Au pair Uskovainen

Anonyymi

Hei,
haluaisin ensi vuonna lähteä au pairiksi.
Olen uskossa Jeesukseen ja haluaisin tietää, onko netissä joitain sivuja, mistä löytyy uskovia perheitä, jotka etsivät au pairia?
Koitin googlettaa, muttei ainakaan vielä ole löytynyt mitään.

2

1371

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Joko olet ollut? Jos et niin neuvoisin sinua laittamaan uskovaisten lehteen kuin Päivämies ilmoituksen niin saat uskovaisen perheen.
      Siskopuoli laittoi kerran ja löysi perheen

• Anonyymi

Tärkeää on kertoa tämä eteenpäin, jos olet uskovainen. Perheessähän voi olla niitä ketkä eivät usko Jeesukseen kokosydämisesti eivätkä ole uskoontulon jälkeen käyneet upotuskasteella Jeesuksen Kristuksen nimeen.

Jumala tahtoo hyvää muslimeille samoin kuin kaikille ihmisille!

Onko kukaan kertonut Sinulle, että olet Jumalalle rakas ihminen? Jumala on johdattanut Sinut Suomeen, että täällä saat kuulla sanoman Jeesuksesta, joka sovitti syntisi Golgatan ristillä? Hän otti päällensä sinulle kuuluvan tuomion. ”Se on täytetty!”
      Kun otat vastaan Jeesuksen Pelastajaksesi, saat syntisi anteeksi etkä joudu kadotukseen! ”Ei ole mitään kadotustuomiota niille, jotka ovat Jeesuksessa Kristuksessa!” Room. 8:1. Jumala armahtaa sinut ristillä annetun sijaisuhrin perusteella. Lue Raamatusta 1. Johanneksen kirjeen 2:22-25.
      Tätä sanomaa et olisi voinut kuulla entisessä kotimaassasi. 2 Kor. 6:1,2.

Mitä siis teet synneillesi?
      Ilman Jeesusta ei kukaan ole Jumalan lapsi eikä pääse Paratiisiin. Tie Taivaaseen on avattu Jeesuksen veren kautta. Hän sanoo: ”Minä ole Tie, Totuus ja Elämä! Ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani!” Joh. 14:6. Siinä Jeesus kumoaa kaikki kirkot ynnä muut uskonnot turhina ihmistekoina. ”Minä olen Ovi! Kuka ikinä tulee sisälle minun kauttani, hän pelastuu.” Joh. 10:9. ”Jumala oli Kristuksessa ja sovitti maailman itsensä kanssa!” 2 Kor. 5:19.
      Jeesus sovitti syntisi kärsimyksellään ja kuolemallaan! Hän otti päällensä Sinulle kuuluvan rangaistuksen. Hän on ainoa ovi Taivaaseen! Jeesus ei ole uskonnollinen ideologia. Hän on ylösnoussut Taivaan Kuningas, Jumalan Poika, Herra, jolla on kaikki valta Taivaassa ja maan päällä. Ota vastaan Hänet jo tänään! Ala elää yhdessä Hänen kanssaan!

Hanki itsellesi Raamattu (Raamattu Kansalle -käännös). Ala lukea sitä ensin Uuden testamentin puolelta. Lue rukoillen ja pyytäen, että Pyhä Henki avaa ymmärryksesi käsittämään Raamatun kirjoituksia. Rukoile ääneen ja Jeesuksen Nimessä! Jumala odottaa, että saa olla Sinulle armollinen. Voit rukouksessa keskustella Jeesuksen kanssa kuin parhaan ystäväsi kanssa.
      Kun sitten päätät ottaa vastaan Jeesuksen Pelastajaksesi, ota yhteyttä. Järjestämme kastetilaisuuden, jossa sinut kastetaan upotuskasteella vedessä uuden Herrasi Jeesuksen Kristuksen Nimeen! Näin Sinusta tulee kristitty, Jumalan lapsi. Ja näin toimien sinä pääset kanssamme samaan Taivaaseen.

www.Jeesus-on-Herra.com

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      8
      1288
    2. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      89
      1135
    3. Jännitän sinua J mies

Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.
      Ikävä
      103
      1047
    4. Kuinka kauan kesti että ihastuit

Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi
      Ikävä
      51
      913
    5. Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti

Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk
      Ikävä
      62
      797
    6. Vaikutat tosi mielenkiintoiselta ja

paksulta. 😂 m - n
      Ikävä
      81
      705
    7. Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa

"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli
      Maailman menoa
      170
      667
    8. solmussa solmussa

Tilanne solmussa. Umpisommussa🫢
      Ikävä
      35
      659
    9. Tunneälyä testaamaan!

Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/125
      Lesbot
      3
      656
    10. Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?

En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?
      Ikävä
      42
      613
    Aihe