Miten miehet suhtautuisitte, jos tapailemanne nainen kartoittaisi taustaanne ja kyselisi aiemmista suhteista, esim. onko ollut irtosuhteita ja mikä on riski saada teiltä papilloomaviruksia, jotka lisäävät kohdunkaulan syövän riskiä? Ne ovat useimmiten oireettomia, naisilta infektio voi löytyä papa-kokeista. Nainen kyselisi myös oletteko käyneet testeissä (kondomin käytöstä huolimatta, sillä se ei ole 100% suoja), mitä testejä otettiin ja onko niiden jälkeen ollut seksikontaktia eli onko uusintatestit tarpeen.
Ja ei, kondomi ei suojaa papilloomaviruksilta täysin, kuten ei herpekseltäkään. Laittakaa googleen haku jos ette olleet asiasta tietoisia.
Miten miehet suhtautuisitte?
14
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Koska en ole eläissäni minkäänlaisessa suhteessa ja poikuuteni on visusti tallella, epäilisin rehellisen vastauksen karkoittavan naisen lopullisesti ja nopeasti.
- Anonyymi
mut ooks gei
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mut ooks gei
Ai tuo unohtui, että sitten vielä homoksi haukuttaisiin.
- Anonyymi
Uuuhhhh...pikku namipala😋 mulle kyllä kelpaisit.
- Anonyymi
Tietysti vähän valehtelisin
No mikäs tuossa....vastailisin sen minkä osaisin.... :o)
- Anonyymi
Naisena vastaan. Arvostan itseäni enkä todellakaan halua saada keneltäkään mitään tauteja. Olen sitä mieltä, että jokaisen tulisi käydä testeissä ja pyytää sitä toista menemään testeihin, kun aloittaa sukupuolielämän uuden kumppanin kanssa. Se ei ole liikaa vaadittu vaan täysin oikeutettua. Suosittelen jokaiselle samaa. Jos toisella paljastuu tarttuvia sukupuolitautia, valitettavasti kiinnostukseni lopahtaa samalla sekunnilla. Jos pitää itsensä puhtaana ja on jaksanut odottaa jakelematta itseään pitkin kaupunkia, saa odottaa samaa toiselta. Itselleni en halua sukupuolitautista kumppania. Sellaisen kanssa ei voisi kokeilla edes lapsentekoa.
- Anonyymi
Jos vasta tapailee ja puhuu lastenteosta niin morjens.
Tottakai voi kysyä, mutta luottoahan se vaatii.
Pillun haju nenässä mies sanoo mitä vain. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos vasta tapailee ja puhuu lastenteosta niin morjens.
Tottakai voi kysyä, mutta luottoahan se vaatii.
Pillun haju nenässä mies sanoo mitä vain.En itse pidä mitenkään ihmeellisenä kysyä miehen omista elämänsuunnitelmista. Kysyn ihan suoraan, haluaako mies noinniinkun yleisesti lapsia. Vastaus on aina ollut kyllä. Sen jälkeen olen vasta olen kertonut, etten itse halua missään nimessä lapsia, ikinä. Muistan vielä viimeisimmän pettymyksen ilmeen, kun istui tuossa sohvalla. Se on suorastaan syöpynyt mieleeni. Oli tosi pettyneen ja surkean näköinen, naama tippui ja silmät kyyneleiset. Taisi olla tosissaan hänkin ressukka❤
Tosin en enään ole kiinnostunut alle 30 v miehistä ja siinä iässä kysymys suht normaalinormaaleissa suhdekiemuroissa. Onhan se vähän tunkeileva kysymys heittää ihan aluksi, mutta tarkoitus ei ole kysyä "haluatko juuri minun kanssani lapsia", vaan yleisesti kartoittaa millä mielin toinen on mahdollisen parisuhteen etenemisestä tukevaisuudessa. Ei jatkoon, jos mies haluaa, en näe mitään syytä jatkaa suhdetta koska en harrasta panopelejä enkä seurustele ajankulukseni. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En itse pidä mitenkään ihmeellisenä kysyä miehen omista elämänsuunnitelmista. Kysyn ihan suoraan, haluaako mies noinniinkun yleisesti lapsia. Vastaus on aina ollut kyllä. Sen jälkeen olen vasta olen kertonut, etten itse halua missään nimessä lapsia, ikinä. Muistan vielä viimeisimmän pettymyksen ilmeen, kun istui tuossa sohvalla. Se on suorastaan syöpynyt mieleeni. Oli tosi pettyneen ja surkean näköinen, naama tippui ja silmät kyyneleiset. Taisi olla tosissaan hänkin ressukka❤
Tosin en enään ole kiinnostunut alle 30 v miehistä ja siinä iässä kysymys suht normaalinormaaleissa suhdekiemuroissa. Onhan se vähän tunkeileva kysymys heittää ihan aluksi, mutta tarkoitus ei ole kysyä "haluatko juuri minun kanssani lapsia", vaan yleisesti kartoittaa millä mielin toinen on mahdollisen parisuhteen etenemisestä tukevaisuudessa. Ei jatkoon, jos mies haluaa, en näe mitään syytä jatkaa suhdetta koska en harrasta panopelejä enkä seurustele ajankulukseni.Olet kuin miinäkin ei muuta.
Lienee aikas vähän tuollaisia naisia.. Naiset ovat pääosin välinpitämättömiä mitä tulee noihin asioihin, eikä kukaan kysele tuollaisia, jos edes ymmärtävät koko asiaa.
Päinvastoin.. Naiset tosiasiassa arvostavat korkeaa käyttöastetta partnerillaan, joko tietoisesti tai tiedostamattaan.Irtosuhteiden määrä ei itsessään tarkoita mitään. Enempi on merkitystä sillä mikä on ollut niiden partnereiden tausta. Neitseellisiltä naisilta ei saa papillooma viruksia..
Kun taas jo yhdeltä huorannusijalta saatat saada kaikki 40 sukupuolielinten alueella vaikuttavaa papilloomavirusta yhdellä kertaa!
- Anonyymi
Vastaisin rehellisesti että olen ollut yli sadan naisen kanssa, olen terve ja testattu. Naiselta vaatisin todistusta terveydestään ettei jännämiehet ole tartuttaneet tauteja
- Anonyymi
Vaan kun kondyloomaa ei pysty testaamaan... Naisilla se voi tulla ilmi papa-kokeessa, jos tulee. Ja kondomi ei siltä täysin suojaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa
Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site876061Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia
SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto524442SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta
"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun574192SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa
Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt963789Miksei Korhonen (pers) vastaa Kokon (sd) esittämiin kysymyksiin?
Hyviin käytöstapoihin kuuluu kysymyksiin vastaaminen, eikä alkaa syyttelemään kysymyksen esittäjää. Mikä vaivaa Korhost73533Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1002615SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"
Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het502503Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?
Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?352419Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa
Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat492148Persut pettävät ja valehtelevat aina
Petoksistahan jää kiinni kuten olemme persujen kannatusromahduksesta nähneet, mutta siitä huolimatta persut jatkavat val41479