Naisten ja miesten

Anonyymi

oltava tasapuolisesti hyviä toisilleen. Vihaa ja katkeruutta ei kannata lietsoa täälläkään. Eläkää sen mukaan. Ihminen on yksilö olipa mies tai nainen.

10

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Niinpä. Mutta täällä ei oikeasti kiinnostusta herätetä mukavilla jutuilla. Provoilut ja kunnon haukkumiset on niitä, mitkä nostaa keskustelun pintaan.

Mutta totta turiset. 😊

• Anonyymi

Naiset vihaa minua

• Anonyymi

Ei vihaa <3

• Anonyymi

Niin voi valita tulla vastaan toisiaan sukupuolitasolla, se tuntuu hyvältä. Muuten ei oikein pääse lähelle, paitsi ehkä persoonallisuustasolla, mutta se on vähän eri asia..

En ole ikinä halunnut alkaa olemaan miehiä vastaan, siinä on jotain todella rumaa. Samoin tietenkin yleisessä naisvihassa.

• Anonyymi

Siis niinkuin vastaan riitaisasti koska ovat "miehiä"(paitsi tietenkin normaali parisuhderiidassa, niitäkin tulee, ihan aina)🤔😂

Näkyikin tuossa kirjoitusvirheessäni asenteiden vastakkainen olemus!

• Anonyymi

Jännämiehet vittuilee naisille ja saa niiltä pillua.

• Anonyymi

Naiset haluavat kyllä lempeän miehen notta väärää tietoa tuo.

• Anonyymi

"Jännämiehet vittuilee naisille ja saa niiltä pillua."
      Tässä se taas tuli, se asian ydin. Mies ei kaipaa naista vaan pillua. Ja kun niin on, onhan korvikkeita tarjolla vaikka kuinka, miksi siinä kokonaista naista tarvittaisiin?
      Halvin vaihtoehto on omat kourat, niistäkin voi valita oikean tai vasemman. Vaihtelua katsos. Seksikaupoista saa vaikka minkälaista härpäkettä, ja jos rahaa on niin maksullinen. Mielikuvitus peliin, sillä se hoituu!

• Anonyymi

Olisi vaan oikeasti kiva pääsemään , tohon naisten ajatus maailmaan sillain kiinni että kuinka kaukana me ollaan toisistamme oikeesti. O:llemmeko toistemme peilikuvat vai jotain muuta? Olisi vaa kiva tietää,
      Terveisin Tampereen mies 45v.

• Anonyymi

Niinpä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      72
      4184
    2. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      96
      3607
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3329
    4. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      2860
    5. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      2329
    6. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      40
      2318
    7. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      22
      2052
    8. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      23
      1646
    9. UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?

Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami
      Euroviisut
      14
      1517
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      32
      1506
    Aihe