mp4:sta mp3:een?

???

mite saa mp4 tiedoston mp3 muotoon..?

KIITOS VASTANNEILLE!!!

16

21200

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyllikki

ota 10-kilon leka ja eikun hommiin.

• nimi :)

>ren tiedosto.mp4 tiedosto.mp3

;)

• hilavitkutin,
    • AM Tiainen

Et kertonut syytä miksi halusit MP4 kappaleen MP3 muotoon. Nuo konvertoinnit kun huonontavat aina musiikin laatua.

MP4 kappaleita voi toistaa iTunes ohjelmalla jonka saa osoitteesta http://www.apple.com/fi/itunes/
      On jo soittimena paljon parempi kuin jotku WinAmp ja Windows Media Player viritykset.

• ???

voiko mp4 tiedostoja kuunnella mp3 soittimella, eli toistaako mp3 soitin mp4 tiedostoja? Tämän vuoksi ajattelin muuttaa mp4 mp3:iin että kuunteleminen olisi mahdollista mp3 soittimella!

VAIKEASELKOSESTI SELITETTY!!!

• juhis
        ??? kirjoitti:

voiko mp4 tiedostoja kuunnella mp3 soittimella, eli toistaako mp3 soitin mp4 tiedostoja? Tämän vuoksi ajattelin muuttaa mp4 mp3:iin että kuunteleminen olisi mahdollista mp3 soittimella!

ei voi soittaa mp3:lla mp4:ää

• Ei elämä
        ??? kirjoitti:

Voi nykyisillä esim. Creative Zen sarjalla

• minä........................
        Ei elämä kirjoitti:

Voi nykyisillä esim. Creative Zen sarjalla

Myös nokian puhelimilla voi soittaa mp4 tiedostoja mp3 lisäksi, jos sillä sattuu musiikkia kuuntelemaan. muutkin kuin musiikkipuhelimet tukee .mp4 (audio) tiedostoja.

• trial
        minä........................ kirjoitti:

Myös nokian puhelimilla voi soittaa mp4 tiedostoja mp3 lisäksi, jos sillä sattuu musiikkia kuuntelemaan. muutkin kuin musiikkipuhelimet tukee .mp4 (audio) tiedostoja.

Tuossa on ilmane triali:

http://www.mp4converter.net/mp4-to-mp3-converter-win.html

En löytäny ihan ilamsta.

Ja googleki on keksitty

• hkjhskjskdh

• mp4 mp3

on esimerkiksi tämä:
      Free Audio Converter CS 1.0.0

• Giggelis Goggelis
      • 12348

Varmaan kuule joku maalaispöllö tajuaa tollasesta jotain. mulla on sama juttu et pitäis saada vaihdettua MP4 :sta MP3:ksi. ja miks kokoajan muuttuu noi, mun mitkään mp3 soittimet ei soita uusimpia ostettuja musiikkia netistä!! Tehdää hemmetti kaikki vaan vaikeeks.
        Enkä onnistu vaihtamaan tai hankkimaan mp3 -musiikkia, vittu mie heitän nää kaikki saatana mäkeen..

• K&V Paperi
        12348 kirjoitti:

Varmaan kuule joku maalaispöllö tajuaa tollasesta jotain. mulla on sama juttu et pitäis saada vaihdettua MP4 :sta MP3:ksi. ja miks kokoajan muuttuu noi, mun mitkään mp3 soittimet ei soita uusimpia ostettuja musiikkia netistä!! Tehdää hemmetti kaikki vaan vaikeeks.
        Enkä onnistu vaihtamaan tai hankkimaan mp3 -musiikkia, vittu mie heitän nää kaikki saatana mäkeen..

http://keskustelu.suomi24.fi/node/8460804

• jaakkoboi

ei se oo ku muna pilluun ah ah

• ballzack

exporttaa quicktimesta aif, konvertoi tunesilla
      _bajang

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      12
      3710
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      72
      1944
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      542
      1598
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      82
      1243
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      67
      1057
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      998
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      214
      898
    8. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      60
      853
    9. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      844
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      778
    Aihe