oltava tasapuolisesti hyviä toisilleen. Vihaa ja katkeruutta ei kannata lietsoa täälläkään. Eläkää sen mukaan. Ihminen on yksilö olipa mies tai nainen.
Naisten ja miesten
10
<50
Vastaukset
Niinpä. Mutta täällä ei oikeasti kiinnostusta herätetä mukavilla jutuilla. Provoilut ja kunnon haukkumiset on niitä, mitkä nostaa keskustelun pintaan.
Mutta totta turiset. 😊- Anonyymi
Naiset vihaa minua
- Anonyymi
Ei vihaa <3
- Anonyymi
Niin voi valita tulla vastaan toisiaan sukupuolitasolla, se tuntuu hyvältä. Muuten ei oikein pääse lähelle, paitsi ehkä persoonallisuustasolla, mutta se on vähän eri asia..
En ole ikinä halunnut alkaa olemaan miehiä vastaan, siinä on jotain todella rumaa. Samoin tietenkin yleisessä naisvihassa.- Anonyymi
Siis niinkuin vastaan riitaisasti koska ovat "miehiä"(paitsi tietenkin normaali parisuhderiidassa, niitäkin tulee, ihan aina)🤔😂
Näkyikin tuossa kirjoitusvirheessäni asenteiden vastakkainen olemus!
- Anonyymi
Jännämiehet vittuilee naisille ja saa niiltä pillua.
- Anonyymi
Naiset haluavat kyllä lempeän miehen notta väärää tietoa tuo.
- Anonyymi
"Jännämiehet vittuilee naisille ja saa niiltä pillua."
Tässä se taas tuli, se asian ydin. Mies ei kaipaa naista vaan pillua. Ja kun niin on, onhan korvikkeita tarjolla vaikka kuinka, miksi siinä kokonaista naista tarvittaisiin?
Halvin vaihtoehto on omat kourat, niistäkin voi valita oikean tai vasemman. Vaihtelua katsos. Seksikaupoista saa vaikka minkälaista härpäkettä, ja jos rahaa on niin maksullinen. Mielikuvitus peliin, sillä se hoituu! - Anonyymi
Olisi vaan oikeasti kiva pääsemään , tohon naisten ajatus maailmaan sillain kiinni että kuinka kaukana me ollaan toisistamme oikeesti. O:llemmeko toistemme peilikuvat vai jotain muuta? Olisi vaa kiva tietää,
Terveisin Tampereen mies 45v. - Anonyymi
Niinpä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m724184Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o963607Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363329- 512860
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182329- 402318
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222052- 231646
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami141517Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?321506