. Joudun melkein paheksumaan
On se aika epeli, milläs tollasta ukkoa aloillaan pitelis. Olis kuitenkin iltasinkin naama kiinni telkkuruudussa, kieli lipoen ruutua ja huokailisi siinä puntti tutisten.... Joka akan ketkun perään. 😬
Anonyymi kirjoitti:
mutta sinnkku olen ja ei ole löytynyt vielä sitä neiti oikeaa eli neiti oikeaa etsin
Ei se sieltä ruuduntakaa löydy, liiku ulko-ovesta vähän kotipihaa pidemmälle. 😉👍
- Anonyymi
Helmiina kirjoitti:
No toiset ihastuu herkemmin, ilmeisesti.no kun löydän sen maailman kauneimman niin muut jää niin en silti pettänyt ole ketään ja kun sen oikean löydän niin hänen olen ja hänen kanssa elän niin nyt vain unelmoitten
- Anonyymi
Helmiina kirjoitti:
On se aika epeli, milläs tollasta ukkoa aloillaan pitelis. Olis kuitenkin iltasinkin naama kiinni telkkuruudussa, kieli lipoen ruutua ja huokailisi siinä puntti tutisten.... Joka akan ketkun perään. 😬
No sanos muuta..
Sitten on kolmosella vielä Liisa rintamäki ja Mette Mannonen vai mitä ne oli Kirsi alm siirat sun muut
Ihan liikaa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet kyllä aika hidas panepa vauhtia siihen hommaan
- Anonyymi
Televisio on täynnä seksikkäitä naisia. Ei niiltä pääse pakoon. On Piia Pasanen, Kerttu Kotakorpi, Marjo Rein, Inka Henelius. Ei auta vaikka kääntäisi FST:n puolelle...sielläkin on Sonja. Marjukka Havumäkikin on aika ihana ja lämpimiä tunteita läikähtelee yksinäisen miehen sydämessä paljonkin. Sitten kun menee baariin niin siellä on vain kylmiä nirppanokkia ja muutenkin tyly maailma vastassa.
Että jos voisikin vaihtaa ne kaikki telkkarin ihanat naiset päikseen niiden baarin nirppanokkien tilalle?😃
Sitten olis helpompaa, eikä yhtään nirppanokkaa. 😉- Anonyymi
Helmiina kirjoitti:
Että jos voisikin vaihtaa ne kaikki telkkarin ihanat naiset päikseen niiden baarin nirppanokkien tilalle?😃
Sitten olis helpompaa, eikä yhtään nirppanokkaa. 😉Olisihan se hienoa mennä jonnekin baariin jos siellä kuuluisi Arja Korisevan nauru tai voisi jutella Maarit Tastulan kanssa elämästä oikein syvällisesti. Ehkä Katriina Honkanen laulaisi karaokea tummalla äänellään ja hymyilisi arvoituksellisesti. Mutta ei. Koleaa ja kylmää on meininki, sen tietää ainakin Anne Borgström.
- Anonyymi
Kuka on mirva saukkola?
- Anonyymi
Ei niin mitään tietoa mutta ilmeisesti hottis?
- Anonyymi
no aamu tv 27.5.2025 mekko ja hiukset ja huulimeikki oli kyllä floppi ja käytös myös.. tiirasi itseänsä koko ajan joltakin näytöltä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2333961Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1222291Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575821996- 1401439
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein127927- 77919
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37900Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!330849Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8787J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl61746