Miten isketään naisii.
Tänne kaikkii isku vinkkei. Niin baarilta, clubilta, kuin Tinderistä.
Miten isketään naisii
77
874
Vastaukset
- Anonyymi
Harkitse nyt vielä.
- Anonyymi
Kadut vielä, että kysyit :D
- Anonyymi
Nainen tulee hulluksi jos mies silittää niskasta.
- Anonyymi
Miten niin tulee ...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten niin tulee ...
No se huutaa poliisia ja joudut syytteeseen.
Mitä tuollaisia kyselet?
- Anonyymi
Mitä viinaa dokaatte kun iskette naisii baarist tai, clubilt.
- Anonyymi
Houkuttele naisia lahjalla. Liity sinkkuryhmiin facebookissa. Sitten laitat jutun että maksat koko illan ekalla kommentoija naiselle baarissa seurassasi. Ole myös asiallinen, älä vonkaa heti vaan kysele mistä nainen tykkää mitä tekee elämässä, haluaako edes kumppanin vai etsiikö pelkästää treffikokemuksia. Itse näkisin että keksi mieluista tekemistä treffeille, pelkkä kahvin juonti jossain baarissa on todella tylsää.
- Anonyymi
Ole vain oma itsesi ja ota rennosti. Kaikki kikat ja iskurepliikit on ihan onnettomia.
- Anonyymi
Pieni lisäys:
hymyhuulet suukon saavat, hymyhuulet huomataan. Hymyhuulet parin löytävät ja valat vannotaan ...
Ratkaiseva tekijä "sen oikean" miehen löytämisessä on aina ollut lempeä hymy, ei "hymy korvissa asti"-hymy.
- Anonyymi
En tiedä miten saada naista, vaikka on pitkä miehen kokonen mies.
Kuuntele palstan ätmien neuvoja, ja toimi sitten päivastoin. ☝️
- Anonyymi
EI ole edes pitkänä miehenä mahdollisuuksia kun ei saa naista. Lihavatki torjuu, vaikka en ole edes lihava. Vittuuntuneita nirppanokkia.
- Anonyymi
mut mite isketää nuorii poikii siinäpä vasta kysymys
miksei voi tehä sankaritekoi mielummi - Anonyymi
Tee joku sikapaska räppilaulu ja saat naisia: "Jee mulla on yli 20 sentin mela, ja sillä mä huitelen horoi. Ime sitä natsifasistirasisti!"
- Anonyymi
Ei enää ymmärrä miten naisia saa.
- Anonyymi
Naiset on melko turhia. Saivat hallituksenkin ihan sekaisin.
- Anonyymi
Ei auta ku salille, kun naisia ei saa mitenkään.
Asia yksi: naisia ei isketä.
Asia 2 Nainen valitsee sinut, et sinä häntä vaikka luulet.
Asia 3 tulet poika vielä oppimaan.- Anonyymi
Jos on pöxsyis metrinmela. Niin saax sillon pimbbendaalii.
Olemalla utelias, mutta kohtelias. Ja hyväksyä, jos toinen ei kiinnostu.
Parhaiten onnistuu löytämään sopivan ihmisen, kun on itse mahdollisimman oma itsensä rennosti ja iloisesti. Silloin sellainen kenen kiinnostusta kosketat, kyllä huomaa sinut. Mutta tähän tilanteeseen vaaditaankin itsensä hyväksymistä ja itsetuntoa.
Itsetunto taas tulee kun löytää itsestään sen ihmisen mitä todella on. Silloin on tyytyväinen ja hyväksynyt itsensä myös.
Tuossapa tiivistettynä vinkit...saa käyttää... :o)- Anonyymi
Nainen isketään pyytämällä treffeille. Vie kukkasia sille myös, maksa illallinen. Vie vaikka johonkin tapahtumaan tai naisen suosikki bändin keikalle.
- Anonyymi
No miten saada nainen treffeille vaikka ois rahaa ja veisi kukkia ja maksais kaikki kun eivät kiinnostu ja lähde..
- Anonyymi
-ole kiinnostunut naisesta, mutta älä epätoivoinen
-ole huumorintajuinen, tilannehuumori paras
-arvosta ja huomioi naista, mutta kerro omat mielipiteet. Älä mielistele.
-harrasta jotain kehittävää. Laita tavoitteita itsellesi.
-ole itsevarma
-ole komea & rikas
-opettele peli
-kasvata jykevä leuka
-hanki hamsteri
-kohteliaisuus hyvä, toiminta paras- Anonyymi
Mikä peli mun pittää opetella
- Anonyymi
Thymallus kirjoitti:
Monopoli
Kyllä olet oikeassa. Monopoly on tärkeä oppimitta ja ilman sitä ei pärjää mitenkään naisten kanssa eikä löydä naisia eikä edes näe naisia.
- Anonyymi
Minkä ihmeen takia miehen pitäis hamsteri hommata? Itse ainakin pitäisin vähän omituisena, jos miehellä olis lemmikkinä hamsteri.
- Anonyymi
Riippuu ihan siitä naisesta, jota yrität iskeä. Naiset on yksilöitä ja eri naisia sytyttää eri asiat.
- Anonyymi
Tuntuu että vaikka mitä tekis ei saa naista. Niitä ei kiinnosta, mua kiinnostais tutustua tosi monii kivoihin tyttöihin en oo ees nirso, kelpaa ihan pyöreetki naiset. muttakun ei niitä kiinnosta ei sit helvetti mitenkää. Naisetki sanoo joo panosta itteensä, tee duunia ja älä istu himas, no teenkin hyvä palkkasta duunia ja rahaa on paljo, mutta ei auta mitää, ja naiset sanoo osta kallista hajuvettä panosta vaatteisiin, niin teenkin, mutta ne vaa poistaa eikä halua treffeille....
- Anonyymi
Paljonko se sun palkkas sitten on?
- Anonyymi
En tiedä. ei töistäkää mitää satoi tuhansia tienaa, en ymmärrä sit miten saada naista, itekki nyt ihan perus tallaaja oon en missää nimes työtön, mutta en jaksa panostaa, ku ei naisia näytä ollenkaa kiinnostavan..
- Anonyymi
Ei komean kohtalo on tuollainen, Allu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei komean kohtalo on tuollainen, Allu.
Kyllä rumatki saa naisia.
Naisia ei tarvitse, eikä lain mukaan edes saa iskeä. Jos aloittaja kuitenkin tarkoittaa, että kuinka saa itselleen naisseuraa, on asiaan useita erilaisia lähestymistapoja.
Yksinkertaisimmillaan naisseuraa saa itselleen antamalla naiselle seuran vastineeksi rahaa. Monen miehen mielestä tämä lähestymistapa seuran hankkimiseksi on väärä jo siitä syystä, ettei nainen ole silloin kiinnostunut miehen seurasta, ainoastaan rahasta. Toisin ilmaistuna mies ei silloin etsi pelkästään naisseuraa, vaan vastavuoroisesti itsestään aidosti kiinnostunutta seuralaista. Maksullista naista pidetään siten teeskentelijänä.
Sen sijaan monet miehet, varsinkin nuoremmat heistä, kokevat että naisen hurmaaminen yhden yön kestävää parittelua varten, ilman aikomusta tavata toista kertaa, on jollain tavalla kunniallinen ja tavoiteltava tapa hakeutua naisseuraan. Teeskentely tällaisessa tapauksessa katsotaan siis hyväksytyksi. Selkeämmin sanottuna yksi keino naisseuran hankkimiseksi on siis teeskennellä ihastunutta ja luvata naiselle kuu taivaalta, jolla erehdyttää naisen päästämään saatille.
Mikäli etsii pidempiaikaisempaa, ehkä jopa eliniän jatkuvaa naisseuraa, on asiaa myös lähestyttävä pidemmän kaavan kautta. Lähtökohdaksi voidaan asettaa turvallinen perusta suhteelle. Turvallisuudella tarkoitetaan tässä tapauksessa taloudellista, fyysistä ja psyykkistä turvallisuutta. Toisin sanoen henkisesti epävakaalla, sairaalloisella ja avustusten varassa elävällä on tilastollisesti heikommat mahdollisuudet päästä tasapainoiseen parisuhteeseen kuin vahvalla persoonalla, terveellä keholla ja paksulla lompakolla varustetulla miehellä on.
Mikäli aloittaja siis etsii kunnollista parisuhdetta kannattaa hänen mennä töihin, lopettaa niin tupakointi kuin päihteiden käyttäminenkin ja alkaa liikkua säännöllisesti. Sen jälkeen hän voi pyytää jotakuta työpaikallaan olevaa vapaata, mukavaa ja aloittajan kanssa jokseenkin saman ikäistä naista kahville. Yhteisen kahvihetken aikana aloittajalla on mahdollisuus etsiä naisen kanssa yhteisiä mielenkiinnonkohteita. Mikäli niitä löytyy, alkaa suhde kehittyä vähitellen. Jos sellaisia ei löydy, kannattaa aloittajan pyytää kahville jotakuta toista edellisen kaltaista naista työpaikaltaan. Jos käy niin ikävästi, ettei yhteisiä intressejä löydy yhdenkään työpaikan naisen kanssa, on aloittaja saanut heitä läpikäydessään niin paljon kokemusta, ettei hänelle ole enää mikään ongelma lähestyä naisia tositarkoituksella työpaikan ulkopuolella esimerkiksi harrastusten parissa ollessaan.
Missään tapauksessa aloittajan ei kannata alkaa levittämään itsestään kuvia pitkin internettiä, jotta naiset voisivat arvostella sitä ja tehdä yhteydenottopäätöksen sen perusteella. Yksi kuva nimittäin valehtelee enemmän kuin tuhat sanaa, molemmin puolin.- Anonyymi
entä jos ei oo töis vaa koulus
- Anonyymi
Voi höpönassu, ei heitä iskeä tarvitse. Riittää, että käyttäydyt kuin ihminen. Ihminen ihmiselle, tiiät? 🤗️
- Anonyymi
kyl tarvii iskeee. Alfa urokset aina baaris bogaa ja iskee, niceguy guy jää ilman ja itkee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kyl tarvii iskeee. Alfa urokset aina baaris bogaa ja iskee, niceguy guy jää ilman ja itkee
Paskat alfaurokset, neki jää yksin.
- Anonyymi
Mä en tiedä missä tutustuis naisiin ku ei ole naispuolisia kavereita ja töissä on vain jokunen nainen ja olen itse ujo mies. En yhtään tiedä.
- Anonyymi
Otat osaa naisten kymppiin!
Siellä on naisia aina. - Anonyymi
Uimahallissa voit mennä naisten pukuhuoneeseen, töissä myös, vaatekaupassa nuuhkit ja hiplailet naisten alusvaatteita, koesovitat niitä yms. Kyllä kuule allu sillä tavalla pääset naisten kanssa juttuihin.
- Anonyymi
Tinderis eivät halua jutella vaan poistavat samantien ja se on ihan paskaa.
Hymyllä ja huumorilla. 😆
- Anonyymi
No ei se hymyileminen auta naiset kävelee vain ohi ja ihmettelevät mikä mies toi kun hymyilee. Heil on vain kiire jokapaikkaan. Eli suomesta ei naista saa.
Anonyymi kirjoitti:
No ei se hymyileminen auta naiset kävelee vain ohi ja ihmettelevät mikä mies toi kun hymyilee. Heil on vain kiire jokapaikkaan. Eli suomesta ei naista saa.
No, sanotaan sitten mielummin hymyllä ja huumorilla, kun murjotuksella ja rääpimällä.
Kyllä nyt luulis hymyilyn ottavan paremmin vastaan, kun ynseän mörkö murjotuksen.- Anonyymi
Helmiina kirjoitti:
No, sanotaan sitten mielummin hymyllä ja huumorilla, kun murjotuksella ja rääpimällä.
Kyllä nyt luulis hymyilyn ottavan paremmin vastaan, kun ynseän mörkö murjotuksen.Joo tottakai mutta se ei auta.
Anonyymi kirjoitti:
Joo tottakai mutta se ei auta.
Auttaa se, jos osuu kohalle joku joka putää sitä niin miellyttävänä, että pysähtyy juttusille.
Mutta iskemisestä mä en tiedä mitään, en ole koskaan osannut iskeä enkä olla iskettävänä. Tuntuu luonnottomalle. Ite oon normaalisti jutellen tyyppiä, jutellen tutustuja. 🙂- Anonyymi
Helmiina kirjoitti:
Auttaa se, jos osuu kohalle joku joka putää sitä niin miellyttävänä, että pysähtyy juttusille.
Mutta iskemisestä mä en tiedä mitään, en ole koskaan osannut iskeä enkä olla iskettävänä. Tuntuu luonnottomalle. Ite oon normaalisti jutellen tyyppiä, jutellen tutustuja. 🙂No joo muttakun ei mikää auta. Haluisin naisen kainaloon ja tyttöystävän itelleni..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No joo muttakun ei mikää auta. Haluisin naisen kainaloon ja tyttöystävän itelleni..
Masentavaa . Oon yrittäny varmaa 100 naista, mut eihän treffeille pääse kun eivät puhu mitää ja halua tietää musta mitään. Varmaa tää ikuista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo tottakai mutta se ei auta.
No tee munkkikampaus!
Sitten sinne takakaljuun laitat tupsun.
Aina kun joku ihmettelee, niin sanot että kun tupsu heiluu, on vaimo lähellä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No joo muttakun ei mikää auta. Haluisin naisen kainaloon ja tyttöystävän itelleni..
Vai kaksi naista haluat. Naisen ja tyttöystävän.
- Anonyymi
Jotenki masentavaa elää ilman kavereita ja yksin. Kun käy töis ja silti naisia ei kiinnosta, mä ymmärrän jos olisin todella ruma ja lihava,mut en ole
- Anonyymi
Kyllä rumat ja lihavat saa naisia. Ne on oikein naistenmiehiä!
Huomenna voit laittaa kengät vääriin jalkoihin ja kokeilet että millaisen vaikutuksen se tekee. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huomenna voit laittaa kengät vääriin jalkoihin ja kokeilet että millaisen vaikutuksen se tekee.No mä en ole lihava,mutta en kyllä saa naista, vaikka en ole sossupummi toistaseks
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huomenna voit laittaa kengät vääriin jalkoihin ja kokeilet että millaisen vaikutuksen se tekee.Olen pitkä tyylikäs mies, mutta en saa naisia.
- Anonyymi
Pitäs pitkällä miehelle olla jonoa naisista mutta yksinäistä elämä on..
Naisija isketään luuvitosella ja astalolla.
- Anonyymi
Olen kaivannut naista jo pitkään..
- Anonyymi
Minäpäs vain menen yksinäisenä ilman naista töihin muu ei auta.
- Anonyymi
Löytyykö palstalta ketään joka on sitä mieltä että Allun iskemistaktiikka tuottaisi tulosta? Uusia aloituksia joka päivä, samaa marinaa. Kiihottuuko kukaan nainen tuollaisesta?
Onko Allu ainut joka ei tajua mistään mitään.- Anonyymi
No mitä sitten jos mä en tajua mistään mitään. Jos mä en tajuaisi mä olisin vammanen, muttakun olen komea pitkä mies joka käy töissä ja pärjääki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mitä sitten jos mä en tajua mistään mitään. Jos mä en tajuaisi mä olisin vammanen, muttakun olen komea pitkä mies joka käy töissä ja pärjääki.
"muttakun olen komea pitkä mies joka käy töissä ja pärjääki."
Allu huumorin kukka se on kaunein kukka, hyviä vitsiä heität.
- Anonyymi
Kysy Tauskilta.
- Anonyymi
Mä silti haluaisin söpön naisen kainalooni enkä aina masentua ja ruikuttaa ja olla yksin
- Anonyymi
Ja toivon mukaan työt jatkuisi normaalisti, niin mahdollisuudet naisen saantiin olisi paljo paremmat.
- Anonyymi
Ei jaksaisi baariinkaa ku ei sieltä naisia saa mitenkään.
- Anonyymi
Voisin tarjota naiselle illallisen pihviä ja kynttilöitä, muttakun eivät halua munkaa treffeille.
- Anonyymi
Ei kynttilöitä syödä allu. Naiset käyttää ne muuhun tarkoitukseen, oot ymmärtänyt asian väärin.
- Anonyymi
Mistä ja miten isketään naisii. Jos ei dokaa viinaa. pitäskö alkaa dokaa viinaa niinku viinamies..
- Anonyymi
Dokaa viinaa.
Bogaa muijii.
Niin helppoo ettei sanotuksi saa.
- Anonyymi
Kivaabaarissa setit on ihan ajankohtasii.
https://m.youtube.com/watch?v=0luSax1q5Tg# - Anonyymi
Muodosta ensin itsesi ympärille vetävien miesten ryhmä, joilla samat kiinnostuksen kohteet. Muistakaa jakaa kokemuksianne ja kertoa kenellä ns. vene kelluu. Helppoja kohteita.
Monesti näissä juoppoloiden porukoissa pyörii jälkikasvua, jotka helppo nakuttaa. Valmiiksi väsytettyjä ja peloteltuja.
Toinen on urheilupiirit mistä sinulle sukeltaa syliin misukka lähes tekemättä muuta kuin hauista ja sikspäkkiä.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitääki rupee duunaa hauist ja sibää!
https://www.youtube.com/watch?v=d_-VsyoDhyE:).
- Anonyymi
Paksu lompakko, niin helppo on lempeä pyytää..
- Anonyymi
jos naisia haluat iskeä senkus, minä kun olen mies, niin, en kelpaa muutenkaan,
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1176011Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631503894Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503295Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4702740Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2701755Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321423- 871406
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151356Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1591288- 771268