Mä joskus aikoinaan sanoin tekeväni testin jollain deittisivustolla, että miten eri tavoin naisena ja miehenä siellä pärjää..
No, mitä turhia, kun sellainen (tietenkin) on jo tehty..
"Jaetulle seiskasijalle pääsivät business-Pasi ja - yllättäen - leuka-Ilkka! Pasi sai paljon miesmätsejä, ja kaikki hänen kanssaan keskustelun avanneet olivat miehiä. Pasi oli kokeemme rikas mies, sillä profiilissaan hän väitti olevansa Project Manager suuressa IT-firmassa ja matkustavansa usein Lontooseen työn merkeissä. "
Eli ei kuulkaas vetoa rahamies kuin toisiin miehiin 😄
"Jumbosijoille jäivät pahis-Mikael ja haba-Make"
Eli ei pärjää jännämieskään.
Ykkössijan vetikin naapurinpoika Sampo, jolla oli kuvassa koira sylissä. (sama mies oli siis joka kuvassa).
Samasta blogista löytyy myös naiskuvilla tehty testi..
http://www.ptfu.fi/2015/05/tinder-mies-tulee-oletko-valmis-suuri.html
Tinder-testi
18
95
Vastaukset
Nooooo...
Niin että yhy yhyyy...😂😂😂
Wwuwuw kirjoitti:
Oikeasti kiltti ja kunnollinen naapurinpoika pärjää parhaiten!
Niin. Mutta onhan tuosta vielä pitkä matka treffeille.... pitäisi osata muutakin kirjoittaa, kun että: Olen Pasi ja tykkäätkö seksistä? Ps. Tässä mun pippeli, onks sopiva...laitoin viivottimen vireen demostroimaan. (Mietin pamela baywatchia että sain pikkupasin herrille)
Wwuwuw kirjoitti:
Oikeasti kiltti ja kunnollinen naapurinpoika pärjää parhaiten!
Tosi luotettava testi onkin. sikaniskafemakot ilmoittivat tuollaiset tulokset ainoastaan siksi että voivat manipuloida sillä k&k miehiä jotka ovat lisäksi hyödyllisiä hölmöjä sikaniskafemakoiden liikkeelle. Oikeasti nuo ämmät naulaisi k&k miehen lemmikin johonkin väärinpäin käännettyyn ristiin jossain saatanallisessa bakkanaalissaan. Oikeasti sikaniskafemakko pyyhkäisee tinderissä hyväksynnät jännälinnakundille.
Harmaaritari kirjoitti:
Tosi luotettava testi onkin. sikaniskafemakot ilmoittivat tuollaiset tulokset ainoastaan siksi että voivat manipuloida sillä k&k miehiä jotka ovat lisäksi hyödyllisiä hölmöjä sikaniskafemakoiden liikkeelle. Oikeasti nuo ämmät naulaisi k&k miehen lemmikin johonkin väärinpäin käännettyyn ristiin jossain saatanallisessa bakkanaalissaan. Oikeasti sikaniskafemakko pyyhkäisee tinderissä hyväksynnät jännälinnakundille.
Itkettääkö?
Wwuwuw kirjoitti:
Itkettääkö?
Ei minua itketä, lähinnä huvittaa tuo sun innostus uusien idoliesi hiekkalaatikkoon :)
Harmaaritari kirjoitti:
Ei minua itketä, lähinnä huvittaa tuo sun innostus uusien idoliesi hiekkalaatikkoon :)
Ei edes se että saatiin pääministeriksi nainen?
Nyt en usko..😄Wwuwuw kirjoitti:
Nyt en usko..😄Kyllä työ ootte kunnon pukarit kyllä! Mitä tekisitte ilman toisianne? 😂☝️
Wwuwuw kirjoitti:
Nyt en usko..😄Joo ei, mikään ei muutu mutta sehän oli tiedossakin. Koskas muuten itse näytät palstalla tissit niin kuin nuo uudet idolisi tapaavat tehdä? pitäishän sunkin kantaa kortesi kekoon taistelussa miesten patriarkaalista valtaa vastaan.
Harmaaritari kirjoitti:
Joo ei, mikään ei muutu mutta sehän oli tiedossakin. Koskas muuten itse näytät palstalla tissit niin kuin nuo uudet idolisi tapaavat tehdä? pitäishän sunkin kantaa kortesi kekoon taistelussa miesten patriarkaalista valtaa vastaan.
Tässä
https://media2.fdncms.com/inlander/imager/u/original/2596341/fat.bastard.manboobs.jpg- Anonyymi
Harmaaritari kirjoitti:
Joo ei, mikään ei muutu mutta sehän oli tiedossakin. Koskas muuten itse näytät palstalla tissit niin kuin nuo uudet idolisi tapaavat tehdä? pitäishän sunkin kantaa kortesi kekoon taistelussa miesten patriarkaalista valtaa vastaan.
"pitäishän sunkin kantaa kortesi kekoon taistelussa miesten patriarkaalista valtaa vastaan."
- No, nyt kuule natsas, tuohon kisaan minäkin ilmottaudun!
Patriarkkaalinen valta... taitaa olla kesämökillä, jäähyllä koiransa kanssa. Minä en tottele kuin koira ns. patriarkan päättömiä ajatuksia... siinä kohtaa löytyy se feminismi minustakin.
Se on kuule tasa-arvo joka rulaa... eikä siinä kisassa paina lollot eikä kassit mitään.
Ootkos syönyt sokeroimatonta puolukka huuppaa tänään, happamia marjoja?
Sille ei voi mitään ett 3 ihmistä muutti mielipidettään viime metreillä, kyselyn jälkeen.
trollikka Anonyymi kirjoitti:
"pitäishän sunkin kantaa kortesi kekoon taistelussa miesten patriarkaalista valtaa vastaan."
- No, nyt kuule natsas, tuohon kisaan minäkin ilmottaudun!
Patriarkkaalinen valta... taitaa olla kesämökillä, jäähyllä koiransa kanssa. Minä en tottele kuin koira ns. patriarkan päättömiä ajatuksia... siinä kohtaa löytyy se feminismi minustakin.
Se on kuule tasa-arvo joka rulaa... eikä siinä kisassa paina lollot eikä kassit mitään.
Ootkos syönyt sokeroimatonta puolukka huuppaa tänään, happamia marjoja?
Sille ei voi mitään ett 3 ihmistä muutti mielipidettään viime metreillä, kyselyn jälkeen.
trollikkaNo se teidänkin porukan patriarkaalinen valta & koira tahtovat vaan pelkkää hyvää sulle :) niin ei pitäis sun aina niin kovasti kiihtyä vaikka keinot joskus epäilyttäiskin :)
itseasiassa just tässä kirjoittelun lomassa lusikoin viinimajahilloa maustamattoman jogurtin seassa, on hyvää :)- Anonyymi
Harmaaritari kirjoitti:
Olisiko sinulla esittää todisteita väitteidesi tueksi?
- Anonyymi
Harmaaritari kirjoitti:
Sairaammaksi vaan menee. Yritä nyt löytää edes jotain seuraa.
Minä joskus tein testin olemaalla oikesti ko ohjelman käyttäjä.
Ihan tuloksista sen verran että kotikulmilla ei oikein ollut kysyntää mutta ruuhkasuomessa kyllä. Ihan siis naisten kanssa yritin bittejä sovittaa yhteen
Mutta siis sama huomio kuin tuossa.
Mulla nyt ei tuota määrää ollut osumia mutta naisten tekemät avaukset suhteessa kuten Sammolla jolla oli 121/10 eli aikalailla vielä on oletus että miehet tekee sen avaussyötön ja naiset odottaa pääsyä valmiiseen pöytään.- Anonyymi
Niinhän se vaan klassisesti menee. Vaikka miten moderneja nykyään ollaan niin alotteenteko pysyy miehen tehtävänä. Ite vähän hämmennyt jos nainen tekee alotteen. Onhan se positiivista mutta silti tulee mietittyä mikä tässä on vialla.
- Anonyymi
Tuossa testin lopussa oli hyvä huomio miesten tinder-kuvista. Valitettavan moni ihan tavallisen hyvännäköinen mies iskee deittiappiin huonot kuvat. Kun kyseessä kuitenkin on sovellus jossa ulkonäkö on kaikki, on ihmeellistä ettei vaivauduta panostamaan edes sen parin kuvan verran profiiliin. Ihan jo se että valaistus ja kuvakulma on kohdillaan auttaa kummasti. Ekassa kuvassa olisi hyvä näkyä naama - ei aurinkolaseja tai kaukana seisoskelevaa hahmoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h603649- 443605
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062831Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv512559Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541973Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151629Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211539- 321493
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061317- 1801251