Tavannut kumppanin tai moniko on lenkkipolulla yrittänyt iskeä naista/ miestä?
Moniko teistä on lenkkipolulla
23
81
Vastaukset
- Anonyymi
Siis oikeasti https://www.youtube.com/watch?v=vp16gX5i9LY . Ei tule tapahtumaan.
- Anonyymi
Miehen saadakseen joutuu tekemään hirveästi työtä.
- Anonyymi
Onko homma sen väärti? Siis kannattaneeko?
- Anonyymi
Totta, miehelle on joskus tehtävä latua.
- Anonyymi
Lähde vaan seuraamaan naista polulla. Ei vaan voi iskeä naista polulla koska kohta tulee poliisit perään.
Mies voi tavata naisia ympäristössä jossa juodaan viinaa ja pidetään hauskaa. Sen takia baarit on aikoinaan keksitty että niissä mies ja nainen voi tutustua.
T viinamies- Anonyymi
opettajat ja nykyää avustajki saa opiilaitamut oppilaat ei saa oppilaita
they dont give fuck about us
- Anonyymi
Syrjäisellä lenkkipolulla seurasi mies perässä, kun oli 17. Juoksin karkuun henkihieverissä. Ei iskemistä siellä, kiitos.
Kerran olin edellisenä iltana höpissyt parin naisen kanssa eräässä baarissa. Seuraavana päivänä sama parivaljakko tuli vastaan kevyenliikenteen väylällä. Toisella olisi voinut olla saman näköinen kaksoissisko, mutta ei nyt sentään molemmille. Minä siinä pysähtymättä mielestäni ihan ystävällisesti tervehdin heitä. Eivät sanoneet mitään.
Siinä on muutaman tuhannen kilometrin lenkkikokemuksella tapaus, jossa on ollut eniten sähköä ilmassa. Muuten onkin sitten ollut vähän vähemmän kommunikaatiota muiden kulkijoiden kanssa.
Itse saatan röyhkeänä sentään joskus katsella kauempaa vastaan tulijoita. Naisilla ei ole tapana katsella minua. Jos olen joskus ollut naisen kanssa liikkeellä, niin saattavat katsoa. Oletan, että tuossa on jonkinlainen turvallisuusjuttu kyseessä, eli halutaan varmistaa ettei potentiaalinen turvallisuusuhka, eli minä, vain kuvittele mitään.
Kyllä väitän, että jos joku sanoo lenkkipolulla ikinä jonkun tavanneensa, niin paskaa puhuvat.- Anonyymi
Kaupassa tapaa monesti naisia, jos on lenkillä silloin harvemmin viitsii pysähtyä juttelemaan kun on vauhdissa. Kaupassa se on helpompaa kun ei ole kiire minnekään.
Nyt oli pyöräillessä sellainen keli kevyen liikenteen väylillä, että pikajuoksijan piikkareilla kävelijä voisi ehkä pysyä pystyssä, kovaa jäätä ja sentti vettä jään päällä, ei lainkaan hiekoitettu. Räntää sataa ja kovia tuulenpuuskia.
Enpä kyllä nähnytkään yhtään kävelijää.
Alanpa tutustumaan uuteen siivousvälineeseeni, Sini-monitoimimoppi, samantyyppinen kuin tuollainen höyrymoppi, mutta se tukkiutuu helposti se höyrymopin mikrokuitu. Kokeilen tätä. Joulusiivousvälineitä. - Anonyymi
Minun koirani(pikkuräksyttäjä) yrittää alvariinsa iskeä niin ihmiset kuin lajitoverinsakin.
On siinä pitelemistä ! - Anonyymi
Iskenyt en ole koskaan ketään, mutta koiran kanssa lenkillä olen tavannut paljon kivoja ihmisiä, niin naisia kuin miehiäkin. Kaikilla ei ole edes ollut omaa koiraa, tulevat vaan silittelemään minun corgiani ja kyselemään kaikenlaista. Siinä sitten saa tuttavia ja morjenstetaan ja vähitellen aletaan jutella aina tavatessa.
Ehkä sitä jotain vakavampaakin saisi kehiteltyä mutta kun kotona on jo oma puoliso niin eipä sen suuntainen kiinnosta. Hänet muuten tapasin ihan kadulla. Jäin katsomaan jotain näyteikkunassa ja hän siihen sitten pysähtyi viereen ja aloimme jutella. Siitä se alkoi, ja pian seitsemän vuotta yhdessä on oltu.
-corgin äiti-- Anonyymi
"tulevat vaan silittelemään minun corgiani"
Onko tämä corgi juuri se mitä ajattelen.
- Anonyymi
eikös tinderiläiset ja ym netti deittisivuilla olijat ole kovia urheilemaan niin en ymmärrä miksi eivät tapaa urheillessa koska urheillaan vain ja ei suomessa pulaa ole huippuurheilijoista koska tinderissäkin on huippu urheilijat niin deitti sivuilla ei tavallisia sinkkuja ole vaan kaikki on urheilijoita
- Anonyymi
Kumppanin voi tavata vain yökerhossa tai bileissä kun juodaan viinaa.
Jossain lenkkipolulla tapaaminen on romanttista haihattelua johon turvaudutaan kun ei haluttaisia myöntää elämän raakoja tosiasioita ja juoda viinaa.
t. viinamies Ei kai sitä ketään mätkimään lenkkipolulla aleta? Onko se talvella sitten sitä laturaivoa?
https://youtu.be/nJW4t0NDxoQ
En tiedä, mutta minusta pitäisi ottaa rennosti ulkona, eikä alkaa riehumaan tuolleen ja iskemään ja mättämään sauvoilla kaikkea....🤔- Anonyymi
Paljon on naisia raiskattu kun nainen on lenkille lähtenyt. Yhtä vaikeaa löytää kumppani lenkiltä kun lotossa voittaa.
- Anonyymi
Minä olen nyt tätä kikkeliäni talutellut jo narussa muutaman vuoden ja olempas laittanut sille semloisen mustan tupeen päähän. Kyllä tämä mieoenkintia herättää ja naiset vsrsinkin tulevat kyselemään ikää ja lajia, sekä taputtelemaan ja silittelemään. Esittelen sitä heille "Mamboksi".
Joskus tämä Mambo heräilee varsinki spandex-pöksyjen perään ja sitä saa olla pitelemässä, ettei joka reikään mene. Tämä on mukavaa elämää. Yleensä naiset ymmärtävät Mambon äkkipikaisen luonteen, kun sitä heille pahoittelen. Oikein hymyilevät ja paijaavat. - Anonyymi
Itse olen näin naisena sitä mieltä, että se oikea kumppani voi tulla kohdalle missä hyvänsä. Siten myös lenkkipolulla. Hankaluutena juoksussa on vain se, että toisen kasvot näkee yleensä vain eri suuntiin juostessa kohdakkain osuessa... ja hetki on hyvin nopeasti ohi.
- Anonyymi
Eli kävelystä on tupla hyöty 😋️
Juostessa ei muutenkaan tule niin maisemia pälyiltyä,
vaan helposti on sillai sisäisesti keskittynyt, zone-tilassa.
- Anonyymi
Hah, vai lenkkipolulla. Moniko teistä edes käy lenkillä?
Naista ei todellakaan voi lähestyä polulla. Ei edes koulussa eikä töissä koska nainen sanoo aina ettei kiinnosta, keksii tekosyyn miksi ei kiinnosta.- Anonyymi
Jos nainen on kiinnostunut, hän ei sano ettei kiinnosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos nainen on kiinnostunut, hän ei sano ettei kiinnosta.
Sanoo vaan, että olet kiva kaveri tai ihana ystävä.
- Anonyymi
Nainen kiinnostuu vaan jännämiehistä. Siellä lenkkipolulla vaanii raiskaaja saa helpposti tyttöystävän koska naiset tykkää jännämiehistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7193214Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3622922Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o722756Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä342636Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582158- 491729
- 831688
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise131681Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181679- 571559