mp4:sta mp3:een?

???

mite saa mp4 tiedoston mp3 muotoon..?

KIITOS VASTANNEILLE!!!

16

21455

Vastaukset 16

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyllikki

ota 10-kilon leka ja eikun hommiin.

• nimi :)

>ren tiedosto.mp4 tiedosto.mp3

;)

• hilavitkutin,
    • AM Tiainen

Et kertonut syytä miksi halusit MP4 kappaleen MP3 muotoon. Nuo konvertoinnit kun huonontavat aina musiikin laatua.

MP4 kappaleita voi toistaa iTunes ohjelmalla jonka saa osoitteesta http://www.apple.com/fi/itunes/
      On jo soittimena paljon parempi kuin jotku WinAmp ja Windows Media Player viritykset.

• ???

voiko mp4 tiedostoja kuunnella mp3 soittimella, eli toistaako mp3 soitin mp4 tiedostoja? Tämän vuoksi ajattelin muuttaa mp4 mp3:iin että kuunteleminen olisi mahdollista mp3 soittimella!

VAIKEASELKOSESTI SELITETTY!!!

• juhis
        ??? kirjoitti:

voiko mp4 tiedostoja kuunnella mp3 soittimella, eli toistaako mp3 soitin mp4 tiedostoja? Tämän vuoksi ajattelin muuttaa mp4 mp3:iin että kuunteleminen olisi mahdollista mp3 soittimella!

ei voi soittaa mp3:lla mp4:ää

• Ei elämä
        ??? kirjoitti:

Voi nykyisillä esim. Creative Zen sarjalla

• minä........................
        Ei elämä kirjoitti:

Voi nykyisillä esim. Creative Zen sarjalla

Myös nokian puhelimilla voi soittaa mp4 tiedostoja mp3 lisäksi, jos sillä sattuu musiikkia kuuntelemaan. muutkin kuin musiikkipuhelimet tukee .mp4 (audio) tiedostoja.

• trial
        minä........................ kirjoitti:

Myös nokian puhelimilla voi soittaa mp4 tiedostoja mp3 lisäksi, jos sillä sattuu musiikkia kuuntelemaan. muutkin kuin musiikkipuhelimet tukee .mp4 (audio) tiedostoja.

Tuossa on ilmane triali:

http://www.mp4converter.net/mp4-to-mp3-converter-win.html

En löytäny ihan ilamsta.

Ja googleki on keksitty

• hkjhskjskdh

• mp4 mp3

on esimerkiksi tämä:
      Free Audio Converter CS 1.0.0

• Giggelis Goggelis
      • 12348

Varmaan kuule joku maalaispöllö tajuaa tollasesta jotain. mulla on sama juttu et pitäis saada vaihdettua MP4 :sta MP3:ksi. ja miks kokoajan muuttuu noi, mun mitkään mp3 soittimet ei soita uusimpia ostettuja musiikkia netistä!! Tehdää hemmetti kaikki vaan vaikeeks.
        Enkä onnistu vaihtamaan tai hankkimaan mp3 -musiikkia, vittu mie heitän nää kaikki saatana mäkeen..

• K&V Paperi
        12348 kirjoitti:

Varmaan kuule joku maalaispöllö tajuaa tollasesta jotain. mulla on sama juttu et pitäis saada vaihdettua MP4 :sta MP3:ksi. ja miks kokoajan muuttuu noi, mun mitkään mp3 soittimet ei soita uusimpia ostettuja musiikkia netistä!! Tehdää hemmetti kaikki vaan vaikeeks.
        Enkä onnistu vaihtamaan tai hankkimaan mp3 -musiikkia, vittu mie heitän nää kaikki saatana mäkeen..

http://keskustelu.suomi24.fi/node/8460804

• jaakkoboi

ei se oo ku muna pilluun ah ah

• ballzack

exporttaa quicktimesta aif, konvertoi tunesilla
      _bajang

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      41
      2045
    2. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      709
      1382
    3. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      105
      1122
    4. Mitä nyt haluaisit kysyä kaivatultasi?

Tässä hetkessä tai menneestä?
      Ikävä
      124
      984
    5. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      88
      914
    6. Mikä hänessä

Saa sut kuumaksi?
      Ikävä
      66
      805
    7. Taidan olla pelkuri

Kun en uskalla edes kysyä sulta 😳
      Ikävä
      33
      672
    8. Kuka om uusi kylän mies?

Ajelee polkupyörällä. Vaalea, melkein kalju. Ilmestyi katukuvaan tänä kesänä. Viettää aikaa kauppojen tuulikaapeissa. Ku
      Suomussalmi
      15
      622
    9. Olinko yhden viestin arvoinen?

Sen verran olit valmis panostamaan ja selvittämään umpisolmuja. Kukkuluuruu vaan sinullekin mies.
      Ikävä
      76
      563
    10. oot mun silmissä

Vain äärettömän nolo. Anna olla jo 😂
      Ikävä
      78
      511
    Aihe